Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží bylo prej připravené k expedici přepravní firmě. Ta ale tvrdí že ho neobdržela. Tak nevím kam se ještě obrátit.

    Reakce obchodu MojeDílna.cz

    Hezký den pane Pavle,

    Děkujeme vám za hodnocení i když není příznivé.
    Náš vedoucí skladu prověřuje, co se s vaší objednávkou stalo. Jelikož jsme ji již dávno expedovali k vám.
    Nevidíme tam žádný posun přímo u dopravce.
    V takových případech vás velice prosíme, abyste se na nás nebál obrátit a my to ihned začneme řešit.
    Může se stát, že na to přijdeme o něco později. Bohužel jsme v tomto případě o nedoručeném balíku nevěděli. Kdyby cokoli volejte nám, my ihned když zjistíme co se stalo, budeme vás kontaktovat. Omlouváme se za komplikace a doufáme, že si i přes tento problém v budoucnu u nás objednáte.
    My se vynasnažíme tak, abyste s námi byl už jen spokojen.

    Lenka Lojkásková,
    MojeDílna.cz - vybavení autoservisů, nářadí pro dílny.
    www.mojedilna.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Zboží bylo naprosto nefunkční . Nemohu zaslat zpět , protože jsem udělal na něm zásah, aby aspoň částečně fungovalo. Měl jsem důležitou práci a tak ztráta peněz byla menším zlem . Měli byste si také vyzkoušet to co prodáváte. Vezmete li do ruky jiné nové kleště, nebudou také funkční. Je to ukázka čínského šmejdu. Stránský

    Reakce obchodu MojeDílna.cz

    Dobrý den přeji,

    Děkujeme za informaci i když nezní příznivě.
    Prověřovala jsem jak si stojí tento produkt.
    Měli jsme na něj celkem velkou prodejnost bez reklamací. Kdyby to bylo často chybné, určitě bychom ho neprodávali dál. Ale samozřejmě se může taková věc, bohužel, stát. V tom, pro vás horším, případě je dobré volat a řešit to hned, do druhého dne byste měl stejné a funkční, anebo jiné zboží třeba i s upravenou cenou. Kolega na ně dělá výměnné zásilky, což je malý bonus pro vás, abyste s tím nemusel někam chodit a řešit expedici. Jelikož jste na výrobku provedl zásah, nevíme, jak by se k tomu postavil výrobce, ale s námi to půjde vyřešit určitě nějakým způsobem vhodným pro všechny.
    Určitě nám tady ta situace není jedno a rádi bychom ji s vámi třeba dořešili ke spokojenosti. Mrzí nás, když k takové situaci dojde.

    Lenka Lojkásková,
    MojeDílna.cz - vybavení autoservisů, nářadí pro dílny.
    www.mojedilna.cz

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    • Zboží mi nebylo po objednání doručeno, žádná komunikace ze strany dodavatele.

    Reakce obchodu MojeDílna.cz

    Dobrý den přejeme,

    Děkujeme za váš názor i když není příznivý, ale informace jsme vám o stavu objednávky poslali v den objednání a také tam bylo uvedeno kolik dní bude objednávka trvat k vám. Máme tam potom i další emailovou zprávu shodou okolností z dnešního dne. Pokud vám emaily z nějakého důvodu nechodí, to jsme nevěděli, ale zkusíme vám zavolat.
    Případně se nám můžete i do budoucna ozvat na telefonní číslo. Rádi s vámi situaci vyřešíme ke spokojenosti.

    Lenka Lojkásková,
    MojeDílna.cz - vybavení autoservisů, nářadí pro dílny.
    www.mojedilna.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • zboží nedošlo a obchod se ani neozval proč tomu tak je

    Reakce obchodu MojeDílna.cz

    Dobrý den,

    Děkujeme za vaši recenzi i když nevyznívá pro nás příznivě.
    V obchodě MojeDílna.cz se snažíme nakupujícím vyhovět v maximálně možné rychlosti a také komunikujeme.
    V tomto případě se bohužel stalo několik okolností, které vedly k tomu, že jsme se neozvali ihned v době, kdy k vám již zboží mělo odcházet. Prověřovala jsem skutečnosti a po objednání vám přišla do emailu automatická informace o stavu objednávky a době dodání, který byl prověřen a pravdivý, tím se to jen uvedlo do poznámky, jelikož jste napsal, že si počkáte na komplet. Z naší strany vše v pořádku. Bohužel však dodavatel zboží nedodal a nedal vědět. V tento moment děkujeme, že jste se ozval a my zjistili, že nám nebylo dodána celá objednávka s dalšími produkty. Vše bylo napraveno a zboží je již na cestě k nám.
    Velice se znovu omlouváme za tyto komplikace. Věříme, že se to již nebude opakovat, když si u nás v budoucnu třeba ještě něco objednáte a vynasnažíme se k vaší spokojenosti.

    Lenka Lojkásková,
    MojeDílna.cz - vybavení autoservisů, nářadí pro dílny.
    www.mojedilna.cz

  • Katastrofa, zboží uvedeno jako skladem a tři týdny nic. WV

    Reakce obchodu MojeDílna.cz

    Dobrý den přejeme,

    Děkujeme za názor i když pro nás nevyznívá příznivě.
    V obchodě MojeDílna.cz se snažíme komunikovat a řešit věci co nejdříve. Bohužel v tomto případě se sešlo pár věcí, které jsem prověřovala.
    Byl jste nejdřív v kontaktu s kolegyní, která tuto věc předala. Kolega objednávku ihned jak to bylo v jeho silách řešil. Napsal vám také email o tom co se jak děje s objednávkou a se zbožím. A také jaký nastal problém. O tom, že vám email nebyl doručen jsme se bohužel neměli jak dozvědět. Uznáváme chybu z naší strany, velice se vám za to omlouváme. Dále nám dodavatel propisoval opravdu špatnou informaci, tu se snažil kolega dobře popsat právě v emailu pro objasnění situace. Tuto informaci o daném zboží dostalo marketingové a produktové oddělení, aby intenzivně pracovali na odstranění chyby u tohoto produktu.
    Budeme rádi, když nám dáte někdy příležitost vám ukázat, že se snažíme k maximální spokojenosti všech a co nejdříve vyhovět. Velice nás mrzí, když dojde k takovéto situaci.

    Lenka Lojkásková,
    MojeDílna.cz - vybavení autoservisů, nářadí pro dílny.
    www.mojedilna.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • V objednavce jsem uvedl, ze tento debilni dotaznik nechci dostat.
    • Eshop porusuje GDPR
    • Eshop neopravnene sdili kontaktni udaje zakaznika
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 4 dny

    Prodejce uvádí zákazníka v omyl . Nabízí zboží , které nemá skladem . Chybi
    info o okamžitém stavu zásob .

    Reakce obchodu MojeDílna.cz

    Dobrý den přejeme,

    Děkujeme za hodnocení i když nezní příznivě.
    V obchodě MojeDílna.cz jsme prověřili, co se stalo s vaší objednávkou. U daného produktu uvádíme 3 pracovní dny.
    Objednávka byla k nám poslána po páté hodině. Další den jsme provedli objednávku zboží k nám na sklad, ovšem to byl ale pátek. Zboží k nám dorazilo ihned v pondělí a týž den jsme ho předali skladu k expedici. Je každopádně možné, že zvoleným přepravcem se zboží mohlo zdržet, což bohužel již nedokážeme ovlivnit.
    Každopádně se snažíme zákazníka informovat co nejpřesněji o době dodání a o všech dalších krocích.
    Budeme velice rádi, když se o tom přesvědčíte v příští objednávce, kterou si u nás můžete vytvořit. My se na oplátku vynasnažíme tak, abyste s námi byl stoprocentně spokojený.

    Lenka Lojkásková,
    MojeDílna.cz - vybavení autoservisů, nářadí pro dílny.
    www.mojedilna.cz

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Poslali jiné zboží, až na podruhé se to podařilo. Já poslal jiné zboží zpátky a zaplatil poštovné a pojištění navíc.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží zatím nedorazilo a to je už několik dní co měla být poslední položka objednávky k dispozici.

    Reakce obchodu MojeDílna.cz

    Dobrý den,

    Děkujeme za vaše hodnocení i když není příznivé.
    Kontrolovali jsme v obchodě MojeDílna.cz co se stalo s vaší objednávkou. Bohužel položka z vaší objednávky je na paletě, která má docela velké zpoždění k nám na sklad, bohužel to nedokážeme více ovlivnit. Informaci jsme vám uvedli ještě do emailu k vaší objednávce. Dodavatel jinak velice spolehlivý, byl znovu urgovaný. I přes tuto potíž doufáme, že si u nás v budoucnu objednáte, abychom vám mohli ukázat, že zvládneme vše splnit ke spokojenosti.

    Lenka Lojkásková,
    MojeDílna.cz - vybavení autoservisů, nářadí pro dílny.
    www.mojedilna.cz

    • Žádné zboží ne dorazilo!!!

    Reakce obchodu MojeDílna.cz

    Hezký dobrý den přejeme,

    Děkujeme za tuto vaši zprávu pro náš obchod MojeDílna.cz.
    Prověřovala jsem co se stalo s vaší objednávkou, kterou jste vytvořil v sobotu a hned v úterý jsme vám psali informaci o dostupnosti objednaného zboží a ohledně možné alternativy. Použili jsme údaje z vaší objednávky, čekáme na vaše vyjádření. Případně prosíme zkuste se podívat do spamu, jestli email někde nezapadl.
    Je také možné kontaktovat obchodní oddělení a případně to dořešit k vaší spokojenosti. Děkujeme vám.

    Lenka Lojkásková,
    MojeDílna.cz - vybavení autoservisů, nářadí pro dílny.
    www.mojedilna.cz

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Objednané zboží bylo v hodnotě X při objednání z e-shopu. Na faktuře byla částka vyšší. Obchod uznal chybu systému - nenačtení slev a vystavil fakturu na správnou částku. Po týdnu došel e-mail, že jsem zboží nezaplatil a zase faktura na špatnou částku (zaplaceno předem i správně zadán variabilní symbol dle faktury).

    Reakce obchodu MojeDílna.cz

    Dobrý den přejeme,

    Děkujeme vám za zpětnou vazbu na systémovou chybu obchodu MojeDílna.cz.
    Samozřejmě problém se v tu chvíli intenzivně řešil, bohužel nebylo možno uhlídat kde všude problém nastal. Při přechodu na nový eshop na nás občas vyskočí potíže, které řešíme rychle. Naším cílem je, aby vše proběhlo v pořádku, bez komplikací a nakupující byl vždy spokojen. Email o týden později byl bohužel systémem automaticky generován. My jsme to ale s vámi řešili individuálně, vystavili novou fakturu, a v bance našli platbu. Vše bylo tedy v pořádku, zboží jsme vám tedy poslali. Velice se omlouváme za komplikace a mrzí nás, když k takové situaci dojde. Když se stane cokoli co nedokážeme ovlivnit pracujeme maximálně na tom, aby se taková věc již neopakovala.

    Lenka Lojkásková,
    MojeDílna.cz - vybavení autoservisů, nářadí pro dílny.
    www.mojedilna.cz

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    Zboží dorazilo za 3 dny

    Po objednání balíku na poštu v jiném místě než je mé bydliště, doručováno na fakturacni adresu jako balik do ruky. Bylo nutno přeposlat na původní poštu.

    Reakce obchodu MojeDílna.cz

    Dobrý den,

    Velice si ceníme vaší recenze na obchod MojeDílna.cz i když pro nás nevyznívá vůbec příznivě.
    Prověřovali jsme s kolegy co vše se stalo a s čím to souviselo a chceme se vám i touto cestou velice omluvit.
    Byla to chyba na naší straně, v době vaší objednávky jsme řešili přechod a s tím spojené problémy, na jiný eshop. Bohužel to samozřejmě systémovou chybu a s tím spojené doručení již nevrátíme. Můžeme vás ale ujistit, že se to již nestane, protože práce na odstranění těchto problémů byla úspěšně dokončena.
    Budeme i přes tuto vaši zkušenost velice rádi, když si u nás zase někdy vytvoříte objednávku, rádi vám poskytneme slevu jako omluvu. A vynasnažíme se tak, abyste s námi byl již jen a jen spokojen.

    Lenka Lojkásková,
    MojeDílna.cz - vybavení autoservisů, nářadí pro dílny.
    www.mojedilna.cz

  • Rozbitý plastový kryt na vypalovačku.
    Špatně zabaleno.

    Reakce obchodu MojeDílna.cz

    Dobrý den přejeme,

    Děkujeme za vaši zpětnou vazbu i když pro nás ne moc příznivou.
    V obchodě MojeDílna.cz se snažíme, aby byl zákazník maximálně spokojený. Vždy je v takovou chvíli dobré, kontaktovat naše reklamační oddělení, kde se s vámi kolega domluví na co nejlepší variantě pro vás a řešení daného problému. Mrzí nás, když k takové situaci dojde. Budeme velice rádi, když si u nás zase vytvoříte objednávku a my ji na oplátku splníme k vaší naprosté spokojenosti.

    Lenka Lojkásková,
    MojeDílna.cz - vybavení autoservisů, nářadí pro dílny.
    www.mojedilna.cz

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    neschopnost mi dodat daňoví doklad po urgenci jak telefonicky i emlim

    Reakce obchodu MojeDílna.cz

    Dobrý den přejeme,

    Děkujeme za názor ohledně situace, která se stala.
    Prověřovali jsme skutečnosti a potvrdili jsme si, že vám v té době nechodili na váš email zprávy. Vše jsme vám poslali okamžitě dle vašich požadavků. Poté s vámi řešil i kolega telefonicky, jelikož vám doklad na emailový požadavek nepřišel a zasílal daňový doklad znovu. I když ani ten vám nepřišel, se poté zjistilo, že vám nechodí na vaši emailovou schránku zprávy. Daňový doklad jste nakonec dostal. Vše je tedy zase v pořádku.
    Věříme, že příště vše proběhne ze všech stran ke spokojenosti a nezradí nás zase technika. Budeme se těšit na vaši další objednávku.

    Lenka Lojkásková,
    MojeDílna.cz - vybavení autoservisů, nářadí pro dílny.
    www.mojedilna.cz

  • Po 14 dnech nic nedorazilo. 608 248438 M.Polák

    Reakce obchodu MojeDílna.cz

    Dobrý den,

    Děkujeme za vaši byť negativní recenzi obchodu MojeDílna.cz.
    Objednávka byla prověřena a stalo se v ní toto. Zboží bylo hned druhý den od vytvoření expedováno k vám. Bohužel jste ale neuvedl úplnou adresu, tudíž dopravce nebyl schopen doručit balík, jelikož nevěděl přesně kam. Kolega vám s touto informací volal a když se nemohl dovolat, psal vám zprávu, až na tu jste reagoval upřesněním adresy, ihned jsme předali informaci dopravci. Dopravce ale již zboží svážel zpět k nám. Ihned od obdržení balíku zpět, jsme zásilku se správnou adresou expedovali znovu a zboží vám bylo dle všeho doručeno.
    Je nám líto, když k takové situaci dojde, bohužel v tuto chvíli jsme nemohli udělat více.

    Lenka Lojkásková,
    MojeDílna.cz - vybavení autoservisů, nářadí pro dílny.
    www.mojedilna.cz

  • Recenze byla smazána na žádost jejího autora.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • neochota

    Reakce obchodu MojeDílna.cz

    Přejeme dobrý den,

    Děkujeme za vaše hodnocení i když ne příznivé.
    V obchodě MojeDílna.cz se snažíme vyjít maximálně vstříc a proto, pokud se jednalo o cokoli, budeme rádi, když se na nás s touto problematikou obrátíte. Snažila jsem se prověřit co se okolo objednávky odehrálo, ale vidím vaši objednávku ještě ten den předanou k vyřízení a slevou na dopravu.
    Pokud se jednalo o nějaké nedorozumění budeme rádi, když se na nás obrátíte, mrzí nás, když k takovým situacím dojde.

    Lenka Lojkásková,
    MojeDílna.cz - vybavení autoservisů, nářadí pro dílny.
    www.mojedilna.cz

  • Nedoporučuje obchod

    100 %

    Zboží dorazilo za 2 dny

    • Rychlé jednání
  • Recenze byla smazána na žádost jejího autora.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Zboží inzerovali, nebyli však schopni dodat.

    Nespolehlivý prodejce.

    Reakce obchodu MojeDílna.cz

    Dobrý den přejeme,

    Děkujeme za váš názor na objednávku i když není vůbec příznivý.
    Prověřovali jsme vzniklou situaci u vaší objednávky a naprosto vám rozumíme, bohužel v tomto případě uznáváme chybu. Zároveň už i řešíme situaci vzniklou ze strany našeho dodavatele, se kterým bohužel již delší dobu není dobrá komunikace. Kolega tohoto dodavatele stále urguje a snaží se s ním věci vykomunikovat. Bohužel i pro nás z jeho strany nebývá žádná odezva a zboží uvádí skladem.

    Učinili jsme první kroky a některé produkty vypnuly z naší nabídky. V MojeDílna.cz se snažíme individuálně vyhovět požadavkům našich zákazníků pro jejich spokojenost, proto nás velmi mrzí, když k takové situaci dojde.
    Věříme, že se brzy situace vyřeší a již se nám to nestane.

    I přes to všechno budeme rádi, když si k nám v budoucnu najdete cestu a my se vynasnažíme, abyste byl spokojen.

    Lenka Lojkásková,
    MojeDílna.cz - vybavení autoservisů, nářadí pro dílny.
    www.mojedilna.cz