Heureka.cz - porovnání cen a srovnání produktů

Mobil Tábor

90%
Zákazníků doporučuje obchod
Za posledních 90 dní

Hodnocení obchodu

24 recenzí z celkového počtu 45 hodnocení
 
Celková spokojenost
  • Dodací lhůta
  • Přehlednost obchodu
  • Kvalita komunikace
  • Kvalita dopravy
  • 100 % Zákazníků dorazilo zboží v pořádku
  • 90 % Zákazníků dorazilo zboží do 10 dnů
  • 1,2 dne Průměrná doba dodání v dnech

Recenze Mobil Tábor

Ověřený zákazník Mobil Tábor

Petra

Přidáno: 20. března 2017

  • Doporučuje obchod
  • dodací lhůta
  • přehlednost obchodu
  • kvalita komunikace

100%

  • Velký sortiment.

Krásné prostředí, blízko centra, co není skladem objednají. Komunikace je rychla a jasná.

Recenze emailem

Pro příjem recenzí emailem, klikněte na tlačítko "Přihlásit".

Ověřený zákazník Mobil Tábor

Ověřený zákazník

Přidáno: 18. března 2017

  • Doporučuje obchod
  • dodací lhůta
  • přehlednost obchodu
  • kvalita komunikace

100%

  • Hodně zboží, velký výber.

Spokojenost

Ověřený zákazník Mobil Tábor

Ověřený zákazník

Přidáno: 14. března 2017

  • Doporučuje obchod
  • dodací lhůta
  • přehlednost obchodu
  • kvalita komunikace

100%

  • Přehledné stránky i kamenný obchod je přehledný a personál je ochotný. Poradí a vše nastaví.

Vždy jsem spokojena s nabídkou a pomocí s nastavením. Poradí a snaží se vždy vyjít vstříc, najít zboží u dodavatele. Jsem spokojena s opravou a rychlostí.

Uživatel bez avatara

Libor

Přidáno: 7. března 2017

10%

  • jinde jsem telefon v nabídce nenašel
  • neseriozní jednání
  • sám majitel zákazníkovi klidně drze lže
  • víc už snad ani nelze udělat horšího z pohledu zákazníka

Na stránkách firmy jsem si objednal nabízený telefon LG GD900. V době objednávky až do rána dalšího pracovního dne (mezitím 2 volné dny) byl nabízený počet kusů stále - 1ks. Následně přišlo potvrzení přijetí objednávky. V pondělí jsem si otevřel stránku s prodejem telefonu, že si ověřím stav objednávky podle toho, že počet nabízených kusů bude na nule. Nebyl, stále byl nabízen 1ks. Po zaslání písemného dotazu na fyz. stav telefonu (v nabídce byl jen ilustr. obrázek a začala mi být celá věc divná) přišla omluvná odpověď, že telefon je již prodaný. Dál ani slovo vysvětlení, jak k tomu mohlo dojít, když v době objednávky a v pondělí ráno byl nabízený počet kusů 1ks. Poděkoval jsem s tím, že svou zkušenost napíšu na hodnocení firem na Heuréce. Následně přišel meil samotného majitele, že telefon nesvítil že je skladem v době, kdy jsem si jej objednával, jelikož si jej údajně v pátek odpoledne objednal jiný zákazník. Zaslal jsem obrázek z okamžiku objednání a z pondělního rána (vždy si ukládám obrázek WEB stránky, pokud něco na NETu řeším), kdy byl nabízený počet stále 1ks a kouknul na stránky. Stránka byla najednou vymazána !!! Napsal jsem majiteli firmy, že lže a čekal nějaký profesionální přístup, který by vše urovnal. Od té doby již nikdo neměl zájem se zákazníkem komunikovat. No, upřímně, pokud se takto lidem sprostě lže do očí, tak asi ani nelze jiný přístup očekávat.
Ať se celá věc seběhla jakkoliv (lze pochopit, že se mohlo něco stát a následně říct pravdu), pokud majitel bezzostyšně lže zákazníkům a tvrdí něco, co 100% není pravda, tak si nezaslouží, aby u něj někdo nakupoval.
...
doplněno k odpovědi :
...
"...Dobrý den,
telefon nesvítil ,že je skladem v době, kdyste si jej objednával. Jelikož si jej v pátek odpoledne objednal jiný zákazník.

S pozdravem

Jindřich Vlášek
majitel

T: +420 773 000 320
@: mobilnachod@me.com..."
.
.
"..telefon nesvítil ,že je skladem v době, kdyste si jej objednával.."
.
Ze stránek v okamžiku objednání :

Dostupnost:
skladem ext.

Náchod skladem 1ks
Tábor skladem 0ks

Kdy zboží obdržím, pokud nyní objednám?
Osobně v Náchodě: zítra
Osobně v Táboře: zítra
Přepravní společností: středa 8. března

Pročpak máte uvedeno ještě i v pondělí, že telefon, můžu vyzvednout osobně zítra a poštou jej dostanu 8. března ???
Asi proto, že jste jej v okamžiku objednání měli, či nabízeli. Proto jsem si ho i objednal. Jinak by jej asi objednant nešlo.

Byl bych rád, kdybyste ze zákazníků nedělali blbce. Ale to už je vaše věc.

Každý rozumně uvažující člověk chápe, že tady nejde o to, jestli jste telefon prodali a kdy. Ale o to, že majitel klidně lže zákazníkům a pokud to zákazník má možnost dokázat - díky tomu, že si naštěstí uložil kopii stránek v okamžiku objednání - tak i přesto dál na své lži trvá.
Měli jste možnost se k tomu postavit čelem. Tedy pan majitel. Raději se schoval za ženskou sukni.
...
...
Re:
...
...
Cítím, že se točíme pořád dokola a nerozumím tomu, že se na celou věc dokážete dívat jen svým pohledem, a ne především pohledem zákazníka, který vás živí. Řekl bych, že to jen potvrzuje malost českých rádoby-podnikatelů. kteří vidí sobecky jen sebe a svůj byznys a zapomněli, proč vlastně podnikají a díky komu mohou své obchody provozovat dál.
Co si asi návštěvník vašich stránek má myslet, když narazí u konkrétního vybraného telefonu k prodeji toto :
...
Ze stránek v okamžiku objednání :

Dostupnost:
skladem ext.

Náchod skladem : 1ks
Tábor skladem : 0ks

a objednávací systém mu dovolí navolit počet kusů k objednání 1ks a telefon objednat. Vzápětí dostane potvrzenou objednávku na 1ks telefonu s konkrétními daty dodání. Znovu opakuji - objednávací systém dovolí objednat telefon, který podle vás není k mání. A dostane potvrzenou objednávku na telefon, který nejde objednat, protože není. Pro normálního člověka, který náhodou zabrousí na váš web něco nepochopitelného !!!! Nikoho nezajímá, že dle vás, zadaný telefon spadne do položky : extrerní sklad. Ani ho nezajímá, jestli objednané zboží dáváte třeba do pytle s nápisem Zadané, či do nejspodnějšího šuplíku skladníka. Vidí položku Náchod skladem : 1ks a podle toho telefon objednává - tím spíš, když mu to systém dovolí. CO a JAK vám tam někde "svítí" je vaše interní věc a nemělo by se na stránkách zobrazovat aby nemátlo zákazníka. Řeknu to jednoduše, pokud je telefon(y) k mání, mělo by jít samozřejmě navolit počet kusů a systém by měl telefon dovolit objednat. Pokud k mání není, tak ho přeci nemůžu objednat - znovu upozorňuji, že se jednalo o bazarový prodej, ne o normální prodej, kdy byste mohli vyrukovat s otázkou předobjednávek. Pokud nejste schopni zvládnou webovou stránku pro objednávání telefonů zákazníkem tak, abyste jej současně neuváděli v omyl a dokážete pak následně několikrát písemně vysvětlovat, proč to máte tak či onak, a jak to vlastně bylo myšleno, potom nechápu, že majite nedal tu práci a nedokázal rozumně situaci vysvětlit v okamžiku, kdy jsem mu poslal snímek webové stránky, kde jasně byl telefon v počtu 1ks ve skladu Náchod a systém mu dovolil telefon objednat. Místo toho napíše, že "telefon nesvítil". Proboha to je co za vysvětlení ?!!! To měl svítit JAK, KDE, JAK DLOUHO ? To má kdo pochopit, co tím myslí a jak má udělané webové stránky obchodu ???? Obtěžoval se zákazníkovi ihned věc nějak smysluplně detailně vysvětlit, aby ukázal, že mu jde PŘEDEVŠÍM o něj, o zákazníka ??? Celé vysvětlení diletantského objednávání telefonů se scvrklo na slova "telefon nesvítil". Opravdu slova, která musí přeci každý pochopit. Možná tak leda ten, kdo je napsal. Víc nikdo. Asi nemá smysl dál ztrácet čas další komunikací. Je to pro vás jen byznys. Lidská stránka je pro vás vedlejší a obtěžující. Pokud chci podnikat, musím mít vše dotaženo do konce. Jinak je to takové zoufalé snažení se a hraní si na svou pseudopravdu. Smutné.

http://www.imgup.cz/image/LeMV

  • Byla pro vás tato recenze užitečná?
  • Ano (2)
  • Ne (2)

Reakce obchodu Mobil Tábor

Dobrý den,
telefon byl opravdu objednán půl dne před Vámi. Svítilo na stránkách: externí sklad. Telefony v bazaru jsou většinou po jednom kuse. Objednávku jste dělal v pátek odpoledne, hned v pondělí po zjištění jsem Vám psala a omluvila se. Po vyskladnění je produkt z eshopu smazán. Pan majitel Vám rozhodně nelhal, telefon se prodal, což mohu doložit jak objednávkou tak platbou, která přišla hned po objednávce. Jen telefon byl odeslán až v pondělí dopoledne.
Mobil Tábor

Dobrý den,
opravdu z Vás nikdo blbce nedělá. I v potvrzovacím emailu máte napsáno: Pokud se některé zboží ve Vaší objednávce neočekávaně vyprodá nebo z jiného nečekaného důvodu nebude skladem, budeme Vás obratem kontakovat (telefonicky / smskou / mailem).
Objednávku jste dělal v pátek v 22:43. Hned v pondělí jsem Vám psala a omlouvala se, že zboží je již prodané.
Zboží při objednávce propadne do externího skladu. Kartu musím ručně schovat, což jsem udělal hned v pondělí ráno. Nerozumím, v čem Vám lžeme, nebo co bylo nejasné v pondělní komunikaci.
Mobil Tábor

Ověřený zákazník Mobil Tábor

Ondras

Přidáno: 12. února 2017

  • Doporučuje obchod
  • dodací lhůta
  • přehlednost obchodu
  • kvalita komunikace

100%

  • Široká nabídka, zajímavé ceny, osobní přístup.

Kvalitní fér eshop s možností okamžitého odběru ve vlastních kamenných obchodech.

Anonym

Přidáno: 23. ledna 2017

Recenze byla smazána z důvodu porušení obchodních podmínek. Recenzi nesmí psát uživatelé jakýmkoliv způsobem spříznění s daným obchodem.
Ověřený zákazník Mobil Tábor

Ověřený zákazník

Přidáno: 27. prosince 2016

  • Doporučuje obchod
  • dodací lhůta
  • přehlednost obchodu
  • kvalita komunikace

100%

  • Přehlednost

Výběr, dostupnost, komunikace

Ověřený zákazník Mobil Tábor

Ověřený zákazník

Přidáno: 27. prosince 2016

  • Doporučuje obchod
  • dodací lhůta
  • přehlednost obchodu
  • kvalita komunikace

100%

  • bleskové vyřízení
  • žádné nejsou

doporučuji

Ověřený zákazník Mobil Tábor

Pavel

Přidáno: 15. prosince 2016

  • Doporučuje obchod
  • dodací lhůta
  • přehlednost obchodu
  • kvalita komunikace

100%

  • Přehlednost, rychlá pomoc.

Nakupuji u nich často. Poradí a doporučí. Vždy spokojenost.

Ověřený zákazník Mobil Tábor

Ověřený zákazník

Přidáno: 13. prosince 2016

  • Doporučuje obchod
  • dodací lhůta
  • přehlednost obchodu
  • kvalita komunikace

100%

  • Přehlednost

Ráda zde nakupuji. Ochotně poradí.

Zobrazuji 1 - 10 ze 24 recenzí [ 1 ] 2 3