• Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 2 dny

    • Rychlé dodání, velký výběr, nízké ceny.
    • Zakoupený telefon nefunguje, prodejce nekomunikuje, neodpovídá na maily, telefon budu posílat zpátky a budu doufat, že se bude něco dít a nepřijdu o svoje peníze.

    Nedoporučuji.

    Reakce obchodu Mobilcentrum

    Dobrý den Táňo

    děkujeme za recenzi i když pronás není vůbec lichotivá. Velice se omlouváme. Na Váš emailový dotaz jsme Vám odpověděli následující den v 9h 19min. Také jsme Vás kontaktovali telefonicky a již se na reklamaci domluvili.
    Jedná se o nedorozumnění za které se ještě jednou omlouváme.

    Tešíme se na Vaši příští, veříme již bezproblémovou, objednávku.
    Přejeme Vám pěkný den

    • Dlouhá doba od objednání po oznámení o zaslání.
    • Zmatečné oznamovaní.
    • Neoznamují, kde je zásilka uložena

    Reakce obchodu Mobilcentrum

    Dobrý den
    děkujeme za Vaše hodnocení i když není pozitivní, což nás velmi mrzí.
    Ve Vašem případě jsme čekali na uhrazení zálohy což Vám trvalo 8 dní. Jakmile jsme měli peníze na našem účtu tak jsme poslali zboží na výdejní místo, které jste si zvolil při objednání. Zboží zde bylo následující den připraveno k vyzvednutí.
    Děkujeme za upozornění na nedokonalost našich automaticky generovaných emailů. Pracujeme na jejich zkvalitnění.
    Přejeme Pěkný den :-)

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 3 dny

    • - nakupil som tovar, ktory bol skladom
    • - objednany tovar som nedostal napriek tomu, ze som zaplatil
    • - obchod zaslal uplne iny tovar
    • - namiesto kabla lg ead62057801 som dostal
    • ead61875101
    • - na obale vyrobku bol zamerne nalepeny papierovy stitok so zlym oznacenim v snahe pomylit zakaznika
    • - na obale a ani na vyrobku nie je oznacenie vyrobcu - zrejme sa ani nejedna o original

    - v obchode som nakupil prvy a posledny krat
    - ponukali tovar skladom, ktory potrebujem
    - obchod zasadne nedoporucujem, pretoze zamerne /napriek foto pri tovare/ poslali iny tovar ako ponukali
    - navyse obchod si sam prelepuje obal tovaru a fakturuje ho ako original

    Reakce obchodu Mobilcentrum

    Dobrý den Majo,
    Za chybné odeslání zboží se Vám velice omlouváme. K záměně kabelů došlo při balení zboží.
    Tato chyba rozhodně nebyla záměr a naší snahou není zákazníka poškodit, leč chybu jsme udělali a ještě jednou se omlouváme.
    Kabely jsou originální, jedná se o balení BULK viz http://www.mobilcentrum.cz/default.asp?inc=inc/faq.htm&tm=1#9
    Správný kabel vám zdarma zasíláme na Vaši adresu.
    Přejeme Vám pěkný den a věříme, že při příštím nákupu již budete plně spokojen.

  • Nedoporučuje obchod

    70 %

    Zboží dorazilo za 1 den

    • Objednal jsem si zboží dle stránek a dorazilo mi úplně jiné zboží!!!

    Reakce obchodu Mobilcentrum

    Dobrý den
    za chybně odeslané zboží se omlouváme. Tuto součástku (sluchátko - náhradní díl) nám špatně zaslal dodavatel a při příjmu jsme si záměny nevšimli. Jakmile nám příjde nové zboží; zašleme Vám správnou součástku.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • zboží mi ještě nedorazilo,objednáno před třemi týdny

    Reakce obchodu Mobilcentrum

    Dobrý den
    za opožděné dodání se omlouváme. Bylo způsobeno nedostupností Vámi objednaného zboží u našich dodavatelů.

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    • obyčejný eshop, žádné výhody nevidím
    • neodesílá zboží

    až na takový detail jako je neodeslání objednávky si není nač stěžovat..

    Reakce obchodu Mobilcentrum

    Dobrý den
    Vaši objednávku jsme zatím neodeslali a to z toho důvodu, že čekáme na naskladnění jedné položky z objednávky. Na našem eshopu byla informace o době dodání do 14ti dnů u této položky zobrazena. Omlouváme se za dlouhou dobu dodání, ale v tomto případě neměl zboží skladem žádný z našich dodavatelů. Vaše objednávka by měla být kompletní zítra a zítra také odeslána.
    Přeji vám pěkný den
    Jan Baletka
    Mobicentrum.cz

  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    • cena,
    • akce-doprava zdarma
    • od doby objednání žádné info, že zboží není, jsem zklamán, na stránkách bylo, že je dodání do týdne, rozhoduji se, pokud zboží nedostanu do středy, odstupuji od nákupu,nemouhu dele čekat,internt potrebuji k praci

    sice pěkné ceny, ale doposud bez komunikce, pro obchod je to potřeba, protohof mým přátelům o tomto obchodě říkat nebudu.

    Reakce obchodu Mobilcentrum

    Dobrý den
    Vaše objednávka zatím nebyla odeslána z důvodu nedostupnosti Vámi objednaného zboží ZTE MF60.
    Tento 3G wifi router, dodává do ČR pouze jeden dodavatel a ten měl výpadek v dodávce tohoto zboží. Na položce však byl na našem eshopu uveden termín dodání do 14 dnů od objednání. Dnes jsme dostali informaci, že by routery měly být dostupné od středy 12.12.12. Tento den Vám také zboží odešleme s dodáním následující den a to bez poštovného jak jsme slíbili při objednávce.
    Omlouvám se za delší termín dodání i když jsme jej při objednání avizovali.
    Přeji Vám pěkný den
    Jan Baletka
    Mobilcentrum

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • cena
    • dobré recenze jiných zákazníků
    • nepravdivé info o dodací lhůtě
    • komunikace

    Objednané zboží nebylo možno koupit kvůli dodavateli tohoto obchodu, není již dostupné, i když původní termín dodání byl stanoven na 1-2 dny.
    Chápu, že v prosinci je toho hodně a obchod nemůže ovlivnit své dodavatele, ale naštvalo mě, že se nikdo neobtěžoval mi oznámit, že zboží není k mání. 10 dní se nedělo nic, na email nereagovali. Tuto zprávu jsem se dozvěděla až když jsem sama zavolala. Pán byl v telefonu velice milý, ale to nic nemění na situaci, že jsem mohla mít zboží už dávno objednané jinde.

    Reakce obchodu Mobilcentrum

    Dobrý den paní Veroniko,
    omlouváme se za nepřesné datum dodání u Vámi objednaného zboží. Pokud nemáme zboží skladem tak přebíráme informaci o dostupnosti od našich dodavatelů a na našem eshopu se snažíme uvádět tyto termíny. Může se stát, že dodavatel tento již dříve přislíbený termín změní. Což se stalo ve Vašem případě. Na Váš dotaz o dostupnosti zaslaný emailem jsme se snažili reagovat telefonicky, ale Vámi uvedené číslo nebylo dostupné.
    Ještě jednou se omlouvám za nedopatření.
    Přeji Vám pěkný den
    Jan Baletka
    Mobilcentrum

  • Nedoporučuje obchod

    100 %

    • Baterie, kterou jsme si koupila, vůbec nedrží kapacitu,je horší než má přdchozí - jsem velmi zklamaná!
    • Všechno rychlé, ale zboží nic moc!

    Reakce obchodu Mobilcentrum

    Dobrý den,
    Děkujeme za pozitivní hodnocení našich služeb i když baterie, kterou jste u nás koupila není v pořádku. Velice se omlouváme, snažíme se těmto situacím předcházet tím, že prodáváme pouze originální baterie a příslušenství, ale jak je vidět i zde se může objevit vadný kus. Baterie byla "čerstvá" na skladě jsme ji měli pouze 14 dní. Zboží Vám zdarma vyměníme za nový kus.

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    • Po deseti dnech jsem zboží dosud neobdržela
  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    • Slušná cena
    • Dlouhá doba doručení
  • Nedoporučuje obchod

    80 %

    • Viz horni vyjadreni.
    • Zbozi jsem potreboval.Akorat mi dele trvalo,nez jsem na vas dostal kontakt.Bylo to trochu kostrbate...Info u vyrobce{???}

    ?????????
    Viz nahore!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    Byl to muj prvni nakup.Tak asi nemohu nic
    posuzovat.

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    • Objednání z domova.
    • Nedostatečná komunikace.

    Zatím nemohu objektivně hodnotit, po týdnu od objednání, nevím zda mi zboží vůbec přijde.

  • Nedoporučuje obchod

    100 %

    • nákup v klidu domova

    spolehlivý, dobrá komunikace

  • Nedoporučuje obchod

    90 %

    • Pohodlné objednání i převzetí zásilky.Dobrá celková cena.Mnohdy nevím kde bych určitou věc sehnal.
    • Bohužel jsem musel poprvé výrobek objednaný u Vás reklamovat. U jiných inter. obchodech se mi to nestalo.Naštěstí to byla vadná nabíječka, kterou by mi měl servis poslat.Což jsem velmi rád.
    • Představa znovu výrobek zabalit, odnést na poštu zaplatit poštovné,doufat, že v pořádku bude dodán do servisu, být bez mobilu kdo ví jak dlouho, doufat, že přijde opraven v pořádku a znovu zaplatit poštovné?
    • Čímž se mi to prodraží.Bohužel touto špatnou zkušeností si asi již přes internet elektroniku neobjednám,nebo aspoň s bližší dostupností kam bych mohl zboží zanést a buď mi jej hned vyměnili či se postarali o záruční servis bez poštovného.

    V součastnosti jsem si všiml, že v obchodech je mnohdy zboží levnější než přes internet a to mnohdy i cena samotná a plus poštovné.Zaráží mě rozdílná cena poštovného např.109 kč. 130 kč.a až 178kč. Mám pocit, že internetové obchody zneužívají svůj zájem zákazníků díky růstu zájmu o iner. obchody a naopak obchody ceny snižují díky internetovému obchodu.

    Reakce obchodu Mobilcentrum

    Dobrý den
    Na našem eshopu prodáváme pouze originální zboží určené pro český trh, čímž se snažíme minimalizovat nespokojenost s kvalitou zboží. V případě, že námi prodané zboží je i tak nutné reklamovat, je možné tuto reklamaci vyřídit ve značkových servisech, které jsou ve všech větších městech tzn, že zboží zákazník nemusí posílat zpět a ušetřit tak na poštovném.
    Děkujeme za náměty pro zlepšení naší práce.