Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují
-
Nedoporučuje obchod
- Rychlost komunikace
- Neschopnost splnit objednávku
Reakce obchodu www.mamitati.cz
Dobrý den,
moc nás mrzí negativní hodnocení, ale u vaší objednávky přiznáváme, že se chyba stala na straně výrobce a nebyli jsme schopni zboží dodat. Bohužel nám oznámil, že došla látka u produktu, který jste měla objednaný a nám se nepodařila vykomunikovat další alternativa. :( Ještě jednou se omlouváme a snad nám tuto chybu odpustíte a někdy zase nakouknete.
Přejeme zdravé a pohodové dny,
www.mamitati.cz -
Nedoporučuje obchod
Zboží dorazilo za 3 dny
- Rychlé doručení
- Cena
- Nesprávně uvedené informace ke zboží
Reakce obchodu www.mamitati.cz
Dobrý den, Jakube,
moc nás mrzí, že nás nedoporučujete ostatním. Pokud jste měl jakýkoliv problém, stačilo se ozvat a vše bychom vyřídili. Pokud od zákazníka nemáme zpětnou vazbu, těžko něco vyřešíme. Po telefonické komunikaci s vámi jsme zjistili, že jste obdržel jinou barvu matrace, než byla uvedená na eshopu. Takový problém problém bychom vyřešili během jednoho dne. Skutečně jsme moc rádi za zpětnou vazbu zákazníků, protože můžeme různé chyby obratem opravit a napravit.
Určitě se příště ozvěte. :)
Mějte pohodové dny,
www.mamitati.cz -
Nedoporučuje obchod
Nespokojená, zboží nedorazilo ikdyz bylo dopředu zaplacené. Vše svedli na dopravce ale po zjištění zboží ani neodeslal dopravci. Peníze za zboží mi nevyplatilo zatím spet.
Reakce obchodu www.mamitati.cz
Dobrý den,
je nám velice líto, že jste s našim eshopem nespokojená i přesto, že jsme v telefonickém kontaktu a vaši zásilku pracně řešíme. Balíček jsme odeslali přes kurýra PPL, jak jste si v eshopu vybrala, ale bohužel se přepravci ztratil. Vše máme doložené na svozovém listě ze dne 11. 1. a teď zjišťujeme, kde balíček putuje. Můžete si být jistá, že na nikoho nic nesvádíme, to by žádné straně v ničem nepomohlo. Kolegyně vám navrhovala, že vám kombinézku zašleme znovu na dobírku, ať můžete kombinézku už využívat a přeplatek z první zásilky obratem pošleme na účet. Občas se stane, že zásilka bez pohybu se po několik dnech objeví a je zákazníkovi doručována, čili byste obdržela doublované objednávky. Docela dobře nerozumím tomu, když se s kolegyní domluvíte na řešení, v zápětí pak napíšete negativní hodnocení?
I přes tyto komplikace pevně věřím, že se problém se zásilkou brzy vyřeší a vy oceníte alespoň naší snahu a možná změníte názor. :)
Přejeme fajn dny,
www.mamitati.cz -
Nedoporučuje obchod
Vybrané zboží bylo skladem, proto jsem ho objednala. Chtěla jsem ho jako Vánoční dárek. Kdyby skladem nebylo, tak ho objednám jinde, protože by mi bylo jasné, že do Vánoc nedojde. Až po několika dnech mi dorazil e-mail, že jsem si vybrala zboží, které nemají skladem, ale že naskladní. Až po mé urgenci, jestli mohu se zbožím počítat do Vánoc, mi bylo sděleno, že ne.
Reakce obchodu www.mamitati.cz
Dobrý den,
mrzí nás, že náš ehop nedoporučujete ostatním zákaznicím, ale chyba nebyla na naší straně. Pokud u nás nastane nějaký zádrhel, nemáme problém situaci vyřešit a přiznat, že jsme udělali chybu. Produkt nebyl skladem již zhruba od října, čili v okamžiku objednání jste tuto informaci musela na eshopu vidět. Chápeme, že jste mohla přehlédnout, proto jsme vám zasílali ještě i email s informací o nedostupnosti. Aktuálně jste s kolegyní domluvená, že si na zboží počkáte, takže považujeme problém za vyřešený. :)
Mějte se zatím krásně a přejeme fajn dny,
www.mamitati.cz -
Nedoporučuje obchod
- na soupravičce do porodnice fleky.Některé nejdou odstranit .
Reakce obchodu www.mamitati.cz
Dobrý den,
velmi nás mrzí vaše negativní recenze, ale stačilo nám dát vědět, napsat email, sms a my bychom se vám ihned ozvali a vše vyřešili. V takovýchto případech stačí zaslat fotku a obratem bychom vám zaslali nepoškozený kus výměnou za poškozený. Stálo by vás to jenom čas, všechny náklady na výměnu v takovémto případě hradíme my.
I přesto budeme rádi, když se k nám zase někdy vrátíte, jsme si jistí, že již budete spokojená na 100%.
Mějte zdravé a pohodové podzimní dny,
www.mamitati.cz -
Nedoporučuje obchod
- Nejprve přišla jen část objednané sady, na kterou jsme 14 dnů čekali, zbytek byl nedostupný. Zásilka byla vrácena s tím, že do 14 dnů přijde sada celá, termín nebyl dodržen, zásilka nepřišla. Museli jsme vybrat jiné zboží, které bylo doručeno poslední možný den. Zbytečný stres pro nastávající maminku.. Bohužel nedoporučuji.
Reakce obchodu www.mamitati.cz
Dobrý den,
mrzí nás, že náš obchod nedoporučujete ostatním a nejste spokojená ani s naší komunikací. Snažili jsme se intenzivně vyřešit problém s nedodáním produktu, který jste měla objednaný, kvůli nedostupnosti látky. V aktuální době se občas stává, že námi nabízené produkty výrobce slíbí dodat a bohužel materiál je pak nedostupný. Proto nabízíme alternativní produkty SKLADEM, které jsme schopni odeslat ihned druhý pracovní den po zrealizování objednávky. Pokud jste na zboží spěchala, mohla jste se domluvit na rychlém náhradním řešení, ale trvala jste na tom, že si na zboží počkáte. Takže za nás je to velká škoda, protože jinak bychom se s vámi domluvili na jiném postupu.
Co uznat musíme a zároveň se omlouváme je, že jsme vám poprvé zaslali sadu nekompletní resp. jenom její část. Tu jsme si na vlastní náklady stáhli zpět, ať nemusíte platit dopravu a chtěli jsme dodat sadu kompletní.
Budeme moc rádi, pokud na nás změníte názor a třeba zkusíte další nákup, který bude zcela jistě již bez problémů.
Mějte fajn dny,
www.mamitati.cz -
Nedoporučuje obchod
- Zboží mi ještě nedorazilo i přesto že je zaplaceno 28.8.2020
Reakce obchodu www.mamitati.cz
Dobrý den,
dovolte nám reagovat na recenzi, kde z naší strany k žádnému pochybení nedošlo. Ve vaší objednávce byl jeden produkt kojenecké polodupačky na objednání s dodací lhůtou 14 pracovních dní.
27/8 vám byl rovněž odeslaný email s informací, že čekáme na našití produktu. Dodací lhůta byla taky dodržená a dnes vám objednávku expedujeme, zboží je již zhotovené. Jenom chceme požádat, pokud máte jakoukoliv nesrovnalost s objednávkou nebo dotaz, stačí zavolat, napsat email a vše vysvětlíme nebo navrhneme schůdný postup řešení. Není potřeba ihned udělovat negativní recenze zvlášť, když v tomto případě je navíc neopodstatněná.
Přejeme příjemné dny a budeme se těšit třeba u příští objednávky. Věříme, že bude vše v naprostém pořádku. :)
www.mamitati.cz -
Nedoporučuje obchod
Zboží dorazilo za 3 týdny
- hezké, kvalitní zboží za dobrou cenu
- dlouhá dodací doba
Na objednávku jsem čekala tři týdny. Asi po týdnu mě informovali, že není čepička skladem, která při objednání skladem byla. Objednávku odmítli rozdělit, takže tedy počkám 5 dní. Poté se nikdo i přes domluvu neozval. Napsala jsem e-mail, na který mi bylo odpovězeno, že se omlouvají, ale že zboží stále není skladem. Po dalším týdnu, kdy jsem se opět informovala, tak mi bylo sděleno, že tentokrát není bryndák, který při objednání opět skladem byl. Vybrala jsem si tedy jiný. Až po dalším e-mailu, že na zboží už opravdu čekám, tak mi bylo konečně odesláno.
Kvůli pozdnímu dodání, jsem musela část objednávky vrátit. Na vracejícím formuláři je adresa firmy, nikoliv však adresa, kam zboží vracet, je to trochu matující. To, že jsem jim zboží vrátila na zásilkovnu a oni to nepřevzali, byť to v obchodních podmínkách není specifikováno, už neřeším, i když jsem platila tedy dvojí poštovné. Alespoň mi ale ze strany obchodu byla prodloužena lhůta pro vrácení. Díky! Peníze za vrácené zboží mi přišly cca po 14 dnech, což je v pořádku.Reakce obchodu www.mamitati.cz
Dobrý den,
u Vaší objednávky bohužel musíme uznat, že se né zcela povedla podle našich představ. Skutečně jsme čekali na dodání zboží od výrobce, který měl zdržení a tímto se celý proces vyřizování objednávky pozdržel. Poté jste odstoupila od smlouvy a vrátila nám zboží přes Zásilkovnu a její výdejní místo, což vzhledem k dispozičnímu umístění firmy nelze vyzvednout a zboží je nutno zaslat na adresu uvedenou v obchodních podmínkách přímo k nám do společnosti. Za toto upozornění děkujeme, nebylo zcela zřejmě uvedené na eshopu a již je jednoduše dohledatelné i v obchodních podmínkách.
I přesto jsme velice rádi, že se Vám naše produkty a jejich kvalita líbila. Budeme moc rádi, když se k nám vrátíte a dokážeme Vám, že spokojený zákazník je pro nás ta největší priorita a budete tak spokojená na 100%. :)
Přejeme Vám krásné dny,
www.mamitati.cz -
Nedoporučuje obchod
Nedoporučuji obchod i prez zboží dostupné v eschopu mi zboží nedorazil ani po 3 týdnech.....i pokud zboží dorazí tady již objednávat nebudu
Reakce obchodu www.mamitati.cz
Dobrý den,
mrzí nás, že i přes veškerou snahu nás nedoporučujete ostatním. Telefonicky jsme se Vám snažili vysvětlit, že jste si objednala produkt, který v době objednání nebyl skladem a byla u něj uvedená doba dodání. Dostala jste i informativní emaily, kde jsme Vás o době dodání informovali, že se produkt musí dát zhotovit. Nicméně, pokud jste nechtěla čekat, stačilo objednávku zrušit nebo bychom Vám nabídli jinou alternativu. O nic takového jste zájem neměla, takže jenom příště doporučíme, čtěte pořádně informace na webu, kde jsou všechny údaje relevantní a vyhneme se tak vzájemně zbytečnému nedorozumění a Vaší nespokojenosti.
Přejeme Vám krásný zbytek letních dní,
www.mamitati.cz -
Nedoporučuje obchod
já patřím mezi nespokojené zákazníky, protože v nabídce je označení kostička, ale ve skutečnosti je to dílek. Takže kostiček je 42 ks. V nabídce je 182ks kostek. Vnímám to jako klamání zákazníka.
Reakce obchodu www.mamitati.cz
Dobrý den,
je nám líto, že nepatříte ke spokojeným zákazníkům obzvlášť, když na naší straně nedošlo k žádnému pochybení.
Zakoupila jste si barevné plastové kostky, které obsahují 182 dílů kostek. Nesouhlasila jste s tvrzením, že balení obsahuje 182 dílků nikoliv krychlí. Kolegyně se Vám to snažila vysvětlit, ale jaksi bez pochopení. Kdybychom chtěli zákazníky klamat, tak nám věřte, že bychom již na trhu neexistovali a my historicky fungujeme již 15 let. Pokud se nám stane, že zákazník zcela jasně nepochopí popis nebo popisek, tak se vždy snažíme s našimi copywritery popisy měnit, aby byly jasné a zřetelné. V téhle situaci ale bohužel změnit není co, leda, že byste nám s tím sama pomohla.
V každém případě máte možnost od smlouvy odstoupit a zboží vrátit, pokud Vám z jakéhokoliv důvodu nevyhovuje, vůbec s tím nemáme žádný problém, ale na to jste již nereagovala. Dokonce v případě, že se jedná o reklamaci nebo nějaký zádrhel z naší strany, zařizujeme si pro zboží vlastní dopravce, aby zákazníci za dopravu platit nemuseli.
Pokud budete chtít zboží vrátit, neváhejte a odešlete nám jej na naši adresu.
Děkujeme za pochopení a přejeme krásné dny,
www.mamitati.cz -
Nedoporučuje obchod
Na eshopu jsem nakupovala poprve, libilo se mi, ze maji opravdu siroky a pekny sortiment skladem, pripadne do 10 dnu doskladneni. Objednala jsem tedy spoustu veci za nekolik tisic korun, po nejake dobe mi bylo receno, ze se nektere veci z objednavky zasekly u dodavatele. Termin doskladneni neznamy. Po tydnu jsme se ozvala -odpoved "nevime, kdy to bude".Na mou zadost mi byla odeslana alespon cast objednavky. Ani po dalsim tydnu zbytek objednavky nedosel, opet jsem se musela ozvat ja, pri te prilezitosti jsem zjistila, ze vetsina ze zbozi, na ktere cekam, je uz nejakou dobu na sklade nebo alespon v podobne variante. Az na jednu polozku (pro me zasadni polozku), jsem tedy po mesici od objednani dostala vse.. Zadne velke omluvy, zadna pozornost napriklad v podobe nejake slevy za neprijemnosti.. Vse se mi pak samozrejme prodrazilo, protoze zbylou vec jsem stezi nasla jinde a platila dalsi postovne..O ztrate casu ani nemluvim. Znovu zde objednavat bohuzel urcite nebudu. Alespon ze dodane veci byly pekne a v poradku.
Reakce obchodu www.mamitati.cz
Dobrý den,
tak to nás velice mrzí, že náš obchod nedoporučujete. Objednávku jste u nás udělala 2.5. a měla jste objednané zboží, z nichž některé produkty skladem nebyly a to jsme uváděli na eshopu. Taktéž Vám kolegyně posílala ihned email, že máte produkty objednané na zakázku. Po 14 dnech jsme opět posílali email s informací, že zboží ještě nedorazilo a nabídneme Vám částečné odeslání objednávky, samozřejmě zdarma.
19/5 Vám tedy odešel první balíček a zbylá část dorazila 29/5 opět na naše náklady kromě soupravičky do porodnice, se kterými je v součastnosti celoevropský problém. Chybí látka a kusy se našívají v daleko menším počtu, než bychom potřebovali. Ještě stále jsme ve skluzu s dodávkami kvůli nedostatku volných pracovních kapacit výrobců, ale opravdu se snažíme nabízet zboží, které můžeme odesílat ihned.
Jsme moc rádi, že se Vám naše zboží líbilo a budeme rádi, když se k nám někdy vrátíte. Můžete se přesvědčit, že každému zákazníkovi pozornost věnujeme, jak jen to jde. Pevně věříme, že se situace s produkcí každým dnem lepší a opět jsme schopni nabízet a prodávat ve lhůtách, které na e-shopu garantujeme.
Mějte fajn dny,
kolektiv www.mamitati.cz -
Nedoporučuje obchod
- Velmi mily a ochotny personal
- Rychla doprava
- Zbozi neodpovidalo popisu na webu vcetne barvy..
- Velikost neodpovidala
Bohuzel je tp jiz druha spatna zkusenost s timto obchodem, coz me velmi mrzi nebot personal je velmi mily, dopravce rychly..
Reakce obchodu www.mamitati.cz
Dobrý den,
to nás moc mrzí, že jste se zbožím nebyla spokojená a nedoporučujete ostatním zákazníkům. :( U obou objednávek jste využila službu Twisto, čili produkty jste vyzkoušela a pokud vám zboží z jakéhokoliv důvodu nevyhovuje, můžete zaslat zpět, což jste taky udělala. I kdybyste Twisto nevyužila, zboží můžete do 14 dní vrátit ze zákona a neděláme s tím vůbec žádné problémy. Popisy se taky snažíme i s velikostmi přizpůsobovat evropským rozměrům, ale je to opravdu někdy složité, každé postavě sedí něco jiného a nedá se univerzalizovat, zvlášť u těhotenské módy je to o to složitější.
I přesto jsme rádi, že jste s našimi zaměstnanci byla spokojená, vždy se snaží vyjít vstříc, pokud je to v jejich silách.
Přejeme Vám krásné dny a třeba si ještě k nám cestu někdy najdete,
kolektiv www.mamitati.cz -
Nedoporučuje obchod
Zboží které bylo psáno skladem, skladem nebylo.
Reakce obchodu www.mamitati.cz
Dobrý den,
objednala jste si matraci, která měla dodací lhůtu a zcela jistě skladem nebyla. O dostupnosti zboží jsme vás obratem informovali následující den od objednání. Za dalších 5 pracovních dní jsme poslali email, že je zboží objednané a čekáme na dodání od výrobce. Nabízeli jsme vám variantu, pokud na zboží spěcháte, ať se ozvete a nabídneme matraci skladem. Poté jste objednávku sama stornovala. Mrzí nás, že hodnotíte takto nízko kvalitu komunikace, ale kolegyňka vás o stavu objednávky informovala pravidelně. Připouštím, že nyní trochu bojujeme s dodacími lhůtami výrobců, protože ti nyní nestíhají uspokojovat v dodacích termínech své závazky, ale proto nabízíme možnost vybrat si zboží, které skladem je. To se nám daří odesílat stále druhý pracovní den od objednání.
Za celý tým www.mamitati.cz přeji pohodové on-line nákupy. Třeba na náš eshop změníte názor a něco si objednáte. :)
Gabriela -
Nedoporučuje obchod
Zboží bylo nefunkční, nevhodný materiál na ústní roušku. Popis zboží zavádějící
Reakce obchodu www.mamitati.cz
Dobrý den,
děkovat za recenzi Vám nebudeme, ale rádi popíšeme průběh objednávky.
Tu jste udělala 4.5.2020 a ihned 5.5. vám byly produkty odeslané. Objednala jste si roušky za 49 Kč, se kterými jste nebyla spokojená a chtěla jste je vrátit. Kolegyně Vám osobně volala, kde chtěla vysvětlit postup, protože se jedná o hygienické prostředky. Při neporušeném obale, kdy je zboží zabalené v průhledném sáčku, není žádný problém zboží vrátit a po vyplnění protokolu o odstoupení od smlouvy a doručení vráceného zboží Vám budou refundované peněžní prostředky. Do teď naprosto standardní situace, když pominu vaše slovní určení v emailu, že pokud peníze nevrátíme, tak budete udělovat negativní hodnocení atd. Peníze vracíme vždy a vycházíme takto zákazníkům vstříc i v případech, že jim zákonná lhůta propadne.
Kolegyně se poté s Vámi telefonicky spojila, ale pokud začnete do telefonu řvát, vyhrožovat a jednoduše si postupové kroky a celý hovor nevyslechnete, pak je těžké jakkoliv dále pokračovat. Zkuste někdy empaticky poslouchat i lidi kolem sebe, kteří se Vám snaží nabídnout řešení tak, abyste byla spokojená.
Z naší strany vždy zákazníkovi nabídneme řešení, aby se k nám rád vracel. Mohla jste si objednat více druhů konkrétních roušek a vybrat tu, která Vám bude nejvíce vyhovovat. Nabízíme jich několik z různých materiálů do dnešního dne bez jediné reklamace. Roušky prodáváme za téměř výrobní náklady, abychom pomohli uspokojit zvýšenou poptávku zákazníků, kteří si je z nějakého důvodu nejsou schopni našít sami.
Vše se dá vyřešit v mezích slušného chování a dobrých mezilidských i obchodních vztahů.
Přejeme spokojené nákupy :) a zdravé dny.
Za mamitati.cz Gabriela Kawuloková -
Nedoporučuje obchod
- Totálně zklamal
Při první objednávce zboží bylo uvedeno že je zboží skladem, objednávka byly obchodem potvrzena s tím že bude vyřízená. po nějakjé doby byl zaslán E mail že zboží již není skladen , zda na ojednávce trvám, potvrdili jsme že ne objednávce trváme. Následoval další Email, že není možno tuto objednávku vyřídit neb zboží není s návrhem objednání jiného zboží. Provedli jsme tedy přeobjednávku kdy bylo u zboží uvedeno že jsou skladem 4 ks. toto bylo přibližně kolen 17. hodin. Druhý den jsme obdrželi E mail, že se požadované zboží během noci vyprodalo. Zřejmě tato firma nemá zaveden pořadník na objednávky a neuvádí pravdivě množství zboží na skladě. Proto tuto firmu nedoporučuji nikomu.
Reakce obchodu www.mamitati.cz
Dobrý den,
už nemáme moc síly v tomto hektickém období ani reagovat, ale přece jenom budeme, protože si to mé podřízené, které jsou všechny maminky s dětmi pracující na maximum, zaslouží. Píší jménem vedoucího provozu a dovolím si shrnutí celého procesu:
Objednávku jste zrealizovala 31/3, další den 1/4 jsme vás informovali, že jste objednala zboží na dodání s dodací lhůtou 10 prac. dní. Poté jste obdržela email 6/ 4 s informací, že je zboží objednané a čekáme na jeho dodání. Reagovala jste 14/4 s tím, že si počkáte, ale kolegyně vám nabídla 15/4 skladovou alternativu, ať můžeme ihned objednávku expedovat, jelikož se blížil deadline dodací lhůty a produkt stále nebyl na skladě. Vy jste odepsala tentýž den v 17:46 hodin, že jste si tedy vybrala náhradní výrobek.
Moc se omlouváme, že nefungujeme v odpoledních směnách, ale pracujeme do 15:30 hodin a proto jsme vás požadavek řešili ihned následující den v 6:36 hodin, kdy byl vámi vybraný produkt znovu vyprodaný. A zde nastal problém.
Prosím pochopte, že nyní se zboží vyprodává takovou rychlostí, ikdyž v době, kdy koukáte na eshop máme 4 ks skladem, již za hodinu toto nemusí být pravda, natož ráno. Víme, že za skladovost a dostupnost zboží nemůžete a příliš vás tento argument nezajímá a očekáváte dodání, ale mrzí nás, že naší firmu vidíte v takto negativním světle. Není pravda, že uvádíme nepravdivé informace. V momentálním čase aktuální jsou, ale skutečně je oběh zásob velice rychlý a jejich řízení složité. Komunikaci obchodu jste taky hodnotila negativně, přitom s vámi kolegyně komunikovala několikrát a vyvinula maximální úsilí i s velkou omluvou. U vaší objednávky jsme měli tu smůlu, že produkt se i po vaší náhradní alternativě opět vyprodal a to se naštěstí stává vyjímečně.
Chtěli jsme popsat průběh vyřizování objednávky, ať si trochu uvědomíte, jak jsme nyní ve složité situaci a i přesto se snažíme vyjít zákazníkům maximálně vstříc. Jen bychom požádali o trochu laskavosti a porozumění, my se vynasnažíme svou práci odvádět na maximum. Tímto se nezbavujeme nějaké zodpovědnosti, ale není na místě po veškerém úsilí o nalezení řešení náš obchod takto negativně prezentovat.
Nemusíte náš obchod doporučovat ostatním, to naproto pochopíme, ale budeme moc rádi, když nám dáte ještě šanci a přesvědčíte se o opaku. :)
Přejeme především zdravé a pohodové dny,
za www.mamitati.cz Gabriela K. -
Příspěvek byl odstraněn na žádost autora příspěvku.
-
Nedoporučuje obchod
- Dlouhá čekací doba! 10-14dni v dnešní době příliš dlouhé. Snad se tedy dočkám,už je to 11dní a informovanost zákazníka byla jen po objednání , to je málo .
-
Nedoporučuje obchod
- zboží stále nedorazilo
-
Nedoporučuje obchod
- Neplní dodací termín
-
Nedoporučuje obchod
Bylo mi doručeno úplně jiné zboží