-
Je fajn, když máte pozitivní šok z eshopu, který náhodou objevíte. Zboží mi bylo doručeno do druhé dne po objednání, ceny jsou velmi seriózní v porovnání s jinými eshopy pří koupi totožného zboží. Skvělá komunikace prakticky nonstop. Děkuji za milou zkušenost. Eva K.
-
Bohužel nemohu přidat recenzi, tak alespoň touto cestou. S obchodem jsem byl v rámci minulých nákupů vždy spokojen, ale bohužel mě dnešní (25. 2.) zkušenost velmi rozladila. Mému synovi se "rozpadly" ve škole bačkory, museli jsme tedy řešit nové. Vzhledem k tomu, že obchod Maláček máme nedaleko a byli jsme s kvalitou obuvi z tohoto obchodu spokojeni, podívali jsme se tedy na stránky. Zjistili jsme si bačkory skladem a další den po škole sjeli rovnou tam. Prodej dětské obuvi je přeci v rámci vládních opatření povolen. Nicméně jsme byli odmítnuti s tím, že koupit nelze, že jsou pouze eshop. Nepozastavil bych se nad tím, pakliže bych v minulosti v tomto obchodě na místě nenakupoval. Byli jsme před rokem kupovat dceři holinky, známá si tam také kupovala obuv pro dítě. Říkám, že mám ty boty vyfocené, zda bych mohl nahlásit typ, číslo výrobku...zda by se tedy nemohli podívat (ať se na mě nikdo nezlobí, ale boty je nutné zkusit). Přesto, že v obchodě jsem spatřil tři zaměstnance, bylo mi řečeno, že to nelze. Ani sebemenší zájem o to, jaké bačkory jsme si vybrali a zda je na prodejně vlastně mají. OK, sjeli jsme tedy do Globusu a koupili bačkory z marketu. Nicméně pro mě velké zklamání, nezájem o zákazníka a zřejmě nejsou zaměstnanci placeni od prodaného zboží. Bylo to zde vidět. V této divné době bych čekal větší zájem prodat zboží. PS: Příště se už asi nestavíme :-(
Jaroslav Černý, Ústí nad Labem
Mimochodem mám zkušenost z jiného obchodu s jiným zbžím, kde jde vidět, jak se dá operativně řešit věci přímo na místě. Ale to se musí chtít.