• nechápu jak mohu hodnotit obchod když zboží stále nedorazilo

    Reakce obchodu mam-zahradni-nabytek.cz

    Vážený zákazníku,

    Toto hodnocení zasílá automaticky systém Heureky. Hodnocení obchodu neovlivníme.
    Bohužel se stává, že při delší dodací lhůtě systém Heureky vygeneruje Vás jako zákazníka, bez ohledu na dodací lhůtu.

    Přeji Vám krásný den.
    Za www.mam-zahradni-nabytek.cz
    K. Němec

    Doprava, montáže a oddělení skladu:
    pevná linka: 266 316 228
    mobil: 608 083 088

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 4 dny

    • Obchod nabízí zboží, které neodpovídá nabídce, v tomto případě chybí impregnace a kvalita zpracování.

    Reakce obchodu mam-zahradni-nabytek.cz

    Vážený pane Jiří..

    Jak jsme si již vše řekli nyní po telefonickém hovoru, nabízíme stříšky, které nejsou impregnované a nikdy nebyly a ani o tom nikde nepíšeme, takže z naší strany nebyla žádná chyba.
    Zboží k Vám dorazilo i dříve, než máme dodací lhůtu na stránkách. Z naší strany jsme udělali maximum. Mrzí nás Vaše hodnocení.

    Za www.mam-zahradni-nabytek.cz
    K. Němec

    Doprava, montáže a oddělení skladu:
    pevná linka: 266 316 228
    mobil: 608 083 088

  • Nedoporučuje obchod

    Zboží dorazilo za 1 týden

    Odesláno až po urgenci.
    Objednáno doručení prostřednictvím České pošty, odesláno prostřednictvím kurýra GLS.

    Reakce obchodu mam-zahradni-nabytek.cz

    Vážený pane P....l,
    velmi nás mrzí, že jste s dopravci zaznamenal negativní zkušenost.
    Před Vánoci je opravdu extrémní nápor a dopravci nestíhají.
    Pokud nám zachováte věrnost, při dalším nákupu (třeba na jaře :-)) Vám nabídneme malý dárek .
    Záleží nám na Vás, budeme se zlepšovat.

    Přeji Vám hezký večer!
    za MaM obchody
    Kamil Němec
    http://www.mam-zahradni-nabytek.cz
    [email protected]
    tel. 608 083 088

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    Zboží dorazilo za 3 dny

    Rychlá dodací lhůta!!!
    Super!!!
    Avšak celý produkt byl pokryt plísní ,takze sem ho musel prebrousit a znovu natřít!!
    Škoda že nelze vkládat foto...

    Reakce obchodu mam-zahradni-nabytek.cz

    Vážený pane S....r,

    děkujeme za Vaše hodnocení našeho e-shopu.
    Trochu jsme se asi nepochopili, protože tyto houpačky, jak uvádíme na stránce:
    https://www.mam-zahradni-nabytek.cz/zahradni-detske-hriste/
    uvádíme v textu, že dřevo je dodáváno v surovém stavu se zelenou impregnací proti plísni.
    Je to i trochu vidět na jednom z posledních obrázků s fotkou rozloženého hřiště na paletách.
    Každopádně se skutečně očekává, že se dřevo trochu začistí pře nátěrem lazurou nebo lakem,
    aby nezůstaly třísky a větší kapky impregnace, která se jinak rozpustí v glazuře a po nátěru zmizí.

    Přeji Vám pěkný den!
    za MaM obchody
    Jirí Macháček
    http://www.mam-zahradni-nabytek.cz
    [email protected]
    tel. 608 083 088

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • příliš dlouhá dodací lhůta

    jsou rozhodně rychlejší obchody. Již tento nevyužiji

    Reakce obchodu mam-zahradni-nabytek.cz

    Děkujeme za Vaše hodnocení našeho e-shopu, které si myslím nezasloužíme. Jsme e-shop rodinného typu a tak si skutečně zakládáme na kvalitních a rychlých službách pro naše zákazníky. Pracuji v oboru cca 16 let a tak vím, že tolik péče hned tak jiný e-shop svému sortimentu a zákazníkům nevěnuje. Pokud jste měla smůlu na nějakou delší lhůtu, pak to rozhodně nebylo naší vinou, protože u nás se nezdrží objednávka ani 1 den a dodání také provádíme do druhého dne i s dozabalením a zasláním spedicí. Doba dodání tudíž závisí jen a pouze na výrobci nebo dovozci nábytku do ČR. A pokud on jej nedodá dříve, tak jej nedodá nikdo v této republice dřív jak my.
    Děkuji předem za pochopení.
    Hezký den Vám přeje
    za MaM obchody
    Lenka KUŠMÍRKOVÁ
    http://www.mam-zahradni-nabytek.cz
    [email protected]
    tel. 608 083 088

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    • rychlá komunikace s obchodem
    • nedodržený termín dodání zboží

    pruměr

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    Zboží dorazilo za 2 týdny

    • poškozené zboží - věšáková stěna má vylomené dva dolní věšáky, nikoliv od přepravy

    Reakce obchodu mam-zahradni-nabytek.cz

    Pokud je to tak, stačí vše nafotit a udělat reklamaci ve formuláři na našich stránkách a vše vyřešíme,
    Není nutno hned psát na Heuréce špatné hodnocení, když my jsko e-shop podle Vašeho textu za to ani nemůžeme.
    Děkujeme za Vaše pochopení.
    Hezký den Vám přeje
    za MaM obchody
    Lenka KUŠMÍRKOVÁ
    http://www.mam-zahradni-nabytek.cz
    [email protected]
    tel. 608 083 088

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Jelikož mi přišlo zboží (sekačka) evidentně někým použita, ale funkčně v pořádku, nemohu tento obchod nikomu doporučit. Pokus o reklamaci se podobal přehazování horké brambory. Již zde nikdy.

    Reakce obchodu mam-zahradni-nabytek.cz

    Vážený pane Dej..., nevím pro lžete.
    Asi si myslíte, že když se schováte ne Heuréce za anonimní podpis, tak nevíme oč jde. Vy jste udělal reklamaci 1.10.13 a včera byla vyřešena, tj. za 3 týdny místo zákonných 4. Přehazování brambor, jak píšete, je pouze klasická reakce na skutečnost, kdy jste podepsal řidiči spedice převzetí balíku bez závad. Přitom jste nám potom poslal foto zcela poničené krabice a sám jste se tomu ještě v reklamaci divil.
    Nezlobte se, ale my se do dnes také divíme, jak jste něco takového mohl vůbec převzít, když Vám den před doručením přišel e-mail s červeným textem, že si máte zásilku pořádně prohlédnout a jakoukoliv závadu zapsat. Navíc je to i v obchodních podmínkách e-shopu (a to nejen našeho). Nemůžete se pak divit, že místo, abychom reklamaci rovnou zamítli, tak jsme se snažili přesvědčit spedici, že to rozbila a dále jsme dělali pokusy u výrobce sekaček, zda by uznal reklamaci pro nedostatečné zabalení.
    Odepsali nám oba, že u nich chyba není a že prostě Vaší reklamaci neuznávají, protože jste si těžkou krabici upustil Vy sám při přenášení na zahradu. A jelikož není zápis, tak je to tvrzení proti tvrzení.
    Aby to na Vás z naší strany nebylo tak drsné, napsali jsme Vám, že jsme za naší firmu ochotni uhradit náhradní díly (plastové kryty), abyste si je mohl sám vyměnit a poslali bychom Vám je zdarma. Myslílm si, že je to dosti vstřícný krok od e-shopu, který dle fotodokumentace a popisu reklamace nemusel uznat nic.
    Vaše odpověď na náš vstřícný krok je nyní na Heuréce takováto. Tak opravu nevím, jak si to mám vysvětlit.
    Za MaM obchody s.r.o. Macháček Jiří

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • zatim se mi nikdo neozval, takze nevim jestli vubec neco dorazi.

    Reakce obchodu mam-zahradni-nabytek.cz

    Jestliže jste nedostal minimálně 2 informační e-maily s termínem dodání, tak jste nejspíše chybně vyplnil svůj e-mail v objednávce a takoto Vás ani v databázi objednávek nenajdeme.
    Děkujeme předem za pochopení a zaslání telefonu nebo e-mailu s Vaším jménem, abychom Vás mohli kontaktovat.

  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    Neodpovídal rozměr uváděný v nabídce.Šířka nebyla 120 cm ale 90.Musel jsem uříznout trubky.

    Reakce obchodu mam-zahradni-nabytek.cz

    To mne velice mrzí. Rozměry přebíráme z informací od dovozců a výrobců. Není v silách e-shopu přeměřovat všech 10.000 položek nábytku. Pokud se něco takového výjimečně stane, tak je potřeba ihned volat, abychom problém vyreklamaovali ve výrobě a možná by se dal výrobek během krátké doby vyměnit za správný.
    Omloouvám se za naší firmu a děkuji předem za pochopení.