Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Kniha přišla perfektně zabalená ale protože s ní někdo velmi nešetrně manipuloval ještě před zabalením poškodil jí - zřejmě spadla na spodní hranu knihy.Zdeformovaný hřbet a tím i pomačkané skoro všechny strany knihy.Absolutní rozčarování.

    Reakce obchodu minotaur.cz

    Dobrý den,
    pokud přišla kniha v takovémto stavu, je to jednoznačně důvod pro reklamaci.
    Napište nám na e-mail [email protected], ke s Vámi reklamaci rádi vyřešíme.
    Minotaur.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Objednal jsem si POP figurku a krabička přišla zničená, když jsem jim napsal o reklamaci, vůbec mi neodpověděli. Obchod nedoporučuji.

    Reakce obchodu minotaur.cz

    Vaše nespokojenost s poškozeným obalem nás velice mrzí. Vaši reklamace máme v naší evidenci a na e-mail, ve které jste nám ji oznamoval a ptal se na další postup, jsme reagovali obratem.
    Zkontrolujte si prosím schránku příchozí pošty - odpověď od nás odešla 24. 8. 2022 v 14:32 hodin.
    V případě dalších dotazů týkajících se postupu řešení reklamace nás můžete bez obav opět kontaktovat.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Zboží chodí velmi dlouho.
  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Zboží dorazilo za 4 dny

    • rychlost dodání
    • komunikace se zákazníkem
    • cena oproti konkurenci
    • neshoda některých produktů s popisem na eshopu
    • absence běžné metody dopravy

    Prodejce neodpovídá na dotaz, který je možné položit u konkrétního produktu. Jedna z položek objednávky neodpovídá fotografii. Druhá z položek má velmi špatnou kvalitu, což je záležitost spíše výrobce, ale prodejce by tuto skutečnost mohl lépe avizovat. Prodejce nenabízí, aktuálně zcela běžnou, dopravu přes Zásilkovnu. Zboží je dražší než u konkurence, některé položky i o 100 %.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Přes týden čekám na objednávku, nikdo nic nepřevzal a obchod s tel. číslem nereaguje
    • musí jse platit online

    Reakce obchodu minotaur.cz

    Dobrý den,
    děkujeme za Váš názor.
    Není však pravdou, že by bylo nutné platit online. U všech způsobů dopravy je na výběr možnost platby dobírkou při převzetí zásilky.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží víc jak po 10 dnech ještě nedorazilo!!!!!!!!!!!!!!!

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • Nekomunikace o stavu objednávky. Dlouhá doba dodání.
  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • výhodou je dostupnost staršího zajímavého produktu a rychlé vyřízení
    • produkt za cca 65,- Kč vás vyjde na 200,- i více díky poštovnému. Stálo by za zvážení zřízení úloženky v Praze, pokud by to bylo finančně únosné.

    Lze nakoupit i již vyprodané zboží, ale drahé zasílání. V dotazníku je příliš otázek.

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • Na stránkách byla informace ke knize, že je skladem, bohužel na objednávku stále čekám a žádná zpráva o stavu objednávky.
    • Jediný, kdo tuto knihu měl.
    • Nešlo si poslat na Zásilkovnu. To mne vadí. Proto jej nedoporučuji. Jinak bylo vše skvělé.
  • nemoderní web stránka

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • Nedostatečná komunikace

    Poslali instrukce pro platbu s tím, že zásilka bude odeslána po úhradě. Platbu jsem provedl, ale žádnou zprávu o přijetí platby a o odeslání zásilky jsem neobdržel. Za pár dní mi bez jakéhokoli slova přišla platba zpět na účet. Pochopil bych, kdyby zboží neměli na skladě, ale bylo by fajn, kdyby o tom podali nějakou zprávu.

    Reakce obchodu minotaur.cz

    Dobrý den,
    pravděpodobně si náš obchod pletete s jiným nebo byla platba provedena na jiný banovní účet. Vaši objednávku jsme přijali 3. 3. 2018 a stále je vedena v evidenci a čeká na platbu. Žádnou platbu z Vaší strany jsme neobdrželi a tudíž jsme žádné peníze nemohli poslat zpět. Pokud jste platbu prováděl dle námi zaslaných instrukcí, překontrolujte si prosím, že byla provedena správně. Jediným vysvětlením které nás napadá je, že byla platba zaslána na špatný účet a proto se Vám vrátila. Osobně jsem 2x kontroloval příchozí a odchozí platby a žádná spojená s Vaší objednávkou nám účtem neprošla.

  • Nedoporučuje obchod

    80 %

    • zboží se poštou ke mně poškodilo
  • Příspěvek byl odstraněn na žádost autora příspěvku.

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    Obal přišel poškozený (už tak muselo být zabaleno). Kdyby to nebyl dárek k vánocům tak by to zas tak nevadilo, ale balit pomačkanou krabici mi fakt vadí. Na druhou stranu to reklamovat jen kvůli obalu nebudu.

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    Termín dodání 7 dni obednáno 30.10.- 11.11. a reakce z obchodu Žádná pouze potvrzení obědnávky v den obědnání

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • těšíte se na objednané zboží
    • a ono nedorazí
    • Cena katastrofa
  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    • Na stránkách je do dací doba do týdne , což není pravda . V mém případě se naskladňuje až dvanáct dní po objednání.Pokud by bylo uvedeno dodání do čtrnácti dnů tak by to bylo v pořádku a člověk by se podle toho zařídil.