Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    zboží mělo dorazit 11.3, pak v úterý 14.3 a nakonec do konce tohoto týdne, ppl dodává zbožé od 9 hod do 18 a já čekám a čekám, d+láte si legraci

    Reakce obchodu MojePekárna.cz

    Dobrý den, legraci si neděláme. Hned v den objednání jsem Vám poslal tento email: "Dobrý den, velice se omlouvám, ale jak máme uvedeno na webu, je možné objednat max. 40 ks směsí na jednu objednávku. Vaši objednávku tedy stornuji. Hezký den, s pozdravem Jiří Baloun".
    Vaši objednávku jsem stornoval, protože jste objednala 54 směsí, tedy o 14 kusů více než je náš limit na jednu objednávku. Jiří Baloun

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    • Kvalitní zboží
    • Špatná komunikace s odesláním balíku. Bohužel jen PPL a v mé blízkosti jen dvě výdejní místa.

    Reakce obchodu MojePekárna.cz

    Vážená paní Podráská, děkuji za hodnocení. Mrzí mě, že jste nebyla s výdejním místem spokojena, můžete případně příště zvolit jiné výdejní místo nebo zvolit dopravu přímo na adresu (přes PPL nebo Českou poštou).

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Po objednání mouky byl problém s vyzvednutím,nebylo možné se s pánem domluvit na předání,pokáždé mi řekl ,že nemá čas,při čtvrtém pokusu jsem řekla,že chci vrátit peníze,ty mi pán vrátil a mouku jsem si koupila jinde.

    Reakce obchodu MojePekárna.cz

    Vážená paní Křížová, děkuji za Vaše hodnocení, i když pro nás není příznivé. Až dosud jsem se vždy s každým na předání zboží dohodl, a to již funguji 12 let. V pondělí po Novém roce jsme si volali, chtěla jste přijet ve středu, to jsem musel odmítnout, protože jsem věděl, že ve středu povezu manželku na vyšetření před porodem, domluvili jsme se tedy tak, že zavoláte v úterý večer, v úterý večer jsme se domluvili na čtvrtek dopoledne. Ve středu odpoledne, zrovna když jsem vezl manželku z vyšetření zpět, jste volala a říkala jste, že ve čtvrtek nakonec nemůžete, že to bude muset počkat po víkendu. Odpověděl jsem, že mi to nevadí, že jen potřebuji, abyste mi dala vědět den předem, nebývám totiž ve skladu v nějaký pevně daný čas. Pak jste volala hned druhý den ve čtvrtek kolem poledne, že jste v Borovanech a že si směsi chcete právě vyzvednout, v tu dobu jsem však již byl na cestě na očkování do Budějovic, tvrdila jste, že to trvá příliš dlouho a již směsi potřebujete a že kvůli mně to nejde, když jsem se proti tomu ohradil, řekla jste, že již tedy směsi asi nebudete chtít, na to jsem řekl dobře, objednávku tedy stornuji a vrátím peníze, ty jsem poslal ihned po skončení hovoru. Přeji Vám vše dobré a budu snažit být příště pružnější. Jiří Baloun

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Nečestné jednání

    Obchod deklaroval dodání zboží přibližně za měsíc, dokonce uváděl přesné datum kdy bude zboží u nás doma. S tím jsem souhlasil a také jsem k objednávce připsal souhlas pod podmínkou, že bude dodržen datum dodání. Ovšem asi po čtrnácti dnech mi obchod napsal, že bude dodání později, přibližně o 12 dní. Nakonec jsem s tím souhlasil a napsal obchodu mou výtku k nedodržení termínu a obavy aby se posunutí termínu dále neopakovalo, ale přesto jsem s tím termínem souhlasil. A z obchodu mi přišel i-mail, že mi objednávku ruší a ať si toto zboží koupím kde chci jinde.

    Reakce obchodu MojePekárna.cz

    Vážený pane Žahoure, předně děkuji za hodnocení, i když pro nás není příznivé. Velmi se omlouvám, ale asi nejsem dostatečně splachovací na to, abych poslal zboží někomu, kdo mě zároveň uráží (nebo je na mě v emailech hrubý, chcete-li to nazvat jinak), proto jsem Vaši objednávku stornoval. Váš postoj respektuji, respektujte prosím ten můj. Děkuji za pochopení. Jiří Baloun

  • Dle prodejce 19.10. přepravce převzal zboží a 20.10. mělo být doručeno . Zatím zboží nedorazilo ani se nikdo neozval.

    Reakce obchodu MojePekárna.cz

    Vážený pane Kulíšku, velmi se omlouvám, ale směsi, které jste měl objednané, již bohužel došly, zjistili jsme to až při balení, proto Vám také přišla informace od dopravce, protože již byla vytištěná etiketa (bylo to ale 19. listopadu, nikoli října). Měl jsem za to, že jsem Vám psal email, ale je možné, že jsem na něj zapomněl - od rána do večera neděláme nic jiného, než balíme zásilky, zejména směsi, včetně nedělí a svátků. Nové směsi dorazí dnes, doufám, že také hned dnes zásilku odešleme, aby v nejbližších dnech byla u Vás. Děkuji za pochopení. Jiří Baloun

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Hnus

    Reakce obchodu MojePekárna.cz

    Vážený pane Gvuzde,
    nemám sice ponětí, čím jsem si zasloužili takové hodnocení, zda byl s objednávkou chlebových směsí nějaký mně neznámý problém (zásilka byla doručena a žádnou informaci o jakémkoli problému od Vás nemám), ale i tak Vám za hodnocení děkuji.
    Hezký den, s pozdravem
    Jiří Baloun

    • Zboží bylo nabízeno přes Heuréku a při tom bylo vyprodáno.
  • Příspěvek byl odstraněn z důvodu nerelevantnosti obsahu.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    neochota komunikovat, arogance predavajiciho

    Reakce obchodu MojePekárna.cz

    Dobrý den, omlouvám se, ale Vaše objednávka byla ze Slovenska, tedy jsem ji stornoval, na Slovensko neposíláme. To není žádná arogance, ale prostý fakt. Děkuji za pochopení. Jiří Baloun

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    • Dvakrát jsem se musel ozývat ohledně dodání zboží, které bylo v době objednání nabízeno jako "skladem". To je v případě úhrady on-line pro mě neakceptovatelné. I přes jednu omluvu a informaci kdy zboží odejde, nakonec zase nebylo odesláno. Objednáno 26.4., dnes je 7.5. a zboží je zatím pořád někde na cestě.

    Reakce obchodu MojePekárna.cz

    Dobrý den, děkuji za Vaše hodnocení. Velice se omlouvám, ale Vaši objednávku řemínku jsme nestačili včas odeslat. Děláme, co můžeme, ale některé objednávky nestíháme odesílat tak, jak bychom sami chtěli. Zboží bylo a je skladem. Řemínek byl včera odeslán. Děkuji za pochopení. Jiří Baloun

  • Nedoporučuje obchod

    70 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    • I když bylo inzerováno dodání do druhého dne , zboží bylo doručeno až 5 pracovní den .

    Reakce obchodu MojePekárna.cz

    Vážený pane Nováku, děkuji za Vaše hodnocení, i když pro nás není moc přívětivé. Zásilka Vám dorazila později částečně proto, že ji česká pošta měla "u sebe" dva pracovní dny a částečně proto, že jsme zásilku odeslali o den později, než bychom měli a chtěli. Měli jsme po Novém roce veliké množství objednávek nakumulované za několik dní svátků a všechny zásilky jsme nestihli včas odeslat. Omlouvám se za několik dní zpoždění dodání směsí. Děkuji za pochopení a přeji hezký den, s pozdravem Jiří Baloun

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • ani se mi neozvali,nevím na čem jsem

    Reakce obchodu MojePekárna.cz

    Dobrý den, omlouvám se, ale objednal jste zboží (řemínek), u kterého je uvedeno, že není skladem, objednávku jsme stornovali.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Obchod zasílá jen malé množství chlebových směsí. Objednávku většího množství stornuje a neumí ji tedy ani rozdělit do více balíků.
    • Neodpovídá na dotazy v souvislosti s provedenou objednávkou.

    Pokud chce zákazník objednat větší množství balíčků chlebových směsí (tj. více jak 56 ks) a využít tak například nabídky dopravy zdarma, u tohoto obchodu neuspěje.

    Reakce obchodu MojePekárna.cz

    Dobrý den, chápu, že nejste spokojen, ale na webu máme informaci, že posíláme max. 56 ks směsí. Není to z nějaké libovůle, ale kvůli podmínkám od dopravců. 56 ks směsí nepovažuji za malé množství, je to 28 kg. I v supermarketech mají omezení na počet kusů na položky. Nejsem si vědom, že bych Vám neodpověděl na nějaký dotaz, pokud je to pravda, tak se omlouvám. Děkuji za pochopení a přeji hezký den, s pozdravem Jiří Baloun

  • Až po zjištováni stavu objednávky mi bylo zděleno že objednávka byla stornována protože zboží není na skladu, kdybych se po týdnu neozval asi bych mohl čekat i měsíc.

    Reakce obchodu MojePekárna.cz

    Dobrý den, rozumím tomu, že nejste spokojen, ale objednal jste zboží, u kterého je uvedeno, že není skladem. Byl bych samozřejmě rád, kdybychom řemínek měli, ale jsou věci, které zařídit neumím, takže když není skladem, není možné jej poslat, děkuji za pochopení.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • objednávku zrušil obchod

    objednávku zrušil obchod z důvodů moc kusů haha

    Reakce obchodu MojePekárna.cz

    Vážená paní Havlíčková,
    děkuji za Vaše hodnocení. Ano, objednávku jsme stornovali - jak máme uvedeno v obchodních podmínkách (a také na webu u chlebových směsí), posíláme maximálně 56 ks směsí na jednu objednávku, ve Vaší objednávce bylo cca 100 ks směsí. Objednávku jsme tedy stornovali. Nejsme velkoobchodní prodejci (100 ks směsí jistě není pro domácí použití), objednávky ve větším počtu kusů je možné realizovat u jiných prodejců, kteří se na to specializují. Děkuj za pochopení a přeji hezký den, s pozdravem Jiří Baloun

  • Nedoporučuje obchod

    100 %

    • Rychlost
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží mi nepřišlo ani po dvou urgencích :-(

    Reakce obchodu MojePekárna.cz

    Vážená paní Janatová, děkuji za Vaše hodnocení. Zásilku řemínku, který jste u nás objednávala, ale máte od 22. června uloženou na poště - nevyzvednutou. Hezký den, s pozdravem Jiří Baloun, tel: 776158727

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    Zboží dorazilo za 3 dny

    • Zatim Nic
    • Komunikace nulova

    Komunikace Nulova

    naštvali mě

    Reakce obchodu MojePekárna.cz

    Dobrý den, děkuji zahodnocení. Mohu se prosím zeptat, čím jsme Vás naštvali, abychom se mohli do budoucna polepšit? Děkuji a přeji hezký den, s pozdravem Jiří Baloun

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    • Doručení

    Reakce obchodu MojePekárna.cz

    Vážený pane Babko, omlouvám se, že se společnosti PPL nepodařilo doručit zásilku pro Vás vhodným způsobem a ve vhodném čase. Je však třeba poznamenat, že časy doručení není možno nijak ovlivnit nebo volit (někdy lze čas domluvit s řidičem, to je však vždy individuální). Pokud bychom však věděli, že si přejete doručit zásilku na odběrné místo, zařídili bychom to přes dispečink, aniž byste musel mluvit s řidičem PPL, zároveň by bylo i o den rychlejší. Přeji hezký den, Jiří Baloun.

  • Nedoporučuje obchod

    90 %

    Zboží dorazilo za 2 dny

    • dobrá komunikace, rychlost, spolehlivost
    • cena úplně stejného výrobku je v tomto obchodě mnohem vyšši než u jiného prodejce

    kvalitní obchod, ale vysoká cena v porovnání s jiným obchody, které nabízejí stejné zboží stejné značky