Přihlásit se a přidat recenzi
  • 20 %

    • nic
    • žádná výhra tento obchod
    • nenakupovat
    • při reklamaci vše svedou na vás, všem telefon padá a oni chudinky pak musí opravovat

    Martinka dávám k soudu za neuznanou reklamaci, bylo by dobře kdyby jste i vy ostatní to nevzdali, ty peníze co dáváte za ty telefony jste na zemi nenašli. Řešte to !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

  • 10 %

    Nedoporučuji.

    Kdo má zájem si napsat něco o reklamaci, kontaktujte mě prosím zde: [email protected]

  • 10 %

    • prosím vás řešil tady z vás někdo toho podvodníka na ČOI ? Dnes jsem to tam posílala, Jsem se tak nas....a , napsal nám ,že ruší záruku prý mě telefon snad několikrát spadl, pro jistotu poškodil silikonový obal aby si to zdokumentoval jenže má hoch smůlu, všechno jsem fotila než jsem mu něco poslala.Závada neprojevena prý no tak to uvidíme. ČERNÁ ČERNÁ ČERNÁ
    • Bygy????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????

    NEKUPUJTE U NĚHO NIC NIC NIC

  • 10 %

    • Telefon již od počátku vykazoval chyby, sám se vypínal, zamrzal....prý špatná verze aktualizace...problém se stále stupňoval,až bylo potřeba přistoupit k reklamaci...A tady se začaly dít věci.Jak již popisovali zákazníci přede mnou, telefon mnou odeslaný k reklamaci poškodili, v následném prohlášení vyvraceli i závady, které jsem nereklamovala a sdělili, že telefon dle technika upadl na zem a poškodily se spoje...Nikdy!!!!!! mi telefon neupadl!!!! Nosila jsem ho jak vlastní miminko...:-) byl to můj první dotykový ....A nepříjemné jednání pana inženýra......Celou záležitost ještě řeším se sdružením na ochranu spotřebitele a dalšími..vzhledem k negativním poznatkům zde na Heuréce jsem si totiž stav telefonu zadokumentovala...

    Tento obchod naprosto nedoporučuji!

  • 10 %

    • nic
    • při reklamaci mobil poškodili s tím, že jsem poškodil já a na reklamaci nemám tedy nárok. Jak jednoduché

    hrůza děs

  • 10 %

    • Kopačku na hubu
    • Nekupovat
    • Lhář
    • Zloděj

    Asi před rokem jsem koupil mobil xiaomi redmi note 3 pro...a to i přes špatne recenze které jsem tu četl o kterých mi pan Martinek pri předání tvrdil že nemohli být na jeho internetový obchod...ano moje chyba.
    Když došlo na reklamaci pan Martínek se choval jako arogantní tupec vymyslel nebo dokonce zpusobil na telefonu závady jako odřene šrouby požkozene plomby a další a následně se snažil vymáhat naklady spojené s reklamací 550kč poštovne do servisu + práce v servisu a to dokonce pod pohrůžkou že telefon neodešle na zpět dřív než mu dojdou peníze na účet...
    Dokonce mi ani nebyl schopen říct jak je telefon doopravdy požkozen jestli je možné jej opravit popř. Za kolik.

    Protože jsem nejednou osobně navštívil jeho internetový obchod (Kurník 4x3,5m) tak jsem přesvědčen o tom že jeho servis je ve stejné slepičárně.


    Z toho plyne nedělejte stejnou chybu jako já radši si 500kč připlaťte v nějakém ověřeném obchodě ve finále určitě ušetříte a dost možná telefón s 2 letou zárukou bude provozu schopný déle jak 5 měsíců.


    Já osobně budu kontaktovat ČOI pokud je tu někdo kdo má stejný problém neváhejte mne kontaktovat.

  • 10 %

    • Pokud nejste nuceni něco reklamovat, možná problém mít nebudete.
    • Pokud však jste, problém zde je. Nachytal jsem se stejně jako ostatní. Mobil jsem reklamoval cca po roce užívání, kdy mi odešlo tlačítko zapínání. Mobil se neustále vypínal a zapínal, tudíž jsem nepřemýšlel a poslal panu Martinkovi na reklamaci. Nečekal jsem však, že to byla osudová chyba, jelikož pan Martinek mobil poničil a vzniklou škodu svedl na mě s tím, že díky ní ztrácím nárok na reklamaci. Ať si pan Martinek užije tahanice s ČOI, protože rozhodné nebudu jediný kdo pošle/poslal stížnost. Prosím, nekupujte zde nic, a pokud vás také okradl, podejte stížnost na ČOI zde https://www.coi.cz/podatelna .

    Myslím, že není co dodat. Prosím zde nenakupovat a nepodporovat takovéto podvodníky, děkuji

  • 10 %

    • rychlé doručení
    • arogantní chování
    • při reklamaci zboží poškodili a chtěli opravu uhradit

    Reklamoval jsem telefon z důvodu nefungujícího podsvícení displeje. Telefon jsem odeslal i s ochranným sklem (nepoškozeným), a najednou telefon měl prasklý displej.

    K tomu se připojili arogantní emaily. Nicméně opravu jsem uhradil a věřím, že tento obchod už nikdy nenavštívím.

  • 10 %

    • nic
    • U NICH NEKUPOVAT!!!!!!

    NIKDY VÍC!!!!

  • 10 %

    • Lzou zakaznikum.Pozor kupuji mobily tablety z aliexpresu a prodavaji za ceny pro nas trh. Přístroje nejdou aktualizovat.Veskerou raklamaci hážou na zákazníka.( u mně poškodili plombu a napsali, že jsem ji poškodil já a tudíž záruka končí.) Telefon jsem měl měsíc, tudíž celý rok v záruce, takže nebyl důvod telefon ani otvírat, prostě podvod. Nebo Vám nabidnou opravu-diagnostiku- za penize zakaznika v dobe zaruky.Nedoporucuju....

    Levota,,kupujte jinde..

  • 10 %

    • Zaslani telefonu bleskurychlo.
    • Lzou zakaznikum.Pozor kupuji mobily tablety z aliexpresu a prodavaji za ceny pro nas trh.Pristroje nejdou aktualizovat.Veskerou raklamaci hazou na zakazika anebo nabidnou opravu za penize zakaznika v dobe zaruky.Nedoporucuju.

    Nikdy nic od te firmy ani gumicky na sluchadla!

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • - nekomunikují
    • - uvedená dostupnost skladem je lživá
    • - po dvanácti dnech od objednání stále nic
    • - na dotaz emailem nereagují

    Kdo chce kam, pomozme mu tam. Nedoporučuji!

  • 10 %

    • žádný kladný hodnocení
    • nemám ani zboží ani peníze
    • nekomunikují, telefon je nedostupný, na email nereagují

    určitě nedoporučuji

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    • nevim
    • neaktualni www stranky

    nevim

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Měl zboží co jsem potřeboval
    • Nekomunikuje

    Obchod začátku (cca10 dní) nekomunikoval. Když se konečně vyřídila moje objednávka a ja jsem si ji jel vyzvednout do kamenné prodejny , tak jsem zjistil že na prodejnu dodali jiné zboží než jsem měl v objednávce a fakture! Jsem velice nespokojen

  • Doporučuje obchod

    60 %

    Zboží dorazilo za 5 dní

    • Komunikace se zákazníkem

    V pořádku, nicméně bych ocenil alespoň potvrzení o vyřízení objednávky. Takhle člověk absolutně netuší, jestli se s objednávkou něco děje, jestli je vyřizována, kdy byla předána přepravci apod. Jinak spokojenost..

  • Doporučuje obchod

    80 %

    • Měl v nabídce i skladem, to co jsem potřeboval
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Nemám ani peníze ani zboží
    • pro rychlost dodání
    • žádná komunikace ani na přiložené č.mobilu, ani na meil

    NEDOPORUČÍM NIKOMU, DOKUD NEBUDE MOJE STÍŽNOST VYŘÍZENA

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    • Špatná informovanost (Klamání zákazníků): Ačkoliv zboží neměli skladem a ani dodavatel nebyl schopen zboží zajistit, přesto zboží mají v e-shopu k objednání. Ale nejsou schopni jej dodat zákazníkovi. Přesto mi alespoň poslali omluvný e-mail.

    Nejdřív,než kliknete na tlačítko koupit (i když se tváří,že zboží mají a je v prodeji) raději se zeptejte, zda-li vyobrazené zboží s tlačítkem koupit skutečně mají fyzicky skladem či na prodejně.

  • Doporučuje obchod

    100 %

    • naprosto skvělá komunikace. Byl jsem moc potěšen. Skvělé doporučuji.
    • nevím o žádné.

    skvělí obchod. Doporučuji.