Přihlásit se a přidat recenzi
  • 10 %

    • Nedostanete fakturu ani etiketu pro vrácení zboží
    • Naprosto bez komunikace

    Na Modivu jsem nakoupila naposledy a rozhodně tento obchod nedoporučuji. Tvrdí, že máte 100 dní na bezplatné vrácení zboží, ale v balíku jsem již po druhé nedostala etiketu pro vrácení zboží a na eshopu ani nedohledáte, kam máte balík zpět poslat. Tudíž nemohu nechtěné zboží ani vrátit. Na email jsem dostala zcela bezpodstatnou odpověď, která vůbec neodpovídala na to, co jsem požadovala.. Jsem velmi zklamaná z takového jednání. Samozřejmě, že nahlášení na ČOI uz jsem podala.

    Reakce obchodu modivo.cz by eobuwie.pl S.A.

    Dobrý den,

    děkujeme pěkně za zpětnou vazbu. Pro vrácení zboží neposkytujeme štítky. Vrácení zboží zaregistrujete online na naší stránce a obratem obdržíte vygenerovaný individuální kód pro bezplatné vrácení přes zásilkovnu. Jedná se o zjednodušený postup který uvádíme přímo na stránce. Prosíme o seznámení se s podmínkami vrácení.

    Děkujeme pěkně za pochopení

    S přátelským pozdravem
    Tým MODIVO.cz

  • 10 %

    • Z uznané reklamace vám nevráti peníze, a tím pádem nemáte ani zboží které si vzali a ani peníze
    • Kontaktní centrum vůbec nekomunikuje, nezveda telefon. A když už přečtou email tak pokaždé každý od vás chce něco jiného
    • Je tady plno jiných firem, kde jsou ochotni, vyřídí vaší reklamaci a také vyplacení max do dvou týdnů.
    • Silně nedoporučuji tento portál Modivo a ani Eobuv a jak čtu, nejsem tady jediný kdo píše negativní recenzi.

    Dávejte si pozor odkud nakupujete, ale Modivo s dcérskou společnosti Eobuv nedoporučuji. Po uznané reklamaci, mi do teď nedorazili peníze na bankovní účet. A nebyla to mala částka. Po kontaktování kontaktního centra, zjistíte totální neschopnost a neochotu k vyřízení požadavků na které máte že zákona nárok. Při každé odpovědi emailem, chtějí po Vas něco jiného. Zdá se, že zaměstnanci ani nevědí která bije. A nakonec zjistíte, že vám už nevemou ani telefon. Jsem hodně zklamám z takového jednání. Samozřejmě, že nahlášení na ČOI, je uz dávno podané. Firma která nedodržuje Českou legislativu, ani nezasluhuje fungování na trhu. Lidi dávejte si pozor kde nakupujte. Ale tady se nákupu vyhnete obloukem. Nikdy nevíte kdy budete potřebovat reklamovat u této společnosti. A pak vězte, že Vás čeká to samé, co tady lidi píšou. Stačí číst a udělat si dám posudek. Je plní jiných firem kde to jde bez problémů. Uz nikdy více.

    Reakce obchodu modivo.cz by eobuwie.pl S.A.

    Dobrý den,

    děkujeme za zpětnou vazbu. Je nám líto, pokud nastaly nepříjemnosti s vyřízením reklamace. Z Vašeho popisu situace věřím, že se bude jednat o nedorozumění, které rádi ověříme a prioritně Vám pomůžeme. Prosím nahlaste nám číslo ID recenze: 514836 a kontaktujte nás prostřednictvím emailu i s připraveným číslem objednávky.
    Bohužel z anonymní recenze nemáme možnost ověřit o jakou konkrétní objednávku se jedná. Za nepříjemnosti se Vám upřímně omlouváme.

    Srdečně předem děkujeme za spolupráci.
    a přejeme krásný zbytek dne
    Tým MODIVO.cz

  • 10 %

    • Podvodníci
    • Nepravdivé informace.
    • Nekomunikace!!
    • Nereskeptovaní práv zakazníka

    Moje zkušenost s obchodem Modivo.cz je naprosto otřesná. Jejich způsob jednání je neakceptovatelný. Poskytují nepravdivé informace o stavu reklamace, přestože mají reklamované zboží již dlouho na skladě Po několika měsících naléhání mi stále nebyly vráceny peníze za reklamované zboží. Zákaznická podpora ze strany Modivo.cz je úplně neschopná a nekompetentní. Navíc, ignorují mé emaily, což je naprosto nepřijatelné chování. Nedoporučuji tento obchod žádnému zákazníkovi a určitě se k nim již nikdy nevrátím. Jsou to prostě podvodníci, kteří prodávají značkové zboží ! Omluva nic nevyřeší peníze za reklamované zboží mi to nevratí.

    Reakce obchodu modivo.cz by eobuwie.pl S.A.

    Dobrý den,

    děkujeme za zpětnou vazbu. Je nám líto, pokud nastaly nepříjemnosti s vyřízením reklamace. Z Vašeho popisu situace věřím, že se bude jednat o nedorozumění, které rádi ověříme a prioritně Vám pomůžeme. Prosím nahlaste nám číslo ID recenze: 514596 a kontaktujte nás prostřednictvím emailu is připraveným číslem objednávky.
    Bohužel z anonymní recenze nemáme možnost ověřit o jakou konkrétní objednávku se jedná. Za nepříjemnosti se Vám upřímně omlouváme.

    Srdečně předem děkujeme za spolupráci.
    a přejeme krásný zbytek dne
    Tým MODIVO.cz

  • 10 %

    • P
    • Reklamační oddělení nekomunikuje .

    Jsem velmi nespokojená s obchodem Modivo.cz ! Jejich neochota vrátit peníze za reklamované zboží, a to při částce nad 10 tisíc korun, je velice neprofesionální ! Navzdory opakovanému poskytnutí veškerých potřebných informací a doložení dokladů o nákupu a odeslání reklamovaného zboží, stále nedostávám žádné uspokojivé řešení. Každý týden mi paní Kateřina na telefonu slibuje, že situaci prověří, ale reklamace trvá již více než dva měsíce a na mé zprávy neodpovídají. Dle recenzí nejsem jediná z koho si dělají dobrý den . Nejspíš se obratím na ČOI .

    Reakce obchodu modivo.cz by eobuwie.pl S.A.

    Dobrý den,

    děkujeme za zpětnou vazbu. Je nám líto, pokud nastaly nepříjemnosti s vyřízením reklamace. Situaci rádi ověříme a prioritně Vám pomůžeme. Prosím nahlaste nám číslo ID recenze: 514593 a kontaktujte nás prostřednictvím emailu is připraveným číslem objednávky.
    Bohužel z anonymní recenze nemáme možnost ověřit o jakou konkrétní objednávku se jedná. Za nepříjemnosti se Vám upřímně omlouváme.

    Srdečně předem děkujeme za spolupráci.
    Přejeme krásný den
    Tým MODIVO.cz

  • 10 %

    • rychlé doručení
    • Nevrací zpět peníze za vrácené zboží

    Před 45 dny jsem vrátila zboží ze 2 objednávek. Za 1 objednávku vrátili peníze do 14 dní, ale po 2. objednávce ze stejného balíčku se slehla zem!!
    5x mi slíbili, že vše vyřeší , ale jinak nic. Měsíc a půl pryč a peníze nikde a ani slovo, že zboží přijali a peníze vrátí!!!
    Za mě UŽ NIKDY - NEVRACÍ PENÍZE !!!!!!

    Reakce obchodu modivo.cz by eobuwie.pl S.A.

    Dobrý den,

    děkujeme pěkně za zpětnou vazbu. V případě zájmu prosím kontaktuje naši podporu a uveďte do ní: heureka - ID recenze: 513933 a připravte si prosím číslo objednávky - rádi celý průběh a postup ověříme.

    Mrzí nás, pokud vyřízení vrácení neproběhlo k Vaší spokojenosti. Věřím, že jde o nedorozumění, které se nám podaří vyjasnit. Upřímně se omlouváme za nepříjemnosti.

    Srdečně děkujeme za spolupráci a zveme Vás do našeho obchodu.
    S přáním krásných dnů
    Tým MODIVO.cz

  • 100 %

    • Bleskové doručení (v předvánočním čase)
    • Kvalita zboží
    • Komunikace
    • Cena

    Vzhledem k recenzím jsem váhala, ale nakonec jsem objednala. Moc mile mě obchod překvapil. Zboží dorazilo v pořádku, bylo dobře zabalené a nic nechybělo. Naprosto mě překvapili rychlým dodáním, odeslali do pár hodin a další den už bylo zboží u mě. Nemám co vytknout.

    Reakce obchodu modivo.cz by eobuwie.pl S.A.

    Dobrý den,

    děkujeme za kladnou recenzi :).
    Přejeme spoustu radosti z nákupu v našem obchodě

    S přáním krásných dnů
    Tým MODIVO.cz

  • 10 %

    • Komunikace
    • Lživé údaje

    Měla jsem objednávku pomalu za 10 000. Zjistila jsem, že mi nebyla doručena jedna položka. Nikdo mi nebyl schopen říci proč. Na lince mi bylo řečeno, že boty jsou poškozené a jiné nepošlou. Záhadně se boty stále prodávají na stránkách a ještě za vyšší cenu. Pravděpodobně si je mám opět objednat za jiné peníze, jedná se o podvod na zákazníka.

    Je smutné, že odpovědi se dočkám dříve zde než na vlastní mail. Ještě mají tu drzost tvrdit v komentáři, že přišel mail se slevou a s garancí, avšak žádný mail, ani ve spamu neeviduji. Po tel. komunikaci tato možnost nám nebyla ani sdělena a v prodejně mi řekli, že mi nemůžou nic zaručit. Tento přístup je velice urážlivý. Měli byste si ujasnit standardizovaný postup, než budete něco potvrzovat. Udělala jsem tedy objednávku znovu, uvidíme, jestli sliby dodržíte a fakturu upravíte.

    Reakce obchodu modivo.cz by eobuwie.pl S.A.

    Dobrý den,

    děkujeme pěkně za zpětnou vazbu. Informace o částečné realizaci objednávky Vám byla odeslána na email spolu se slevou na další nákup a s garancí ceny v případě vytvoření nové objednávky na tentýž produkt ještě před odesláním objednávky. Zkuste se prosím podívat na složky spam nebo reklamy.

    Za nepříjemnosti se upřímně omlouváme.

    S přátelským pozdravem a s přáním krásných dnů
    Tým MODIVO.cz

  • 20 %

    • značkové oblečení za relativně ok ceny
    • komunikace
    • vrácení peněz
    • nedoručení objednávky

    Naprosto tragická komunikace se zákaznickou podporou. Jediná možnost, jak je kontaktovat, je asi přes facebook messenger. Dne 20.11. jsem psal, že jedna část objednávky nebyla doručena. To mi bylo řečeno, že ji kurýr má u sebe a veze ji na zásilkovnu. Dne 22.11. jsem psal znovu, že se stav zásilky stále nezměnil. To mi bylo řečeno, že se zásilka systémově zasekla a prověří to na logistickém oddělení. Dne 27.11. jsem psal znovu a to se mi kolega omlouval, že vzhledem k události, kterou nelze ovlivnit nebude možné objednávku doručit a do 5 dní mi vrátí peníze. Dne 1.12 jsem psal, že stále nemám platbu na účtu. Pracovnice mi hned psala, že objednávku má kurýr u sebe a bude doručena. Musel jsem tedy popsat celou situaci a všechny kroky, které jsem provedl. Nakonec jsem dostal info, že platbu vrátí do 2 týdnů. Jsem zvědavý, jestli opravdu do 2 týdnů budu mít peníze na účtu - neočekávám to. Absolutní chaos. Jedna ruka neví, co dělá ta druhá. Když slíbí, že něco ověří a informují mě, už se neozvou. Pokaždé si píšu s někým jiným, kdo absolutně netuší, co se děje a musím tedy vše vysvětlovat od začátku. Tady už nikdy neobjednám.

    Reakce obchodu modivo.cz by eobuwie.pl S.A.

    Dobrý den,

    děkujeme pěkně za zpětnou vazbu. Je nám líto, pokud nastaly nepříjemnosti při Vaší objednávce. V momentě kdy se objednávka v systému jeví jako úspěšně odeslána, kolegové z naší podpory bohužel nemají možnost odhalit jakýkoli problém. Je nám líto, že došlo k logistické chybě, bohužel je to situace, kterou neumíme ovlivnit. Samozřejmě je-li objednávka uhrazena předem, automaticky dochází k vrácení platby. Za nepříjemnosti se Vám upřímně omlouváme a ještě jednou děkujeme za Vaši reakci.

    S přáním krásných dnů
    Tým MODIVO.cz

  • 10 %

    • komunikace
    • reklamace

    Reklamovala jsem obuv.
    22.8.2023 jsme zadala reklamaci - do reklamačního formuláře jsem vyplnila požadovaný EBAN. Který jsem poslala i několikrát emailem a také jsem fyzicky vložila reklamační formulář do zásilky.
    23.8.2023 jsem zásilku odeslala zpět.
    24.8.2023 jsem prodejci poslala email pro sledování zásilky.
    26.8.2023 prodejce převzal zásilku.
    Toto jsou jejich slova: Peníze Vám vrátíme do 5 dnů od okamžiku, kdy obdržíme doklad o odeslání balíku zpět, na číslo bankovního účtu uvedené ve formuláři. Ve výjimečných případech to může trvat maximálně 14 dní. 
    11.9.2023 jsem napsala email do eshopu s dotazem na vyřízení reklamace.
    Po 8 dnech, 19.9.2023 my odpověděli, že situaci prověří.
    Dnes je 22.9.2023 a pořád nic.
    Budiž. Zatím běží zákonná lhůta. Ale tímto tempem si nejsem jistá, že eshop tuto lhůtu stihne.

    Reakce obchodu modivo.cz by eobuwie.pl S.A.

    Dobrý den,

    děkujeme pěkně za zpětnou vazbu. V případě zájmu prosím kontaktuje naši podporu a uveďte do ní: heureka - ID recenze: 511204 a připravte si prosím číslo objednávky - rádi celý průběh a postup ověříme.

    Mrzí nás, pokud vyřízení reklamace neproběhlo k Vaší spokojenosti. Věřím, že jde o nedorozumění, které se nám podaří vyjasnit. Upřímně se omlouváme za nepříjemnosti.

    Srdečně děkujeme za spolupráci a zveme Vás do našeho obchodu.
    S přáním krásných dnů
    Tým MODIVO.cz

  • 100 %

    • Nechapu negativni recenze…Objednano druhy den v poradku dorazilo. Za me doporucuji.

    Reakce obchodu modivo.cz by eobuwie.pl S.A.

    Dobrý den,

    děkujeme za kladnou recenzi :).
    Přejeme spoustu radosti z nákupu v našem obchodě

    S přáním krásných dnů
    Tým MODIVO.cz

  • 10 %

    • Komunikace

    S obchodem jsem byla dlouho spokojená.
    Dne 02.06.2023 jsem objednala zboží v hodnotě cca 3.800,-.
    Dodnes jsem neobdržela žádnou informaci o odeslání, na e-maily nereagují, vše se řeší maximálně přes chat/messager.
    Včera ráno mi přes chat bylo sděleno, že mě budou kontaktovat z logistiky. Bez reakce. Odpoledne jsem psala žádost o storno a refundaci. Stále bez reakce. Dnes přes chat znovu zadaná žádost o storno bez možnosti jiného kontaktu.
    Tento způsob jednání je opravdu hodně špatný a nedoporučuji platit jinak, než na dobírku.

    Reakce obchodu modivo.cz by eobuwie.pl S.A.

    Dobrý den,

    děkujeme pěkně za zpětnou vazbu, která je pro nás důležitá.
    Upřímně se Vám za vzniklé nepříjemnosti omlouváme.
    Neustále pracujeme na zkvalitnění služeb.
    Uděláme vše proto, aby se podobná situace neopakovala.
    Srdečně Vás zveme do našeho obchodu.

    S přáním krásných dnů
    Tým MODIVO.cz

  • 10 %

    Jedná se o polský obchod, nakupujete tedy vyloženě v Polsku. Inzerovaná doba dodání 2 pracovní dny. Bohužel se již obchod neobtěžuje sdělit, že doba dodání je počítána až od dopravení zboží z Polska do ČR , kdy je následně předána českému přepravci, který má na přepravu zmíněné 2 pracovní dny.
    Po třech dnech zboží není stále v ČR, tedy ani předáno přepravci. Na infolince nebyly schopni říci, kdy bude zboží doručeno, paní mi raději bez upozornění položila telefon. Byl mi slíben trasovací odkaz, bohužel toho jsem se ani po následné urgenci nedočkal. Zakoupené zboží bylo jako dárek, bohužel musíme shánět jiný. Jednoznačně nedoporučujeme, rizikový obchod.

    Reakce obchodu modivo.cz by eobuwie.pl S.A.

    Dobrý den,

    děkujeme pěkně za zpětnou vazbu, která je pro nás důležitá,
    Děláme vše pro to, aby každá objednávka byla doručena co nejdříve a abyste si jí mohli převzít na místě, které Vám vyhovuje. Objednávky připravujeme a posíláme zpravidla do 24 hodin.

    Připomínáme: doba zpracování a doručení nezahrnuje soboty, neděle a svátky. Je také závislá na zvoleném způsobu přepravy.
    V případě platby předem se doba zpracování objednávky prodlouží o dobu zaúčtování platby na náš účet. O každém kroku zpracování objednávky Vás informujeme zasláním e-mailové zprávy. Stav objednávky si můžete ověřit po přihlášení se k Vašemu účtu zákazníka.

    Vyvíjíme veškeré úsilí, abychom zajistili, že každá objednávka bude zpracována co nejrychleji, ale datum dodání balíčku bohužel nezávisí jen na nás. V této oblasti spolupracujeme s kurýrními společnostmi.

    Srdečně děkujeme za pochopení
    S přáním krásných dnů
    Tým MODIVO.cz

  • 100 %

    • cena, rychlost dodání

    Moje zkušenost je pozitivní. Ve středu jsem objednal boty, v pátek odpoledne byly v boxu. cena byla oproti jinému obchodu prodávajícím tuto značku o cca 800,- nižší. Boty vypadají skvěle, jestli nejsou originál, tak to nejde poznat, ale tři pruhy to má :-) zpracování a celkový dojem 100%. Měl jsem obavy, když jsem četl recenze, platba předem, ale u mě vše proběhlo v pořádku, tak snad budou boty dlouho dobře sloužit. V krabici byl i odpovědní štítek pro případnou reklamaci.

    Reakce obchodu modivo.cz by eobuwie.pl S.A.

    Dobrý den,

    děkujeme krásně za milou recenzi. Informujeme, že nabízíme pouze originály od certifikovaných výrobců. Upřímně se těšíme, že jste s nákupem i s našimi službami spokojen :)

    Přejeme spoustu radosti z nákupu v našem obchodě
    S přáním krásných dnů
    Tým MODIVO.cz

  • 100 %

    • Bleskové dodání, sqělé ceny.

    Negativa neznám. vše proběhlo rychle a bez závad.

    Reakce obchodu modivo.cz by eobuwie.pl S.A.

    Dobrý den,

    děkujeme krásně za milou recenzi. Upřímně se těšíme, že jste s nákupem i s našimi službami spokojen :)

    Přejeme spoustu radosti z nákupu v našem obchodě
    S přáním krásných dnů
    Tým MODIVO.cz

  • 70 %

    • Velký výběr zboží
    • Rychlé doručení
    • Rychlé vrácení peněz
    • Zboží zřejmě nebylo originál

    Koupila jsem značkovou kabelku, přišla rychle, jen kvalitou neodpovídala originálu. Vrátila jsem ji, do týdne byly peníze na účtu. Více tam nakupovat nebudu, nicméně po přečtení některých zkušeností s vrácením peněz, jsem ráda, že vše proběhlo rychle a bezproblému.

    Reakce obchodu modivo.cz by eobuwie.pl S.A.

    Dobrý den,

    děkujeme za recenzi. Informujeme, že nabízíme pouze originály od certifikovaných výrobců.

    Srdečně Vás zveme na naše stránky!
    S přáním krásných dnů
    Tým MODIVO.cz

  • 10 %

    Koupila jsem kabelku. Po rozbalení byl šok.
    Kabelku zřejmě někdo už vracel zpět. Při rozbalení balíčku ji rozříznul skrz .
    Reakce Modivo -eobuv bude vám vrácené peníze asi po 3 měsících.
    Prošlo už 4 měsíce a do teď nic jsem neobdržela.
    Jelikož částka není malá , vše dávám k prošetření jako přestupek.
    Komunikace žádná, jen automaticky email.

  • 10 %

    • nula!!
    • klamání spotřebitele, čarují s cenami!!

    Co to jako je? Objednám si bundu za 2 600, dám ji do košíku, zadám údaje a skočí mi tam cena 4 100?!!!
    Děláte si z lidí pr..l? Přijde Vám to normální?
    Rozhodně nedoporučuji!!!

  • 10 %

    • Hezké stránky, kromě dodání zboží
    • Pokud bude funkční dodání v Praze, tak eobuv na Smíchově
    • Nedodání zboží
    • Špatná komunikace, spíš nekomunikace
    • Spolehlivost systému dodání z eshopu za 0 bodů

    Absolutně mě sklamal systém objednávání+doručení a komunikace.
    Dne 19.11.2022 jsem objednal boty. Dne 22.11.2022 jsem dostal v 8.36 hodin SMS i email, že "Vase objednavka ... je pripravena k vyzkouseni." Na prodejne boty za cca 4000 Kč nebyly. Modivo zasílalo lživou SMS, ne jenom mě.
    Napsal jsem a Modivo neuznalo chybu, nenapsalo prominte, ještě jednou Vám přijde SMS. Nic takového. Navrhl jsem přesměrování, nevěřím systému doručení, po mé zkušenosti. Paní to odmítla, doporučila mi udělal novou objednávku. Žel u těch bot se to nedalo, nebyly.
    Shrnutí: Modivo udělá chybu, po informaci, že zboží nebylo dodané, se za Modivo nikdo neomluvil, nehledal řešení. Jednoduše jednají neobchodnícky a blbě.
    Rád bych dal za zavádění u doručení (byl jsem osobně 21.11. na prodejně ), komunikaci a nedodání bot k 3.12.2022.
    Žel nemůžu dát hodnocení 0 hvězd.

  • 10 %

    Modivo, alias eobubv, stejně jako další polské společnosti, jako třeba Mall, nebo Benzina nemají už moji nejmenší důvěru.
    V obchodě Modivo jsem naivně nakoupil oblečení. Po třech dnech kdy měli peníze na účtu přišel email, že objednávka byla stornována. Peníze údajně vrátí za tři až pět pracovních dní. Byl to můj první a poslední nákup u tohoto obchodníka.

  • 10 %

    Ráda bych upozornila: Nenakupujte na stránkách modivo.cz oblečení. Jsou to podvodníci. Místo objednaného pánského trička mi zaslali dětské tričko a již 2 měsíce se z nich snažím dostat vrácení částky. Je to na trestní oznámení a zákaz činnosti.