Přihlásit se a přidat recenzi
  • 10 %

    • Arogance
    • Volají a baví se s vámi jako s povlem
    • Dodání zboží extrémně dlouhé
    • Neochota podpory

    Objednal jsem stůl, židle, poličky a zrcadlo. Psali, že zboží dodají ve dvou zásilkách, přišla první - dorazily podtácky (na stůl který nepřišel), dorazila druhá - dorazila polička (místo jedné police jich poslali šest). Velké a důležité věci stále nedorazili, na webu je mají skladem, ale již přes měsíc čekám na dodání.

    Samozřejmě že poličky, které zaslali navíc chtěli zpátky a v tomto případě byla ochota neuvěřitelná, druhý den tu byl kurýr pro police. Další info nemám.

  • 10 %

    • Naprostá neochota a nulová flexibilita při řešení problému
    • Zákazník je vždy hned na posledním místě

    Eshop:
    Objednali jsme noční stolek. Přišel relativně rychle, do týdne. Po rozbalení zjištěno, že jedna bočnice je totálně zničená - polámaná a chybělo jedno čelo zásuvky. Reklamace, zboží po týdnu svezeno a zároveň doručen nový kus. Po rozbalení zjištěno, že opět chybí jedno čelo zásuvky. Opět reklamace, čekání týden, doručeno chybějící čelo. A světe div se, pškozeno - ulomený roh, pravděpodobně díky naprosto lemplovskému zabalení - v krabici 1x1m s 0.5m2 bublinkové folie jen tak hozené do krabice.... Opět reklamace. Nabídnuta sleva s tím, že si to můžeme opravit ....(jako vážně ????), nebo svezení a čekání 3-4 týdny na další kus. Návrh na doručení bezvadného čela z námi vráceného kompletního balení zamítnut a čekací doba na nový kus navýšena na 8-10 týdnů. Děkujeme, strčte si to víte kam. Už nikdy více eshop Mobelix!!! Maximálně zboží skladem rovnou z obchodu..... Tohle je naprosto ignorantské a neprofesionální jednání a pokud ve skladu zaměstnávají nesvéprávné, měli by jim dát nějakou lehčí práci....

  • 90 %

    • Arogantní jednání
    • Dlouho čekáte na objednávku
    • Doba dodání kuchyňské linky 5 měsíců
    • Po zaplacení,čekáte další měsíc na smontování linky

    Nedoporučuji nasmlouvat si kuchyňskou linku v Mobelixu v Mostě! Dlouhé čekání a vše řídí nějaký posraný systém,který je na hovno,ale všechno je v pořádku!

  • 10 %

    • Hrozný personal
    • Neochota

    Pobočka v Liberci 9.3.2024
    Příšerný zážitek, personal na horním patře k nenalezení, bloudili jsme s přítelem sem a tam, abychom někoho našli kvůli skříni, kterou jsme chtěli, zeptali jsme se tedy v kuchyních zda tu někdo vůbec pracuje, protože na žádném z počítačů nikdo nebyl, nakonec jsme narazili na paní s jablkem v puse, které přišlo úsměvné, že cituji: Jsme se asi s kolegyní sešli ve stejnou dobu ma pauzu. Přežvykovala a u toho nám říkala něco o skříni, nakonec nás dovedla ke stolu, kde to s námi začala řešit zas úplně jiný muž. Nedoporučuji existují mnohem lepší obchody než tento naše poslední návštěva.

  • 10 %

    • všechno špatně, hrozné jednání

    24.12. jsme objednali rošty do postele, s tím že na stránkách avizovali doručení 4-5 týdnů, což nám vyhovovalo, postel jsme očekávali z jiného shopu za stejnou dobu. Ovšem po nějaké době přišel mail, že doručení bude za cca 10 týdnů, což jsme ještě tolerovali. Ve stavu objednávky se však stále měnil stav, chvíli bylo přesné datum doručení, vzápětí - litujeme, nemůžeme sdělit termín. Po urgenci na telefonu upraven termín na 4-5.3. 5.3. večer opět zmizel termín a - litujeme, nemůžeme sdělit termín dodání. Na to konto jsme volali na storno, jelikož nám nikdo nebyl schopen říct, kdy to vlastně bude. Když jsem si chtěla znovu podívat na objednané zboží, na stránkách Mobelixu už není ani v nabídce, tudíž tušíme, že by snad nikdy ani nedošlo. Peníze stále drží, mají už 2,5 měsíce, nikdy jsme zboží neobdrželi, ale na vrácení musíme čekat dalších 30 dní, tedy naše peníze leží 3,5 měsíce Mobelixu k dispozici. Na lince nepříjemní, nechtěli se bavit, jedna mi dokonce položila telefon. Po telefonu tvrdili vrácení peněz do 14 dnů, v mailu do měsíce, říkají něco jiného, než pak píšou. Na stránkách je to vyloženě klamání zákazníka, když stále uvádí jiné termíny dodání. Rošty jsme si objednali jinde a do 24 hodin jsme měli doma. Mobelix již nikdy více, radši kulku do palice. Opravdu katastrofa!!!!!!!!
    P.S. - škoda, že bez půl hvězdičky se to neodešle, nedala bych jim ani procento, nejlépe do mínusu

  • 80 %

    Objednané povlečení dorazilo v pořádku a rychle,jediné mínus je,že byl poškozen obal,nemělo by být

  • 10 %

    • hrozný obchod
    • katastrofa vše rozbité, čekáte měsíce a stejně přijde rozbité

    Já přidávám také další negativní hodnocení na obchod Möbelix katastrofa katastrofa katastrofa. Je to hrozný nejenže komunikovat s nimi po emailu je děsné, nikdo s vámi nechce mluvit osobně ještě to je vždycky slovensky ale budiž ale zboží mi vezli bylo poškozené tak jsem ho vracela a když mi nabídli že mi dodají tu poškozenou skříňku tak jsem chtěla aby mi to poslali znovu a už to bylo poškozené třikrát hůř takže mi volal zase dopravce že je to opět poškozené a všechny tři bedny, čekáte na objednávku 5 až 7 týdnů pak vám to dopravce řekne že je poškozené a oni vám řeknou že vám to objednají ale že budete čekat znovu 5 až 7 týdnů nemají vůbec možnost platbu dobírkou To znamená že stále vlastní vaše peníze a vy čekáte tři měsíce na komodu či jakoukoliv věc nedoporučuji nedoporučuji nedoporučuji je to druhá moje zkušenost kdy jsem si koupila z Möbelixu a už vícekrát to neudělám jelikož stěna kterou jsme si vyzvedli přímo v Liberci se začala odlepovat tak nám to vyměnili ale odlepovaly se další a další díly prostě katastrofa. Kateřina. p.s mají to dobře zařízené,, NENÍ MOŽNOST PLATIT DOBÍRKOU TAKŽE KRÁSNĚ MĚSÍCE VYUŽÍVAJÍ NAŠICH PENĚZ

  • 10 %

    • Möbelix Vysočany (nejen tam) - nabízejí rádoby solární světlo s dřevěným obloukem Krissy, asi za 600,-. solární asi moc nebude, kolektor patrně jen na "ozdobu", v podstavě je ukrytá baterka, po jejímž vybití najednou čínský "solár" nesvítí. na reklamacích pani povídala, že to je solár ale že má i baterku "nic jiného v tom prý není no..." jestli se chcete nechat klamat, nakupujte u nich!
  • 10 %

    Po dnešní skušenosti při reklamaci matrace už vím, že do Mobelixu ve Strakonicích nikdy nepůjdu. Po rozhovoru s panem vedoucím a jeho velmi neprofesionálním jednáním sice odjíždím s novou matrací,ale tu vzali jinému zákazníkovi.
    Už toto je špatná vizitka obchodu.

  • 10 %

    • Všechno až na jednu věc přijelo špinavé a poškozené

    3 balíky přijeli rychle takže jsme byli nadšení ale zboží bylo poškozené, další balík přijel ten byl v pořádku , ten poslední se měsíc neukázal nakonec jsme se po nekonečném domlouvání, volání a psaní e-mailů dozvěděli že ten balík leží už 14 dní na poště i přes to že jsme si zaplatili dovoz domů. A ke všemu k instalaci stolu chybí nejméně tři kousky takže ho ke všemu postavit nemůžeme , aspoň ne hned. Tady už nikdy nenakupujeme a ani to nedoporučujeme ostatním .

  • 10 %

    Objednala jsem dárek k Vánocům 25.11.2023 s dodáním 1-2 týdny. Po týdnu mi přišel první email, že je zboží zpožděno na 50. kalendářní týden. Napsala jsem dotaz, kdy mi bude dárek doručen, když je konec 50. týdne a informace je, že předběžně zboží přijde 2. kalendářní týden příštího roku 2024. Bylo by vhodné uvádět skutečné datum doručení.

  • 10 %

    • termín dodání, poškozené obal i zboží,

    Vyhněte se tomuto obchodu. Termín dodání uváděn 5 pracovních dnů. Byly z toho 3 týdny. Poté zboží dorazilo - obal poškozen, zboží také, takže jsem nepřevzal. Další termín doručení prodejce uvedl za 6 týdnů, tak budu čekat, zda k tomuto skutečně dojde. Zboží jsem musel zaplatit dopředu, tak snad se ho dočkám. V Mobelixu již nikdy více !!!!!

    Ještě doplňuji. Asi za týden mě kontaktoval dopravce, že mi veze zboží, ale že je poškozené. Já mu řekl, že už mi poškozené zboží před týdnem vezli a že jsem to nepřevzal. Pán mi řekl, že to vidí v záznamech a že mi to teda ani nepovezou. Psal jsem tedy do Mobelixu, co to má znamenat,že mi chtěli dovézt 2x poškozené zboží, tak mi odepsali, že se omlouvaji a jestli chci tedy čekat na nové zboží, které musí naskladnit a to bude nejdříve 5. kalendářní týden v roce 2024,nebo jestli chci objednávku zrušit. Objednávku jsem tedy radši zrušil a čekám na peníze. Mobelix je obchod z jiného světa. Již nikdy více!!!

  • 10 %

    Zboží přišlo na 4 místech poškozené,takže je tak akorát na zátop do kotle. NEDOPORUČUJI

  • 10 %

    • Cena v akci
    • Použité vydáváno jako nové

    Koupili jsme si Jídelní Stůl Wood 200 jako nový na eshopu Moebelix.cz Dostali jsme již použitý produkt, protože balení nebylo původní a stůl byl již dříve rozbalen. Nerozumím tomu, proč obchod toto neuvádí při prodeji a prodává jako nový.

  • 30 %

    • při objednávání a podpisu smlouvy na montáž kuchyňské linky Vás prodejce NEUPOZORNÍ na to, že služba je BEZ zapojení všech spotřebičů a jejich uvedení do provozu. To se dočtete pouze "malým písmem" v textu smlouvy po jejím prostudování. Tzn. - dřez nemá zapojený odpad, baterie je bez přívodu vody, varná deska je bez kabelu a není zapojená, myčka není připojena na odpad a vodu. Služba se nedá ani připlatit, takže utratíte další tisíce za instalatéra a elektrikáře.
  • 10 %

    • Pracovníci v prodejně
    • Špatná velikost matrace
    • Odřené kusy u postele
    • Chybějící šroub v balení
    • Pozdní dodání jiné věci pomocí DPD, katastrofa stav

    Nejhorší online nákup nábytku co jsem kdy měl, už nikdy si z Moebelixu nic nekoupím protože po tom co všechno se stalo u čtyř věcí objednaných na jednou mě jde hlava kolem, lidé v obchodě byly příjemní a pomohli mi situaci vyřešit

  • 10 %

    • Katastrofální jednání se zákazníkem
    • Zboží jsme nakonec nekoupili tak těžko hodnotit

    Dnes katastrofální zkušenost na Brněnské pobočce mobelix. Byly jsme si vyzvednout předem objednané skříně z eshopu na které jsme měli slevu kterou mobelix propaguje. A další sleva měla být odečtena po předložení zákaznické karty na pobočce při odběru. Po příchodu na pobočku a předložení karty nám prodavačka odmítla slevu kterou eshop nabízí poskytnout, arogantní jednání vůbec nechtěla nic řešit a stále se odkazovala ať si problém vyřešíme s eshopem, že jí to nezajímá ani nebyla schopna zavolat nějakého nadřízeného pro vyřešení problému a prodaní již připraveného zboží. Volali jsme tedy na eshop tam nějaká mladá slečna nebyla schopna odpovědět na jedinou naší otázku a odkazovala na další mail a číslo. Poté jsme koupi připraveného zboží vzdali, jen dělají z lidi......a těhotné přítelkyni už bylo ze všeho dohadování špatně, takové jednání jsme ještě nezažili v žádném řetězci. Prodavači v mobelixu asi nemají potřebu prodávat nábytek.

  • 10 %

    • hezká kuchyňská linka.
    • Montáž v pořádku.
    • Katastrofální komunikace
    • Nedodržení termínu dodání. Místo 13 týdnů - 25 týdnů.

    Möbelix Ústí nad Labem
    Vůbec mě nenapadlo, se podívat na recenze. No pozdě. Obchod typu kuchyňská linka výrazně nedoporučuji.
    16.1.2023 objednána a zaplacena záloha na kuchyňskou linku. Až 31.5.2023 montáž. Před tím 30.5.2023 mi bylo sděleno, že musím okamžitě zaplatit doplatek, jinak technici nevyjedou. Okamžitě jsem zaplatila. Linka měla dorazit ráno 8 - 9,30h. Montér na místě v 8,30h zboží až po mojí i jeho urgenci dorazilo ve 13h. Technici prý na to zapomněli a odjeli ráno do Teplic ( jsem z Děčína). Při montáži jsme zjistili, že 4 dvířka jsou v jiné barvě, než jsme objednali. Po několika telefonátech a emailech objednány dvířka znovu. 19.7.2023 dvířka dodána, ale bohužel bez kování. Znovu reklamace a zadání do výroby. 30.8.2023 - po 8 měsících dílo dokonáno. Ani jednou za celou dlouhou dobu jsem neslyšela žádnou omluvu.
    Doba dodání měla být 13 týdnů od zaměření a doplnění detailů, dle smlouvy. Realita 25 týdnů.
    Po mých četných emailech se mi nakonec ozval manažer prodejny a omluvil se a domluvili jsme se na kompenzaci.
    Ale hrozná zkušenost.

  • 10 %

    • Termín dodání 2-3 týdny ve skutečnosti znamená 2-3 měsíce. Mail "děláme pro své zákazníky co můžeme" je trochu výsměch, když se na jeho konci dočtete o odložení termínu o další měsíc.

    Pouze to, že měli přesně typ pohovky, co nám seděl barvou i rozměry a byli jsme unaveni dalším webovým hledáním, nás donutilo kliknout a objednat. Jinak je e-shop katastrofa.

  • 10 %

    .Neschopny personál. 20.8.2023 jsem objednala a zaplatila zboží včetně dopravy.Na prodejně slečna mi sdělila, že zboží je na centrálním skladě v Praze (80km od Mostu) a do 2 týdnu to dodají.To je také paradox že to trvá 14 dní . DNES JE 14.9. Tudiz v pondeli uz bude skoro mesic od zaplaceni a zboží nemám do dnes.Byla jsem dnes na prodejně a na informacích mi pan sdělil že zboží stojí už v Mostě na skladě a mám čekat až mi to dodají.Nebyl schopný říct jestli budu čekat týden nebo další měsíc.Prej si mam zavolat řidičům a urgovat..Sileny pristup a neochota.Byl tam dalsi pan a resil stejny problem...Je smutný že auta stojí vzadu u skladu a nejsou schopné to dodat!!!Už tam nikdy nic objednávat ani nakupovat nebudu .V pondělí si dojdu na prodejnu a budu chtít vrátit peníze.O toto zboží uz nebudu mít od pondeli zájem .