Přihlásit se a přidat příspěvek
  • Pan Petr z eshopu Zdravikrasa.cz uvádí nepravdivé údaje. Jeho tvrzení, že u reklamovaného výrobku kvůli prošlé záruční době jsem měl tento údaj uveden v potvrzení objednávky - email mám uschovaný, nic takového tam není. Jeho tvrzení, že už jsme si to vysvětlili: na mou reklamaci jsem obdržel POUZE email s názvem "Automatizovaná odpověď" s všeobjímajícím textem o tom, že se mým emailem budou zabývat... Podobné je to i s dalšími jeho tvrzeními. Jsou dva typy majitelů eshopu: 1. poctiví, kteří se za případné pochybení omluví, 2. nepoctiví, kteří chybují úmyslně.

    • Hezký den, vážený zákazníku,

      děkujeme za Vaší zpětnou vazbu. Není od Vás ale férový přístup o někom psát, že uvádí nepravdivé údaje, když vystupujete anonymně. Bohužel zde nevidíme, které objednávky se příspěvek týká.

      Na recenze reagujeme na základě důkladné analýzy objednávek a když se objeví chyba, tak vše řešíme prozákaznicky. Každému zákazníku v emailu nabízíme možnost se k objednávce vyjádřit a v případě jeho nespokojenosti nabízíme online nástroj pro rychlé a efektivní řešení případných reklamací: https://www.mj-krasazdravi.cz/vraceni-a-reklamace/

      Zde může každý zákazník svůj požadavek zaevidovat a hned se jím budeme zabývat.

      Pokud nemáte reakci na Váš email, tak se moc omlouváme, že k tomu došlo. Na emaily odpovídáme z 99 % procent ještě týž den, nejpozději den následující.

      V případě jakéhokoliv dotazu se na nás neváhejte obrátit.

      Krásný den Vám za tým MJ-KrasaZDravi.cz přeje

      Petr

  • Mr -dky NEJVĚTŠÍ .
    POSLAL JSEM JIM 1018 Kč přez
    GOPAY. ŽÁDNÝ EMAIL od jejich přidruženého eshopu www.nestonej.cz
    ----------------
    Zboží na skladě nemají,ale peníze PŘÍJMAJÍ !!!
    No a co takhle po novém roce ... BĚŽTE DO PÍÍÍÍ.. I
    A KOUKEJTE VRÁTIT PENÍZE.ŠMEJDI !!!