Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Předchozí dodávka až po urgenci, současná objednávka již před týdnem,
    na infolinku se nelze dovolat.

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • Všechna balení poškozena

    Zboží sice bylo doručeno ale poškozené. Všeny obaly protržené, včetně hlavního obalu. Pořízené foto pro případ dohadů. Kdybych chtěl darovat zboží byl by to trapas. Česká pošta,absolutně nereagovala na přání uvedené v objednávce, prosím včas zavolat. Poslána sms pouze s informací že bude ten den zboží doručeno. Na dotaz proč řidič nevolal, odpověď ,teď to mám v ruce nebyl čas.

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    Přišlo jiné zboží, musela jsem vracet.

  • Nedoporučuje obchod

    80 %

    • Záměna odstinu
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Přesto. že zboží bylo objednáno a zaplaceno včas, dosud nedorazilo.

  • Obchod dodává jiné zboží, než nabízí podle obrázku. Na obrázku je starší typ výrobku, který jsem chtěla. Byl dodán jiný, za cenu oproti ostatním obchodům nevýhodnou.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • v nabídce je zboží, které ve skutečnosti není skladem

    Nákup se ve skutečnosti neuskutečnil - mnou objednané zboží, které bylo uváděno skladem, ve skutečnosti skladem nebylo (což zákazník neví). Objednávka byla přijata včetně pokynů k zaplacení.
    Informace od prodejce, že není zboží skladem byla až druhý den.
    Není co dodat. Není nad ověřené, vyhlášené e-shopy.
    Nákup byl zrealizován u konkurence.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Nabízí zboží, které nemají skladem.
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 2 dny

    Objednane zbozi nedoslo, bylo nahrazeno jinym tipem kremu.

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • Dodací lhůty!

    Nedoporučuji!

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    dorazilo jiné zboží