• Nedoporučuje obchod

    10 %

    • posílají něco jiného něž propagují

    Reakce obchodu Mobilní příslušenství

    Zákazníkovi bylo vysvětleno - horní část šedostříbrná, spodní černá. Zřejmě čekal horní část klávesnice jasně stříbrnou, ale těchto položek bylo prodáno několik a bez problémů a reklamací. Zřejmě se tedy jedná v tomto případě o nedorozumění.

  • Příspěvek byl odstraněn na žádost autora příspěvku.

  • Příspěvek byl odstraněn na žádost autora příspěvku.

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    Zboží dorazilo za 4 dny

    • Snad jedině rychlost doručení
    • Obchod je nepřehledný, případné poštovné a balné násobně svoji cenou překračuje hodnotu daného zboží..

    Objednal jsem si kryt telefonu v ceně 45Kč ale jaké bylo moje překvapení když objednávka nešla uzavřít protože minimální cena objednávky musí být 50Kč ale protože jsem kryt chtěl "musel" jsem ještě něco přihodit aby se dalo zboží objednat. Zboží sice přišlo rychle ale na to že doprava stojí 99kč tak nechápu za co? Navíc po objenání mi přišlo ještě několik mailů vybízejících k online platbě kartou.
    Celkově obchod nedoporučuju!

    Reakce obchodu Mobilní příslušenství

    Uvedený zákazník si objednal zboží ve výprodejové staré řadě typů, kterým též odpovídá cena oproti novým typům telefonu. On-line platbu měl nabízenu z toho důvodu, že omylem původně zvolil platbu převodem a potom teprve dobírku.V takovýchto případech se se zákazníkem jedná individuálně a většina zákazníků i tak činí. Není potom problém při případném telefonickém kontaktu podmínky upravit. Nedokáži v systému u těchto případů volilt samostatné poštovné a další podmínky upravovat.je i logické, že ani pošta nenabízí jiné poštovné pro dobírky za 100 Kč a 500Kč,proto nevím,na co si zákazník vlastně stěžuje. Nemohu ani já v nastaveném poštovném rozlišovat dobírku za 100Kč a dobírku za 500Kč. Zákazník ale raději volil vlastní řešení a hned přidělil následně komentář, nežli by se mnou spojil a jednal osobně, určitě bych mu vyšel stejně jako ostatním předchozím zákazníkům vstříc.Mrzí mě to.

  • Recenzi nesmí psát konkurenční obchody. Recenze byla smazána z důvodu porušení obchodních podmínek.

  • Recenze byla odstraněna na základě podkladů od obchodu.

  • Recenze byla odstraněna na základě podkladů od obchodu.

  • Příspěvek byl odstraněn na žádost autora příspěvku.

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    KRYT NEBYL POUŽITELNÝ

    Reakce obchodu Mobilní příslušenství

    Nevím, co se vlastně stalo. Zase jeden ze zákazníků, pro kterého je pohodlnější řešit problém rovnou recenzí a nikoliv dohodou s obchodníkem- např. výměna poškozeného zboží nebo zaslání jiného druhu. Takováto recenze nepomůže nikomu, nemůže vést ani k nápravě, pouze ublíží. Zákazník uvádí v komunikaci obchodníka stupeň 5- tedy nejvyšší, sám však přímo komunikovat se mnou odmítá.

  • Příspěvek byl odstraněn na žádost zákazníka.

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    • Výrobek byl nepoužitelný- špatná kvalita

    Reakce obchodu Mobilní příslušenství

    Dobrý den. uvedený zákazmík si zakoupil neoriginální kryt pro Nokia 6230i, kde kvalitativní prvky byly jasně dány. Neobtěžoval se vůbec mne kontaktovat pro jakékoliv vysvětlení nebo možnost vrácení výrobku, se kterým není spokojen. navíc hodnotí i špatnou komunikaci, přitom se mnou vůbec nekomunikoval a neumožnil mi záležitost řešit a jakkoliv reagovat. Já jsem s ním komunikoval určitě - při ověření objednávky telefonicky a potvrzení odeslání emailem- další případná komunikace už byla na zákazníkovi, kterou nevyužil. Já se vždy snažím se zákazníkem případný problém vyřešit výměnou zboží nebo odstoupením od smlouvy, kterou zákazník má. I od těchto zákazníků často obdržím slova uznání, což asi dnes běžné není. Pokud je ale pro zákazníka jednodušší napsat pár řádek kritiky a nekomunikovat s obchodem a nezjistit příčinu, pak je mi to líto a nic s tím dělat nemohu. Své říká i to, že neuvedl svůj nick a zůstal raději jako anonym.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 3 dny

    • netransparentnost

    chtěl jsem originální kryt z kovu přišel levnej plastovej šunt :(

    Reakce obchodu Mobilní příslušenství

    Přeji všem dobrý den. Tento zákazník mi dokázal, že existuje i spousta nesolidních zákazníků. Tvrdí, že chtěl originální kryt, a přitom si objednal plastový neoriginální a ještě mne za to kritizuje. Slovo nesolidnost je v tomto případě slabé slovo, ale jiné vyjádření, které mne v tuto chvíli napadá, uveřejnit nemohu. Ano, koupil si plastový levný kryt, ale na který byl upozorněn a který si objednal. V mém obchodě je na dalších stránkách přehledně uvedeno i originální zboží a originální kryty této značky, samozřejmě v tomto případě kovové. Už podle ceny 135Kč je zřejmé, že se nemohlo jednat o originální kryt, ale popis vše vysvětluje detailně.
    Pro důkaz uveřejňuji stránku, kde zákazník objednával :

    http://www.mobilni-prislusenstvi.com/nokia/353-kryt-nokia-6300.html

    Pokud by zákazník stál o originální kryt, mohl zvolit například tyto stránky :

    http://www.mobilni-prislusenstvi.com/nokia/402-kryt-nokia-6300-kompletni.html

    ----------------------
    Je mi líto, že recenze na Heurece umožňuje očerňovat pocttivé obchodníky za to, co nezpůsobili a co nemohli ovlivnit. Tato recenze by měla být i z tohoto důvodu stažena.
    I pokud se tak nestane, zákazník se zdravým rozumem si snad udělá obrázek na základě mnou doložených skutečností. Takováto recenze jinak ničemu nepomůže, pouze ublíží.

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    Zboží dorazilo za 3 dny

    • Rychlost dodání.
    • Cena.
    • Ing. L. Pivoňka

    V potvrzujícím mailu, mi bylo rovnou vyhrožováno, že pokud mi pošta zásilku nedoručí, budu ze strany obchodu potrestán vymáháním nákladů na poštovné. Myslím si, že takto se slušný obchodník nechová! Na výhrůžky je vždycky dost času, pokud bych skutečně nějakou svoji povinnost zanedbal. Ale to se ani na mojí straně, ani na straně dopravce nestalo a obchod proběhl korektně a velmi rychle. Jinak jsem byl spokojený, jen jsem prostě na vyhrožování předem dost háklivý! A je to také důvod, proč bych si obchod s tímto pánem příště dost rozmyslel. Pro jistotu přidávám úryvek z onoho mailu:
    Pokud ani do 3 prac. dnů zásilku neobdržíte , přesvědčte se prosím , zda není uložena na Vaší poště. Udělejte to prosím i v případě, že Vám nebyl nechán ve Vaší schránce lístek o uložení zásilky na poště . Tyto případy se stávají a zásilky se zbytečně vrací prodejci zpět a ten potom je nucen vymáhat na zákazníkovi poštovné a balné v plné výši PODLE OBCHODNÍHO ZÁKONÍKU. Děkuji. Ing. L. Pivoňka

    Reakce obchodu Mobilní příslušenství

    Dobrý den. Děkuji zejména za druhou část recenze.
    pokud se týká první části, rozhodně svým zákazníkům nevyhrožuji, ale pouze upozorňuji na uvedenou možnost.
    Navíc,jak nepravdivě uvádí zákazník, nejedná se o nedoručení zásilky, ale její nevyzvednutí !!!
    Nevím, co by zákazník dělal v mém případě.
    Po přijetí objednávky ji ještě telefonicky ověřím a teprve potom odešlu. Přesto mi 2-3 zákazníci měsíčně zcela bezdůvodně nepřevezmou zásilku, telefon už nezvedají nebo se mi prostě do telefonu vysmějí. Vznikají takto pro mne nevratné náklady a rozhodně se jedná o neseriozní přístup. Zvolil jsem proto i cestu tohoto upozornění a vynaložené náklady skutečně od zákazníků vymáhám.
    Mrzí mne, že to zákazník špatně pochopil a že se nezkusil zamyslet také nad tím, co mě k tomuto kroku vedlo, případně mi zavolat a řešit to osobně se mnou a nikoliv hned psát recenzi. Upřednostňuji vždy přímé jednání se zákazníkem, k čemuž přispívá i uvedený telefonní kontakt u zásilek zasílaných dobírkou. Chtěl bych se přesto zákazníkovi omluvit, pokud se ho moje upozornění nějak osobně dotklo a byl bych rád, aby po mém vysvětlení tuto recenzi stáhl. Určitě se nejedná o vyhrožování ale o upozornění !

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    • žádné
    • prodává čínské napodobeniny

    Reakce obchodu Mobilní příslušenství

    Předem bych chtěl všem ostatním zákazníkům říci, že si zákazník nekupoval kryt k telefonu ani baterii, ale obyčejný neoriginální výprodejový datový kabel k Motorole V300, což ho stálo 75Kč. Kabely dodává dodavatel jako neoriginální, což je označeno i v nabídce zboží. Bylo by dobré, aby si zákazník přečetl popis zboží nebo kontaktoval prodejce pro vysvětlení(což neudělal) - takovéto jednání považuji za neseriozní a s touto recenzí nemohu souhlasit. U zboží všeho druhu mám uvedeno, zda se jedná o originál nebo nikoliv, nic není skryté před zákazníkem !!!!
    Zákazník věděl dobře, jaké zboží kupuje, u popisu zboží je uveden i obrázek.
    Cílem této recenze je mě jednoznačně pouze poškodit a ne napomoci řešení problému.