Přihlásit se a přidat recenzi
  • Recenze byla provozovatelem odstraněna ve smyslu čl. 8.3.2 OP Heureka.

  • 10 %

    • NEKALE OBCHODNI PRAKTIKY, KLAMANI ZAKAZNIKU, PRODUKT MI BYL PRODAN JAKO JEDNORAZOVA PLATBA- JEDNORAZOVY NAKUP, A NYNI CHTEJI PENIZE - PAUSAL KAZDY ROK ABY POKLADNA MOHLA FUNGOVAT

    Bohuzel se musim pridat k nespokojenym zakaznikum, obchodni zastupce mi pokladnu prodal s tim ze uz nic nemusim v budoucnu platit, byla zakoupena v roce 2018, a nyni mi bylo receno ze jestli ji chci nadale pouzivat a aktualizovat, je treba platit uz porad, kazdy rok. VELMI NESERIOZNI JEDNANI, nedoporucuji nikomu nakup u teto firmy, jsem velmi zklamana, a budu uprimna, zhnusena.

    Reakce obchodu MARKEETA

    Dobrý den Tino,
    Vaše zklamání nás mrzí.
    MARKEETU Pokladničku jste si koupila v roce 2018 s tím, že neobsahuje žádnou další podporu, bylo to přímo uvedeno u produktu na našich webových stránkách. Pokladna Vám tedy bude fungovat i nadále na základě vašeho nákupu, neobsahuje ale žádnou podporu ani případné nutné aktualizace - jak jste správně uvedla, byl to jednorázový nákup.
    Pokud po nás nyní žádáte podporu, nebo aktualizace (které jsou vynucené změnami na straně finanční správy, nikoliv námi), je nutné přejít na produkt, který Vámi požadovanou podporu má, a to je balíček Pokladnička Komplet v ceně 1190 Kč b.DPH na 12 měsíců a obsahuje mimo jiné zákaznickou podporu a aktualizace na následujících 12 měsíců.
    Prosím kontaktujte naše obchodní oddělení, které vám pomůže s přechodem na tento balíček služeb.

  • 20 %

    Podvod na všechny co si marketu koupili, a plánovaný, od 1 října vše vypnou a vy musite zaplatit a donutí vas k paušálu, všichni co jsme si to koupili s tím, že paušál nechcem ho teď zaplatíme, a jestli chcete info zaplatíte zase. Přechod jinam vyjde kolem 4 tisíc a když zůstanete u Markéty budou vám paušál pořád zvyšovat, a vše bylo v plánu, protože ta pokladnička je zablokována aby si tam člověk nahrál software, který je na netu zdarma!!!!!!! A nyní bude slavná Markéta spadat půd dotýkacku, bych se nedivila kdyby to byla firma Babiše.
    ....

    Reakce obchodu MARKEETA

    Vážená paní Culková,
    musíme bohužel poopravit vámi uvedené informace, které jsou zcela nepravdivé a zavádějící.
    Využíváte více jak 2,5 roku námi již nyní nepodporovaný produkt Pokladnička a Vaše předplacená podpora tototo balíčku skončila po 2 letech.
    Vzhledem k tomu, že od 1.10.2019 se mění dle ustanovení z daňového balíčku 80/2019 Sb. výpočet DPH v maloobchodě a je dle znění tototo daňového balíčku bude přípustný POUZE výpočet DPH shora (tedy nikoliv koeficientem jako doposud), nabídli jsme našim zákazníkům přechod na balíček Pokladnička Komplet tak, abychom jim zajistili vystavování účtenek na pokladně MARKEETA v SOULADU SE ZÁKONEM. Cena balíčku Pokladnička Komplet je 1190 Kč b.DPH na 12 měsíců a obsahuje mimo jiné zákaznickou podporu a aktualizace na následujících 12 měsíců.
    Dovolujeme si zdůraznit, že tuto povinnost změny výpočtu DPH zavádí daňový balíček a my jako dodavatel systému pouze reagujeme na tuto povinnost a legislativní aktualizace poskytujeme VŠEM našim platícím zákazníkům ZDARMA.
    Na závěr musíme zcela jednoznačně popřít, že by byly jakékoliv naše pokladny po 1.10.2019 vypnuty. Na neaktualizovaných pokladnách se budou ale vydávat účtenky, které budou v rozporu se zákonem o DPH.

    Prosím kontaktujte naši zákaznickou podporu nebo obchodní oddělení, rádi Vám s řešením situace pomohou.

  • Doporučuje obchod

    100 %

    Zboží dorazilo za 1 den

    Po celkem dlouhém telefonátu s obchodníkem jsem si na jeho radu koupil velkou pokladnu Profi a jsem spokojen - má velký displej a je stabilní. Obchodník se mnou dlouho řešil, jaký tarif si mám vzít, abych mi vyhovoval a platil jsem tak optimální cenu měsíčně. Za mě spokojenost, můžu doporučit.

  • 20 %

    • Nekorektní jednání, nedostatečná lhůta na rizhodnuti

    Když vám pokladnu prodávají slibují všechno možné, výhodné balíčky, ale po určité době to neplatí. Navíc vás tlačí na rychlé rozhodnutí o zakoupení dalšího balíčku i když jsou dovolené. Datum platnosti licence neplatí, je pouze virtuální, takže lež na lež. Opravdu lituji, že jsem kasu koupila zrovna u vás.Nedoporučuji kupovat kasu od markeety, pokud se rozhodnete přestat používat Eet, protože není povinné nutí vás tento obchod dal platit jinak je vám kasa za 8 000 Kč kterou jste si koupili k ničemu.

    Reakce obchodu MARKEETA

    Dobrý den,
    prosím kontaktujte naši zákaznickou podporu, ať s vámi váš požadavek vyřeší. Na takto položenou anonymní recenzi bohužel nejsme schopni adekvátně reagovat.
    Děkujeme za pochopení

  • Doporučuje obchod

    100 %

    Telefonická objednávka, dorazilo druhý den

  • Doporučuje obchod

    100 %

    Zboží dorazilo za 1 den

    • po zorientování na e-shopu přehledná struktura
    • jasně popsané balíčky
    • široký výběr (mám dva různé provozy)

    Po konzultaci s obchodním oddělením jsem vybral z dostatečné nabídky ideální (po ekonomické i funkcemi) kasu s různými balíčky. Hezký web/e-shop, jasně pojmenované a rozdělené. Trvalo mi jen chvíli se zorientovat.

  • Doporučuje obchod

    100 %

    Zboží dorazilo za 2 dny

    • Přehledný, srozumitelný
    • Informační maily o stavu objednávky padaj na gmailu do spamu, což u sofrwarové firmy moc nechápu
  • Recenze byla smazána z důvodu porušení obchodních podmínek. Recenzi nesmí psát uživatelé jakýmkoliv způsobem spříznění s daným obchodem.

  • Recenze byla smazána z důvodu porušení obchodních podmínek. Recenzi nesmí psát uživatelé jakýmkoliv způsobem spříznění s daným obchodem.

  • Recenze byla smazána z důvodu porušení obchodních podmínek. Recenzi nesmí psát uživatelé jakýmkoliv způsobem spříznění s daným obchodem.

  • 100 %

    Využívám Markeetu již skoro 2 roky, teď mi odešla pokladna, nešla po ránu zapnout. Volal jsem na servis a tam mi nějaká milá paní řekla, že mám ten jejich balíček Pro, takže mi ještě ten stejný den pošlou náhradní pokladnu zdarma. A že prý teď mají všichni zákazníci s Pro neomezenou záruku, třeba klidně 5 let! Druhý den přišla opravdu pokladna přepravní službou, takže jsem nakonec neprodával jen necelý den. Sice bylo potřeba se do ní ještě přihlásit a nakonec mi pomohli zase na té jejich podpoře, protže jsem si nepamatoval nějaké to přihlášení. Za to Pro chtějí sice docela dost, ale tohle je fakt super služba (zvlášť, když to mám vlastně stále v záruce). Takže za mě spokojenost...

  • 10 %

    • Neprofesionální jednání

    Rozhodujete-li si koupit pokladnu Markeeta, ze svých zkušeností vám ji nedoporučuji. Po půl roce mi přestala fungovat. Bylo to zrovna v sezóně, kdy jsem měla plný obchod lidí. Tým Markeeta mi ale odmítl poslat technika a celou pokladnu jsem musela poslat k nim do Karlových Varů. Technika by mi poslali jen za poplatek a náhradní pokladnu by mi vypůjčili také, jen když bych si to zaplatila, což mi přijde naprosto nemístné. Nejhorší na tom všem byl ale arogantní přístup operátora z reklamačního oddělení. Řekl mi, že mám jen pokladnu střední kvality a platím si základní tarif, takže nechápe, čemu se vlastně divím. Jinými slovy mi přiznal, že pokud nemáte ty nejlepší služby, budou se k vám chovat jako k méněcennému zákazníkovi. Osobně pochybuji, že i kdybych měla lepší pokladnu a platila lepší tarif, chování operátora by se zlepšilo. Jeho laksnost a neochotnost totiž neznala meze. Pokud můžete, zvolte jinou pokladnu i službu, než Markeetu. Investice do ní se vám totiž nevyplatí.

    Reakce obchodu MARKEETA

    Dobrý den,
    mrzí nás vaše zkušenost s naším servisem. Bohužel v žadném balíčku služeb, který MARKEETA nabízí, není zahrnut vámi požadovaný bezplatný výjezd technika k zákazníkovi na prodejní místo. Tuto službu zajišťujeme prostřednictvím našich partnerů po celé ČR jako doplňkovu s tím, že se jedná o hrazenou službu. Klienti MARKEETY s balíčkem služeb PRO mají v balíčku obsaženu garanci výměny zařízení ZDARMA nejpozději do 48 hodin doručením přepravní službou. Tuto službu nabízí MARKEETA i pro ostatní balíčky za 490 Kč b.DPH za jednu výměnu. Je nám líto, že jste nevyužila žádnou z výše nabízených služeb a doufáme, že vaš další zkušenosti s MARKEETOU budou již jen pozitivní.

  • 20 %

    • Celková nespokojenost

    Neustále se zhoršující přístup k zákazníkovi. Ze začátku sliby " nákup a pak vše zadarmo" pochopitelně již neplatí. Dokonce i komunikace při problému na podpoře nyní již také pouze placená. Měl jsem možnost vyzkoušet i servis. Pokladnu mi 3* vrátily se stejnou závadou. Vratka peněz či výměna - ani náhodou. Provoz datových simkaret bez jakékoliv kontroly na rozhraní. Struktura firmy skrývající se za panem Pakostou značně nejasná. Dovoláte se max. k lidem co Vám řeknou: "Takhle to máme nařízené, nic víc s tím neuděláme..." Pokud budete řádně platit paušál , nic se Vám nerozbíje a firma nezanikne společně s Vašimi daty /ta nemáte pochopitelně v pokladně, ale u nich/, bude to fungovat. Jinak ale máte problém. Další pokladnu jsem koupil pochopitelně jinde.

    Reakce obchodu MARKEETA

    Dobrý den,
    mrzí nás vaše zkušenost s naší zákaznickou podporou. Pokud patříte k našim klientům, kteří si zakoupili balíček služeb Pokladnička a skončila vám 2-letá předplacená podpora, kterou tento balíček obsahoval, prosím kontaktujte naše obchodní oddělení, kde vám pomohou s přechodem na balíček služeb Pokladnička Komplet, který obsahuje kromě předplacené podpory na 12 měsíců také přístup k přehledům o prodejích a náhled na účtenky (a to i zpětně), zálohování vašich dat a neposlední řadě také podporu mobilní aplikace Moje MARKEETA, která vám umožní mít vaši provozovnu kdykoliv pod kontrolou, ať jste kdekoliv.

  • 10 %

    • Zakoupil jsem Markeetu pokladničku v roce 2017. V prosinci 2018 přestala fungovat, psal jsem na podporu a tam mi bylo odpovězeno nejasným způsobem, jakou konkrétní dobu mám čekat na opravu systému Markeeta. Do dnešního dne to nebylo opravené. Pouze tlačí zákazníky k zakoupení nových balíčků. Proč bych měl kupovat balíčky, když je to chyba systému. Markeetu nedoporučuji, nejsem spokojený s poskytovateli systému.

    Zakoupil jsem Markeetu pokladničku v roce 2017. V prosinci 2018 přestala fungovat, psal jsem na podporu a tam mi bylo odpovězeno nejasným způsobem, jakou konkrétní dobu mám čekat na opravu systému Markeeta. Do dnešního dne to nebylo opravené. Pouze tlačí zákazníky k zakoupení nových balíčků. Proč bych měl kupovat balíčky, když je to chyba systému. Markeetu nedoporučuji, nejsem spokojený s poskytovateli systému.

    Reakce obchodu MARKEETA

    Dobrý den,
    mrzí nás vaše zkušenost s naší zákaznickou podporou. Pokud patříte k našim klientům, kteří si zakoupili balíček služeb Pokladnička a skončila vám 2-letá předplacená podpora, kterou tento balíček obsahoval, prosím kontaktujte naše obchodní oddělení, kde vám pomohou s přechodem na balíček služeb Pokladnička Komplet, který obsahuje kromě předplacené podpory na 12 měsíců také přístup k přehledům o prodejích a náhled na účtenky (a to i zpětně), zálohování vašich dat a neposlední řadě také podporu mobilní aplikace Moje MARKEETA, která vám umožní mít vaši provozovnu kdykoliv pod kontrolou, ať jste kdekoliv.

  • Markeetu už mám 2 rokem. Lituji, že jsem ji nevrátila hned na začátku. Bohužel již mám po záruce. Platím si skladovou evidenci u Markeety, ale její funkce absolutně nefunguje! První rok mne neustále přesvědčovali, že s programem neumím a mám mít trpělivost, abych se s ní naučila! Jenže zjistila jsem, že chyba vážně není až tak u mne. Blíží se opět konec roku a já mám předat účetní svůj účetní přehled. Ale bohužel to není možné! Nejde ho načíst. Na lince mi už pomalu půl roku říkají jak tento problém předali nejvyššímu vedení, ale ty si bohužel neví rady. Dokonce mi paní na lince řekla, že by se mi nedivila, kdybych přešla ke konkurenci. To chci taky momentálně udělat! Myslela jsem si, že využiji alespoň tablet, který jsem si u Markeety zakoupila, jenže to bohužel opět nejde, protože funguje jen pro Markeetu! Tudíž ho nemůžu dát ani dětem na hraní! Celá Markeeta byla velká chyba!

    Reakce obchodu MARKEETA

    Dobrý den,
    vaše zkušenost s MARKEETOU nás mrzí, doklady pro předání paní účetní jsou každopádně k dispozici ve webovém rozhraní manažera MARKEETY. Prosím kontaktujte naši zákaznickou podporu, ráda vám pomůže. Tablet jsme vám věnovali jako dárek a lze na něm spustit většinu aplikací, kterou si stáhnete z obchodu Google Play. I s tabletem vám ráda případně pomůže naše zákaznická podpora.
    Tým MARKEETA

  • Doporučuje obchod

    100 %

    Velmi milý osobní přístup, ochota. Děkuji.

  • Recenze byla smazána z důvodu porušení obchodních podmínek. Recenzi nesmí psát uživatelé jakýmkoliv způsobem spříznění s daným obchodem.

  • Recenze byla smazána z důvodu porušení obchodních podmínek. Recenzi nesmí psát uživatelé jakýmkoliv způsobem spříznění s daným obchodem.

  • Recenze byla smazána z důvodu porušení obchodních podmínek. Recenzi nesmí psát uživatelé jakýmkoliv způsobem spříznění s daným obchodem.