Přihlásit se a přidat příspěvek
  • Krásný den paní Veroniko,
    po přečtení recenzí jsem se rozhodla také na váš eshop reagovat. Kdykoliv objednám, druhý den mohu zboží osobně vyzvednout nebo je mi v nejbližším termínu doručeno domů. Stížnosti na špatnou kvalitu, ty bych vůbec nebrala v potaz. Není to váš výrobek, vy pouze zprostředkováváte. Kdyby všechny eshopy pracovaly jako ten váš, bylo by vše skvělé. Znám takových opravdu jen pár. Nenechejte se nikým odradit, vaše práce je skvělá. Doufám, že mluvím za více háčkařek, které váš eshop využívají. Práce s lidmi je holt těžká :-).
    Pevné nervy a díky.

  • Zde není co dodat Moje Galanterka pracuje opravdu víc než příkladně,v noci si přes internet objednám zboží a už dopoledne mám email,že zboží bylo odesláno,jiné zásilkové obchody na to mají i více jak 14 dní,toto je na označení super hvězdu,nemají žádnou chybu,osobně bych je zařadil jako vítěze podnikatele roku.Oščádal

  • Vážení zákazníci,

    SMS - v případě SMS kontaktu, můžete napsat jen krátkou a stručnou zprávu: "Zadam informace o stavu objednavky cislo: 1234." Zpětně vám sdělíme vyjádření nebo zavoláme.

    Historie objednávek - ano, je dostupná ovšem pouze pro registrované zákazníky, kteří mají možnost prohlížet své obchodní transakce. Pro neregistrované zákazníky nemáme žádnou možnost jak uchovávat data pro pozdější potřebu. Registrace pro objednání zboží není potřeba a objednávky jsou uloženy v systému dokud nejsou vyřízeny (odesláno) či jinak zpracovány (storno, nevyzvednuto, aj.).

    Platební morálka - rychlost provedení platby je vždy závislá na několika faktorech (dostupnost banky, spolehlivost doručení instrukcí, volný čas, zapomenutí, apod.). Jedním z nich je také rozhodnutí zákazníka, kdy platbu bude zasílat. Jsme si toho vědomi a proto platby se stavem "čeká na zaplacení" ověřujeme až po uplynutí několika dnů.

    Objednávky jsou vždy dohledatelné v našem online systému (mimo stornované nebo nedokončené). Máte-li pocit, že by vaše objednávka měla být již vyřízena nebo vzniká-li nepřiměřená prodleva při zpracování nebo postrádáte-li informace pro úspěšné vyřízení >> kontaktujte nás. Na každý dotaz reagujeme jakmile je k nám doručen.

    Příjemné nakupování
    Robert, technická podpora | www.MojeGalanterka.cz

    Kontakty:
    e-mail: [email protected]
    SMS: 605 479 666

  • Dobrý den pane Šible,

    děkuji za Vaši reakci. Dovolím si ještě zaslat odpovědi k Vašim jednotlivým bodům.

    1) Ano máte pravdu, e-mail jsem po Vaší nápovědě dohledala, ale i tak stále s obtížemi. Zobrazuje se sice vlevo, ale až úplně dole. Při objednávce se zboží zobrazuje nahoře, kde lze rovnou zboží objednat a nevznikne tak nutnost posouvat se až na konec stránky. Takovýto kontakt jsem čekala pod záložkou Kontaktujte nás a tam bohužel uveden nebyl. Proto tedy má mylná poznámka, že na stránkách nemáte e-mail uveden. Nyní již máte záložku Kontaktuje nás doplněnou o všechny způsoby komunikace, což je myslím perfektní.

    2) Prodlevu v době placení nedokáži posoudit. Já osobně své závazky hradím včas. Stejně jako byla má snaha i v tomto případě. Jako zákazník nemohu předpokládat, že došlo ke kolapsu serveru, zvláště v případě, kdy mi bylo sděleno, že "objednávka proběhla v pořádku". Proto jsem zvolila následný způsob komunikace (forma SMS volit nešla, vzhledem k délce mého dotazu) a opravdu jsem spoléhala, že můj dotaz k Vám dorazí (tak jako jsem spoléhala, že k Vám dorazila má objednávka). Zároveň si také myslím, že k přehlédnutí e-mailu by opravdu dojít nemělo, když chcete úspěšně podnikat.

    3) Prosím je možnost KDYKOLIV nahlédnout do historie objednávky i v případě, že nemám u Vás vytvořený účet? Hledala jsem totiž tuto možnost při řešení mého problému a nepodařilo se mi. Proto jsem zvolila jiný způsob komunikace :-)

    4) Podotýkám, že má poznámka se týkala toho faktu, že ztracenou objednávku jste (dle mého mínění) začali hledat až po veřejném negativním hodnocení. A nebo ztracená nebyla? Ztratila se tedy má prosba, že jsem neobdržela potvrzení? Věřte mi, že z mého pohledu jsem, v danou chvíli, vyzkoušela všechny způsoby komunikace (historie objednávek mi nešla zobrazit, samostatně zveřejněný e-mail jsem přehlédla, forma SMS se nezdála být vhodnou, zbyl mi tedy jen ten kontaktní formulář). Pokud by byla možnost přímo telefonického kontaktu (uvedené tel. číslo bylo uvedeno jen pro kontakt formou SMS, respektovala jsem to), využila bych ten - já opravdu nečekané situace řeším ráda ihned.

    Ještě jednou děkuji za Váš čas a přeji mnoho spokojených zákazníků.

    S pozdravem
    Věra T.



  • Věra:
    Vážená paní Věro, děkujeme za vaše reakce, motivují nás k dalšímu vylepšení kontaktní stránky...

    1) Pro upřesnění ... e-mailová adresa je STÁLE veřejně viditelná přímo na hlavní stránce - VLEVO - pod nápisem "Napište nám".

    2) Z naší zkušenosti je běžnou praxí, že platby chodí se zpoždění 2-3 týdny (uvědomujeme si, že každý má spoustu jiných starostí), čili urgujeme "čekající objednávky" po delší době. Předpokládáme, že zákazník, který má zájem, aby mu bylo zboží zasláno, je ochoten komunikovat a zjistí si i jiný prostředek komunikace, než zaslat email a spoléhat, že se cestou neztratí (SPAM, kolaps serveru, přehlédnutí, aj.).

    3) Informace o tom jak provést platbu je zobrazena vždy po potvrzení objednávky a rovněž uložena v historii objednávek, kam můžete KDYKOLIV nahlédnou a podívat se na instrukce - jestliže neznáte třeba číslo účtu, apod. (případně nepřijde-li vám automatický email s platebními údaji - což se zřejmě stalo, že nebyl funkční mail server).

    4) Pro vás zřejmě zvláštní okolnost - ale pokud se dozvím, že nastal problém, s určitostí máme zájem jej řešit ke spokojenosti obou stran. V tomto případě ověřit, jak naložit s čekající objednávkou na úhradu.

    Stále nám jde o spokojenost zákazníků a fungování obchodu, nemáme důvod, aby tomu bylo jinak. Bohužel technické potíže (jako nefunkčnost doručování zpráv), nejsme schopni opravdu ovlivnit - tak jako nejsme schopni ovlivnit zdržení doručování zásilek díky některým přepravním službám. Samozřejmě, že to žádného zákazníka nezajímá, ale vždy je dobré znát reakce a kritiku - VÍTÁME TO, neboť nikdo není dokonalý.

    Děkujeme za vaše reakce a věříme, že ostatním zákazníkům se nás podaří kontaktovat spolehlivěji a komunikovat přímo ... třeba telefonicky nebo SMS - viz. naše kontakty na webu, které jsme výrazně rozšířili, abychom předešli opětovnému přehlédnutí e-mailu, nebo SMS kontaktu.

    Potvrzujeme váš storno požadavek. V případě dotazů či dalších požadavků mne neváhejte kdykoliv kontaktovat na níže uvedeném telefonu. Rád pomohu s orientací na e-shopu a řešení případného problému.

    Příjemný den
    Robert, technická podpora.
    605 479 666

  • Vážená paní Šiblová,
    jelikož nelze již odpovídat pod napsané hodnocení, volím tuto cestu, abych reagovala na Vaše rozhořčení. Chtěla bych Vás upozornit, že jsem si byla vědoma toho, že neobdržení potvrzovacího e-mailu je neobvyklé. Proto JSEM ZVOLILA jiný způsob komunikace a využila kontaktního formuláře na Vašich stránkách (samostatná e-mailová adresa, jak Vy píšete, na stránkách k dispozici není). Bohužel ani na tuto moji (podotýkám, že slušnou žádost) nepřišla žádná odpověď. Opravdu máte pocit, že je mojí povinností, hledat na Vás další kontakty? Máte představu, že každý člověk musí využívat služeb Facebooku? Kontaktovala jsem Vás celkem 2x, a protože ani jednou nepřišla žádná reakce, opodstatněně jsem předpokládala, že nemáte o moji objednávku zájem.
    Závěrem bych chtěla zmínit - pro mě poněkud zvláštní okolnost - že po zveřejnění mého negativního hodnocení na těchto stránkách, najednou není problém moji objednávku ve Vaší evidenci dohledat a prostřednictvím telefonu mě kontaktovat, zda mám o objednávku stále zájem.
    Je-li to tedy možné řešit touto cestou, žádám o stornování objednávky. Prosím neberte kritické hodnocení jako nějakou křivdu, nýbrž konstruktivní kritiku nespokojeného zákazníka a třeba jako podnět pro vyřešení problému s nefunkčností serveru pro příjem objednávek a lepší kontrolu nevyřízených objednávek.

    S pozdravem
    Věra T.