• Nedoporučuje obchod

    • zboží dorazilo bez návodu na montáž, neodpovídá popisu v nabídce
    • ve faktuře je uvedeno neplatné telefonní číslo
    • i -meil nejde odeslat, proto se domnívám, že také není v pořádku

    Celkově obchod nedoporučuji, neseriozní jednání

    Reakce obchodu Marketos.cz

    Dobrý den, paní Urbánková,

    děkujeme za Vaši recenzi. Jsme seriózní internetový obchod, který i problémy řeší vždy ku spokojenosti zákazníka.

    Popis produktu plně odpovídá popisu výrobce, můžete nám prosím upřesnit, v čem konkrétně neodpovídá? Denně vyřídíme stovky e-mailů našich zákazníků, pravděpodobně jste se tak překlepla v e-mailové adrese, protože od Vás skutečně žádný e-mail neevidujeme.

    Pokud se zbožím nejste spokojena spokojena, pak jej můžete bezplatně vrátit. Pro jistotu ještě uvádím e-mailovou adresu, na které je možné požadavek na vrácení zadat, a která zní [email protected].

    Děkuji a přejeme Vám krásný den,

    tým Marketos.cz

  • Nedoporučuje obchod

    Zboží dorazilo za 2 týdny

    Zboží mi bylo doručeno nekompletní, tzn. bez možnosti užívání. Nyní řeším reklamaci.

    Reakce obchodu Marketos.cz

    Dobrý den, pane Beneši,

    děkujeme za Vaši recenzi. Reklamace byla z Vaší strany uplatněna včera ve večerních hodinách, dnes v 9 hodin ráno Vám bylo nabídnuto řešení. Mrzí nás, že jste nám nedal jakoukoliv šanci situaci vyřídit a ihned jste negativně hodnotil.
    Jeden z balíků byl bohužel poškozen přepravou a vrácen zpět, zboží bude bezplatně svezeno a bude Vám vrácena platba.
    Za komplikace se omlouváme.
    S pozdravem a přáním hezkého dne,

    tým marketos.cz

  • Doporučuje obchod

    100 %

    • Rychlé a bezchybné vyřízení objednávky
  • Nedoporučuje obchod

    • Zboží neodpovídá popisu, bylo poškozené a nekvalitní materiál.
    • Návod na sestavení špatný, k ničemu.
    • Zboží jsem si ponechala jenom proto, že jsem neměla sílu na to ho vrátit.

    Reakce obchodu Marketos.cz

    Dobrý den, paní Šnokhausová,

    děkujeme za recenzi. Popis produktu vychází z popisu výrobce produktu, což je možné ověřit na samotných stránkách výrobce.
    Recenzi jste udělila, aniž byste nás o problému informovala. Problémy řešíme vždy ku spokojenosti zákazníků. Pokud o něm ovšem nevíme, pak jej ani nemůžeme vyřešit.
    Odvoz zboží máte bezplatný, platbu vracíme obratem, nerozumím tedy zdůvodnění, že na vrácení zboží nemáte sílu.

    Pokud máte o vrácení zboží zájem, pak nás kontaktujte a objednám odvoz zboží, jak jsem Vám již také psala v e-mailu.
    Hezký den,
    tým marketos.cz

  • Nedoporučuje obchod

    Velice dlouhá doba dodání.

    Reakce obchodu Marketos.cz

    Dobrý den, paní Jarošová,

    děkujeme za Vaši recenzi. Zboží jste uhradila v pátek 27.5., doba dodání je uvedena vždy a u každého produktu. Zboží dodáváme v rámci 6-8 pr. dní, Vaše zásilka je na cestě k Vám a dodána Vám bude v pondělí 06.06., tedy v předem avizovaném termínu.

    Přejeme hezký víkend,


    tým marketos.cz

  • Doporučuje obchod

    100 %

    Zboží dorazilo za 2 týdny

    + rychlé doručení, zboží dorazilo v pořádku.
    - nemám připomínek.

    Reakce obchodu Marketos.cz

    Dobrý den,

    děkujeme za Vaši recenzi. Jsme rádi, že jste se svým nákupem spokojena. Budeme se těšit na případná další setkání v našem e-shopu.

    S pozdravem a přáním hezkého den,

    tým marketos.cz

  • Nedoporučuje obchod

    Jak mám hodnotit, když mi zboží ještě nedorazilo