Na Heurece využíváme personalizaci a cílenou reklamu. Na základě vašeho chování na Heurece personalizujeme její obsah. Kliknutím na „Rozumím“ nebo jinam souhlasíte také s využíváním cookies a předáním údajů o chování na webu pro zobrazení cílené reklamy na dalších webech. Personalizaci a cílenou reklamu si můžete vypnout v nastavení prohlížeče. Více

Přihlásit se a přidat recenzi
  • 20 %

    • Nedoporučuji tady něco nekupovat!!! Neochota, telefon nezvedají, už po čtvrtá závada telefonu, jednou mi přišel úplně jiný telefon z reklamace, momentálně je firma v insolvenci a když jsem jim o5 poslala telefon na reklamaci, tak se mi během dvou dnů vrátil.

    Nedoporučuji!!!

  • 10 %

    • nespokojenost, reklamace neuznána, Samsung Galaxy S III Mini stále stejné závady - problikávání, nereagování, nefunkce tlačítek atd atd. Bylo mi řečeno, že mi nevyreklamují, protože mám prasklý display, který mi prasknul sám od sebe pár dní poté, co mi bůhvíproč vyměňovali kryt.

    nebrat.

  • Recenze byla smazána z důvodu porušení obchodních podmínek. Recenzi nesmí psát uživatelé jakýmkoliv způsobem spříznění s daným obchodem.

  • 10 %

    • Telefon přišel neopravený zpět. Byl nepřijat na reklamační adrese

    Nedoporučuji

    Reakce obchodu MobilPlanet.Cz

    Vážení spotřebitelé,

    tímto se Vám omlouvám jménem společnosti Liloma s.r.o. (dále jen společnost) za vzniklé nepříjemnosti, týkající se vyřizování reklamací. Společnost se nyní nachází ve stádiu insolvence a nedisponuje již řádným zaměstnancem, nucen propustit. Z těchto důvodů společnost nyní není schopna řádně plnit své závazky a povinnosti do kterých spadá i vyřizování reklamací.

    Výše uvedené bylo způsobeno restriktivním omezením orgánu státní správy.

    Jakmile se celá věc řádně prošetří a společnost bude schopna řádně plnit své povinnosti, budete o této skutečnosti informováni.

    Děkuji za pochopení.



    S pozdravem Pavel Bílek, jednatel společnosti

  • 10 %

    • podvodníci

    šunt

  • 10 %

    • Reklamace nevyřízena,ani nedoručena,adresa v Ostravě již neexistuje!!!!
    • Pozor !!!

    V tomto obchodě nic nekupujte!!!!!

  • 30 %

    • Snad jen ty ceny
    • Jak dojde k reklamaci, je to velký problém

    Nakupovali jsme podle ceny - dobré. To je veškeré plus...
    Mobil Samsung star 3 měl během záruční doby už 3x naprosto stejné vady. Byl zcela nepoužitelný pro volání, mazal soubory, zvonil kdy se mu zachtělo, vypínal se atd.
    Jen jednou byla vada uznána, 2x vše vyřešilo kouzelné razítko "Vada nezjištěna". Přestože s ním nešlo telefonovat!!!
    Vždy následuje preventivní SW update. Po posledním vůbec není v nabídce čeština. Paráda...
    Žádné potvrzení o stavu z nějakého autorizovaného servisu. Prodávají šmejdy a lživě hodnotí stav při reklamaci, aby nemuseli zařízení vyměnit.
    NIKDY VÍCE TENTO OBCHOD!!!

  • 10 %

    • Reklamace nevyřízena
    • Infolinka nedostupná
    • Na emaily nereagují

    Tento obchod nedoporučuji!!

  • 10 %

    • Naprosto neseriozní
    • Reklamaci ani nevyzvednuta z pošty
    • Infolinka nefunkční

    NEDOPORUČUJI!!!

  • 10 %

    • Telefon přišel bez jakékoliv informace neopravený zpět. Byl nepřijat na reklamační adrese!

    Nedoporučuji

  • 20 %

    • Telefon přišel bez jakékoliv informace neopravený zpět.

    POZOR - NEKUPOVAT U NICH. Firma asi v likvidaci.

  • 10 %

    • Rychlé jednání, když kupujete - bohužel tím to končí !!!
    • Naprostá katastrofa při uplatnění reklamace, nevhodné jednání reklamačního pracovníka, výhrůžky soudem za pomluvu a diskreditaci, vše stále dokola jako v ostatních případech. Pan Kučera má naučeno pár frází jako zamítám, nedůvodné, mechanické poškození, pomluva, diskreditace. Divím se, že si u této společnosti ještě někdo koupí telefon. Já už bych takto nikdy neučinil a ostatním LILOMU (MOBILPLANET) rozhodně nedoporučuji. Při uplatnění reklamace doporučuji vše řádně zdokumentovat fotograficky a ještě lépe i na videokameru. Důsledně požadujte reklamační protokol s podrobným popisem závady. U držších telefonů doporučuji těsně před reklamací prohlídku ve značkovém servisu se zaměřením na možné mechanické závady a zejména OXIDACI přístroje. Na tohle zamítají velmi často. A přeji pevné nervy.

    NEDOPORUČUJI !!!!!

  • 10 %

    • ceny
    • servis, přístup, reklamace

    Téměř 100% jistota v záporném vyřízení reklamace!!!

    Reakce obchodu MobilPlanet.Cz

    Dobrý den,
    buďte tak laskav a napište zde imei přístroje, nechť může dojít k argumentaci ze strany spol. Liloma s.r.o.

    Kučera, spol. Liloma s.r.o.

  • 100 %

    • perfektní jednání
    • vstřícnost v jakékoliv žádosti
    • vyřízení reklamace bez problémů
    • nadstandardní přístup
    • NIC!!

    Při řešení reklamace se firma zachovala velmi seriózně. I když jsem neměla doklad o koupi, tak pomocí ověření mi reklamaci vzali.
    Dostávala jsem průběžné informace.
    Jsem maximálně spokojená a DOPORUČUJI - servis je stoprocentní!!!! Ba 200%.

  • 100 %

    • Fajn ceny
    • Dobrá komunikace
    • Od nákupu až po převzetí telefonu vše proběhlo v pořádku
    • žádné

    Na tomto eshopu jsem byl s nákupem velmi spokojený. Na dotazy odpověděli rychle a jak jsem již psal v záložce "pro" při nákupu nebyl žádný problém. S nakoupeným telefonem jsem maximálně spokojený.

  • 10 %

    • neseriozní jednání, nedoporučuji
    • reklamace nebyla vyřízena
    • nepřišel vysvětlující a slušný dopis
    • musíte si sami hlídat reklamaci a "žádat" o i nformace, nesmysl
    • celkově nedoporučuji

    pokud chcete seriozní jednání běžte rozhodně jinam
    mobil za 12 000 po roce užívání a prý byl špatně používán, fakt sorry

    Reakce obchodu MobilPlanet.Cz

    Dobrý den,
    opětovně musím konstatovat, že anonymní recenze jsou zde psány jen za jedním účelem a to poškození spol. Liloma s.r.o.
    Jestliže byla vyřízena dle Vašeho názoru špatně či nedostatečně, prosím specifikujte blíže.
    Reklamaci hlídat nemusíte, prodejce je povinen ji hlídat, jelikož má na vyřízení max. délku 30 kalendářních dnů. Když napíšete e-mail na reklamace@mobilpanet.cz, vždy je dotyčnému odpovězeno, co se týče data převzetí, můžete individuálně sledovat svou zásilku na internetových stránkách dané kurýrní služby.
    Kdyby došlo k oprávněnému pochybení z naší strany, uznali bychom tuto skutečnost, ale bohužel na negativní, anonymní recenze nelze adekvátně reagovat, když nelze s určitostí tvrdit, kdo ji zde napsal.

    Pro zákazníky: "Pokud chcete seriozní jednání, nikam chodit nemusíte, garantujeme profesionální, korektní a objektivní jednání."


    S pozdravem Kučera, spol. Liloma s.r.o.


  • 30 %

    • Cena
    • Absolutní tragédie při vyřizování reklamací. Hrozné jednání.. Ničeho se nedovoláte. Doporučuji zde vůbec nenakupovat a raději si připlatit pár korun na nákup ve značkovém e-shopu, kde vám vyjdou při opravě vstříc. Doporučuji přečíst diskuzi, kde najdete hodně příspěvků informujících o průběhu reklamací ve společnosti.Dle diskuzi a recenzi vše proti.
    • Za mně přístup k zákazníkovi, neochota při reklamacích, špatne dodané zboží. A jako největší varovaní pro potencionalní zákazniky by mělo být info z obchodního rejstřiku, který je k nahlednutí na www.justice.cz po zadáni společnosti Liloma, uvidíte...
    • TAK ŽE NEDOPORUČUJÍ TENTO OBCHOD!!!

    Rozhodně nedoporučuji. Připlaťte si a zvolte jiný obchod.

    Reakce obchodu MobilPlanet.Cz

    Dobrý den,
    tragédie, hrozné jednání, neochota, přístup k zákazníkovi v čem prosím Vás? Na základě čeho neshledáváte spol. Liloma s.r.o. značkovým e-shopem? Napište zde imei Vašeho přístroje, ať může dojít k objektivní reakci i ze strany spol. Liloma s.r.o.
    Již jsem jednou uvedl viz předešlá recenze:
    "Info z obchodního rejstříku potvrzuji, avšak mohu zde zákazníky ubezpečit, že exekuce byla již vyrovnána a čeká jen na odstranění exekutora, jak si dokážeme reálně představit, mnohdy si tito úředníci dávají na čas."


    S pozdravem Kučera, spol. Liloma s.r.o.

  • 20 %

    • POZOR adresa LILOMA s.r.o. Sokolovská 366/84, Praha 8, jen virtuální kancelář, takže zbytečná cesta kvůli reklamaci.
    • Mobil NOKIA N8 byl zaslán, ale bez varování, že NENÍ určen pro ČR.
    • Při první aktualizaci sw se ztratila čeština. Oprava na český jazyk na počkání v Praze fa CELL NET s.r.o. cca 1 hod. byla 650,-Kč.
    • Dlouhý termín vyřízení reklamace. Výměna základní desky.
    • NEDOPORUČUJI tento e-shop.

    V životě tam již nic nekoupím. Jsou to vyhozené peníze, i když to bylo nejlevnější, ukázalo se, že pro mě to bylo nejdražší.

    Reakce obchodu MobilPlanet.Cz

    Vážený pane,
    k Vašim bodům:
    1. Sídlo společnosti Liloma s.r.o. se nemusí vždy rovnat reklamační adrese. Kam zasílat reklamace máte uvedeno na internetových stránkách www.mobilplanet.cz v sekci Reklamační řád a záruka - dole, nicméně došlo-li by i přesto k zaslání na adresu sídla společnosti, bude zásilka přeposlána na reklamační adresu. Osobní podání není možné, jelikož nemáme kamennou prodejnu, pouze e-shop.
    2. Informace o původu zboží naleznete také na výše uvedených stránkách v sekci Obchodní podmínky a také na prodejním dokladu, který je vždy součástí při prodeji, mohl jste tedy do poznámek uvést, které původ zboží preferujete. Vzhledem k tomu, že distribuce zboží je pouze přes e-shop, jste v ochranné, zákonné lhůtě 14 dnů, kdy můžete odstoupit od kupní smlouvy bez udání důvodu.
    3. V Obchodních podmínkách také uvedeno:
    "V případě původu MT z EU může dojit ve výjimečných případech během aktualizace FW-SW k nekorektnímu zobrazení české znakové sady. Pro tento důvod, prodejce nedoporučuje využívat uživatelský UpGr SW-FW. Dojde-li nicméně ze strany uživatele k tomuto stavu, prodejce je ochoten v zákonné záruční době takto poškozený přístroj přijmout k eventuální bezplatné nápravě."
    Rozhodne-li se zákazník pro dohrání u spol. Cell Net s.r.o. za 650,-Kč, je to jeho volba.
    4. Jestliže byla splněna zákonná lhůta 30 dnů, pak bylo postupováno v souladu se zákonem. Zdá-li se Vám lhůta pro vyřízení reklamace nepřiměřená, pak to bylo dozajista z důvodu nedostatku náhradních dílů v servisním středisku, o čemž hovoří samotný úkon - výměna základové desky.

    Musím konstatovat, že Váš názor na společnost Liloma s.r.o. nevyplývá z negativního přístupu k zákazníkům společnosti, jak se zde snažíte nastínit, ale troufám si tvrdit, že ve Vašem případě se jednalo spíše z Vaší strany o nedostatečnou ochotu informovanosti.


    Kučera, spol. Liloma s.r.o.

  • 10 %

    • Dnes je 28.01.2014,
    • mobil zakoupeny 26.11.2010,
    • po 3 opravach (mobil nikdy nefungoval) ktere trvali 6 mesicu, sme odstoupili od smlouvy.
    • Do dnesniho dne (3 roky 2 mesice) nemame ani mobil,
    • ani penize (cca 10.000,- Kc).
    • Obalku s pruhem od pravnika ani neprebrali.
    • Nokia N8
    • WLAN: 942053A0AF39
    • IMEI: 355361042553815

    obchod, NEDOPORUCUJI !!!
    Miroslav Pinka

    Reakce obchodu MobilPlanet.Cz

    Vážený pane Pinka,
    je někdy až s podivem, jaké recenze zde shledávám.

    Vámi uvedené imei nemáme navedeno v databázi, veškeré závazky vůči spotřebitelům byly dodrženy. Domnívám se, že kdyby tomu tak bylo - nepřevzata obálka s pruhem (úmyslným odmítnutím se bere za doručenou po uplynutí zákonem stanovené lhůty) + nárok na odstoupení od kupní smlouvy, jak píšete, taky by jistě celá kauza byla řešena soudní cestou a soud, domnívám se, by musel dát za pravdu Vám, ale ani soud ani Váš právní zástupce nekontaktovali naši společnost. Neobdrželi jsme od Vás ani žádnou urgenci či stížnost za neplnění Vašeho požadavku - odstoupení od kupní smlouvy.
    Najednou dne 28.1.2014 napíšete negativní recenzi na www.heureka.cz "po 3 letech a 2 měsících" a uvádíte zde negativní recenzi ničím nepodloženou.
    Nezlobte se, ale Vaše jednání je nepochopitelné a nedůvěryhodné.
    Doporučuji předložit relevantní důkazy, prokazující tuto skutečnost a informovat se v této kauze i o promlčecí době.

    Kučera, spol. Liloma s.r.o.

  • 10 %

    • nic
    • nedodržení dodací doby nového telefonu
    • ze srvisu poslán bez oprahního listu
    • fungoval cca 20 min,takže opětovná reklamace
    • servis apsolutně nereaguje na nic-nemožný kontakt
    • dovolat se na infolinku 737 817 834 je zázrak

    Dne 23.12 2013 poslán poštou do záručního servisu Liloma sro
    v Ostravě.Mobil HTC ONE X po roce přestal svítit display.Dne
    20.1 2014 doručen ze servisu poštou bez opravního listu.
    Fungoval cca 20 min,poté se začal sekat,až se vypnul.Při opětovném spuštění,se vše opakovalo.
    Tak že opět putuje poštou do srvisu v Ostravě.
    Obrázek si udělejte každý sám.

    Reakce obchodu MobilPlanet.Cz

    Dobrý den,
    předem děkuji za Váš dotaz.
    Mobilní telefon se závadou - nesvítí LCD byl přijat a opraven, výměna vadného dílu - základové desky - nové imei. Záznam na faktuře, která byla přiložena a která zároveň slouží jako záruční list. Vše řešeno v souladu s příslušnými zákony.
    Mobilní telefon poté přijat s úplně jinou závadou - seká se a vypíná se, což nemusí vždy způsobovat vadný mobilní telefon, ale i aplikace instalované spotřebitelem nebo vadná paměťová karta. Každopádně, vyvstane-li závada, pak můžete uplatnit opětovnou reklamaci.
    Pokud by jste se pozorně díval, zjistil by jste, že reklamace komunikují přes e-mail, dále viz sekce kontakty nebo reklamační řád a záruka dole na internetových stránkách www.mobilplanet.cz.

    S pozdravem Kučera, spol. Liloma s.r.o.