• Nedoporučuje obchod

    10 %

    Obchod vůbec nekomunikuje, zboží objednáno, objednávka přijata a tím to končí.........

    Reakce obchodu mini-obchod

    Dobrý den, ano, máte pravdu. Měli jsme teď menší problém, který se týká jednoho dodavatele. Ostatní zboží expedujeme v rozmezí 3-5 dnů. Obvykle v případě problému zákazníka včas informujeme. U vás zřejmě došlo k tomu, že se zapomnělo vás informovat. Je to naše vina. Omlouváme se. Na druhou stranu jste alespoň mohl zavolat, nebo napsat mail a řešit to s námi. Bohužel ani vy jste nijak nereagoval.
    Vaše zboží je připraveno na zítra k expedici.

    V případě, že se ozvete, jsme připravení vám naše pochybení kompenzovat slevou na jakékoliv zboží ve výši 500 Kč. Podmínkou je ale smazání negativní recenze.

    S pozdravem mini-obchod.cz

  • Recenze byla provozovatelem odstraněna ve smyslu čl. 8.3.2 OP Heureka.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    Dobrý den, objednal jsem si u Vás montážní židličku, kterou jsem dál jako dárek, po rozbalení jsem zjistil, že montážní židlička je poškozná spodní část poničená , zlomený plast, je vidět i na obalu krabici, že byla hozená o roch, kde došlo k poškození spodní částí židličky a co teď, věc reklamují, ptám se kdo si proto přijede?

    Reakce obchodu mini-obchod

    Zboží bylo zákazníkovi vyměněno za nové. Zákazník si nezkontroloval zboží, které přebírá od kurýra. Nicméně zboží jsme mu vyměnili bez problému za nové. Naší žádost o smazání negativního hodnocení z důvodu okamžitého vyřešení problému zákazník odmítl.