• Nedoporučuje obchod

    10 %

    Dodané baterie CR1616 byly s 1,5 letou prošlou exspirací !

    Reakce obchodu Mikromarz

    Dobrý den,
    ano, bohužel se nám tyto 2 kusy nepodařilo odchytit na skladu. Jelikož se jednalo o doprodej, museli jsme celou tuto objednávku stornovat. Skladem je již mít nebudeme.
    S pozdravem
    Jan Sláma

  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    Zboží dorazilo za 5 dní

    je to na nic

    Reakce obchodu Mikromarz

    Dobrý den,
    vaše zpětná vazba nám bohužel nijak nepomůže zlepšit fungování obchodu. Nechcete být v hodnocení alespoň trochu konkrétnější?
    S pozdravem
    Ota Jirák

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Zboží uváděné skladem není skladem
    • Poslali mi jiné zboží, než jsem si objednal. Asi jim stačí, že je to podobný, toto jsem ještě nezažil
    • Dokonce mi neposlali ani všechno, a některé položky duplicitně
    • Ani jsem nereklamoval, vzhledem k tomu, co mi poslali...a taky šlo o levné součástky
    • Zajímavá komunikace, cca po dvou týdnech jsem se ozval, kde mám zbytek objednávky, a dozvěděl jsem se, že neví kdy, a jestli vůbec bude zboží skladem

    Reakce obchodu Mikromarz

    Pane Balcárku,
    proč jste se o vaší nespokojenosti nezmínil kolegovi, se kterým jste komunikoval ohledně měřiče, který v době vaší objednávky nebyl viditelně skladem? Pravděpodobně mluvíte o výprodejových položkách rezistorů, kterých jste měl v objednávce cca 100 položek v nejmenším možném množství kusů od každé. Pokud jste měl nějakou položku zduplikovánu na úkor jiné, proč jste to nereklamoval? Prosím byl to výprodej, za velmi nízkou cenu cca 1Kč / kus. Pokud by vám byla zduplikována i třeba celá polovina položek rezistorů, stejně by jste je nikde lépe nepořídil. Ale vy jste nereklamoval ani jednu, proč? A když se vrátím k tomu měřiči, který nebyl v době vašeho objednání viditelně skladem, viditelně skladem není dodnes, proto jsme vám za něj vrátili peníze.
    Za tým Mikromarz
    Jan Sláma

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • Nic
    • Nedodaly celou objednávku i když ji odsouhlasili na Eshopu měli více kusu než mohly dodat. Žádné upozornění.

    Špatná komunikace obchodu.

    Reakce obchodu Mikromarz

    Pane Špačku,
    o tom, že zasíláme obě páječky samostatně z důvodu avizované skladové neodstupnosti jste věděl předem a akceptoval to jak odpovědí do emailu, tak i převzetím a zaplacením první páječky. Dopravu druhé páječky platíme my, vy budete platit pouze čistou cenu za páječku. Celková cena tedy zůstává stejná.
    S pozdravem
    Martin Zoubek

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Zboží dorazilo za 3 dny

    • Rychlé dodání po objednání.
    • Obchod poslal úplně jiný model, než který byl objednán. Obchodem byla objednávka potvrzena a přijata. Přesto, aniž by se někdo ozval, poslali jiný typ.

    Obchod se k reklamaci vyjádřil ve smyslu, že na www stránkách bylo upozornění na změnu produktu.
    Toto „upozornění“ se však zobrazuje dávno až po mé objednávce, která byla schválena, potvrzena a byla na to i zaplacena. Není možné objednat něco, co „NENÍ SKLADEM – 0 (nula) kusů“ s poznámkou „BUDE NAHRAZENO …“.
    Jelikož byl elektroměr v době mého objednání deklarován skladem, nevím, proč tedy nebyl odeslán - obchod tedy nabízí cokoliv, co vlastně ani nemá! A to se v recenzích objevuje velmi často!

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží ani po 5 měsících nedodáno. Jen se počet dostupných kusů změnil na nulu.

    Reakce obchodu Mikromarz

    Pane Krajčo, zakoupil jste zboží, které nebylo a stále není skladem kvůli zpožděným dodávkám čipů. Chápeme, že jako spotřebitel chcete zboží hned, ale bohužel dodávky čipů jsou stále zpožděny v průměru 9-12 měsíců a my nejsme schopni to nijak ovlivnit.
    Za tým MIKROMARZ
    Ota Jirák

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Žiadna

    Obchod ponúka tovar ktorý nemá na sklade.

    Reakce obchodu Mikromarz

    Pane Ritter, vámi objednaný šroubovák není stále skladem, o tom jste byl informován již při vašem nákupu na produktové straně tohoto šroubováku. U každého výrobku je uvedena skladová dostupnost v počtech kusů, zde bylo uvedeno 0 kusů. Dále vás kontaktoval kolega Dvořák, který vám doporučil náhradu, se kterou jste však nesouhlasil, a objednávku následně na vaši žádost zrušil.
    Za tým MIKROMARZ
    Jan Sláma

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 2 týdny

    Doručeno až po urgenci po 14-ti dnech, dlouhá doba na to, že inzerují, že zboží je skladem. Ještě navíc poslali náhradu, ne to, co jsem objednal.

    Reakce obchodu Mikromarz

    Pane Hofmane,
    již se to tu několikrát řešilo. Doprava za 39Kč je pomalá doprava, doručení trvá obvykle 2-3 dny. Pokud chcete doručit zboží rychle, volte PPL za 98Kč. V košíku to máme výslovně uvedeno. Ve vašem případě došlo bohužel ke ztrátě zásilky dopravcem. Toto jste u nás reklamoval až po týdnu, hned druhý den jsme zasílali zboží znovu. Ano, zboží bylo a je skladem a expedovali jsme do 24h od vaší platby a vy to víte. Proč spojujete delší doručovací dobu při dopravě za 39Kč se skladovou dostupností nevím, absolutně to spolu nesouvisí. A náhradu jsme opravdu nezasílali, všechny položky máme skladem v originálu.
    za MIKROMARZ
    Petr Dvořák

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    • Dobrá cena baterií
    • Platba předem
    • Dlouhá dodací doba

    Obchod sice nabízí levné poštovní 39 Kč, ale je to obyčejná zásilka bez záruky, že když předem zaplatíte za zboží, tak zda ho vůbec dostanete, může se například ztratit zásilka a peníze jste vyhodili oknem.

    Reakce obchodu Mikromarz

    Paní Nagy,

    záruku na doručení máte vždy. Prosím nepište nesmysly. Jako kupující přece vždy reklamujete ztracenou zásilku u prodávajícího a ne u dopravce. Pokud chcete doručení do druhého dne, zvolte PPL za 98Kč. Nikdo Vás nenutí volit dopravu za 39Kč, která má nevýhodu právě v delším doručení.

    za MIKROMARZ
    Petr Dvořák

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    • Zboží bylo doručeno i když se zpožděním.
    • Obchod urguje platbu, která byla provedena převodem a nechce potvrdit přijetí požadované částky. Hrozí do budoucna problémy s vymáháním platby?

    Reakce obchodu Mikromarz

    Pane Kantore,

    objednával jste v pátek večer. V pondělí nebylo zboží odesláno, protože vaše platba nebyla identifikována, špatně jste zadal variabilní symbol. Platba musela být zaevidována ručně naším pracovníkem, z tohoto důvodu se odeslání zpozdilo o 1 den. E-mail s informacemi pro platbu jste obdržel. E-mail o zabalení zásilky jste obdržel. Ten zároveň slouží i jako potvrzení o přijaté platbě. Pokud platíte předem převodem, zásilka je logicky připravena až po přijmutí platby. E-mail o odeslání zásilky jste obdržel. Zvolil jste nejlevnější způsob doručení za 39Kč, u kterého není garantováno dodání do druhého dne. Doručení trvalo nakonec 2 dny. Objednal jste zboží v celkové hodnotě 52Kč. Ujišťuji vás, že marže z expedice takto malé zásilky nepokryje ani náklady na pracovníky, kteří ji vyhotovují. Pokud máte nejmenší pocit, že jinde nakoupíte lépe, prosím udělejte tak, spokojenost bude na obou stranách.

    za MIKROMARZ
    Martin Zoubek

  • Recenze byla smazána na žádost jejího autora.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • nekomunikuje

    Reakce obchodu Mikromarz

    Pane Šírku,
    zboží jste objednával na Štedrý den, mezi svátky nás bohužel postihla covidová krize, kopíruji sdělení z našich stránek:
    ***************************************************************************************************************************************
    Vážení zákazníci,
    vzhledem k tomu, že se aktuálně cca 3/4 našeho týmu nachází ve vynucené covidové karanténě, nejsme schopni dodržet stanovené doručovací termíny. Velmi se omlouváme za tyto nepříjemnosti, intenzivně pracujeme na tom, aby zpoždění bylo co nejmenší. Od 8.1.2021 by zásilky již měly být doručovány dle stanoveného harmonogramu.
    ***************************************************************************************************************************************
    Věřte mi, že se současným týmem děláme téměř nemožné, abychom časovou ztrátu dohnali a jsem přesvědčen, že od pátku 8.1.2021 bude vše již skutečně v normálu. Všem zákazníkům pak děkujeme za pochopení a podporu.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Slabá komunikácia so zákazníkom, zásielku som nedostal ani po 10 dňoch, hoci produkty boli "skladom"

    Reakce obchodu Mikromarz

    Dnes po 9-ti dnech bude snad zásilka již doručena. 4 dny nebyly pracovní. Další 2 dny byly způsobeny neplatným EU DIČ dle VIES, které jste zadal do objednávky, objednávka pak musela být zpracována ručně. Zásilky na Slovensko mohou být přepravovány až o 2 dny déle.

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    Manuály jsou psány dost nesrozumitelným způsobem, zejména je problém orientovat se v jejich struktuře.
    Podstatnou vadou na kráse je, že řada výrobků Mikromarz je založena na spolupráci s jejich cloudem sensorfor.com, a ten se pod Bitdefenderem jeví jako zavirovaný (zkušenost během 3 týdnů v červenci 2020, navzdory sdělení o zavirování firmě Mikromarz).

    Reakce obchodu Mikromarz

    pane Ullsperger,
    je možné, že chyba není jen na naší straně. Když jste se dotazoval na naší podpoře na výchozí heslo k zařízení, sdělili jsme vám, že je v manuálu na straně 2 (mimo jiné je také uvedeno na zařízení a v přibaleném tech. listu). Následně jste se dotazoval na další informace, opět jsme vám sdělili, že jsou vypsány na další straně manuálu a tak to pokračovalo dále. Podobných e-mailů bylo od vás požehnaně. Když jsme neodpověděli do 2 hodin, protože byl zrovna oběd, popoháněl jste nás telefonicky u talíře. Dovolím si tedy pochybovat, že jste manuály vůbec četl.
    Struktura dokumentů je přehledně vypsána u každého produktu systému SensorFor. Pokud si tyto stránky odmítáte z obavy před virovou nákazou zobrazit, chápu, že to pro vás může být nepřehledné. Bitdefender vám může maximálně hlásit, že nějaká část našeho serveru by mohla být z pohledu virové diagnostiky podezřelá. Mohou se mu tak jevit některé scripty, které používají naše zařízení pro automatizovanou komunikaci se serverem. Zkuste si takto otestovat skripty na jiných serverech, kde probíhá M2M komunikace, závěr si pak pravděpodobně uděláte obdobný.
    Pokud jste tak moc nespokojený s našim zařízením, vraťte nám ho prosím, pravděpodobně se uleví vám i nám.
    Martin Zoubek

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    • Poslali baterii od jiného výrobce.

    Reakce obchodu Mikromarz

    Jste jediný, komu vadilo, že zaslaná baterie Energizer má vyšší kapacitu i životnost než objednaná baterie Varta. Přesto se omlouváme. Baterii Varta bohužel nebylo možné z technických důvodů expedovat z našeho skladu. Proto jsme přistoupili k automatizované náhradě bateriemi Energizer a vyšší cenu za Energizer neúčtovali, respektive jste ji dostal jako slevu.

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    Zboží dorazilo za 3 dny

    Nejsou plátcem DPH !!!

    Reakce obchodu Mikromarz

    To, že zatím ještě nejsme plátci DPH, máme uvedeno hned na třetí řádce obchodních podmínek. Dále pak u každé ceny, která je zobrazena v našem eshopu, je popisek, že se jedná o konečnou cenu pro spotřebitele a ne cenu s DPH nebo bez DPH. Stejně tak v nákupním košíku a při rekapitulaci objednávky není o DPH žádná zmínka, jedná se o konečné ceny pro spotřebitele. O velikost DPH tedy zatím žádnou z našich konečných cen snížit nelze.

  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    • no coment
    • no coment

    Kupte kde máte možnost to vyzkoušet. Moje prvni a poslední zkušenost.

    Reakce obchodu Mikromarz

    Pane Kábrte, chápu vaši reakci, ale jak jsem Vám již psal - ŽÁDNÝ prodejce neni schopen testovat KAŽDÉ zařízení v hodnotě cca 300,- před prodejem. Nyní se pokusíme ve zrychlené reklamační proceduře vše vyřešit, abychom to stihli ještě pod stromeček:). Pro ostatní zákazníky mám jeden vzkaz - nebuďte naštvaní pokud se Vám stane podobná věc jako panu Kábrtovi - zbytečně tím ztrácíte čas, které ho je zvláště před Vánocemi málo - my jsme na vaší straně a pomůžeme Vám!