• Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Zboží nedodal a ani.se.neozvali

    Katastrofa. Nakupujte jinde !!!

    Reakce obchodu MEGAHRY

    Zákazník objednal,objednávku obratem stornoval. Zřejmě proto aby mohl přidat recenzi. Jsme rádi , že konkurence nespí.

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    Zboží dorazilo za 2 týdny

    • špatná komunikace, neschopnost dodržet deklarované termíny expedice (a to velmi výrazně)

    Z pohledu nabídky a ceny asi dobrý, a možná jsem měl pouze smůlu. Ovšem obchod celý tyden nereagoval na objednávku (vyjma automatické odpovědi eshopu) i když expedice měla byt do 2-3dnu. Následně nereagoval obchod na upozornění emailem, po několika dnech sice odpověděl ale odsunul již tak pozdní termín expedice o další tři dny, a následně ani tento slíbený termín nedodržel a expedoval s dalším zpožděním.
    Za mě nedoporučuji.

    Reakce obchodu MEGAHRY

    Dobrý den.
    Byl jste upozorněn na změnu termínu dodání produktu. Se změnou termínu jste souhlasil. Pokud není produkt skladem informujeme zákazníka o termínu doručení. Pokud se hra objednává ze zahraničí může se termín dodání o pár dní změnit. Zakoupil jste hru,kterou by vám jiný eshop nesháněl,ale i tak jste měl potřebu si stěžovat na Heurece. Komunikujeme s každým zákazníkem ihned ,tak nevím proč uvádíte nepravdivé informace. Navíc jste měl možnost po celou dobu objednávku stornovat a nečekat na odeslání hry.

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    • Expedice: 2-3 dny

    Reakce obchodu MEGAHRY

    Dobrý den.
    Snad máme právo napsat že zboží expedujeme za 2-3 dny.
    Nikdo Vás nenutí takový produkt nakoupit,pokud nesouhlasíte s expedicí.
    Děkujeme za přínosnou recenzi.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • zaslání cd-keye
    • Komunikace

    Stornoval jsem objednávku a už 15 dní čekám na vrácení peněz.

    Reakce obchodu MEGAHRY

    Dobrý den.
    Samozřejmě nás mrzí ,že jsme Vám nedodali zakoupený klíč,ale pokud si přečtete informace na internetu tak žádný eshop objednávky na Diablo 3 plně nevykryl. Dostali jsme na sklad pouze desetinu toho co jsme měli objednáno. Co se týče vrácení platby tak již byly všechny platby vráceny ,ale byl to docela problém jelikož jich bylo stovky a nebylo možno celý proces zautomatizovat. Pokud ještě nemáte platbu vrácenou tak kontaktujte přímo nás (chyba se mohla stát a je třeba ji vyřešit),je to lepší než zde na Heurece.

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • Žiadne
    • Nízka informovanosť o stave objednávky, oneskorenie dodania. Možno tovar nikdy nedostanem...

    E-shop neposiela žiadne informácie o stave objednávky, napriek tomu, že bola už zaplatená. Mešká sľúbený termín. Nedoporučujem.

    Reakce obchodu MEGAHRY

    Dobrý den.
    Informace zasílá systém eshopu automaticky. Teda pokud při zadání objednávky napíšete chybný email ,tak se nemůžete diviti,že Vám informace od nás nechodí.
    Navíc je více možností komunikace,ale pro Vás bylo jednodušší zvolit komunikaci prostřednictvím Heureky.
    Pokud se jedná o distribuci DIABLA 3 tak je to celoevropský problém. Obdrželi jsme na sklad deset procent kusů než co jsme měli objednáno . Všechny zákazníky pravidelně informujeme,ale je toho tolik,že nelze všem vyjít vstříc. Za což se omlouváme.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 3 dny

    • nevím jestli je to výhoda když dostanu něco jiného než jsem si objednal
    • nabízíte zboží a po objednávce pošlete jiné

    nakupuji tady poprve takže nevím jaký názor asi až jak to dopadne,jestli toto bude přijato jako reklamace

    Reakce obchodu MEGAHRY

    Vážený anonyme, děkujeme za přínosnou recenzi . Jedinou podobnou reklamaci, kterou v současné chvíli řešíme,je že si zákazník omylem objednal hru na jinou platformu. U každé hry je jasně uvedeno na jakou platformu je. Pokud objednáváte hry na XBOX 360 tak je těžko zakoupíte v sekci PS3. Na základě telefonního hovoru Vám byl sdělen postup, což je pro Vás zřejmě nulová komunikace a raději se věnujete psaní negativních recenzí na Heurece. Pokud máte problém tak doporučuji komunikaci s námi a nikoli s Heurekou.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 3 dny

    • chci zbozí reklamovat a nikdo mi neodpovídá uplně mě ignoruii takže slabina je celý obchod

    Reakce obchodu MEGAHRY

    Dobrý den.
    Na každý email nebo telefon reagujeme i během víkendu. Nerozumím proč bychom Vám nedopovídali. Zde to nevyřešíte,je zapotřebí nás kontaktovat.Navíc k dnešnímu dni nemáme v evidenci žádnou nevyřízenou reklamaci.
    23.04.2012 nás pán kontaktoval a uvedl,že syn omylem zakoupil hru na počítač místo na PS3 . Psal nám uvedenou informaci na email,který k nám bohužel nedorazil. Situace vyřešena. Doporučujeme při reklamacích využít i telefonní kontakt. Emaily nejsou v dnešní době stoprocentní komunikací z důvodu velkého množství SPAMU.

  • Recenzi nesmí psát konkurenční obchody. Recenze byla smazána z důvodu porušení obchodních podmínek.

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    • Nulovú flexibilitu.