• Nedoporučuje obchod

    30 %

    • některé zboží není nové

    Prodejce nikde neuvádí, že zboží není nové, ale již nošené. Zboží přišlo seprané a s odstřiženými visačkami štítky přímo na oblečení.

    Reakce obchodu MalaRadost

    Dobrý den,
    je nám líto , že nejste spokojená. Zřejmě došlo k nedorozumění , protože naše zboží je výhradně nové a nikdy nenošené. Vy jste si vybrala oblečení z kategorie outletové bez visaček a toto JE UVEDENO VŽDY v popisu zboží, aby zákazník nebyl dezinformován. Takovéto produkty se samozřejmě nachází v nižší cenové kategorii. Této skutečnosti jste si zřejmě nevšimla.Pokud bylo Vaše očekávání jiné, nebylo problém zboží vrátit, peníze by jste obrazem obdržela na Váš účet. Znovu si dovoluji opakovat, že je nutné si přečíst co nakupuji a dívat se do sekcí ve kterých nakupuji, aby pak nedocházelo ke zbytečným překvapením. Možnost vrácení zboží samozřejmě platí, stačí nám balíček zaslat zpět :-) Děkujeme za pochopení. Lucie a Mirek

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Zboží přišlo, ale jiné, než které jsem si původně objednala. Jako omluva mi byla nabídnuta finanční kompenzace, která doposud nebyla dokončena.

    Reakce obchodu MalaRadost

    Dobrý den,
    omlouváme se za komplikace, chyba vznikla jednoznačně na naší straně, nicméně kompenzace nenastala z důvodu neuvedení čísla účtu, kam platbu zaslat. Objednávka byla placena platební kartou online,tudíž nemáme možnost částečné zpětné platby. Doposud čekáme na odpověď zákaznice. Děkujeme za pochopení.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Zatím nedorazilo.

    Ani se neozvali.

    Reakce obchodu MalaRadost

    Dobrý den,
    je nám líto, že Vám balíček nebyl doručen v termínu. Objednávka byla z naší strany vyřízena v termínu , následně nám byla ale Českou poštou vrácena z důvodu nevyzvednutí. Po domluvě jsme tedy balíček posílali znovu a ten již v pořádku dorazil. Kdybychom dostali informaci o nedoručení zásilky dříve, řešili bychom situaci s Českou poštou neprodleně. Děkujeme za pochopení.