Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    mel jsem objednany real max 4/64Gb ale dle dodani je 3/32 Gb

    Reakce obchodu Max-shop.cz

    Vážený zákazníku,

    děkujeme Vám za nákup v našem obchodě a za poskytnuté hodnocení.

    Moc nás mrzí, že přepravní společnost ČP selhala při doručování a balík Vám dorazil později, než jste očekával. V období Vánoc je ta situace s dopravou na trhu bohužel vždy poměrně neuhlídatelná. Pokud byla dodávka zboží chybná, nemáme zatím od Vás žádnou zprávu v e-mailu, mohl byste nám prosím zaslat podrobnosti? Rádi s Vámi vše vyřešíme k Vaší spokojenosti, pokud došlo k chybě při dodávce. Případně nám můžete hned 2.1.2024 zavolat, rádi s Vámi vše probereme a případný nedostatek napravíme. :)

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • nefunkční výrobek

    Reakce obchodu Max-shop.cz

    Vážený zákazníku,

    děkujeme Vám za nákup v našem obchodě a za poskytnuté hodnocení.

    Vždy nás mrzí, pokud nás hodnotí někdo negativně. To, že nová sluchátka měla chybu a nenabíjela, nás samozřejmě mrzí, nicméně s tím toho my nic moc neuděláme, nejsme výrobci daného produktu. Jako ke každé takové chybě se samozřejmě stavíme čelem, přestože jste nám sluchátka neodeslal zpět ani na adresu, ale na nějaké odběrné místo, vyzvedli jsme je, ten den jsme Vám vystavili dobropis a následně vyplatili obratem peníze. Je už život, že můžete narazit na nefunkční elektroniku, ale určitě kvality obchodu zdůrazní následné řešení dané situace a to si myslíme, že proběhlo správně a rychle. Možná kdybyste se svým hodnocením nepospíchal ještě předtím, než celou věc dořešíme, což proběhlo v rámci 2 dnů, tak byste na celou věc měl trošku více pozitivní pohled.

    Ať se Vám daří.

  • Recenze byla smazána na žádost jejího autora.

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • Neseriózní přístup

    Nepravdivé informace o termínu dodávky.

    Reakce obchodu Max-shop.cz

    Vážený zákazníku,

    děkujeme Vám za nákup v našem obchodě a poskytnuté hodnocení.

    Tohle se nám opravdu nepovedlo... Velmi se Vám omlouváme. Byť nás trošku mrzí, že v záporu uvádíte, že máme neseriózní přístup, protože o denním zpoždění objednávky jste byl informován ihned e-mailem, jako omluva Vám měla být zaslána ochranná skla na objednané hodinky Galaxy Watch. Z naší strany díky technické potíží však druhý den nemohlo dojít k expedici (zboží nám z externího skladu dorazilo až po expediční hodině GLS), což je samozřejmě naše chyba, rozhodně to není náš standard. Objednávku jste následně zrušil, což plně respektujeme a chápeme a ještě jednou se Vám omlouváme.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Byla pouze část zboží

    Pouze část objednaného zboží

    Reakce obchodu Max-shop.cz

    Vážený zákazníku,

    děkujeme Vám za nákup v našem obchodě a za poskytnuté hodnocení.

    Je nám moc líto, že jste byl nespokojený s dodávkou. Kontrolovali jsme vše s expedičním oddělením a skutečně z Vámi objednaných dvou kusů Powerbank Xiaomi Redmi 2 byla na skladě již jen jedna. Tuto informaci jsme Vám předali e-mailem, ale i telefonicky, powerbanku už bohužel nebylo možné doobjednat u našich dodavatelů a o alternativu jste neměl zájem. I tak doufáme, že Vám powerbanka bude skvěle sloužit.

  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    Zboží dorazilo za 3 dny

    • cybí návod k použití. Odkaz na polské video je k ničemu

    Reakce obchodu Max-shop.cz

    Vážený zákazníku,

    děkujeme Vám za nákup v našem obchodě a za poskytnuté hodnocení.

    Vždy nás velmi mrzí, když nás někdo negativně hodnotí. Vámi objednaná fólie na mobilní telefon má přímo na svém balení odkaz na video, kde najdete informace k aplikaci. Video není mluvené a obsahuje celkem 11 jazykových mutací titulků včetně češtiny. V tomto ohledu nás velmi mrzí, že to ve Vás vyvolalo takto silnou a negativní emoci k obchodu, který asi jako jediný na trhu ještě má skladem fólie na Váš model telefonu a navíc Vám jí bleskově dodal a je u ní samozřejmě poskytnutý video návod pro instalaci s českými titulky přímo od výrobce. Bohužel tady nelze načerpat žádnou zpětnou vazbu, ze které bychom se mohli poučit, tak snad se Vám aplikace fólie zdařila.

    https://www.youtube.com/watch?v=WO9G0GjtIPU&t=26s&ab_channel=3mkProtection

    • Připlatil jsem si za sobotní dodání bylo mi oznámeno že zboží dorazí až v pondělí

    Reakce obchodu Max-shop.cz

    Dobrý den, Michale,

    děkujeme za poskytnuté hodnocení.

    Vaši objednávku registrujeme ze dne 26.8.2022 09:43 prostřednictvím standardního balíku DPD. DPD nerozváží balíčky na sobotu, toto umožňuje z našich přepravců pouze Česká pošta, která má službu sobotního dodání, tu jste však zvolenou neměl, ani jste si za ni nepřiplácel. Tuto variantu si vybíráte sám přímo v košíku, takže v tomto případě platí "dvakrát měř a jednou řež.",

    Vaše hodnocení nás sice mrzí, ale v tomto případě nejde opravdu o naší chybu. I tak za Vaší zpětnou vazbu děkujeme. :)

  • Recenze byla provozovatelem odstraněna ve smyslu čl. 8.3.2 OP Heureka.

    • výrobek byl vadný, obchod nedodržel třicetidenní reklamační lhůtu, peníze mi vrátili až po několika urgencích a ne všechny

    Reakce obchodu Max-shop.cz

    Vážený zákazníku,

    děkujeme Vám za nákup v našem obchodě a poskytnuté hodnocení.

    Vystupujete v roli právnické osoby, nikoliv spotřebitele. Produkt Nokia 6300, který Vaše firma zakoupila vadný nebyl, stěžovala jste si na jeho výdrž, která dle specifikací výrobce byla naprosto standardní, jedná se o polochytrý telefon s operačním systémem KaiOS, tento telefon umí využívat 4G sítě, WiFi, GPS a další funkce, které dříve běžné tlačítkové telefony neuměly.

    Telefon byl zaslán s žádostí o odstoupení od kupní smlouvy ve 14denní lhůtě, na což jako právnická osoba nemáte zákonný nárok, nad rámec toho byl telefon opotřebený (silně poškrábaný), Vaše žádost byla tedy z tohoto důvodu zamítnuta. Přesto jste si přáli telefon poslat na reklamaci s jeho výdrží, se kterou jste nesouhlasili. Byl tedy zaslán k dovozci, upozorňuji, že na vyřízení reklamace má 30 dnů pouze spotřebitel, nikoliv právnická osoba.

    Přestože reklamace byla posouzena jako nedůvodná, rozhodli jsme se, že přistoupíme k vrácení peněz a vezmeme na svá bedra to, že jste telefon vrátili poškozený, peníze jsme Vám vrátili kompletní, na vrácení poštovného nebyl žádný zákonný nárok, nebyl totiž ani na vrácení samotného zboží, za které jsme Vám v rámci dobré vůle peníze vrátili v plné výši.

  • Recenze byla smazána na žádost jejího autora.

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • vždy se někomu dovoláte a ten vám něco řekne, ale to je si vše...
    • Zboží balili a odesílali 3dny
    • Nemají zajištěnu přepravu pro věci větších rozměrů či hmotnosti
    • Dodání ihned - Dnes osmý den od objednávky a stále perem ve staré pračce
    • Když přijela přepravní společnost 5tý den dovezla místo pračky lednici Whirpool.... :-)

    Primárně se zabývají mobilními telefony a zde by mělo více než kde jinde platit rčení "ševče drž se svého řemesla".
    Naštěstí nám stále funguje stará pračka, ale většinou si lidé pračky kupují až jim stará odejde. V našem případě bychom již osm dní s dvěma malými dětmi prali v umyvadle nebo u sousedů :-)

    Reakce obchodu Max-shop.cz

    Vážený zákazníku,

    děkujeme Vám za nákup v našem obchodě a za poskytnuté hodnocení.

    Předně bych rád řekl, že jste u nás objednal pračku AEG, kterou aktuálně v ČR nemá nikdo skladem za cenu, která byla nejnižší a s dopravou, která byla zdarma k tomuto produktu (doprava v hodnotě 1.200 Kč). Byť chápeme, že se může zdát doba dodání (týden) jako dlouhá, tak u produktů v této kategorii je tato doba dopravy normální, velké spotřebiče prostě nejde posílat jako mobil v krabičce.

    Nezastíráme však, že došlo ke komplikaci, konkrétně u České pošty, kde jsme sice dopravu měli s naším OZ domlouvenu, nicméně svozový řidič kvůli váze nakonec zásilku odmítl převzít. To bylo jeden den od objednání. Okamžitě jsme učinili náhradní řešení v podobě TOPTRANS a druhý den odeslali pračku. Jenže platí pravdilo, že když se něco pokazí, tak se to pokazí až do konce a v TOPTRANS se skladový specialista spetl a polepil štítkem špatný produkt od jiného prodejce a ten Vám následující den TOPTRANS dovezl, což jsme zjistili po Vašem telefonátu a okamžitě jsme to začli řešit, jenže vzhledem k tomu, že náš hovor proběhl téměř v 17:00 a dostat nějakou konkrétní informaci se už nepodařilo, musela se tato diskuse přeložit na další den. Jak jste sám viděl v přeposlané e-mailové konverzaci, tak už v 7 hodin ráno jsem urgoval celý případ e-mailem a následně obvolával v 8 ráno. Odpovědi se mi dostalo krátce po poledni a pračka už byla znovu chystána ve skladech TOPTRANS, kde vznikla chyba, na opětovné odeslání.

    Mohlo to proběhnout rychleji? Jistě, mohli jsme nedůvěřovat obchodnímu zástupci České pošty, se kterým spolupracujeme přes 15 let a rovnou řešit vše s TOPTRANS. Je to pro nás určité ponaučení, byť jak vidíte, chyba se nakonec stala i u přepravce, který se přímo přepravou těchto zásilek zabývá a to už těžko můžeme z naší pozice nějak ovlivnit. Za veškeré prodlevy jsem se Vám omluvil již tolikrát, že bych to na rukou jedné ruky nespočítal a považuji to za správné, protože my jsme v konečném důsledku Váš dodavatel, je nutné však také chápat z jaké situaci vycházíte, a proč tyto prodlevy vznikly, myslím, že důvody jsou poměrně dobře pochopitelné a byly vám vysvětleny v průběhu našich telefonických rozhovorů.

    Tak ať Vám pračka dobře pere.

  • Príspevok bol odstránený na žiadosť autora príspevku.

    • Objednaný parfém za 1700,- byl padělek.

    Reakce obchodu Max-shop.cz

    Vážený zákazníku,

    děkujeme Vám za nákup v našem obchodě a za poskytnuté hodnocení.

    Nejsme si vědomi toho, že by měl být parfém padělek a nemáme od Vás žádnou jinou zpětnou vazbu. Určitě nám však poskytněte informace na [email protected], pokud došlo k jakémukoliv pochybení, tak samozřejmě celou situaci napravíme, vrátíme Vám peníze a budeme vše řešit s dodavatelem.

  • Recenze byla smazána na žádost jejího autora

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Podle ujištění obchodu že je telefon nový, pouze rozbalený bylo u mého operátora zjištěno, že telefon vůbec nový není je to telefon, který byl registrován u T mobilu a z nějakého důvodu vrácen a mně přeprodán. Nikdy bych tento telefon nekoupila, takže to beru jako podvodné jednání. Telefon po dosti velkých složitostí mi pomohl operátor zprovoznit, ale prodat něco jako nové, i když je to již použité to rozhodně nesvědčí o serioznosti obchodu. Nejprve při objednávce mi byl přislíben jiný, pak volala paní z prodejny Max shop , že došlo k omylu bla bla bla, to mne mělo varovat. Ne nedoporučuji a cítím se poškozena. Na telefon uvedený na faktuře nikdo nereflektoval.

    Reakce obchodu Max-shop.cz

    Vážený zákazníku,

    děkujeme Vám za nákup v našem obchodě a za poskytnuté hodnocení.

    Na hodnocení našich zákazníků nám velmi záleží a z každé i negativní zkušenosti si snažíme vzít poučení do další práce. Snažili jsme se Vám vyjít maximálně vstříc ve všech ohledech, ale je důležité upozornit Vás na toto. Objednala jste si rozbalený telefon, ten z principu už není nový, je totiž rozbalený. Telefon však reálně používaný nikdy nebyl. Telefon byl prodáván se slevou ve výši 900 Kč vůči ceně nového telefonu.

    Byla Vám nabídnuta možnost zboží ve 14 denní lhůtě vrátit, té jste však nevyužila. Na naší zákaznické lince jsme pro Vás připraveni každý všední den od 9:00 do 18:00 a na emailu jsme velmi často i po pracovní době připraveni řešit Vaše požadavky.

  • Nedoporučuje obchod

    80 %

    • Rychlé vyřízení, příjemná obsluha, dárek..
    • V dnešní době si účtovat za osobní vyzvednutí mi přijde smutné a je mi úplně jedno zda se jedná o objednávku z eshopu a mají s tím práci....
    • Nutnost platit hotově při osobním vyzvednutí... Opět špatný interní systém... A jako zákazníka mě nezajímá komplikace...

    Reakce obchodu Max-shop.cz

    Vážený zákazníku,

    děkujeme Vám za nákup v našem obchodě a poskytnuté hodnocení.

    Velmi nás mrzí, že náš obchod nedoporučujete. K Vaší výtce pouze dodáme, že o všem velmi transparentně informujeme naše zákazníky na našem webu a to včetně poplatku za osobní převzetí ve výši 35 Kč. Považujeme tento poplatek za velmi mírný. Náš e-shop má určitou cenotvorbu a pracuje s velmi nízkými maržemi, což se pozitivně projevuje na nízké koncové ceně pro zákazníky. Abyste si mohl zboží vyzvednout v plně vybavené prodejně, kde se Vám bude věnovat prodejce, tak nemůže být vyzvednutí bezplatné, je to služba směrem k Vám, protože e-shop v zásadě žádnou provozovnu se zaměstnanci, kteří jsou vyškoleni a věnují se Vám, nevyžaduje.

    U nás jste obdržel produkt za nejvýhodnější cenu s parádním dárkem v podobě silikonového obalu a s produktem jste byl, podle Vašeho hodnocení, spokojený. Mohl jste si nákup u nás rozmyslet už při vyplnění objednávky, kde jste byl srozumněn o tomto velmi malém poplatku 35 Kč, ale neudělal jste to, namísto toho jste nám dal toto hodnocení, které byť považujeme za nefér, tak jej naprosto respektujeme.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • nekvalitní zboží
    • špatná komunikace

    Koupil jsem si hodinky, které mi neukazovaly ani správný čas. Nic z uváděných vlastností náramek neměl neno nefungovaly.

    Reakce obchodu Max-shop.cz

    Dobrý den, Adame,

    předně děkujeme za poskytnuté hodnocení.

    Velmi nás mrzí Vaše negativní reakce. Prodávaný chytrý náramek Aligator byl z naší strany označený jako zboží, které lze používat jen jako krokoměr, poněvadž jeho synchronizační aplikace již nemá podporu výrobce. Proto také náramek stál 190 Kč. Nabídli jsme Vám vrácení kupní částky ve 14 denní lhůtě a v den obdržení jsme Vám okamžitě dobropis proplatili. I přesto nás hodnotíte negativně, což nás mrzí, nicméně náš postup byl v tomto směru naprosto korektní.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Absolutní nepokojenost s obchodem. Když kupujete nové zboží, tak je všechno zalité sluncem a všemožně vyjdou vstříc, ale jakmile dojde na možnost reklamace, tak to absolutně není možné.
    Koupili jsme telefon Samsung A51, kterému po dvou dnech používání zhasl displej a více se nerozsvítil. Telefon byl v naprostém pořádku, řádně probalen, aby se mu nic nestalo a reklamaci jsme vyřídili přesně dle pokynů. Po dvou dnech se ozvali a řekli, že telefon měl mechanickou chybu, prasklý displej, prestože na telefonu při odesílání prasklina NEBYLA!!!
    Vím, že to je bohužel tvrzení proti tvrzení, a s tím nic neudělám, ale jsme si 100% jistí, že telefon mechanickou chybu při odesílání neměl.
    Po přečtení recenzí vidíme, že bohužel nejsme jediní, proto rada nakonec.
    Před odesláním reklamace si telefon rozhodně nafoťte.
    Od nás tento e-shop dostane pozdrav přes Českou obchodní inspekci.
    Nejde o peníze, jde o princip.

    Reakce obchodu Max-shop.cz

    Dobrý den, Jaroslavo,

    je nám moc líto, že nás hodnotíte negativně. U nás si na zpětné vazbě klientů velmi zakládáme a bereme si jí k srdci. Naším cílem je nebýt dalším z řady obchodníků, ale naopak být pro naše zákazníky parťákem, který je pro ně neustále připravený nejen s prodejem, ale i s následnou péčí, radami a servisem.

    Chceme k celé Vaší reakci dodat fakta. Telefon jste si objednala dne 25.11.2020 a my jsme Vám jej odeslali dne 25.11.2020, balík byl doručen dne 27.11.2020 (to mimo jiné dokládáme - https://www.postaonline.cz/trackandtrace/-/zasilka/DR5819030633L). Od té doby od Vás nemáme žádnou reakci ani v emailu o tom, že byste měla s telefonem nějaké potíže.

    Dne 30.12.2020 (tj. dnes v době, kdy nás hodnotíte a my reagujeme) nám dorazilo na naši adresu balení s Vámi reklamovaným telefonem Samsung Galaxy A51 (dokládáme sledovacím číslem https://www.postaonline.cz/trackandtrace/-/zasilka/cislo?parcelNumbers=DR0391325339X). Nejedná se tedy o žádnou reakci po „dvou dnech“, jak uvádíte, naopak reakce přišla ihned po obdržení a následném rozbalené nepoškozené zásilky.

    Telefon byl reklamován se závadou: „Najednou zčernala obrazovka a není nic vidět, telefon normálně vyzvání. Zřejmě odešel displej – jen krátce blikne.“. To je doslovná citace toho, co je ve Vašem reklamačním formuláři. Při přijetí bylo zjištěno poškození samotného displeje, nikoliv dotykového skla a to ve spodním pravém rohu, kde zároveň telefon vykazuje poškození na rámu, ze kterého prasklina vystupuje. O tom jsme Vás neprodleně informovali telefonicky, ale i emailem. K tomuto dokládáme fotodokumentaci (https://www.max-shop.cz//User_Files/clanky/RMA_23091_3.jpg, https://www.max-shop.cz//User_Files/clanky/RMA_23091_1.jpg ). Na mechanická poškození se bohužel nevztahují záruční podmínky výrobce, nejedná se totiž o výrobní vadu, ale poškození způsobené v důsledku pádu/nárazu zařízení.

    Tolik fakta k celému případu. Ani my, ani výrobce nemůžeme nést odpovědnost za mechanické poškození. Je nám nesmírně lidsky líto, že musíme vyvracet nepravdivá tvrzení, která poškozují více jak 23 let budovanou kvalitní firemní reputaci.

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    • rychlé zprocesování objednávky
    • kontaktovali mě s nabídkou alternativy, protože objednané zboží nebylo skladem
    • zboží, které jsem objednal a mělo být skladem, tak skladem nebylo
    • nabídli alternativní produkt, který dle firmy měl být identický jako originál
    • alternativa rozhodně není s originálem srovnatelná - ani materiálově, ani funkčně

    Reakce obchodu Max-shop.cz

    Vážený zákazníku,

    děkujeme Vám za nákup v našem obchodě a za Vaše hodnocení, Vaší zpětné vazby si vážíme.

    Výprodejové pouzdro, které jste si u nás objednal ve večerních hodinách, si bohužel stihlo na webu objednat více zákazníků naráz, na Vaší objednávku již bohužel nezbylo. Velmi nás to mrzelo a omluvili jsme se a samozřejmě jsme se snažili najít pro Vás náhradní řešení, které jsme Vám nabídli za velmi férovou cenu, která byla 200 Kč. Mrzí nás, že jste se neozval s tím, že nejste s výrobkem spokojený, určitě jsme se mohli domluvit na vrácení zboží.

  • Recenze byla provozovatelem odstraněna ve smyslu čl. 8.3.2 OP Heureka.