Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

    • Inzerované zboží vůbec neměli a nebyli schopni dodat

    Reakce obchodu MADEJA Sport

    Dobrý den, ještě jednou se Vám tímto omlouváme za nedostupnost Vámi objednaných lyží Fischer. Bohužel nejspíše došlo k chybě ve skladovém systému nebo nám byly lyže odcizeny z prodejny, i toto se bohužel děje. Jelikož máme velkou prodejnu a sklad s tisíci produkty, tak toto chybějící zboží zjistíme až při objednávce nebo při inventuře.

    Po domluvě s kolegou z prodejny jste navíc byli dohodnutí na dodání úplně nového modelu od značky Fischer s výraznou slevou, který by Vám vyhovoval lépe, protože jste v původní objednávce zvolil špatnou délku lyže.

    S pozdravem, tým MADEJA Sport.

  • Foto u zboží neodpovídá realitě.

    Reakce obchodu MADEJA Sport

    Dobrý den pane Radku, za tuto skutečnost se Vám moc omlouváme. Bohužel toto se někdy stane, jelikož obrázky připravují výrobci dopředu z vyrobených vzorků, ale během masové výroby zboží někdy upraví, ale již neposkytnou potřebné podklady. Toto byl i tento případ, navíc model díky korona pandemii přecházel z předešlé sezóny a do toho vyrobili opožděně upravený model Vámi objednaných běžeckých holí Fischer. S pozdravem tým MADEJA Sport.

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    • Rozumné webové stránky
    • Lenost(vychcanost) prodavače (toho jednoho co obsluhoval mne)

    Šel jsem si koupit duši za pár korun z tím, že se jedná o kolo které používám jen v práci.
    Když jsem se dostavil na prodejnu(vstup je z parkoviště za domem, ale směrovky k němu zapomněli instalovat respektive směrovky dali za roh baráku ať si jej prohlédněte pro jistotu z obou stran když vjezdy jsou po obou stranách avšak ne na stejný parking.), prodavač mi udělil, že duše za oněch bratru 70,- není, že je pouze duše za 130,-(mimochodem nejdražší duše jakou jsem si pořídil), koupit jsem ji musel v práci najezdím cca 3-5 km a chodit to pěšky sežere neuvěřitelné množství času.
    Proto se pravděpodobně už u nich neobjevím.
    Tak asi tolik za mě.

    Reakce obchodu MADEJA Sport

    Dobrý den,
    mrzí nás Vaše špatná zkušenost. Nicméně při příchodu na naše výdejní místo jste kolegům nesdělil, že máte již vytvořenou internetovou objednávku na Vámi požadovanou duši, kterou jste měl nachystanou na osobním odběru.
    Kromě toho jste po kolegovi požadoval duši s jiným typem ventilku, než jste objednal přes internet.

    Na základě vaší kritiky jsme Vám nabídli původně objednanou duši zdarma i další kompenzaci, ale na naše návrhy jste vůbec nereagoval.
    Víc pro vaši spokojenost udělat neumíme.

    S pozdravem,
    Tým MADEJA sportu

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Nic nenapsali, neposlali, jen dotazník

    Špatné

    Reakce obchodu MADEJA Sport

    Dobrý den pane Vlastimile, v tomto případě bohužel došlo k chybě z naší strany kdy jsme se spletli ve Vašem telefonním čísle a tak jste nebyl informován o vychystání vaší objednávky. Tato však byla normálně vychystána na našem výdejním místě. Za tuto skutečnost se Vám moc omlouváme a doufáme, že i přesto na nás nezanevřete v případě dalšího nákupu. S přáním příjemného dne, MADEJA SPORT.

  • Příspěvek byl odstraněn na žádost autora příspěvku.

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • Zboží na vašich stránkách není aktuální, proto nebylo zboží možné expedovat.

    Reakce obchodu MADEJA Sport

    Dobrý den, moc se omlouváme, že jsme nemohli vyhovět. Bohužel při přechodu na nový skladový systém se tyto věci občas stávají. S pozdravem tým Madeja Sportu.

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • Spatne vedena skaldova dostupnost na webu

    Reakce obchodu MADEJA Sport

    Děkujeme Vám za recenzi. Bohužel u Vaší objednávky na kolo tomu opravdu tak bylo. Na prodejně bylo Vámi vybrané kolo prodáno pod jiným kódem a tudíž došlo k této chybě a chybně uvedené dostupnosti daného modelu. S pozdravem tým MADEJA Sport.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    prodej poškozeneho zboží za plnou cenu.

    Reakce obchodu MADEJA Sport

    Dobrý den, zboží bylo ve slevě s 30% slevou se kterou jste jej i objednal. Pokud bylo zboží poškozeno, tak za to se samozřejmě omlouváme. Bohužel při tom kvantu zboží, které máme skladem nezvládneme zkontrolovat veškeré zboží, které od dodavatelů obdržíme. Byl jste osobně na prodejně, tudíž tato skutečnost se mohla vyřešit osobně nějakou vzájemnou domluvou. S pozdravem tým MADEJA Sport.

    • moc neutratím
    • bez udání důvodu zrušili objednávku, a ještě napsali na mojí žádost

    Pokud zboží opravdu chci, musím nakoupit někde , kde mi ho dodají.

    Reakce obchodu MADEJA Sport

    Dobrý den, Vaše objednávka byla nachystána na osobním odběru kde více jak sedm dní nebyla vyzvednuta. Po této době se objednávky z osobního odběru automaticky ruší z důvodů nevyzvednutí zákazníkem. O době po jakou je objednávka nachystána je každý zákazník informován mailem. S pozdravem tým MADEJA Sport.

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    • Vyse slevy u slevneneho zbozi zavisi na tom, jakou ma ktery prodejce v dany den naladu.
  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • Zbozi inzerovane jako “skladem” skladem vubec nebylo a prodejci se vubec nepodarilo zbozi zajistit. Musel jsem koupit jinde.

    Reakce obchodu MADEJA Sport

    Dobrý den, u daného zboží bohužel došlo k chybě při inventurním pohybu na skladě. Při objemu zboží, které máme u nás skladem se může tato chyba vyskytnout. Rádi bychom Vám dané brýle objednali u našeho dodavatele, jak bylo uvedeno v omluvném mailu, který jste obdržel, ale bohužel tento model již nebyl skladem ani u něj. S pozdravem tým MADEJA Sport.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • žádná
    • absolutní nekomunikace
    • nefungující telefon
    • nefunkční email

    Nejhorší zkušenost s e-shopem. Objednávku ani přes několikeré urgence nepotvrdili. Telefon přesměrován do zahraniční telefonní schránky. Možná největší problém, že jsem kupovala kolo a chtěla jsem platbu dobírkou....

    Reakce obchodu MADEJA Sport

    Dobrý den, tato skutečnost nás mrzí. Nicméně nejsme si vědomí nějakého pochybení z naší strany. I když byla větší část firmy v Itálii, tak i přesto se řešili telefony a objednávky byly expedovány přes kolegy, kteří se nacházeli na firmě. Email je po celou dobu v provozu a neregistrovali jsme ani žádný výpadek. Je možné že Vaše objednávka spadla do spamové pošty. S pozdravem tým MADEJA Sport.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • dodání zboží

    mínus

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Mylné informace na internetových stránkách.

    Reakce obchodu MADEJA Sport

    Dobrý den, prosíme o uvedení "mylných informací"? Objednal jste si model lyží Blizzard u kterých jsou veškeré informace uvedeny výrobcem pro daný model a modelový rok. Navíc zásilka nebyla Vámi ani převzatá tudíž jste si neměl ani jak ověřit zda-li jsou informace správné či nikoliv. Z důvodů nepřevzetí, které jste uvedl v emailu vyplývá, že nepřijímáte objednané zboží častěji. S pozdravem tým Lyžeakola.cz

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    • Nepořádek ve skladu asi :-(

    Přišlo mi jiné zboží než jsem si objednala. Mám další náklady s posíláním špatného zboží zpět. Své zboží zatím stále nemám. Zaplaceno už mám 11dni :-( věřím, že mi budou mé náklady na balné a poštovné vráceny.

    Reakce obchodu MADEJA Sport

    Dobrý den, bohužel došlo ke záměně kódu zboží. Vaše náklady za poštovné budou samozřejmě kompenzovány o této skutečnosti jste byla informována i telefonicky. Zboží nám nebylo ještě vráceno od Vás, z tohoto důvodu nemůžeme zaslat náhradu. Jakmile obdržíme zásilku, tak zboží bude okamžitě vyměněno. Za vzniklé potíže se omlouváme, tým Lyžeakola.cz

    • Nespolehlivost

    Nevrátili mi peníze v zákonem stanovené lhůtě a stále na ně čekám. Zboží bylo za 10 000,- přišlo špinavé a nepoužitelné!

    Reakce obchodu MADEJA Sport

    Dobrý den, děkujeme za feedback. Při přijetí vráceného zboží žádné znečištění zjištěno nebylo. Peníze vracíme maximálně do týdne. V tomto případě došlo k pochybení na účetním oddělení. Za což se velmi omlouváme.

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    • nejlepší cena na trhu
    • nekontrolují stav zboží před expedicí

    Nalákala mne bezkonkurenční cena a dobré recenze. Bohužel přilba přišla značně zaprášená s místy narušenou vrchní vrstvou laku. Za to se mi omluvili s tím, že u starších modelů to není nic neobvyklého a že nemají kapacity na kontrolu všech expedovaných položek. Také mi doporučili do budoucna raději vybírat mezi novějšími modely (kde se toto nestává) a stávající přilbu doporučili rozleštit.

  • Nedoporučuje obchod

    80 %

    Zboží dorazilo za 3 dny

    • Lyžáky přišly s trhající se nití na jazyku a odřenou patou.