Přihlásit se a přidat recenzi

Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Podle zjištěných informací obchod zkrachoval, ale na stránkách se to nijak člověk nedozví.

  • Doporučuje obchod

    100 %

    Zboží dorazilo za 1 den

    • Rychlá komunikace
    • skvělá obsluha
    • Široký sortiment
    • ŽÁDNÁ
  • Doporučuje obchod

    100 %

    svělá spolupráce profesionalita

  • Doporučuje obchod

    100 %

    • o.k.

    Reakce obchodu MILO BRNO

    Děkujeme mnohokrát za kladnou recenzi a "petrův zdar"

    Tým RYBAŘENÍ BRNO/MILOBRNO

  • Doporučuje obchod

    100 %

    Zboží dorazilo za 3 dny

    vše OK jsem spokojen znovu objednám

    Reakce obchodu MILO BRNO

    Děkujeme mnohokrát za kladné hodnocení.

    Tým RYBAŘENÍ BRNO/MILOBRNO

  • Doporučuje obchod

    100 %

    Zboží dorazilo za 3 dny

    • Komunikace na 1* , bleskové vyřízení objednávky,

    Jak jsem už napsal, bleskové vyřízení objednávky, pro mně super. Negativa jsem nezjistil. Děkuji

    Reakce obchodu MILO BRNO

    Děkujeme mnohokrát za kladnou recenzi a "petrův zdar"

    Tým RYBAŘENÍ BRNO/MILOBRNO

  • Doporučuje obchod

    90 %

    výše uvedená objednávka mi nebyla potvrzena a myslel jsem, že se ztratila ze systému, jiné transakce proběhly v pořádku.
    realizaci chybějící objednávky, vámi vzkříšené bych akceptoval.

    Reakce obchodu MILO BRNO

    Děkujeme za hodnocení a dnes jsme se viděli, tak si zboží užijte a hodně štěstí.

    Tým RYBAŘENÍ BRNO/MILOBRNO

  • Doporučuje obchod

    100 %

    • rychlé jednání, cena, ochota personálu

    Reakce obchodu MILO BRNO

    Děkujeme moc za kladné hodnocení.

    Tým RYBAŘENÍ BRNO/MILOBRNO

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Pouze potvrzení objednávky, po týdnu jsem ji zrušil a požádal o vrácení peněz, , žádná odezva a teď mi přijde hodnocení nákupu?

    Reakce obchodu MILO BRNO

    Dobrý den pane Majer,
    fakt se omlouváme, ale dotaz na hodnocení chodí automaticky
    a nedivíme se, že Vás toto naštvalo. Bohužel jsme dostali zprávu od dodavatele o
    naskladnění jednoho zboží z Vaší objednávky až o víkendu a dnes je pondělí, tak jsme Vás
    už nestihli informovat.


    Tým RYBAŘENÍ BRNO/MILOBRNO

  • Doporučuje obchod

    100 %

    Zboží dorazilo za 5 dní

    prvni nakup vypadal blede,ale vse supr vyreseno

    Reakce obchodu MILO BRNO

    Dobrý den,
    jsme rádi, že vše dopadlo k Vaší spokojenosti.

    Tým RYBAŘENÍ BRNO/MILOBRNO

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Nedali vůbec vědět že zboží není skladem

    Reakce obchodu MILO BRNO

    I tato chyba se nám někdy stane, tak přijměte naši omluvu.

    Tým RYBAŘENÍ BRNO/MILOBRNO

  • Doporučuje obchod

    100 %

    • Přístup
    • Komunikace

    Reakce obchodu MILO BRNO

    Děkujeme za kladné hodnocení.
    Tým RYBAŘENÍ BRNO/MILOBRNO

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Po telefonickém kontaktu, že nic z objednaného zboží nemají jsem zrušil objednávku, s tím že vrátí peníze. Objednáno 12.4. a dnes 29.4. penízky nikde.

    Reakce obchodu MILO BRNO

    Dobrý den,
    sice jste zboží objednal už 12.4. jak říkáte, ale na stornu jste se dohodl až 3.5.2021, protože zboží nebylo skladem, což bylo u tohoto zboží na našem e-shopu při vaší objednávce napsáno.
    Pak Vám putovali dle našich informací peníze zpět.
    Tak se nezlobte a příště budeme určitě lepší.

    Tým RYBAŘENÍ BRNO/MILOBRNO

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • The product has not reached me. I have been waiting for almost 2 weeks for them to reply to the emails I send them and I have not received a response from the store. The truth is that the shopping experience is disappointing.

    Reakce obchodu MILO BRNO

    Dobrý den,
    není pravda, že bychom s Vámi nekomunikovali.
    Telefonovali jsme Vám a domlouvali jsme se, že produkt není zatím skladem a že Vám pokud nechcete čekat pošleme peníze zpět a společnost, která provozuje webové platby Vám je ihned posílala. V měsíci dubnu byli opravdu dodávky ze zahraničí, ohledně pandemie velice časově omezeny.

    Velice se omlouváme, pokud jsme Vám způsobili nějaké komplikace .
    Tým RYBAŘENÍ BRNO/MILOBRNO

  • Doporučuje obchod

    80 %

    Předchozí zkušenosti velmi dobré, ale při posledním nákupu bylo v nabídce i zboží, co neměli skladem a nešlo ani doplnit. U obecně méně dostupného sortimentu doporučuji ověřit dostupnost.

    Reakce obchodu MILO BRNO

    Ano toto bývá nutné, protože ne všechno je skladem a u nějakého zboží se může opravdu lišit
    dostupnost i třeba 2 krát za jeden den.
    Omlouváme se a snad na nás nezanevřete.

    Tým RYBAŘENÍ BRNO/MILOBRNO

  • Doporučuje obchod

    100 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    S kladným a rychlím vyřízením mé objednávky jsem velice spokojen.
    S dopravcem je to horší , protože se neozval který den a čas zásilku doručí a
    příjemce blokuje doma.

    Reakce obchodu MILO BRNO

    Děkujeme moc za kladné hodnocení našeho obchodu,
    bohužel kvalitu a rychlost dopravy nejsme schopni ovlivnit.

    Tým RYBAŘENÍ BRNO/MILOBRNO

  • Doporučuje obchod

    100 %

    Ochotný mladý personál

    Reakce obchodu MILO BRNO

    Děkujeme za kladné hodnocení.
    Tým RYBAŘENÍ BRNO/MILOBRNO

  • Doporučuje obchod

    80 %

    Zboží dorazilo za 5 dní

    Objednávka byla dodána částečně. Je-li problém doporučuji komunikovat a ne čekat, až se ozve zákazník.

  • Doporučuje obchod

    100 %

    Velice rychlá komunikace při komplikaci, okamžitě vyřešeno k plné spokojenosti. Děkuji a doporučuji!

    Reakce obchodu MILO BRNO

    Děkujeme za kladné hodnocení.
    Tým RYBAŘENÍ BRNO/MILOBRNO

    • Zboží jsem objednal 22.12.2020,dnes je 11.1.2021 a nemám jedinou informaci o stavu objednávky,která je již zaplacena.

    Nekomunikují se zákazníkem,neskutečně dlouhá doba dodání bez udání důvodu.

    Reakce obchodu MILO BRNO

    I takováto chyba se nám někdy stane, tak přijměte naši omluvu, pokusíme se tyto chyby
    nedělat.

    Tým RYBAŘENÍ BRNO/MILOBRNO