Přihlásit se a přidat příspěvek
  • Bohužel mi není umožněna recenze tak aspoň takto.
    Zakoupila jsem zde bundu která stála přes 4000,-. Neseděla mi, byla mi veliká, člověk v tom vypadal jak v pytli. Bundu jsem zaslala zpět za 2 dny.
    Přišlo emailem neuznání odstoupení od smlouvy do 14 dnů z důvodu nedodaných visaček ( údajně, to že se zbožím nepřišly je věc druhá) a že zboží ale šíleně páchne, čím, to jsem se taky nedozvěděla. Nabízeli vyplacení pouze 50% z částky, což jsem nepřijala.
    Po dlouhých dohadech a osobním setkání jsem se nakonec musela obrátit na ČOI a řešit to jako mimosoudní spor.
    Právník s ČOI se po dalších dohadech domluvil na ponížení z původní částky o 35%, tzn. že jsem přišla o 1467 kč.
    Opravdu šílená a vysilující zkušenost s touto firmou. Nehledě na to, že člověk nic neudělá, kdyby byla vina na mé straně, určitě to neřeším dlouhé 4 měsíce a neobracím se na právníky a ČOI, ani nejde o peníze jako o princip, jak si některé firmy dělají co chtějí a nic s tím neuděláte.
    Požadují visačky které nepošlou, v podmínkách vrácení je taky nemají. Tvrdí že zboží celé 3 dny smrdí, když přijde 4 den zpět tak není nic cítit.... nehledě na to, že neuznání vrácení zboží je podmíněno stavem zboží, nesmí být poničené, tvrzení že je nošené podle jakého si pachu ale není bráno jako poškození zboží.
    Nedoporučuji!

  • Jak je možné, že objednávka mi přišla bez visaček?

  • Tomáš Zahálka: Děkuji, nakonec byl problém vyřešen k mé plné spokojenosti. Ať se vám daří.

  • Dobrý den, pane Březino,

    v lednu jste řešil s naším kolegou žádost ohledně výměny zboží po uplynulé 14 denní lhůtě, kdy v rámci nastavených pravidel bylo nezbytné předat žádost našemu vedení.

    Výměna byla schválena, ale selháním lidského faktoru Vám už nebyl email s rozhodnutím odeslán. Velmi se za toto nedopatření omlouváme, a zboží Vám samozřejmě v případě nepoužití/nepoškození, rádi vyměníme.

    Napište nám prosím na ([email protected]), určitě se domluvíme na vhodné kompenzaci.

    Předem děkujeme za pochopení, a ještě jednou se za celý náš team velmi omlouvám.

    Tomáš Zahálka
    E-Commerce Manager
    MegaSkate.cz


  • Zákaznická podpora vašeho e-shopu mě hodně zklamala. Dostal jsem k vánocům jako dárek tričko koupené přes megaskate.cz. Je mi malé, chtěl jsem ho vyměnit. Tak jsem napsal e-mail na zákaznickou podporu a slíbil jsem, že toho zároveň koupím více.

    Dostal jsem odpověď, že jsem nestihl lhůtu 14ti dnů a že zboží nevymění.

    Odpověděl jsem, že je triko v perfektním stavu, nenošené a že toho koupím více, abyste na tom nebyli škodní.

    Opověď byla zase, že jsem nestihl 14 dní, ale že to tedy probere s vedením. Tímto komunikace skočila.

    Chápu, že jsem nestihl 14 dní. Ale vás by ta výměna stála jen pár minut práce a získali byste novou objednávku na další zboží a možná i nového dlouhodobého zákazníka.

    Místo win-win mají obě straný smůlu, jen kvůli lenosti člověka na zákaznické podpoře.

    Č. obj: 15815173