-
Byl jsem spokojen s nákupem na e shopu f. Maxi Orion a mohu dalším zákazníkům doporučit. Potvrzení objednávky, písemná komunikace, doba dodání zboží i jeho vlastní doručení, to vše bylo v naprostém pořádku a mnou očekávaném standartu. Též velmi příjemné a ochotné jednání paní Milarové při telefonickém upřesňování mých požadavků. Tímto děkuji za vstřícnou ochotu. Olišar, Cheb.
-
S tímto e-shopem mám velmi dobrou zkušenost, hlavně s vstřícnou a příjemnou paní Milarovou, která mi vyhověla s
dodáním zboží v co nejkratší době. Doporučuji obchod. Václavová -
V žádném případě NEDOPORUČUJI nákup zboží v tomto obchodě!!!!!!!!!
Zboží ani po třech měsících nám nebylo dodáno!!!!!!!!. Podotýkám, že zaplatit po mne za objednané zboží chtěla pracovnice Maxiorionu ihned při objednání zboží, což je před třemi měsíci. Velice špatná komunikace s pracovnicemi tohoto obchodu, jen samé výmluvy, neochota spolupracovat.-
Pokud se snažíte zjistit termín doručení , je nutné uvést jméno nebo číslo objednávky. Nevíme o jaký sortiment se jednalo?
Kolegyně na prodejně jsou kvalifikované a snaží se zákazníkům vyjít vstříc. Záloha se bere na zboží, které běžně není skladem a objednává se pro konkrétního zákazníka ve výši 30 % z MOC. Termín dodání Vám prodavačka upřesní při sepsání objednávky. V případě zpoždění se dodavatel zavazuje snížit cenu nedodaného zboží zákazníkovi o 0.1% za každý den prodlení, sleva se nevztahuje na nevyzvednuté zboží kupujícím. Vše je uvedeno na objednávce.
Prosím o kontrolu, zdali jste správně uvedl telefonní číslo v objednávce.
V případě dalšího dotazu nás kontaktujte na tel. čísle 775 531 696 nebo zašlete dotaz na e - mail: [email protected].
Rádi Vám poradíme.
Jiřina Milarová
-
-
Rozhodne nedoporucuji!!!
Objednali jsme si dopravu a vynos sedacky, zbozi privezli pred dum, vcelku chteli vynest do bytu dva muzi, kteri na vahu ani rozmer sedacky nestacili. Bez pomoci rodineho prislusnika nebyli schopni zaplacenou sluzbu provest, navic odreli sedacku, spolecnou chodbu i zdi v byte.
Na pisemnou reklamaci dodnes nezareagovali!!! -
Dobrý den,
dne 25.09.2017 v 12:01 hod byla Vámi zaslaná objednávka zařazena do systému. Vaše objednávka byla zpracovaná 25.09.2017 v 15.02 hod. Uvedli jsme, že zboží není skladem, termín dodání 4 - 6 týdnů od zaslání objednávky. Zásilku jste převzali 2.11.2017 v 5 týdnu, kromě TV stolku RS Royal/ dub kraft. Informovali jsme Vás, že výrobce má problémy s vykrytím zboží. Telefonicky dne 2.12.2017 jsme Vám nabídli slevu 600 Kč jako kompenzaci za pozdní dodání. Byl Vám předán smontovaný kus z prodejny. Se slevou jste souhlasil a částku převzal.
Velice se omlouváme za komplikaci s Vaší objednávkou.
Kolektiv Centrum nábytku Maxi Orion Olomouc -
Ve zkratce: NEJHORŠÍ JEDNÁNÍ, JAKÉ JSEM KDY ZAŽIL.
Obývací sestava objednána dne 25.9.2017 s čekací lhůtou 4-6 týdnů. 5 z 6ti kusů dorazilo za 6 týdnů, na poslední jsme čekali 9 týdnů. Dovoz posledního kusu slíbili mezi 16-17 hodinou, nedovezli jej však vůbec a nikdo se neuráčil ani zavolat. 4x jsem do obchodu volal, kdy zboží můžeme očekávat, stále stejná informace: ,,už je na cestě´´. Zboží jsem si tedy sám vyzvedl na prodejně, kdy mi dali vystavený kus. Náš objednaný asi prodali někomu jinému... -
Chtěla bych se omluvit obchodu Maxi Orion za špatnou recenzi.Problém byl na mé straně a já se tímto omlouvám za vzniklé problémy.Uz je vše vyřešeno a obchod se mnou jednal i přes vzniklé problémy moc hezky.A objednaný produkt už je na cestě.Moc dekuji a ještě jednou se omlouvám.
-
Omluva obchodu na negativní recenzi.
Omlouvám se za negativní recenzi obchodu Maxi Orion, tento obchod mohu jen doporučit, vyšli vstříc i když jsme objednávku 2x změnily a nakonec stornovali,nešlo o peníze - nabídka home credit, ale o to , že jsou i lidi kteří si nejen jen tak zakoupí nábytek, ale jistě u Vás objednávají lidé co i rekonstuují.Jinak poštovné, komunikace to vše v pořádku. Ještě jednou děkuji a znovu se omlouvám. -
Dobrý den, škoda, že nemůžu přidat hodnocení obchodu jinak bych hodnotil plnou "stovkou". Společně s manželkou jsme se rozhodli pro koupi sedací soupravy Modulo VI. Musím se přiznat, že jsme nebyli natolik odvážní, abychom vybírali čistě dle prospektu a proto jsme se vydali do prodejny 300 Km vzdálené. Nejprve jsem si myslel, že se na mě jako všude vrhne prodavač s cílem vnutit koupi stůj co stůj. Opak zde byl pravdou. Musím poděkovat za citlivý přístup a trpělivé vysvětlování všech možných variant a za čas.I přes skutečnost, že jsem věděl co chci tak jsme na prodejně strávili přes dvě hodiny. Takže děvčata na prodejně velký dík.
Druhá kapitola byla realizace odeslání a transportu. Kdo tvrdí, že je v tomto momentu naprosto klidný tak si myslím, že nemluví pravdu. Opět těch otázek a ujišťování, že přeprava proběhne jistě v pořádku včetně rad pokud by přece jenom něco neklaplo bylo od děvčat z E shopu naprosto vyčerpávající. DĚKUJEME. Vše proběhlo jak má a my se těšíme z nové sedačky. Sedačka byla na přepravu velmi pečlivě zabalená a kluci z TopTransu se o ní starali jako o vlastní.
V závěru chci ještě jednou poděkovat a obchod mohu s čistým svědomím doporučit. -
S obchodem MAXI ORION mám velmi dobou zkušenost a můžu všem ostatním doporučit. Objednala jsem si sedací soupravu dle e-katalogu na www stránkách obchodu. Když sedací souprava přišla, byla jsem velmi mile překvapená, protože do poslední chvíle jsem měla obavy, jak bude ve skutečnosti vypadat. Kdo hledá sedací soupravu luxusního vzhledu za velmi rozumnou cenu, tak můžu doporučit sedací soupravy z řady Modulo, konkrétně Modulo VI. Sedací souprava je vyrobena opravdu kvalitně, potahový materiál je perfektní a snadno se udržuje. Předem garantovaná dodací lhůta byla dodržena. Komunikace s obchodem bezproblémová, paní Milarová je velmi ochotná a na všem jsme se domluvily. Zároveň bych jí chtěla touto cestou ještě jednou poděkovat.
Lenka
-
Dobrý den, měl bych příspěvek nebo doplnění k recenzi ze dne 02. dubna 2015. Jak jsem v této recenzi uvedl klady a zápory, kdy jsem nebyl spokojen s dodaným zbožím. V reakci obchodu jsem se dočetl "Vážený zákazníku, jsme rádi, že Vám vyhovuje náš sortiment a ceny. Velice nás mrzí vzniklá komplikace zapříčiněná dodavatelskou firmou. Bohužel není v našich silách rozbalovat a kontrolovat jednotlivé díly. Pokud je obal nepoškozený, považujeme i obsah za nepoškozený.
O délce doby dodání jste byl včas a řádně informován.
Proti Vašemu nařčení, že klameme zákazníka se ovšem musíme ohradit. U tohoto produktu nebylo nikdy uvedeno, že je vyroben v České republice. Ještě jednou se za komplikaci velice omlouváme a přejeme pěkný den."
K tomuto bych chtěl dodat a upřesnit:
Co se týče délky doby dodání, o této jsem byl informován a hodnotil jsem délku dodání jako celek i vzhledem k tomu kdy bylo dodané zboží přesně vyrobeno a kdy dodáno(etiketa na obalu).
Co se týče, výroby zboží v Polsku a ne v České republice a tedy klamání zákazníka, tak u tohoto výrobku jsem se přehlédl a za toto mé tvrzení se obchodu omlouvám. U výrobku totiž není uvedeno vůbec nic o původu nebo výrobci, takže jsem se domníval, že je toto vyrobeno v ČR (u cizích výrobků bývá většinou uvedena zěmě původu nebo výroby).
Co se týče poškození nebo nekompletnosti výrobku, chápu, že toto nemůžete ovlivnit a vše zkontrolovat, ale z Vaší strany můžete u dodavatele nebo výrobce toto ovlivnit cestou výstupní kontroly.
Co se týče komunikace s obchodem, tak zde bych chtěl vyzvednout maximální vstřícnost, snahu a ochotu pracovnice o vyřešení vzniklého problému a sjednání nápravy s dodaným zbožím a za tuto poděkovat.
Za doplnění mé recenze děkuji.