-
Nedoporučuje obchod
- zboží dorazilo bez návodu na montáž, neodpovídá popisu v nabídce
- ve faktuře je uvedeno neplatné telefonní číslo
- i -meil nejde odeslat, proto se domnívám, že také není v pořádku
Celkově obchod nedoporučuji, neseriozní jednání
Reakce obchodu Marketos.cz
Dobrý den, paní Urbánková,
děkujeme za Vaši recenzi. Jsme seriózní internetový obchod, který i problémy řeší vždy ku spokojenosti zákazníka.
Popis produktu plně odpovídá popisu výrobce, můžete nám prosím upřesnit, v čem konkrétně neodpovídá? Denně vyřídíme stovky e-mailů našich zákazníků, pravděpodobně jste se tak překlepla v e-mailové adrese, protože od Vás skutečně žádný e-mail neevidujeme.
Pokud se zbožím nejste spokojena spokojena, pak jej můžete bezplatně vrátit. Pro jistotu ještě uvádím e-mailovou adresu, na které je možné požadavek na vrácení zadat, a která zní [email protected].
Děkuji a přejeme Vám krásný den,
tým Marketos.cz -
Nedoporučuje obchod
Zboží dorazilo za 2 týdny
Zboží mi bylo doručeno nekompletní, tzn. bez možnosti užívání. Nyní řeším reklamaci.
Reakce obchodu Marketos.cz
Dobrý den, pane Beneši,
děkujeme za Vaši recenzi. Reklamace byla z Vaší strany uplatněna včera ve večerních hodinách, dnes v 9 hodin ráno Vám bylo nabídnuto řešení. Mrzí nás, že jste nám nedal jakoukoliv šanci situaci vyřídit a ihned jste negativně hodnotil.
Jeden z balíků byl bohužel poškozen přepravou a vrácen zpět, zboží bude bezplatně svezeno a bude Vám vrácena platba.
Za komplikace se omlouváme.
S pozdravem a přáním hezkého dne,
tým marketos.cz -
Doporučuje obchod
- Rychlé a bezchybné vyřízení objednávky
-
Nedoporučuje obchod
- Zboží neodpovídá popisu, bylo poškozené a nekvalitní materiál.
- Návod na sestavení špatný, k ničemu.
- Zboží jsem si ponechala jenom proto, že jsem neměla sílu na to ho vrátit.
Reakce obchodu Marketos.cz
Dobrý den, paní Šnokhausová,
děkujeme za recenzi. Popis produktu vychází z popisu výrobce produktu, což je možné ověřit na samotných stránkách výrobce.
Recenzi jste udělila, aniž byste nás o problému informovala. Problémy řešíme vždy ku spokojenosti zákazníků. Pokud o něm ovšem nevíme, pak jej ani nemůžeme vyřešit.
Odvoz zboží máte bezplatný, platbu vracíme obratem, nerozumím tedy zdůvodnění, že na vrácení zboží nemáte sílu.
Pokud máte o vrácení zboží zájem, pak nás kontaktujte a objednám odvoz zboží, jak jsem Vám již také psala v e-mailu.
Hezký den,
tým marketos.cz -
Nedoporučuje obchod
Velice dlouhá doba dodání.
Reakce obchodu Marketos.cz
Dobrý den, paní Jarošová,
děkujeme za Vaši recenzi. Zboží jste uhradila v pátek 27.5., doba dodání je uvedena vždy a u každého produktu. Zboží dodáváme v rámci 6-8 pr. dní, Vaše zásilka je na cestě k Vám a dodána Vám bude v pondělí 06.06., tedy v předem avizovaném termínu.
Přejeme hezký víkend,
tým marketos.cz -
Doporučuje obchod
Zboží dorazilo za 2 týdny
+ rychlé doručení, zboží dorazilo v pořádku.
- nemám připomínek.Reakce obchodu Marketos.cz
Dobrý den,
děkujeme za Vaši recenzi. Jsme rádi, že jste se svým nákupem spokojena. Budeme se těšit na případná další setkání v našem e-shopu.
S pozdravem a přáním hezkého den,
tým marketos.cz -
Nedoporučuje obchod
Jak mám hodnotit, když mi zboží ještě nedorazilo