Přihlásit se a přidat příspěvek
  • Dobrý den.
    Omlouváme se za nedostupnost.

    Všechny dotazy a objednávky se snažíme řešit co nejrychleji jak je to jen možné.

    Doufáme že pří příštím nákupu budete spokojeni.

    V případě dotazů nás neváhejte kontaktovat

    [email protected],

    493 620 976
    603 487 786
    493 620 976

  • Dobrý den.
    Omlouváme se za nedostupnost.

    Všechny dotazy a objednávky se snažíme řešit co nejrychleji jak je to jen možné.

    Doufáme že pří příštím nákupu budete spokojeni.

    V případě dotazů nás neváhejte kontaktovat

    [email protected],

    493 620 976
    603 487 786
    493 620 976

  • Dobrý den.
    Omlouváme se za nedostupnost.

    Všechny dotazy a objednávky se snažíme řešit co nejrychleji jak je to jen možné.

    Doufáme že pří příštím nákupu budete spokojeni.

    V případě dotazů nás neváhejte kontaktovat

    [email protected],

    493 620 976
    603 487 786
    493 620 976

  • Dobrý den.
    Omlouváme se za nedostupnost.

    Všechny dotazy a objednávky se snažíme řešit co nejrychleji jak je to jen možné.

    Doufáme že pří příštím nákupu budete spokojeni.

    V případě dotazů nás neváhejte kontaktovat

    [email protected],

    493 620 976
    603 487 786
    493 620 976

  • Dobrý den.
    Omlouváme se za nedostupnost.

    Všechny dotazy a objednávky se snažíme řešit co nejrychleji jak je to jen možné.

    Doufáme že pří příštím nákupu budete spokojeni.

    V případě dotazů nás neváhejte kontaktovat

    [email protected],

    493 620 976
    603 487 786
    493 620 976

  • Dobrý den.
    Omlouváme se za nedostupnost.

    Všechny dotazy a objednávky se snažíme řešit co nejrychleji jak je to jen možné.

    Doufáme že pří příštím nákupu budete spokojeni.

    V případě dotazů nás neváhejte kontaktovat

    [email protected],

    493 620 976
    603 487 786
    493 620 976

  • Dobrý den.
    Omlouváme se za nedostupnost.

    Všechny dotazy a objednávky se snažíme řešit co nejrychleji jak je to jen možné.

    Doufáme že pří příštím nákupu budete spokojeni.

    V případě dotazů nás neváhejte kontaktovat

    [email protected],

    493 620 976
    603 487 786
    493 620 976

  • Dobrý den.
    Omlouváme se za nedostupnost.

    Všechny dotazy a objednávky se snažíme řešit co nejrychleji jak je to jen možné.

    Doufáme že pří příštím nákupu budete spokojeni.

    V případě dotazů nás neváhejte kontaktovat

    [email protected],

    493 620 976
    603 487 786
    493 620 976

  • Dobrý den.
    Omlouváme se za nedostupnost.

    Všechny dotazy a objednávky se snažíme řešit co nejrychleji jak je to jen možné.

    Doufáme že pří příštím nákupu budete spokojeni.

    V případě dotazů nás neváhejte kontaktovat

    [email protected],

    493 620 976
    603 487 786
    493 620 976

  • Dobrý den.
    Omlouváme se za nedostupnost.

    Všechny dotazy a objednávky se snažíme řešit co nejrychleji jak je to jen možné.

    Doufáme že pří příštím nákupu budete spokojeni.

    V případě dotazů nás neváhejte kontaktovat

    [email protected],

    493 620 976
    603 487 786
    493 620 976

  • Chci se zeptat proč dodnes nemám částku 9979Kč za vrácenou sekačku na účtu. Datum vystavení dobropisu 21.05.2014 č.dobropisu 140400048 Dobropis přišel obratem s penězma je to horší. Na mejly nikdo nereaguje.

  • Dobrý den.
    Omlouváme se za nedostupnost.

    Všechny dotazy a objednávky se snažíme řešit co nejrychleji jak je to jen možné.

    Doufáme že pří příštím nákupu budete spokojeni.

    V případě dotazů nás neváhejte kontaktovat

    [email protected],

    493 620 976
    603 487 786
    493 620 976

  • Tak jsem dodatečně zjistil při hledání náhradního dílu, že mi poslali úplně jiný typ sekačky, než ten, který mám v papírech a který jsem si objednal zaplatil. Sekačky jsou na první pohled stejné, ale dle typu rozdíl zásadní. Posílal jsem jim @ a opět klasika, žádná reakce - zákazníku neotravuj a polib si záda. Já se divím, že tam stále má chuť po těchto recenzích někdo nakupovat! Sekačku jim pošlu zpět a budu trnout hrůzou zda mi vrátí vůbec peníze a nebo mezizím kšeft zabalí, přejmenujou se a budou škodit dál. Mají jednání, že to jeden nezažil.

  • Dobrý den.
    Omlouváme se za nedostupnost.

    Všechny dotazy a objednávky se snažíme řešit co nejrychleji jak je to jen možné.

    Doufáme že pří příštím nákupu budete spokojeni.

    V případě dotazů nás neváhejte kontaktovat

    [email protected],

    493 620 976
    603 487 786
    493 620 976

  • Jedním slovem diletanti kteří nekomunikují a k reklamacím se staví zády. Nevím důvod proč u takových rádoby obchodníků opět nakupovat.

    1) Sekačka která přišla nikdo nezkoušel, neseřizoval a studená chytne až na cca desátý velmi silný zátah. Na toto mě bylo odpovězeno, že výrobce neudává na kolikátý zátah má motor chytit. Namítl jsem, že u nového auta motor také netočíte půl dne aby chytil.

    2) Při koupi jsem chtěl přibalit mulčovací nůž. Bylo mi sděleno, že ten co tam je je i na mulč. No hotový nesmysl, protože ten nůž co je v sekačce má velké lopaty aby dobře sbíral do koše. Pokud do sekačky vrazíte mulčovací klín a necháte tam nůž na sběr, tak je šasi nalepené od travního bordelu a je vymalováno.

    Úplně si dokážu představit tu firmu jak tam vládne chaos, zmatek a lži. Jsou to podavači zboží a do odborných prodavačů mají hodně daleko - kdoví jestli vůbec se k odbornému prodeji s tímto přístupem někdy dohrabou.

    Takže pokud chcete mít v případě reklamace potíže, tak si u nich klidně něco kupte, určitě reklamaci nějak okecají a vy utřete nudli. Těm co dávají přednost férovosti a profesilonalitě doporučuji volit jiný obchod. Na webu píšou, že jsou v současné době nesmírně vytíženi telefonáty, tak máme používat @ komunikaci. Úplně si to dokážu představit jak jsou vytíženi stížnostmi, které nechtějí poslouchat :) Tak máme reagovat na @ a oni odpoví jen těm, kteří chtěji nakoupit na stížnosti nereagují. Fakt povedený tým diletantů. Ostatně ty negativní recenze na Heurece o něčem vypovídají. Ty keci toho "úspěšného" týmu o zlepšení jsou jen fráze, které nikam nevedou. Zkrátka zákazníku objednej, zaplať a neotravuj.

    Přeji pěkný den všem a při výběru obchodu nekoukejte jen na nízké ceny!

  • Dobrý den.
    Omlouváme se za nedostupnost.

    Všechny dotazy a objednávky se snažíme řešit co nejrychleji jak je to jen možné.

    Doufáme že pří příštím nákupu budete spokojeni.

    V případě dotazů nás neváhejte kontaktovat

    [email protected],

    493 620 976
    603 487 786
    493 620 976

  • Dobrý den 4 dubna jsem si objednal travní sekačku a do dnes jsem ji neobdržel.Neustále odkládáni termínu dodáni.Komunikace s mamtechnika. cz velice špatná,neberou se telefony na emaily se neodpovídá.Proto jsem velice nespokojený s tímto přístupem vašeho obchodního oddělení mamtechnika.cz. Váš obchod určitě nikomu nedoporučím.

  • Dobrý den.

    Pro bližší informace kontaktujte naše zákaznické oddělení.

    [email protected],

    493 620 976
    603 487 786
    493 620 976

  • Dobrý den.
    Vážení zákazníci omlouváme se za výpadek našich služeb v první polovině července, ale z důvodu dovolených a rekonstrukčních změn jsme nemohli odpovídat na vaše dotazy a expedice zboží prodloužena. Ale nyní již Internetový a kamenný obchod již plně funguje.

  • OBCHOD NEJEDE: NEZMATKUJTE, PŘÍŠTÍ TÝDEN MAJÍ ZASE FUNGOVAT

    Dobrý den,
    před čtyřmi dny jsem si objednal křovinořez v tomto internetovém obchodě, přišla mi automatická odpověď, že zjistí jestli je zboží skladem a dají co nejdříve vědět. Od té doby nic.
    Zkoušel jsem opakovaně volat na všechny dostupné telefony (dva mobily a pevná), ale nedovalal jsem se ani boha(nehledě na to, že v potvrzení objednávky u jednoho telefonu chybí nula). Nakonec jsem dospěl k závěru, že obchod na adrese Libuň č.p. 223 vede mamka s taťkou a Ti umřeli nebo je zavřeli nebo nevím.
    Nakonec jsem zkusil zavolat na telefonní číslo servisu uvedené na stánkách obchodu. Dozvěděl jsem se, že majitelé si udělali týden dovolenou. Chápu, že každý potřebuje dovolenou.
    Já zase potřebuju křoviňák. Stačilo napsat na web, že bude zavřeno a hlavně tedy bych upravil větu z potvrzení objednávky: "Naše zákaznické oddělení Vám co nejdříve potvrdí zda je zboží skladem"
    Nedalo mi to a propátral jsem ještě jednou web a nakonec na stránce Jak na to našel sdělení, že v tomto týdnu "bude omezena expedice zboží a to z důvodu rekonstrukce skladu".
    Nakonec tedy jen špatně viditelné oznámení. Přesto je ze mne velmi znechucený zákazník a řekl bych, že jeden z mnoha. Třeba je to opravdu dobrý obchod, třeba to jen podcenili..

    S pozdravem
    Krontorád