Na Heurece využíváme personalizaci a cílenou reklamu. Na základě vašeho chování na Heurece personalizujeme její obsah. Kliknutím na „Rozumím“ nebo jinam souhlasíte také s využíváním cookies a předáním údajů o chování na webu pro zobrazení cílené reklamy na dalších webech. Personalizaci a cílenou reklamu si můžete vypnout v nastavení prohlížeče. Více

  • nakoupil v obchodě mivardi.cz před 1 rokem

    Nedoporučuje obchod

    Nevím, co mám hodnotit, když zboží ještě nedorazilo... Objednala jsem 25/12.

    Reakce obchodu mivardi.cz

    Dobrý den, s ohledem na plánované inventury v naší společnosti jsme již od 27.11.2017 pravidelně informovali naše zákazníky formou aktualit na hlavní stránce, stejně tak i velkým bannerem na stránce produktů, o skutečnosti, že veškeré objednávky došlé po 20. prosinci 2017 budeme vyřizovat až od 8. ledna 2018 postupně v pořadí, v jakém jsme je obdrželi. Děkujeme za pochopení. S pozdravem Tým Mivardi

  • nakoupil v obchodě mivardi.cz před 2 lety

    Nedoporučuje obchod

    10 %

    7.8.2017 mě e-shop mivardi oznámil předání zboží přepravní společnosti. Do dnes 17.8.2017 zboží nedorazilo.

    Reakce obchodu mivardi.cz

    Objednávka zákazníka nám byla přepravní společností dne 16.08.2017 vrácena jako nedoručitelná. Dle vyjádření této přepravní společnosti zásilka nemohla být doručena z důvodu chybné adresy a jelikož nedošlo k dalšímu upřesnění, byla po uplynutí stanovené lhůty vrácena odesílateli, tj. naší firmě. O této skutečnosti jsme se dozvěděli až po vrácení zásilky dne 16.08.2017. I když byl zákazník informován o stavu objednávky a skutečnosti, že zásilka byla předána přepravci a k doručení přesto nedošlo, nekontaktoval naší firmu, aby se dotázal na stav – naše firma by učinila adekvátní opatření u přepravní společnosti. Tým Mivardi

  • nakoupil v obchodě mivardi.cz před 2 lety

    Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 5 dní

    Problém s platební bránou, chaos v balení objednaného zboží - došlo nadvakrát, snížená komunikace a ani "dáreček" na omluvu! Asi raději příště jinde....

    Reakce obchodu mivardi.cz

    Zákazník u nás objednával zboží dne 21.7. (pátek) a jako způsob platby zvolil bankovní převod. Standardně zboží zasíláme až po obdržení peněz na náš účet. Ze zkušeností víme, že i u expresních plateb se připsání peněz na náš účet může zpozdit, především pokud následuje víkend. Jelikož jsme do 25.7. (úterý) platbu na účet neobdrželi, zákazníka jsme sami jak telefonicky, tak i písemně kontaktovali, aby věc mohla být vyřešena. Po obdržení potvrzení z banky zákazníka jsme ještě téhož dne (tj. 25.7.) objednané zboží expedovali. Naše společnost nemůže žádným způsobem ovlivnit rychlost převodů mezi bankami nebo případné zpoždění platby. Abychom objednávku co nejrychleji expedovali, ve spěchu se organizačním nedopatřením do zásilky nedostal jeden objednaný produkt. Po upozornění ze strany zákazníka chybějící produkt byl ihned na naše náklady odeslán. Se zákazníkem komunikovala pracovnice expedice a za vzniklé problémy se mu omluvila, i když tyto byly jen částečně způsobeny naší společností (chybějící produkt), a neprodleně byla sjednána náprava – chybějící zboží bylo odesláno na jeho adresu. Zákazník při vzájemné komunikaci neměl žádné výhrady nebo připomínky. Tým Mivardi

  • nakoupil v obchodě mivardi.cz před 2 lety

    Nedoporučuje obchod

    40 %

    • měli na e shopu deklarované zboží o které jsem měl zájem
    • komunikace ze zákazníkem
    • kvalita balení zboží

    Co se týká zboží asi je standartní kvality. Byl to můj první a také poslední nákup u této firmy, neboť zboží - 4 špulky pletenky Mivardi D Terminal po 15 m byly vloženy do krabice cca 30 x 20 cm volně, aniž by zajistili konce pletenky proti samovolnému odvíjení a zajištěny proti samovolnému pohybu v krabici. Vše dorazilo zamotané do sebe a navíc na 60 m dohromady chybělo 7.19 m pletenky, proto patrně ty volné konce na špulkách. A na e mail mne nebylo odpovězeno!

    Reakce obchodu mivardi.cz

    Dobrý den, jen nám líto, že odeslané zboží nedorazilo v pořádku. Naše firma učiní při balení tohoto druhu zboží adekvátní opatření s cílem předejít obdobným problémům. Ve věci chybějící pletenky, pokud nejste spokojen s kvalitou zboží, samozřejmě máte právo na odstoupení od smlouvy. Volné konce pletenky vznikají tím, že pletenky jsou baleny po deseti spojených špulkách a v případě objednávky jedné špulky nebo části balení, tato se musí ustříhnout od ostatních špulek. Dále jsme kontrolně změřili několik špulek pletenky z různých šarží a u žádné jsme nezjistili nedostatky v délce. S pozdravem Tým Mivardi

  • nakoupil v obchodě mivardi.cz před 4 lety

    Nedoporučuje obchod

    40 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    • Komunikace se zákazníkem.
  • nakoupil v obchodě mivardi.cz před 4 lety

    Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 2 dny

    Měl jsem dvě objednávky a dohromady dvě reklamace 1krat poškozeny bivak podruhé nefunkční naviják

    Reakce obchodu mivardi.cz

    Dobrý den,
    registrujeme od Vás jednu reklamaci, kterou jsme vyřešili k vaší spokojenosti.
    Tým Mivardi

  • nakoupil v obchodě mivardi.cz před 5 lety

    Nedoporučuje obchod

    40 %

    Zboží dorazilo za 4 dny

    Obchod bych nčedoporučil. Při prvním použití podběráková tyč MIVARDI powerstick net 3m praskla na konci prostředního dílu při podebrání ryby.

  • nakoupil v obchodě mivardi.cz před 5 lety

    Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Rychlost dodaní.
    • Velice nepříjemní na reklamaci.

    Dodani velice rychle.Pokud budete chtit reklamovat,obrnte se trpelivosti...velice neprijemne...V nizsi cenove tride pocitej te s vadamy zbozi...moc to neresi...

    Reakce obchodu mivardi.cz

    Dobrý den, vaši reklamaci jsme přijali 27.2. a 28.2. jsme Vám odeslali zbrusu nový výrobek. Málokterý obchod vám tímto zůsobem vyřídí reklamaci během jednoho dne.
    Tým Mivardi

  • nakoupil v obchodě mivardi.cz před 5 lety

    Nedoporučuje obchod

    60 %

    • zboží dorazilo jinému adresátovi, tak jsem měl další výdeje na cestování za zbožím místo, místo toho aby zboží dorazilo ke mě.

    Reakce obchodu mivardi.cz

    Dobrý den,

    vaší připomínkou jsme se důkladně zabývali a prověřili ji.
    Chyba vznikla na straně přepravní společnosti (PPL), která Váš balík omylem předala na jiné adrese, než která byla uvedena na balíku. Shodou okolností se jednalo o rybářské potřeby, které se nacházejí v blízkosti vašeho bydliště, ze kterých Vás kontaktovali ohledně vaší zásilky. Je nám líto, že balík nedorazil na Vámi uvedenou adresu, ale je potřeba si uvědomit, že viníkem je přepravní společnost a nikoli náš e-shop.

    Za tým Mivardi
    Ing. Karel Skalický

  • nakoupil v obchodě mivardi.cz před 6 lety

    Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    • Dlouhá dodací lhůta, ne příliš kvalitní zboží značky Mivardi
  • nakoupil v obchodě mivardi.cz před 6 lety

    Nedoporučuje obchod

    20 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    • žádné
    • Většina věcí je vadné a je potřeba složitě zasílat zpět.

    Nakupujte raději na Tropical Liberec nebo jiných e-shopech. Už nikdy Mivardi. Nefunkční, nekompletní nebo vadné zboží u každého třetího produktu.
    90% Čína a krmení Polsko.
    Myslím, že na našem trhu je dost jiných značek, které jsou také za příznivou cenu jako Mivardi, ale kvalita je bohudík o mnoho lepší.

  • nakoupil v obchodě mivardi.cz před 6 lety

    Nedoporučuje obchod

    30 %

    • Jelikoš mně na veletrhu nechtěli obal prodat
    • Zboží bylo jinak jak bylo nabízeno a prezentovano

    Dat jsi pozor co objednate a co přijde