-
Doporučuje obchod
Zboží dorazilo za 2 týdny
- dobrá komunikace
- dlouhé čekání na zásilku
Reakce obchodu Marketos.cz
Dobrý den,
děkujeme za recenzi a omlouváme se za delší dobu vyřízení objednávky.
Věříme, že budete se zbožím spokojen.
Hezké dny,
tým marketos.cz -
Nedoporučuje obchod
- dodací lhůta
Reakce obchodu Marketos.cz
Dobrý den, pane Alexo,
děkujeme za Vaši recenzi. Dodací lhůta je uvedena vždy a u každého produktu. Je tedy známá již před samotným objednáním produktu.
Vaše zásilka je na cestě k Vám, pevně věříme, že budete se zbožím spokojen.
Hezký víkend,
tým marketos.cz -
Nedoporučuje obchod
Po objednávce a zaplacení zboží mi vůbec nepřišlo potvrzení o zaplacení, ani informace, kdy zboží obdržím. Telefon neexistuje, peníze odešly na VaVeDo, jejich telefon také neexistuje. Poté se mi paní ozvala, že mi výrobek už vyexpedovali. Ale na stránkách pošty při sledování zásilky pořád vidím, že byly obdrženy údaje o dosud nedodané zásilce. Takže pořád čekám.
Reakce obchodu Marketos.cz
Dobrý den, paní Přílučíková,
děkujeme za Vaši recenzi. O připsání platby na účet jste byla informována e-mailem dne 11.7.2022 ve 12:46hodin, společně s fakturou a termínem pro dodání zboží. Termín dodání zboží je uveden vždy a u každého produktu a tento bude z naší strany také dodržen. Je možné, že jste tento termín jen přehlédla.
Nerozumíme negativní hodnocení komunikace, neboť odpovědi na své otázky jste obdržela vždy téměř obratem.
Pevně věříme, že s produktem budete spokojena.
Hezký den,
tým marketos.cz -
Nedoporučuje obchod
- Odpoví na email už 2-3 den.
- Dlouhá dodací lhůta,nefunguje tel.kontakt,pouze e-mail. Neinformují o stavu zakázky jako jiné e-schopy. No nic nechci to více rozebirat. Doprava DPD ve finále je to česká pošta.Reklamace nemluvě .
Reakce obchodu Marketos.cz
Dobrý den, pane Plevo,
děkujeme za Vaši recenzi. Nerozumíme pouze tomu, proč záměrně uvádíte nepravdivé informace. O stavu zakázky jste informován byl, jak o přijetí, tak o odeslání zboží. Zboží jste po měsíci užívání reklamoval, kdy toto bylo bezplatně svezeno a obratem vyměněno. Na Vaše e-maily bylo odpovězeno vždy do 1 pracovního dne.
Hezký den,
tým marketos.cz -
Doporučuje obchod
vse v poradku
-
Doporučuje obchod
Zboží dorazilo za 1 týden
Zboží bylo objednáno a posláno brzy předáno dopravci.Jsem spokojen
-
Nedoporučuje obchod
- Dlouhá doba dodání. Tedy pokud zboží vůbec dodají !
Před týdne jsem zboží objednal. Zaplatil převodem. Po urgenci mi přišla jen faktura. Na zboží čekám. Měli by se podívat na datum a konečně vstoupit do 21.století !
Reakce obchodu Marketos.cz
Dobrý den, pane Berko,
děkujeme za Vaši recenzi. Termín dodání je uveden vždy a u každého produktu, pravděpodobně jste přehlédl.
Vaše zboží již bylo dodáno v předem daném termínu, který byl z naší strany dodržen.
S pozdravem
tým marketos.cz -
Nedoporučuje obchod
- zboží dorazilo bez návodu na montáž, neodpovídá popisu v nabídce
- ve faktuře je uvedeno neplatné telefonní číslo
- i -meil nejde odeslat, proto se domnívám, že také není v pořádku
Celkově obchod nedoporučuji, neseriozní jednání
Reakce obchodu Marketos.cz
Dobrý den, paní Urbánková,
děkujeme za Vaši recenzi. Jsme seriózní internetový obchod, který i problémy řeší vždy ku spokojenosti zákazníka.
Popis produktu plně odpovídá popisu výrobce, můžete nám prosím upřesnit, v čem konkrétně neodpovídá? Denně vyřídíme stovky e-mailů našich zákazníků, pravděpodobně jste se tak překlepla v e-mailové adrese, protože od Vás skutečně žádný e-mail neevidujeme.
Pokud se zbožím nejste spokojena spokojena, pak jej můžete bezplatně vrátit. Pro jistotu ještě uvádím e-mailovou adresu, na které je možné požadavek na vrácení zadat, a která zní [email protected].
Děkuji a přejeme Vám krásný den,
tým Marketos.cz -
Nedoporučuje obchod
Zboží dorazilo za 2 týdny
Zboží mi bylo doručeno nekompletní, tzn. bez možnosti užívání. Nyní řeším reklamaci.
Reakce obchodu Marketos.cz
Dobrý den, pane Beneši,
děkujeme za Vaši recenzi. Reklamace byla z Vaší strany uplatněna včera ve večerních hodinách, dnes v 9 hodin ráno Vám bylo nabídnuto řešení. Mrzí nás, že jste nám nedal jakoukoliv šanci situaci vyřídit a ihned jste negativně hodnotil.
Jeden z balíků byl bohužel poškozen přepravou a vrácen zpět, zboží bude bezplatně svezeno a bude Vám vrácena platba.
Za komplikace se omlouváme.
S pozdravem a přáním hezkého dne,
tým marketos.cz -
Doporučuje obchod
- Rychlé a bezchybné vyřízení objednávky
-
Nedoporučuje obchod
- Zboží neodpovídá popisu, bylo poškozené a nekvalitní materiál.
- Návod na sestavení špatný, k ničemu.
- Zboží jsem si ponechala jenom proto, že jsem neměla sílu na to ho vrátit.
Reakce obchodu Marketos.cz
Dobrý den, paní Šnokhausová,
děkujeme za recenzi. Popis produktu vychází z popisu výrobce produktu, což je možné ověřit na samotných stránkách výrobce.
Recenzi jste udělila, aniž byste nás o problému informovala. Problémy řešíme vždy ku spokojenosti zákazníků. Pokud o něm ovšem nevíme, pak jej ani nemůžeme vyřešit.
Odvoz zboží máte bezplatný, platbu vracíme obratem, nerozumím tedy zdůvodnění, že na vrácení zboží nemáte sílu.
Pokud máte o vrácení zboží zájem, pak nás kontaktujte a objednám odvoz zboží, jak jsem Vám již také psala v e-mailu.
Hezký den,
tým marketos.cz -
Nedoporučuje obchod
Velice dlouhá doba dodání.
Reakce obchodu Marketos.cz
Dobrý den, paní Jarošová,
děkujeme za Vaši recenzi. Zboží jste uhradila v pátek 27.5., doba dodání je uvedena vždy a u každého produktu. Zboží dodáváme v rámci 6-8 pr. dní, Vaše zásilka je na cestě k Vám a dodána Vám bude v pondělí 06.06., tedy v předem avizovaném termínu.
Přejeme hezký víkend,
tým marketos.cz -
Doporučuje obchod
Zboží dorazilo za 2 týdny
+ rychlé doručení, zboží dorazilo v pořádku.
- nemám připomínek.Reakce obchodu Marketos.cz
Dobrý den,
děkujeme za Vaši recenzi. Jsme rádi, že jste se svým nákupem spokojena. Budeme se těšit na případná další setkání v našem e-shopu.
S pozdravem a přáním hezkého den,
tým marketos.cz -
Nedoporučuje obchod
Jak mám hodnotit, když mi zboží ještě nedorazilo
-
- Nereagují na email
- objednané a zaplacené zboží neodešlou
- zruší objednávku
- peníze sice vrátí ale po nějaké době
- a to i když je zboží skladem
- čekám na vyjádření pak třeba změním hodnocení
Před objednáním normálně reagovali na email. po objednání a zaplacení předem již bez reakce.
Reakce obchodu Marketos.cz
Dobrý den, pane Dolečku,
děkujeme za Vaši recenzi. Každý Váš e-mail byl zodpovězen. Objednal jste zboží, které se bohužel vyprodalo, z tohoto důvodu Vám byla vrácena platba. Obratem po vrácení platby jste objednal vyprodané zboží opětovně, i když to, že je zboží vyprodané Vám bylo sděleno. Pokud je zboží vyprodané, pak je bohužel není možné dodat. Děkujeme za pochopení a přejeme hezký den, Marketos.cz -
Zboží jsem objednal ( vyvýšené záhony), po zaplacení faktury mi byly odeslány dokonce dříve než bylo uvedeno v nabídce. Dnes budou doručeny ( info z pošty)
Takže pokud nebude nějaká vada na zboží ( zjistím za týden) není s obchodem problém. Trochu mne předchozí recenze vylekala …Reakce obchodu Marketos.cz
Dobrý den,
děkujeme za recenzi. Jsme rádi, že jste s nákupem spokojena. Pevně věříme, že se v našem e-shopu opětovně shledáme. Hezké dny,
tým Marketos.cz -
- Žádná
- Žádná komunikace
Objednala jsem si zboží, zaplatila převodem.Zboží mělo být minulý týden odeslané.Od té doby nereagují na maily, telefonní číslo uvedené na faktuře neexistuje.Budu to řešit přes ČOI.