Přihlásit se a přidat příspěvek
  • V útery 2. listopadu jsem předala do servisu na pobočce na Ládví svůj mobilní telefon (zn. Google Pixel). Na pobočce byla služba příjemná a celkem jasná domluva s odhadem dalšího kontaktu za 3-4 dny. Za šest dní v pondelí jsem se na pobočku přišla zeptat jak to vypadá. Prý "Zatím nevíme, zítra kolem poledne Vám budeme volat."
    Další den nikdo nevolal, ani další a tak dále až do pátku kdy jsem zavolala sama. "Stále na diagnostice, ale technik je v karanténě, tak to bude trvat dlouho."
    Nechápu, jak může nastat tahle situace a nikdo mi nedá vědět, že se něco prodlužuje. Mobil bych zanesla někam jinam, jenže v tento moment už jsem zde ztratila 10 dní a stále jsem věřila, že ikdyž je komunikace ze strany servisu nulová, alespoň mi mobil vrátí kvalitně opravený.
    V úterý (14. den od předání) zase telefon z mé strany "Jak to vypadá, prosím o alespoň odhad. Kdy to bude?" Odpověď "Stále na diagnostice, moc se omlouváme, do konce týdne Vám dáme vědět."
    Poté ještě ve čtvrtek zase přímo na pobočce "Je to ve Spálené." Nechápu kde byl mobil do té doby a nebo jestli byl ve Spálené už dřív, tak proč mi to nikdo neřekl/ nenapsal. K čemu jsou tedy ty další pobočky, když se mobil stejně pošle tam. Nebo proč mě tedy na tuto pobočku neodkázali rovnou.

    Každopádně konec týdne je tady. Sobota večer 20. listopadu - mobil je nyní v servisu 18 dní a ze strany servisu doposud absolutně nic. Žádná snaha. Nemám nejmenší tušení co s mým telefonem je a považují to za velice nesolidní chování.

  • Zdá se, že nemohu momentálně hodnotit běžnou cestou, nicméně rád bych se podělil o svoji zkušenost se službami servisu.

    Bylo to poprvé, co jsem potřeboval opravit mobil a to byl v naprosto nefunkčním stavu a bylo třeba opravit více věcí naráz.
    Na moc pěkně udělaných webovkách jsem si objednal, na pár věcí se doptal přes chat (také celkem překvapení, že skutečně byl někdo online a odpovídal mi) a odnesl na pobočku. Také mě velmi potěšila možnost svozu zdarma, i když jsem ji nakonec nevyužil. Co mě opravdu překvapilo byl odhadovaný čas dokončení opravy... jeden jediný den. Čekal jsem, že si řeknou měsíc a já budu čekat a trpět se záložním mobilem.
    Obsluha na pobočce (Bělehradská) byla velmi přívětivá, přátelská, profesionální. Ani ne den od odevzdání mobilu na pobočku mi zavolali, že si mohu telefon vyzvednout. Je opravený, funkční, prostě super. Telefonická komunikace byla také velmi příjemná, přátelská, profesionální, mnohem lepší způsob komunikace, než komunikace pouze přes email.

    Celkově mě překvapilo, jak dobře může servis fungovat když nejde o reklamaci. Rozhodně budu dále doporučovat. SKVĚLÁ PRÁCE, DĚKUJI MOC.

    Jen pár drobností - I když telefonická komunikace je podle mě super, trochu tím zase trpí ta emailová - v potvrzovacím emailu mi chybělo číslo objednávky a také by mě potěšilo dostat mail se zprávou o dokončení opravy (přece jenom ne všichni musí být neustále na mobilu, (zvláště, když je ten mobil zrovna v opravě), nicméně toto jsou spíše prkotiny a rozhodně bych za ně při hodnocení nemohl s čistým svědomím cokoliv strhnout.

  • Naprostá spokojenost s jednáním zaměstnanců. Poradili mi se vším na co jsem se zeptal.