Přihlásit se a přidat příspěvek
  • U společnosti Marimex jsme postupně nakoupili bazén, včetně mnoha příslušenství, musím říct, že mne na začátku nedošlo, jak se jednotlivé položky nasčítají, nicméně jsem byl spokojen. Tedy do chvíle, než se po 14ti dnech provozu spálilo čerpadlo od filtrace ProStar 4. Je vyrobené v Číně, a kromě statoru a rotoru motoru je celé z plastu. Reklamoval jsem ho a stále čekám na vyřešení. Opakovaně volám a říkám, že léto má 60 dnů, tedy zákonná lhůta je zcela mimo realitu a takto se mi zkazí voda v bazénu a nemohu použít ohřev. Neustále se dozvídám, že reklamace je v pořadí a zákonná lhůta je 30 dní a zatím se jí nikdo nezabýval, protože se řeší reklamace přede mnou. Po 10ti dnech jsem tedy zakoupil ještě jedno čerpadlo a zřejmě mi tedy zbyde jedno náhradní. Možná, že to nakonec bude dobře, jestli životnost bude takto krátká. Je to škoda, protože jinak má Marimex špičkový marketing a nabízí to co lidé chtějí.

  • U společnosti Marimex jsme provedli nákup bazénu i s příslušenstvím ve výši 12.500 kč. Po napuštění ( voda v hodnotě 600 kč ) a 1 dni využití bazénu jsme zjistili opakovaným dofukováním horní části, že je nejspíš trhlina ve sváru. V dobré víře jsme se obrátili na Marimex s dotazem na řešení naší situace. Bylo nám sděleno, že máme využít 30ti denní lhůty na reklamaci (kdo by chtěl být v letním období bez bazénu 30 dní ? ). Dalším řešením vypustit bazén, vysypat písek z pískové filtrace a v původním balení vrátit zboží ( písek nám nikdo nezaplatí ) a vyměnit za nové nebo vzít mýdlovou vodu, najít poškozený svár a z vlastních zdrojů si uhradit opravárenskou sadu a zalepit !!!! Absolutně nedokážeme pochopit, kde tato firma bere tu drzost prodávat zboží, které je opakovaně reklamováno a je označeno jako výrobní zmetek, viz rezenze níže.
    Firmou Marimex jsme zklamaní a v budoucnu se budeme obracet na konkurenční firmy, které za prodávané zboží berou zodpovědnost.

    Společnost Marimex zcela určitě nedoporučuji. A je to velká škoda. Je to vše jen o lidech, zaměstnance na reklamaci bych na minutu za jejich přístup povyházela.

  • Marimex CZ: Vase stranky jsem poprve videl az ve chvili, kdy mi prisel prvni spam. Dnes dalsi dva spamy a odkaz na odhlaseni v emailech samozrejme nefunguje...

  • Vzhledem k tomu ,že jsem si u MARIMEXU 2 x objednala bazén ,který mi mimochodem nabídli 2x mi potvrdili přijetí objednávky a nakonec nikde nic ,tak je jasné ,že tento obchod není zrovna důvěryhodný !!!
    V tom druhém případě mi po měsíci oznámili ,že bazén je v účetním skladu ale ve skutečnosti tam není ,tak mi tu potvrzenou objednávku zas zrušili !!!
    CO SI MŮŽETE MYSLET O TAKOVÉM OBCHODĚ ASI !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

  • Zivan: Dobrý den, spamy rozhodně nezasíláme. Naše newslettery chodí pouze naším zákazníkům, nebo osobám, které nám zanechali emaily v diskuzích, dotazech, či si objednali zasílání novinek přes naše stránky.
    Máte-li však pocit, že dostáváte nevyžádanou poštu, zašlete nám prosím váš email a z naší databáze vás vyřadíme. Děkujeme.

    Za Marimex.cz
    Jiří Laburda

  • PŘEDEM UPOZORŇUJI,ŽE MOJE RECENZE JE KLADNÁ K OBCHODU NIKOLI K VÝROBKU.

  • Tohle bude asi nejaka krachujici parta amateru, ktera zacala rozesilat spamy s lzivym tvrzenim, ze je to vyzadane obchodni sdeleni pro zakaznika :(

    Dal bych od nich ruce pryc...

  • Dobrý den,
    čtu si tady ty recenze a musím se přiznat, že mám zatím s firmou Marimex prima zkušenost. Šli jsme celá rodina o víkendu do jejich prodejny v Praze podívat se na infrasaunu. Překvapili mě jednak dobře informovaní a vstřícní prodavači a jednak prodejna sama, kde je to hezky upravené. Asi si od nich infrasaunu nakonec koupíme - už jsme si ji u nich i vyzkoušeli a proměřili.

  • Jaroslav: Dobrý den, ráda bych Váš komentář uvedla na pravou míru. Kolegové vám v žádném emailu nanapsali, že výrobek na fotografii nemusí odpovídat výrobku odeslanému. Vysvětlili Vám skutečnost:
    pan Laburda: bazény Tampa jsou obchodní značkou firmy Marimex.cz pro bazény Intex Easy set, která s nimi jako první přišla na český trh. Tudíž zákazník vždy dostane výrobek Intex, ale pod obchodní značkou Tampa. Věřím, že toto vysvětlení bude pro vás dostačující a bazén vám bude sloužit k naprosté dokonalosti.
    slečna Bělohoubková: Omlouváme se, ale obdržela jste zboží správné, jedná se o to, že Tampa je obchodní název a INTEX je náš dodavatel, který má ochrannou známku na bazén.
    Oba naši zaměstnanci Vám odpověděli tak, jak to je.
    Ráda bych se Vás zeptala, na který email jste posílal dotaz na solární ohřev? Ráda bych to zde prověřila a dala Vám fundovanou odpověď.
    Omlouvám se za vzniklé potíže a nedorumění.
    S pozdravem
    Za Marimex.cz
    Kateřina

  • Bohuzel jsme take s firmou Marimex nespokojeni!
    Objednali jsme pro rodice bazen plachtu a vybirali samozrejme podle vzhledu. Nikdo nas nekontaktoval, ze by zbozi nebylo nebo, ze nemaji to co jsme objednali podle fotografie na jejich webovych strankach.
    Proste a jednoduse poslali to co meli a kdyz jsem oslovila nize Jiriho Laburdu a Lucii Belohoubkovou oba odpovedeli, ze vyrobek na fotografii nemusi odpovidat vyrobku odeslanemu!
    Ja bydlim uz pres 15 let v zahranici a toto by se stat nemohlo. Zakaznik je u nich vzdy na prvnim miste. Tam by alespon po reklamaci zaslali omluvu a zmenili fotografie, ale v CR to nikomu zily netrha a klamani zakaznika taky nevadi. Natoz poslat omluvu
    Chteli jsme pro rodice jeste dokoupit solarni ohrev, proto jsme napsali do poradny na Marimex strankach a popsali jaky bazen jsme koupili. Bohuzel jsme si naivne mysleli, ze nam z jejich stranek nejaky vyrobek doporuci. Misto toho odpovedeli, ze je to nase rozhodnuti hmm pro laika je vazne velmi dobra rada. Radej by meli poradnu zrusit.
    Kazdopadne s nami uz nikdo nekomunikoval.
    Takze prvni a posledni nakup u firmy Marimex!

  • Renata Houskova: Dobrý den paní Housková, jestli tomu dobře rozumím, chtěla jste odstoupit od smlouvy ve lhůtě 14 dnů od doby nákupu a nebylo vám to umožněno? Napište mi prosím na [email protected] , jak jste postupovala, nechám případ prověřit.

    Děkuji

    Jiří Laburda,
    Marimex.cz

  • Jsky: Dobrý den,
    omlouváme se za komplikace, v minulém týdnu nám zkolaboval počítačový systém a proto některé zakázky nemohly být kvalitně odbaveny. Za to se zákazníkům omlouváme, stejně jako za nedostupnost zákaznické linky. Byla přetížena dotazy na stav objednávky.
    Podnikáme kroky k tomu, aby se toto již nestalo a mohli jsme kvalitně odbavit každou objednávku.

    Za Marimex.cz
    Jiří Laburda

  • Jsky: Váš názor na tento obchod plně podporuji. Jen škoda, že to nebylo v recenzích, nemusela jsem se na tento obchod"nachytat" a mohla jsem koupit jinde. Mám zkušenost pro příště a vím, že před nákupem v tomto obchodě musím všechny své známé varovat. Jakmile chcete něco reklamovat, jsou neochotní, nepříjemní a když chcete zboží vrátit( 9 dní poté, co jste to koupili), protože Vám to nefunguje, tak to zpět nevezmou, takže přijdete o zboží i o peníze, neboť Vám pouze vezmou zboží do reklamační opravy. PODOTÝKÁM, že se jednalo o zboží, které ani nebylo všechno vybaleno z krabice!!! Ale my už s tím nic nenaděláme, nemáme chuť se celé léto dohadovat s neochotnými lidmi a tak si koupíme jinde a toto asi oželíme. Jenže u nich už nikdy nic!!!!

  • Jako plno lidí i já se přidávám se špatnou recenzi aspoň zde do diskuze, když ji nemohu napsat do správné sekce (že by jí firma úmyslně blokla?) Asi jsem zkažený a zhýčkaný dobou, že když něco objednám, tak max. do 2 dne už u mě zvoní kurýr ze zásilkou - to se firmě marimex asi ještě nedoneslo, když čekám na objednaný bazén už týden. Jak bláhově jsem uvěřil marketingu, že dodají zboží do dvou dnů (asi putuje přes Čínu!). Po kontaktování uvedeného čísla, čekám marně 5 minut na operátora, který mi stejně nepomůže - proč tam sedíte tedy? Vezme akorát tel. číslo, že prověří na expedici, slíbí nemožné a už se neozve - super přístup!!! nechápu, jak můžete takto existovat, ale hlavně pracovat po 20 let na trhu!!! Na druhou stranu, ale vím, že od Vás už nikdy nic nekoupím. Doufám, že si toto pan Kracík přečte a zamyslí se i se svým americkým podílníkem, kde udělali soudruzi chybu.

  • Po naší zkušenosti s firmou Marimex už vím, že od nich už nic nekoupím.Měli jsme přes měsíc objednanou saunu a ve čtvrtek volali,že saunu předali PPL.V pátek jsme si vzali dovolenou,protože vím, že PPL dodává do druhého dne.Nepřijeli. V pondělí to samé. V úterý jsme volali do Marimexu,ale nedovolali jsme se.No a ve středu, když jsme se dovolali,tak si nás chvíli přepojovali a pak pán povídá: jo to byla ta oprava.....Jaká oprava?My objednávali novou,nepoškozenou saunu,tak co by na ní chtěli opravovat?No,každopádně nebyl nikdo schopnej se za ty 3 dny ozvat,že je nějaký problém a pak se ještě do telefonu divili,že už ji od nich nechci a objednávku ruším.Dokazali bychom pochopit,že se stalo to či ono,ale nedat zákazníkovi vědět,že je problém a že se jeho nová sauna opravuje a pak by nám ji beztak poslali jako novou nepoškozenou. Opravdu jsme jejich přístupem nepříjemně překvapeni

  • Marimex je ok, dokud něco nechcete reklamovat. Už v telefonu je nepříjemná prodavačka a na prodejně (resp. v odděleném domku, který je kryje před zraky zákazníků) má ještě arogantnějšího kolegu - parádní dvojka. Pán mě školil z toho, jak se mám k jeho kolegyni chovat. Dovolil jsem si totiž říct, že pumpa co mi prodali je šmejd a s jejich zamítnutím reklamace nesouhlasím. Už tam nic nekoupím. Nechápu, proč se připravují o zákazníky - až do toho konfliktu kvůli položce za 200,- jsem byl spokojený zákazník. Bazén (nafukovací) beru jako spotřební zboží, takže za 3-4 roky budu kupovat nový. Pravděpodobně větší, kvalitnější a dražší. Už mám ale jasno, kde si ho určitě nekoupím. Nenechám se znova při reklamaci urážet od dvou zamindrákovaných prodavačů. MARIMEX UŽ NIKDY!!!!

  • Hanka D: Dobrý den, děkujeme za upozornění. Doporučuji Vám využít přímo kontaktní údaje na reklamační oddělení, uvedené na našich webových stránkách - http://www.marimex.cz/kontakt/.

    Obáváme se, že naše reklamační oddělení tyto stránky nesleduje a proto se Vám do teď nemohlo věnovat.

    Naše marketingové oddělení se k Vašemu dotazu dostalo až nyní během přípravy pro nadcházející bazénovou sezónu. Rychlejší cestou vyřešení Vaší reklamace tak bude napsat přímo našemu reklamačnímu oddělení než psát sem nebo jiné stránky.

    Doporučuji Vám tedy kontaktovat naše reklamační oddělení standardní cestou emailem - [email protected], nezapomeňte v předmětu zprávy uvést číslo faktury případně číslo reklamace.

    Tým Marimex.cz

  • No,máme konec března a i nadále tato společnost reklamaci neřeší,je neskutečné,jak se chovají... Opravdu nedoporučuji tuto firmu dál..

  • Hmm tak máme únor a i nadále společnost Marimex své závazky neplní. Tahne se to od října,tudíž bude manžel dávat podnět na ČOI , když se Marimex takto chová kvůli bazenu za 4 tis,jak se asi chová k zákazníkům,co mají dražší věci M jak je možné,že si tu v hodnocení dost lidí stěžuje a oni ani nereagují. Od této společnosti,už nikdy...

  • Nedoporučuji, Objednané zboží manžel loni obratem reklamoval,bazén byl totiž použitý ?? Ale mi nekupovali žádné bazarové zboží,ale nové. Slečna na reklamacích se omluvila,zboží bylo staženo a obratem zasláno nové. V říjnu jsme jej ale bohužel reklamovali znovu,dle recenzí zde na Heurece je to běžný jev,prasklina ve sváru. Ale jejich oddělení to neuznalo a poslalo zpět,problé mimo jiné je i ten že nám nezaslali naše zboží. Pani na telefonu je arogantní,pak už raději ani nikdo neodepisoval na email. Zaslali jsme bazen nazpět,takže ted nejen že neuznali oprávněnou reklamaci,poslali nám zpět cizí zboží,platíme dokola poštovné,kolem 130 kč za jedno zaslání,nekomunikace z obchodu... a nemáme už žádný bazen.. Jak tohle řešit dál,poradíte ? A to jsme uvažovali o sauně :o( Fakt raději u konkurence.