Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Zboží dorazilo za 2 týdny

    Zatim jsem nemel cas zkontrolovat vsechny dodane palubky, co jsem narazil tak:
    - zatim jedna je praskla v delce 30 - 40cm odhadem
    - jedna nebo dvě jsou derave, tzn. prozrana od brouka, tak na spaleni
    - vice palubek je jak ohlodanych

    Tohle budu resit jeste s dodavatelem, vzhledem k cene to dle meho neodpovida kvalitou. Jsem zvedav, jak se k tomu postavi.

    Min jedna OSB deska je stipnuta na hrane.

    V prepravnich podminkach je, ze je potreba jednoho cloveka na vykladku, ridic se velice divil, ze tam jsem sam a neodpustil si poznamky, ze si mam zaplatil auto s ramenem. Velice neprijemny pan, rychle slozit a zmizet.

    Reakce obchodu Marušík.cz

    Dobrý den pane Vojtěchu,
    Zboží Vám bylo doručeno na základě Vaší objednávky a dohody ohledně dopravy s tím, že volíte levnější dopravu bez příplatku za složení, u které si složení materiálu z auta zajistíte sám. Z tohoto důvodu se nemůžete divit reakci řidiče na to, že vykládku většího množství provedete pouze sám.
    Vykládku materiálu jste prováděl Vy, tudíž jste mohl provést kontrolu jednotlivých kusů a následně jste měl možnost jakékoli případné poškození nebo kvalitu zboží ihned reklamovat u řidiče.
    Objednal jste si palubky horší kvality BC za výhodnou cenu, ve které jsou všechny Vámi uvedené vady povoleny. Objednávku jste vytvořil na eshopu a tam jsou všechny vady popsány. Pokud něčemu ohledně kvality nerozumíte, nebo potřebujete nějaké další informace k produktům, je možné nám kdykoli zavolat. Vždy vše vysvětlíme, probereme možnosti, popř. řešíme vzniklé situace. Řidiči jste žádnou výhradu neuvedl a do dnešního dne jste se neozval, tedy z Vaší strany jsme žádnou reklamaci nezaznamenali.
    V přepravních podmínkách je uvedeno, že vykládku z valníku si musíte zajistit sám, o této skutečnosti jste byl ještě navíc oproti přepravním podmínkám informován emailem. Vše jste potvrdil. Pan řidič rozváží po celý den, není v jeho možnostech ani v lidských silách dodávaný materiál ručně vykládat. Pokud jste věděl, že na vykládku na místě nikoho nemáte, mohl jste nás o této skutečnosti informovat a za příplatek objednat dopravu včetně skládání hydr. rukou.
    Velmi nás tedy mrzí Vaše záporná reakce.
    Nejsme si vědomi, že bychom Vám dodali špatný, nebo poškozený materiál. Poskytli jsme Vám maximální informace a servis a nevíme o jakémkoli pochybení z naší strany.
    S pozdravem kolektiv MH.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    V objednávce bylo třeba nacenit dopravu, ale žádnou informaci v podobě Emailu jsem neobdržel tím pádem jsem nemohl ani objednávku potvrdit, obchod sám objednávku zrušil.

    Reakce obchodu Marušík.cz

    Dobrý den Jaroslave,
    Vaši objednávku jsme po přijetí zpracovali a na druhý den Vám byla zaslána přepracovaná objednávka včetně dopravy. Vždy se snažíme o co nejrychlejší vyřízení všech objednávek. Do dnešního dne bohužel nikdo na náš email neodpověděl, proto jsme byli nuceni objednávku stornovat. Budeme Vás během dnešního dne kontaktovat.
    Omlouváme se za případné komplikace.
    S pozdravem kolektiv MH.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 5 dní

    • Podestýlka z dřevité vlny pro psy - 250 L obsahuje jen 25L (je to jen 10%), pak je to nejdražší na světě.

    Bohužel zásilku přebrali děti a tudíž jsem až pozdě zjistil, že objednaná dřevitá vata s položkou, která se jmenuje :
    Podestýlka z dřevité vlny pro psy - 250 L
    Přišla, ale objem je 25l. Tudíž je to buď omyl a až mi dojde 250l, které jsem zaplatil recenzi opravím, nebo nekalost

    Reakce obchodu Marušík.cz

    Dobrý den,
    kdykoli po přijetí objednávky jste nás mohl kontaktovat, jsme vždy připraveni vyřešit jakýkoli problém. Vám bylo doručeno balení správné, jak je všude uvedeno, 1kg stlačené vlny odpovídá zhruba 40-50l vlny volné. Vlna se stlačuje kvůli uskladnění a hlavně kvůli přepravy, jinak by ji nebylo možné přepravit za běžnou cenu svozového balíku.
    Podestýlku prodáváme již mnoho let, máme jen kladné a pozitivní reakce a proto nás Vaše reakce překvapila a velmi nás mrzí. Jak jsme Vám ihned nabídli, vlnu si můžeme na naše náklady dopravit k nám na prodejnu a vrátit Vám peníze zpět, zatím jste ale dle našich informací, této nabídky nevyužil.
    Hezký den, kolektiv MH.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží mi bylo prodáno v jiné délce než bylo objednáno. Po odjezdu z dvora, ve kterém se prodejna nacházela mne pracovníci prodejny odmítli pustit branou neboť prý mám čekat do pondělí než znovu otevřou. Zavřeli bránu a odmítli jí otevřít pro výjezd. Pracovníci dokonce začali násilím otevírat mé auto jen proto, že jsem chtěla vyjet z prodejny. Byl to otřesný zážitek. Prodejna se za tento incident následně po mém oznámení "omluvila" aby se neřeklo. Prostě nikdy více nákup v tomto obchodě.

    Reakce obchodu Marušík.cz

    Dobrý den,
    zboží jste si osobně vybírala na naší prodejně, pracovnice na prodejně a následně skladníci Vám byli po celou dobu nadstandardně nápomocni a vybírali s Vámi práh přesně dle Vašich představ. Tuto délku jste si tedy vybrala sama. Práh můžete vyměnit, a nebo kdykoli vrátit na naší prodejně.
    Co se týče Vašeho výjezdu, určitě Vás nikdo nechtěl nechat čekat do pondělí, stalo se pouze to, že jste vyjížděla již 15 min. po pracovní době a brána již byla přivřena, pan skladník Vám ji otevřel ihned jak Vás zaregistroval a byl Vám umožněn bezproblémový výjezd.
    S pozdravem Kolektiv MH.

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    • Na eshopu nabízí 3 m dlouhé fošny. V reálu je řeže borec z 6 m dlouhých motorovkou, takže hrany jsou nerovné a na přesné použití to opravdu není.

    Reakce obchodu Marušík.cz

    Dobrý den,
    je nám líto, ale zákazníci, kteří chtějí mít profesionální řez, většinou na to upozorní a pro nás není problém tento řez za poplatek udělat. I když bude 3m ks z výroby, nejde o finální řez, vždy jsou a to i z výroby nakrácené nahrubo to zn. ne na "přesno". Na řez motorovou pilou zákazníky upozorňujeme telefonicky i emailem.
    Řezy motorovou pilou děláme z důvodů levnější dopravy přepravci a na vyžádání zákazníka.
    S pozdravem a přáním hezkého dne kolektiv MH.

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    Dřevo v slušné kvalitě. Řidič neochotný a při vykládání dřeva bere z rukou podkládkové lišty, prý nejsou v ceně... Pomalá komunikace přes email...

    Reakce obchodu Marušík.cz

    Dobrý den,
    omlouvám se za chování řidiče, pan majitel bude tuto situaci s řidičem řešit. Prokládky nejsou účtovány, avšak nejsou součástí objednávky. V případě, že má o ně zákazník zájem, je zvykem mu je ponechat bezplatně.
    S pozdravem MH.

    • Nespolehlivý

    Klamavý obchod

    Reakce obchodu Marušík.cz

    Dobrý den,
    Vaši objednávku prahů jsme expedovali do druhého dne. Bylo Vám zasláno trasovací číslo a následně jsme zjistili, že v přepravním systému došlo bohužel k chybě a bylo špatně zadáno Vaše PSČ. Objednávka se tedy vrátila zpět k nám. S obsluhou eshopu jste komunikoval a sám jste zaslal správnou adresu pro opětovné doručení a s díky za vyřešení.

    Proto nyní nerozumíme Vašemu vyjádření, označení našeho obchodu za klamavý je neoprávněné a naopak právě z Vaší strany klamavé.

    Vždy jsme ochotni a připraveni řešit všechny objednávky, telefony zvedáme, emaily čteme. I proto nás Vaše reakce mrzí a důvod, který Vás k této recenzi vedl, bohužel nemůžeme najít.
    S pozdravem kolektiv MH.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Dřevo je nekvalitní, vlhké a napadené houbami.

    Byl jsem ujištěn, že dřevo je sušené a vhodné do krbové vložky. Opak je pravdou. Nejspíš špatným uskladněním je dřevo vlhké a napadené plísněmi a houbami. Taky vypadá, že už leželo dlouho na dešti a hnilo.

    Reakce obchodu Marušík.cz

    Dobrý den,
    palivové dřevo bylo po naštípaní vysušeno a zabaleno. Takto je ve skladových zásobách i 3/4 roku uskladněno než je prodáno. V případě, že jste na tomto dřevu našel takové vady, byli jsme připraveni ihned reagovat, jsme tady, reagujeme, fungujeme, řešíme. Za celé roky neevidujeme reklamaci.
    Velmi nás mrzí, že jste se neozval a nemohli jsme tedy na tuto situaci reagovat.
    S pozdravem a přáním hezkého dne MH.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Neochota, pomalost, obratem vyčislime dopravu znamená 3 dny, ale musíte si zavolat, kde Vám to zvedne velice znuděná a neochotná paní, zboží hnus .Již nikdy tento obchod nevyuziju

    Že 30 modřínových desek se mi 2 rozpadly (suk) , 2 prasklé a 1 kus shnilý odkor. Jinak neochota ,liknavost .nedoporučuji.

    Reakce obchodu Marušík.cz

    Dobrý den,
    dopravu jsme Vám nacenili do druhého dne, nechápeme tedy Vaši recenzi. Objednal jste si prkna kvality BC, u kterých je na eshopu popsáno, jaké vady se mohou objevit. Vzhledem k ceně odpovídá i kvalita. Pokud jste měl jakékoli další dotazy ke kvalitě , mohl jste nás kdykoli telefonicky nebo emailem kontaktovat.
    S pozdravem MH.

  • Nedoporučuje obchod

    100 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    • Zkroucené, sukovité dřevo

    Reakce obchodu Marušík.cz

    Dobrý den,
    pokud bylo s Vaší objednávkou cokoli v nepořádku, byli jsme připraveni vše řešit. Vámi objednaný profil máme v prodeji již několik let a máme na něj jen kladné ohlasy.
    přejeme hezký den, s pozdravem MH.

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    • objednávka zatím dorazila dvě třetiny . Modřínové prkna hoblované ( tak ze dvou stran, napadané červotočem což do baráčku sotva ,křivé až hrůza, hodně odpadu) nikdy více děkuji

    Reakce obchodu Marušík.cz

    Dobrý den,
    omlouváme se za komplikace vzniklé u expedice zboží. Byla způsobena novým zaměstnancem. V objednávce jsme měl prkna kvality BC, u kterých je uvedeno, jaké vady mohou tyto prkna mít. Pokud jste měl nějaké nejasnosti ohledně kvality, byli jsme připravení poskytnout Vám veškeré informace telefonicky nebo emailem.
    S pozdravem MH.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Po zakoupení zboží,obratem pry nacení dopravu ? Obratem, znamená 4 dny. vše maji údajně skladem , ale zatím doma není ani tříska !
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Velice špatná komunikace,na moji objednávku se dotyčná pracovnice podívala po 3 pracovních dnech až po mojí telefonické urgenci kdy jsem čekala na výpočet poštovného,zboží které jsem měla objednáno bylo dostupné jen částečně z tohoto důvodu jsem objednávku zrušila.

    Reakce obchodu Marušík.cz

    Dobrý den paní Jarmilo,
    objednávku jste vytvořila v pátek 22.11. ve večerních hodinách, není bohužel v našich silách na ni odpovědět ještě týž den. Eshop obsluhujeme pouze v pracovní dobu, tedy od pondělí do pátku od 7 do 16hod. S výpočtem poštovného jsme nečekali na telefonickou urgenci, ale v nejbližších pracovních dnech (v pondělí 25.11) na ní pracovali. Ve Vaší objednávce byly lišty, u kterých bylo nutné zjistit přesné délky (a to fyzicky přímo ve skladu), tyto délky jsme Vám ihned po zjištění telefonicky sdělili. Vzhledem k našemu sortimentu, není možné u některých produktů uvádět přesné délky, dopředu je neznáme, záleží na vstupní surovině, ze kterých se např. lišty vyrábí a dle toho jsou i různé délky lišt. Již druhý pracovní den po přijetí objednávky, tedy v úterý 26.11. jste objednávku po telefonické domluvě a bez jakékoli výtky z Vaší strany, stornovala. Vaše recenze nás tedy vzhledem k uvedeným informacím mrzí a věříme, že v budoucnu naplníme Vaše očekávání a obchod proběhne dle Vašich představ. S pozdravem a přáním hezkého dne kolektiv MH.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Nedodani zboží

    Reakce obchodu Marušík.cz

    Dobrý den Václave,
    v objednávce máte zboží které není skladem a dostupnost je cca 2 týdny. Nechápeme tedy Vaši reakci, o všem jste byl informován a stav objednávky si můžete kdykoli ověřit. Jsme vždy připraveni reagovat na jakýkoli dotaz či připomínku. Zboží z vaší objednávky by mělo být expedováno již v tomto týdnu. Je nám líto Vašeho hodnocení, z naší strany je postupováno v souladu s Vaší objednávkou. S pozdravem kolektiv MH.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Neochota v řešení

    Reakce obchodu Marušík.cz

    Dobrý den,
    dle stovek spokojených recenzí našich zákazníků problém s neochotou nemáme a velmi nás Vaše reakce mrzí. Dle komunikace, která s Vámi proběhla, bylo z naší strany vše v pořádku. Termín jsme Vám sdělili, nabídli jsme Vám jiné varianty. Někdy je obtížné vyhovět, každou zakázku řešíme jednotlivě a vždy se snažíme vyjít 100 % vstříc a pokud jste měl pocit, že se Vám nevěnujeme dostatečně, byli jsme připraveni vyřešit vše k Vaší spokojenosti.
    Za celý kolektiv MH přejeme hezký den.

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    • Dlouhá dodací lhůta

    31.7. jsme objednali 6 ks. miniplot 20/50 x 1100 mm . Dodací lhůta byla psána týden. Dnes je 13.8. a zatím jsme nic neobdrželi, jen 10.8. zprávu, že zboží připravují k expedici. Z Ostravy to k nám není tak daleko. Nevíme, co máme hodnotit.

    Reakce obchodu Marušík.cz

    Dobrý den,
    velmi nás mrzí, že zboží dorazilo o pár dní později. Bylo to způsobeno zpožděním kamionu, ve kterém bylo Vaše zboží naloženo. Přijměte ještě jednou naši omluvu a za celý kolektiv MH přejeme hezký den.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Úplně jiné zboží

    Reakce obchodu Marušík.cz

    Dobrý den,
    omlouváme se za komplikace vzniklé záměnou zboží, chyba byla na naší straně. I přes tyto komplikace doufáme, že i v budoucnu Vám budeme moci nabídnout naše služby. Přijměte ještě jednou omluvu a za celý kolektiv MH přejeme hezký den.

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    • nepopisali kolko mam zaplatit za dopravu na vychodne Slovensko, resp. mi dali do prveho navrhu, ako keby mi to mali dorucit pri nich na Morave

    Reakce obchodu Marušík.cz

    Dobrý den,
    naše e-shopová šablona bohužel neumožňuje přepočet na jinou měnu, i proto naceňujeme dopravu na SK v korunách. To ale nic nemění na tom, že jsme připraveni odpovědět na jakoukoli otázku a to i ohledně ceny v Eurech. Z naší strany tedy nebylo žádné pochybení, ihned po obdržení Vaší objednávky jsme Vám dopravu nacenili a poslali ke schválení. Je nám líto Vaší recenze, pokud jste potřeboval nějaké upřesňující informace, stačilo napsat jeden email s dotazem na cenu. Přejeme hezký den. Kolektiv MH.

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Prodávané zboží na e-shopu neodpovídá reálnému stavu.Arogantní chování prodavaček při reklamaci.

    Reakce obchodu Marušík.cz

    Dobrý den,
    omlouváme se za komplikace a je nám líto Vašeho chování, které bylo již od první chvíle nepříjemné a bylo zřejmé, že Vám nelze při Vašem nákupu kladně vyhovět. Zboží, které mělo nadměrek zmíněné 2 mm, je bohužel vyráběno ve standardní kvalitě a tyto výrobky nejsou určeny pro strojařské účely, u kterých se pracuje s milimetrovou přesností.
    S pozdravem a přáním hezkého dne kolektiv MH s.r.o.

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    Obchod jako takový je asi v pořádku, ale zboží, které prodává, tedy to,
    co jsem objednával, bylo v mizerné kvalitě.