• Nedoporučuje obchod

    10 %

    Agresivní marketing, jednou si člověk něco koupí a začnou vás bombardovat emaily

    Reakce obchodu Magformers.cz

    Dobrý den,
    mrzí nás nízké hodnocení a rádi bychom udělali pro nápravu maximum. Nicméně ze strany eshopu Magformers nedošlo k odeslání žádného marketingového emailu.

    Zasíláme pouze e-maily informativního charakteru (objednávka se připravuje a expedujeme) další e-maily informativního charakteru zasílá Zásilkovna. Jste si prosím jistý, že se jednalo o email z naší strany?

    Dle našich záznamů bylo zboží objednáno 21.11., odesláno 22.11., uloženo k vyzvednutí 23.11. a vyzvednuto na výdejním místě Zásilkovny 24.11. Neuvědomujeme si jediný problém v dodávce, proto nám přijde nízké hodnocení irelevantní.

    Jediná chyba, která se stala a o které víme, že nebylo aktivováno zaklikávátko na Heureku v košíku a přišlo Vám tedy automaticky hodnocení na Heureku, aniž byste dostal možnost se z dotazníku předem odhlásit. Zde tedy děkujeme za upozornění, které neprodleně napravíme a omlouváme se. Našich zákazníků si vážíme a vždy se snažíme vyjít jim vstříc ku vzájemné spokojenosti. Budeme rádi, když nám více podrobností zašlete na email [email protected], pokud je to možné. Vaši emailovou adresu jsme z databází odstranili.

    S pozdravem tým Magformers CZ/SK

  • Nedoporučuje obchod

    80 %

    • rychlost doručení
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Jedná se o skvělou stavebnici, se kterou si děti opravdu vyhrají. Objednávala jsem pro syna stavebnici s kolečky na dálkové ovládání. Přišla ovšem jiná bedna. Objednaná stála 1700,-, ta co přišla o 3000,- víc. Zachovali jsme se fér, obchodu chybu nahlásili a požádali o nápravu. Tak se i stalo, paní se omluvila a obratem poslala správnou krabici, ale také chtěla okamžitě poslat zpět tu špatnou, což chápu, ale se třemi dětmi je to poněkud problematičtější. Zabalili jsme, a co nejdříve poslali, následně nám paní ještě doposlala zbytek objednávky, který nebyl na skladě. Docela mě zklamalo, že vzhledem k běhání, které kvůli chybě skladu člověk s dětmi o prázdninách měl a k tomu, že kvůli druhému pokusu o zaslání správného balíčku jsem musela urgovat babičku, aby změnila program, zůstala doma a mohla balík převzít, se tak velká firma neodvděčila alespoň dvěma, třemi kousky magnetků... Ušetřili jsme jí 3000,-. Pokud nebudu muset, už z tohoto obchodu objednávat nebudu.

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Zboží dorazilo za 3 dny

    • Drahé produkty
    • Nemožnost kupovat po jednotlivých dílech. V sadách vždy něco chybí.
  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    Zboží dorazilo za 3 dny

    • Rychlé potvrzení objednávky a předání expedici.

    Následující den po objednání jsem dostal SMS od přepravní služby GLS, že byl balíček vyzvednut do přepravy. Od té doby chodily SMS, že nelze objednávku doručit. Po kontaktu GLS jsem zjistil, že dostali od obchodu chybnou doručovací adresu a PSČ.
    Obchod svoji vinu neuznal a tvrdil, že u nich bylo vše OK. Po zjištění, kde je vina a opětovné volání do obchodu na chybu řekli, že jsou vánoce. Omluva žádná.

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    Část zboží nedotrzila

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    Zboží dorazilo za 4 dny

    • Nedostatek volby dorucovacich sluzeb, GLS nebo osobni vyzvednuti je naprosto nedostatecny a s GLS nejsem spokojeny.
  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    • Tovar som objednal pred 10.dňami a ešte ho nemám.
    • Bez informácie o stave objednávky.

    Pomalý.

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • ziadne
    • katastrofalna komunikacia so zakaznikom a neprofesionalita

    Cez obchod som si objednala stavebnicu Magformers s volbou osobneho odberu v OC Retro, po viac ako tyzdnovom cakani mi oznamili, ze tovar mi dodaju jedine postou a za sluzbu si musim priplatit.

    Reakce obchodu Magformers.cz

    škoda.. v ČR máme s přehledem 100% spokojenost a díky výpadku v zásobení a nepřipravenosti našeho partnera na Slovensku nebylo v předvánočním návalu objednávek vyřešeno vše včas a uspokojivě, za což s omlouváme. Nakonec ale všem doručeno bylo a se všemi jsme se domluvili a za případná zdržení omluvili. Od ledna 2015 bude pro Slovensko zaveden jiný systém a nasmlouván nový partner, takže věřím, že bude logistika brilantní tak, jako je tomu nyní již 3 rokem v Čechách.

    • zaplatila jsem radostně dopředu a trnu pořád jestli konečně zboží dorazí