Přihlásit se a přidat příspěvek
  • zdravím, zakoupil jsem z tohoto obchodu "stolní GSM telefon KAWATA". Byl za dobrou cenu. Cca. po půl roce teď přestal pracovat. Jelikož se v elektronice vyznám, pokusil jsem se telefon sám opravit. (reklamovat to asi nemá smysl, po tom, co jsem se zde dočetl).

    Po oddělání krytu jsem byl překvapen, že telefon vůbec ten půl rok pracoval. Jakoby to někdo pájel na koleně a evidentně byl tento přístroj již opravován a to tak neodborně, že uvnitř přístroje byly popraskené plastové díly, které byly dost fušersky narychlo pomocí drátu a sekundového lepidla "opraveny".

    Takže asi platí, co psali jiní účastníci této diskuze, že firma MaT prodává nekvalitní zboží druhé nebo horší jakosti.

    Nedoporučuji ténto obchod.

    Jedna poznámka pod čarou. Je zajímavé, že na Heurece dostal ohodnocení "Ověřeno zákazníky". Není to zajímavé?

  • Přidám se, pán je neskutečně arogantní při reklamaci. Telefon jsem odeslal i s ochranným nepoškozeným sklem, displej byl fyzicky nepoškozen. A najednou byl prasklý displej, byl jsem osočen z mechanického poškození telefonu a zbaven záruky. Opravu jsem uhradil i kvuli tomu, že s tímto obchodem nechci mit nic společného.

  • Jiří Zlámal: Nedá mi než ještě jednou reagovat na poslední příspěvek pana Zlámala. Obchod evidentně změnil taktiku, mám informace od jiného podvedeného zákazníka (se stejnými problémy jako téměř všichni v této diskuzi), že jemu bylo za stažení negativní recenze nabídnuto vrácení peněz za nefunkční zboží....vyhrožování zákazníkům se nyní jeví p. Martínkovi asi jako lepší strategie...

  • Jiří Zlámal: tak toto považuji opravdu za vrchol nehorázného jednání!!! Nechápu jak si to může někdo, kdo zde chce obchodovat, dovolit.

  • Jiří Zlámal: Doplňuji svoji zkušenost s tímto obchodem. Když si dovolíte napsat svoji negativní zkušenost bude vám obchodník vyhrožovat právníkem. Přikládám jeho vyjádření:
    Dobrý den pane Zlámal,

    touto cestou Váz vyzývám, abyste upravil svoji recenzi tak, aby nepoškozovala dobré jméno naší společnosti. V příloze také zasílám dokumentaci poškození Vašeho telefonu pádem, jak bylo zjištěno při reklamačním řízení. Pokud nebude tato recenze upravena do 2dnů, předám kausu na právní společnost, která pro nás tyto případy řeší.

  • Dobrý den, koukám co nás je :-(
    Mám také špatnou zkušenost s panem Martínkem. Přikládám jeho vyjádření k mé reklamaci. Dost podobné jaké tu píšete. Jen pro upřesnění dodávám, telefon byl používán jeden měsíc a nespadl mi ani jednou. Není ani nijak poškrábaný.

    Vyjádření pana Martínka:
    Servisní technik vyzkoušel telefon a konstatoval, že udaná závada se projevila. Při bližším zkoumání zjistil, že telefon vykazuje známky mechanického poškození.
    Telefon utrpěl pády na pravý spodní roh zezadu a dále na levou hranu. Takové poškození se přenese na základovou desku, kde způsobí mikroskopické trhliny především v oblasti plošných spojů, kde po té dochází k postupné oxidaci a vzniku přechodových odporů, které pak způsobují nepředvídatelné chování telefonu, a to i po delší době. Typickým průvodním jevem je například nenadálé přehřívání telefonu, výpadky funkčnosti, vypadávání signálu, restarty, potíže s nabíjením, špatná funkce dotykové vrstvy. Uvedená závada má přímou souvislost s tímto poškozením. Telefon ztrácí záruku – nevhodná manipulace s přístrojem.
    Rozsah poškození byl zdokumentován.
    Návrh řešení: 1) s vysokou pravděpodobností je poškozena USB deska ve spodní části telefonu ( výměna 1760,-Kč) Požadovaný díl není skladem
    2) vrátíme telefon bez opravy

    S pozdravem
    Michal Martinek, MaT

    Byl jsem se informovat na ČOI a nehodlám to nechat panu Martínkovi projít, např. jeho sdělení o zrušené záruce je v rozporu s občanským zákoníkem. Prý když nás bude víc je to na pokutu. Co vy na to? Dalším krokem by mohlo být odstoupení od smlouvy. Chtělo by to udělat nějaký sraz u něj na pobočce v Olomouci. Možná kdyby nás bylo víc vrátil by nám peníze.
    Jestli se někdo chcete zkontaktovat jsem pro.

    Rozhodně nedoporučuji nákup v obchodě MaT

  • Tak se přidávám ...
    mobilní telefon jsem zaslal na reklamaci a bylo mi zděleno :
    Servisní technik vyzkoušel telefon i se SIM kartou a závada se neprojevila. Displej reaguje normálně. Pak prohlédl telefon a konstatoval, že telefon vykazuje známky mechanického poškození.

    Telefon utrpěl pád na horní hranu. Takové poškození se přenese na základovou desku, kde způsobí mikroskopické trhliny především v oblasti plošných spojů, kde po té dochází k postupné oxidaci a vzniku přechodových odporů, které pak způsobují nepředvídatelné chování telefonu, a to i po delší době. Typickým průvodním jevem je například nenadálé přehřívání telefonu, výpadky funkčnosti, vypadávání signálu, restarty, potíže s nabíjením, špatná funkce dotykové vrstvy. Uvedená závada má přímou souvislost s tímto poškozením. Telefon ztrácí záruku – nevhodná manipulace s přístrojem.

    Rozsah poškození byl zdokumentován a byl proveden záznam o průběhu funkčnosti displeje.

    Návrh řešení:

    1) Provedeme výměnu displeje (1860,- + pošt) ( je však možné, že je poškozena i základová deska, což se eventuálně zjistí až po výměně displeje)

    2) Zašleme telefon zpět

    S pozdravem

    Michal Martinek, MaT
    tak jsem také naletěla ... dá se to vůbec nějak řešit ?4000 fuč ach jo


  • NEDOPORUČUJI a VARUJI!!!!

    Dobry den,

    mam s p.Martinkem zcela stejne zkusenosti jako zakaznici nize. Dodavka prisla včas, ale byl mi dodan jiny typ mobilu.
    Po ca 2 mesicich prestal fungovat displej, pricemz reklamace byla automaticky zamitnuta s tim, ze jsem byl narcen z toho, ze jsem mobil poskodil sam.

    P.Martinek mi na pozadani ani nebyl ochoten ukazat odborny posudek. Pote jsem reklamaci predal na COI, která však také nepochodila a jednani bylo zastaveno.

    Suma sumarum: pokud dostanete poskozeny mobil, musite to zjistit do 14 dnu od prevzeti, jinak vse hraje do karet prodejci a poskozeny zakaznik by se musel soudit

    NEDOPORUČUJI a VARUJI!!!!

  • Zase já, stále se snažím prodejci znepříjemnit jeho podvody s neuznanými reklamacemi....má stížnost na D-Test zde: https://www.vasestiznosti.cz/stiznost/15682/...třeba to odradí další zákázníky, a stále, čím více nás bude, tím lépe.

  • NESPOKOJENOST PŘI REKLAMACI! NEDOPORUČUJI!

    Při reklamaci u toho prodejce došla odpověď, že mobilní telefon byl neodborně otevřen, asi univerzální odpověď.

    jediné vysvětlení je, že prodejce prodává již použité (reklamované) zboží a pak Vás osočí z toho, že mobilní telefon v záruce sami otevřete. Neskutečná drzost!

    NEDOPORUČUJI.

  • Ano, mě konstatoval poškozený levý horní. Telefon poškozený není a pan Martínek odmítá poslat fotky poškození, že si je nechá jen pro sebe.

  • Obchod velmi dobře spolupracuje dokud nedojde na reklamaci. Toto jednání mu zajistí vysoký počet hodnocení, které vycházejí hlavně s bleskového dodání a okamžitých odpovědí (taktéž dokud není zákazník nespokojený s reklamací).
    Z komentářů pozoruji, že pan Martínek má shodný email o rozhodnutí reklamace předpřipraven v odpovědích.
    Můj ani ne půlrok používaný telefon, který měl jistě problémy s baterií a reklamace měla být uznána zhodnotil takto.
    Servisní technik prohlédl telefon a konstatoval, že telefon vykazuje známky mechanického poškození.Telefon je poškozen pádem na hranu vpravo dole. Takové poškození způsobí mikroskopické trhliny na základové desce především v oblasti plošných spojů, kde po té dochází k postupné oxidaci a vzniku přechodových odporů, které pak způsobují nepředvídatelné chování telefonu, a to i po delší době.

    Už samotná formulace "technik prohlédl telefon a konstatoval" nemusí znamenat řádnou prohlídku, ale jen pouhý pohled na přístroj. "Takové poškození způsobí mikroskopické trhliny" znamená pouze spekulaci, že případný pád něco takového způsobit může.

    Na závěr mého rozhořčení jen zmíním, že pokud obchod prodává přístroje s tak křehkou základovou deskou jedná se o vědomí prodej nekvalitních produktů.

  • Tak vidím, že nejsem první ani poslední. Měl jsem poruchu GPS. Ten stejný problém, pan Martínek napsal že telefon je poškozený.
    Opravdu tomuto obchodu se vyhnout!!!!

  • Dobrý den,
    přidávám se k paní. Mám stejnou zkušenost s reklamací. Reklamace zamítnuta, ale byla mi nabídnuta oprava za cca za 1900kč a ztráta záručních podmínek. Po 8 měsících užívání super. Rozhodně nedoporučuji.

  • Dobrý den,
    po delším váhání jsem se rozhodla napsat svou zkušenost s p.Martínkem.
    Mobil jsme objednali 29.12.2016 a byl bleskově doručen! Byla jsem absolutně nadšená z přístupu tohoto obchodu.
    Jenže po 2 měsících najednou nešel mobil vůbec zapnout, prostě"klekl". Takže jsme začali řešit reklamaci,po přečtení určitých recenzí jsme si telefon pro jistotu nafotili, zabalili řádně do bublinkové fólie, do krabice a odeslali. Velmi rychle nám přišlo vyjádření k naší reklamaci,které pro případné další "spokojené" zákazníky kopíruji!
    28. ÚNORA 2017
    Věc: reklamace mobilního telefonu Xiaomi RedMi Note 3 Pro IMEI: 862 534 031 246 601
    Udaná závada: nelze zapnout
    Servisní technik prohlédl telefon a konstatoval, že telefon vykazuje známky mechanického poškození.
    Telefon je poškozen několika pády na spodní hranu telefonu. Takové poškození způsobí mikroskopické trhliny na základové desce především v oblasti plošných spojů, kde po té dochází k postupné oxidaci a vzniku přechodových odporů, které pak způsobují nepředvídatelné chování telefonu, a to i po delší době. Uvedená závada má přímou souvislost s tímto poškozením. Telefon ztrácí záruku – nevhodná manipulace s přístrojem.
    Rozsah poškození byl zdokumentován.
    Návrh řešení:
    1) Provedeme výměnu základové desky (3820,) + pošt.
    2) Odešleme telefon zpět
    S pozdravem
    Michal Martinek, MaT
    S tímto vyjádřením jsme nesouhlasili, protože jsem telefon používala já osobně a jsem si naprosto jistá, že mi nespadl ani nic dalšího! Další komunikace s p.Martínkem byla absolutně bez výsledku, tak jsme se obrátili jak na soudního znalce v oboru elektro,tak i na Heuréku. Heuréka nás vyzvala k zaslání mobilního telefonu k prozkoumání naší stížnosti a vzápětí nám zaslali peníze zpět na účet! Tímto samozřejmě Heuréce děkujeme za "férový" přístup k zákazníkovi.
    Za mne : u pana Martínka bych si už nikdy nic nekoupila a doufám, že na své jednání jednou pořádně dojede! Všem, kteří si u něj mobilní telefon koupili přeji,aby nemuseli reklamovat!!!







  • Dobrý den,
    tak si ještě neodpustím jeden komentář, prostě to nechci nechat panu Martínkovi projít...a dělám pro to vše. Dozvěděla jsem se přímo z heureka.cz překvapující informaci, že na tento podvodný obchod neevidují žádné stížnosti. Vzhledem k Vašim komentářům mě to vážně překvapilo. Nechcete své stížnosti na tuto vypečenou firmu Heurece také zaslat? Třeba, když nás bude víc, podaří se minimálně ušetřit další potenciální zákazníky.....

  • Přátelé, ještě jednou k níže uvedenému problému s podvodnou firmou. Heuréka bohužel rovněž nic nezmohla, proto se chystám obrátit na ČOI. Nechcete se ke mně někdo přidat? Pokud ano, ozvěte se mi prosím na e-mail [email protected], abychom to nějak dali dohromady. Předem děkuji za spolupráci..

  • Rozhodně nekupujte u této firmy, jsou to podvodníci!!! Nákup možná proběhne hladce (i když u mě byly problémy už s nákupem - zboží uvedené skladem skladem nebylo, což jsem se dozvěděla až po mém dotazu cca po týdnu od objednávky), ale když dojde na reklamaci, obchod neváhá použít jakýchkoliv prostředků, aby reklamaci nemusel řešit.
    Tento obchod řeší reklamace tak, že je prostě neuzná i když byl výrobek od začátku prokazatelně vadný (což jsem náležitě doložila). Navíc jsem byla po druhé reklamaci neurvale osočena, že jsem s přístrojem neodborně manipulovala, a že jsem způsobila vnitřní poškození telefonu (tento telefon nelze uživatelsky otevřít a navíc nevidím jediný rozumný důvod proč otevírat telefon v záruce.) Přečtěte si třeba i zde v diskuzi zkušenosti ostatních zákazníků s reklamacemi. Jsou naprosto shodné s mou. Dodán vadný telefon - reklamace zamítnuta a zákazník osočen, že si telefon poškodil sám.
    Vzhledem k tomu, že byl nákup garantován Heurekou, zkouším řešit přes ně a doufám, že si na tohoto podvodníčka došlápnou.

  • Příspěvek byl odstraněn na žádost autora příspěvku.

  • Poprvé zaslali špatný model, podruhé správný ale nefunkční telefon. Ten šel na reklamaci a z reklamace se vrátil ten stejný s tím že funguje- nefungoval. Nakonec jsem ještě stihl odstoupit do smlouvy naštěstí. Rozhodně nedoporučuji, strašný obchod.