• Příspěvek byl odstraněn z důvodu nerelevantnosti obsahu.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Výhodná cena
    • Zboží nedorazilo
    • Žádná komunikace o stavu objednávky

    Objednávka učiněna 19.8. O den později byla akceptována. Od té doby se nic neděje. Žádná aktualizace. Nečekám že zboží někdy dorazí. Naštěstí jsem zvolila platbu na dobírku, tak se nebojím o peníze.

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    NEDOPORUČUJI nikomu v tomto obchodu nakupovat. Pokud máte možnost, kupte zboží jinde. V dnešní době jsou obchody vůči zákazníkům vstřícné a ochotné. Bohužel za tímto obchodem stojí "obchodní manažer" Tomáš Borusík. To je největší problém tohoto obchodu a přesně muž na špatném místě. Už jenom to, že se zachoval vůči mé osobě arogantně beru jako vrchol drzosti. To, že jsme měli nestandardní požadevek, ale podaný pěknou otázkou a s jeho arogantní odpovědí nás vcelku rozhořčilo. Objednávali jsme dcerce brusle na Vánoce. Ano, objednávali jsme je s předstihem, protože letošní rok opravdu nebyl nejlepší a člověk nevěděl co bude za pár dnů, natož tak za pár týdnů. Co se ovšem nestalo. Kupovali jsme brusle velikosti 38, aby je měla dobré i příští rok a třeba i rok další. Bohužel i přesto, že běžně nosí brusle velikosti 37, tak ji tyto byly malé. Snažili jsme se vysvětlit, že samozřejmě nebylo možné si brusle vyzkoušet dříve, i přesto, že dcera má 10 let. Prostě byl to dárek od Ježíška, i přesto, že v tomto věku to třeba není běžné. Tedy brusle jsme se pokusili vyměnit. Pouze se pozeptat. Na což nám bylo sdělo, že "to by opravdu teda možné nebylo". Po doptání proč by to možné nebylo. Nežádali jsme vrácení peněz, pouze ve stejném obchodě výměnu jednoho kusu velikosti za druhý. Všude jinde běžná věc. Ty brusle dcerka vybalila 24tého prosince. Ještě ten den večer jsme zasílali dotaz na výměnu - podotýkám, ne vrácení peněz, žádný kalkul, žádné použití. Zkusila si je v obýváku na koberci. P. Borusik má zřejmě raději penízky, než zákazníky a tedy sdělil nám, že to rozhodně možné není. Jako, pokud bychom mu to řekli hned v září, tak by v tom problém nebyl a i takové zákazníky měl, ale protože to říkáme až nyní (což tedy za nás je vcelku logické, že až nyní. Protože i přesto, že byly už 3 kola Covidu, tak bohužel Vánoce byly opět jenom jedny), tak při domluvě nyní to možné není. Takže když si něco domluvíte s p. Borusíkem v září, není problém měnit i třeba v prosinci, ale pokud tu samou věc chcete řešit v prosinci (i přesto, že situace je naprosto stejná, jen s tím rozdílem, že tento arogantní "manažer" o situaci nevěděl, tak to možné není. Co nás tedy nyní čeká. Brusle prodat, pod cenu. Koupit nové. Za stejnou cenu, jako posledně, ale nyní u jiného prodejce. Nechceme špinit obchod, či nikoho jiného, ale jde nám jenom o přístup tohoto jednoho konkrétního člověka. Popravdě nemysleli jsme si v září, že pod společností NWT bude takový problém s výměnou, nikoliv vrácením zboží do 14ti dnů, na které se tento neznalý manažer odkazoval. Z mé strany se jedná o pochybení celé společnosti, už jenom chybou toho, že zaměstnává takového člověka, který celou situaci zhodnotil špatně. Ano, každý může udělat chybu, ale je důležité si ji přiznat a napravit. Nechávali jsme mu ještě možnost zareagovat. Bohužel novou a další reakci na náš poslední e-mail jsme neobdrželi, tak musíme hodnotit. Mohl klidně napsat, že situaci špatně pochopil, špatně vyhodnotil, mohl chtít brusle přivézt osobně (jsme kousek od Zlína), ale bohužel nebyl z jeho strany vůbec zájem situaci vyřešit. Pod jeho vedení rozhodně nekupujte nic z tohoto e-shopu. Už jenom hodnocení obchodu pod 85 % je opravdu špatné a při koupi zboží jsme si tohoto nevšimli. Pokud někdo zvažuje věc, kterou by nemusel vracet, reklamovat, či měnit, není s tímto obchodem sebemenší problém (aspoň v to věříme - i přesto, že hodnocení tomu neukazuje), pokud ale kupujete věc, která by se potenciálně mohla měnit, či reklamovat, jděte raději na konkureční e-shopy, raději si připlaťte pár korun, než projet spoustu peněz jako my nyní.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží stále nedorazilo

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží jsem zaplatil, ale stále nedorazilo a žádná odezva z e-shopu.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • triko s vadou
    • další triko s vadou
    • Pokud objednáte a neřešíte žádný problém s kvalitou výrobku, super komunikace. Rychlost.

    4.9 jsem objednala toto triko u firmy LYPO poprvé, přišlo s vadou, flíčkem. Poslala jsem ho zpět . Poslala jsem ho bez krabice, to mi samozřejmě došlo pozdě. Objednala jsem druhé přes Patro, obě firmy spadají pod NWT. Přišlo s jinou vadou, špatně sešité u krku. Poslala jsem zpět s oběma krabicema. Požádala jsem mailem, telefonicky i s poznámkou v objednávce zda mohou dohlédnout na kvalitu trika, že je to už třetí triko. Výsledek? Přišlo mi zpět to první triko s vadou zabalené ve špinavé bublinkaté obálce - tedy bez krabice. Poznala jsem ho hned. Vrácení peněz za první triko proběhlo do pár dnů. Pak nastala komunikace s vrácením peněz obou trik, dost komplikovaná. Nekomunikace. Od 24.9 žádná odpověď, reakce. Dne 1.10 jsem toto oddělení urgovala telefonicky už po několikáté během celého tohoto procesu. Tak snad už to půjde do zdárného konce.

    Reakce obchodu LYPO.cz

    Dobrý den,

    omlouváme se za komplikace, bohužel ohledně trička jak nám přijde v krabici. Tak my jej posíláme, následně došlo k chybě na reklamačním oddělení které nezjistilo závadu na prvním tričku a zboží vrátili na sklad. Každopádně za tuto chybu u nás se omlouváme.

    S pozdravem

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • Vystavují 13l batoh který jsem si objednala a přišel mi velikosti 9l. Po telefonu mi bylo řečeno že batoh vymění za správnou velikost a nebudeli již na skladě tak sníží cenu dodaného. Emailem mi přišlo že mám odstoupit od smlouvy a batoh vrátit protože mají jen chybně uvedenou velikost a větší už nemají.

    Reakce obchodu LYPO.cz

    Dobrý den, bohužel jsme měli u produktu chybný parametr. Jelikož tento batoh byl pouze v menším objemu, navrhli jsme Vám zboží na naše náklady vrátit když bylo nevyhovující.

    Omlouváme se za komplikace

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    Zboží bylo zabaleno špinavé krabice, která přišla roztrhaná a některé plastové díly byly rozbité.

    Reakce obchodu LYPO.cz

    Dobrý den,

    bohužel při dopravě mohlo dojít k poškození, za tohle se omlouváme. Prosím obraťte se tedy na [email protected] a všechno s Vámi bude dořešeno.

    Omlouvám se za komplikace

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    10 dní čekám na zboží, a nic...mám to zaplacené, sned se někdo ozve

    Reakce obchodu LYPO.cz

    Dobrý den,

    reaguji na Vaši recenzi, bohužel jsme zasílali dva informační maily ani jeden nedorazil. Omlouváme se došlo k doručení jiné barvy a všechno vysvětleno po telefonické domluvě.

    Ještě jednou se omlouváme za prodlení

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    co mám hodnotit, když mi přišlo něco jiného než jsem objednal a probíhá reklamace

    Reakce obchodu LYPO.cz

    Dobrý den,

    bohužel došlo k chybě na příjmu když nám dodavatel zaslal jiný model.

    Omlouváme se za komplikace

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Po zaplacení mi došel email, že zboží bylo předáno dopravci. Po 10dnech jsem dodávku urgoval a bylo mi sděleno, že nic neodešlo, že vrátí peníze. Po 4 týdnech a několika urgencích peníze stále nevrátili.

    Reakce obchodu LYPO.cz

    Dobrý den, omlouváme se za naši chybu. Požádal jsem kompetentní osoby, aby provedli co nejdříve nápravu.

    Ještě jednou se omlouváme za naše pochybení

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Objednávka trvala příliš dlouho a nebyla žádná komunikace ze strany obchodu v žádném případě nedoporučuji

    Reakce obchodu LYPO.cz

    Dobrý den, bohužel došlo z naší strany k prodlení v dodání. Omlouváme se za tyto komplikace, ale informační maily o stavu objednávky byly zaslány.

    Ještě jednou se omlouváme za prodlení.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží, které jsem objednala před 12 dny nedorazilo. Obchod musíte sami kontaktovat, potom Vám řeknou, že to nemají skladem a pošlou za 5 dnů. Stejně to neposlali ani neinformují o tom, kdy to bude. Obchod nedoporučuji.

    Reakce obchodu LYPO.cz

    Dobrý den,

    bohužel došlo k prodlení ve výrobě u jednoho produktu. Omlouváme se za vzniklé komplikace.

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    • Dobré ceny
    • Zákazníkům se nemá lhát.

    Zboží jsme si objednal v pondělí. Ve středu jsem si všiml, že je dlouhá dodací doba a tak jsem kontaktoval eshop pomocí chatu a operátor mě ujistil, že zboží do pátka dorazí. 10 minut nato jsme obdržel email, že objednávka byla předána dopravci.
    Ve čtvrtek mi volala paní, která teprve začala řešit objedávku a že ten jeden produkt vlastně ani nemají.
    Kdyby mi operátor nelhal a neposílal lživý email o předání dopravci, objednal bych jinde a do pátka bych měl tak, jak jsem potřeboval.
    Objednávka pro mě byla bezpředmětná a tak jsem ji stornoval.
    Vhodnější je se zákazníky jednat na rovinu.

    Reakce obchodu LYPO.cz

    Dobrý den,

    reaguji na Vaše hodnocení, objednal jste zboží s dobou expedice 5 pracovních dnů. Zboží odcházelo za 2 dny, nicméně dodavatel nám dodal jinou barvu. O této skutečnosti jsme Vás ihned informovali . Následně jste chtěl celou objednávku zrušit. Mohli jsme Vám dodat alespoň část objednávky, případně zaslat chybějící kus následně. Lidská chyba se občas stane, každopádně jste byl o všem informován.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Dobrý den, objednala jsem si zboží, které zřejmě nebylo momentálně na skladě, takže jsem čekala cca týden, poté mi zboží firma Geis měla doručit.
    Žádala jsem o opětovné doručení, bohužel za celý týden mi nebyli schopni zboží dodat, až jsem nakonec dodání zrušila úplně. Na základě dohody s dodavatelem jsem si objednala zboží znovu dodáním Českou poštou. Už pátý den je balíček na stejném místě a doručení v nedohlednu zřejmě. Nebydlím na konci světa, pouze dvacet minut od Prahy. Takže nevím, v čem je momentálně problém. Takové jsou mé zkušenosti. Marcela

    Reakce obchodu LYPO.cz

    Dobrý den,

    zde nehodnotíte e-shop, ale kvalitu dopravy. U nás všechno proběhlo správně jak mělo. Expedice na objednané zboží je 5 pracovních dnů. Bohužel nedokážeme ovlivnit neschopnost dopravce, který zboží nedoručil z důvodu prvotního odmítnutí zásilky. Následně jsme s Vámi celou situaci řešili a také jsme ji komunikovali s vedením společnosti Geis.

    Nicméně se omlouváme za komplikace

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    Na odoslanie som cakal dlhsie ako je zadane v podmienkach a prisla mi ina velkost,cize objednavku musim poslat naspat a dozadovat sa spravnej velkosti.

    Reakce obchodu LYPO.cz

    Dobrý den, bohužel došlo k menšímu prodlení v expedici. Omlouváme se za zaslání chybné velikosti nicméně pokud zboží pošlete zpět bude Vám uhrazeno dopravné a proběhne následná výměna za kterou již nic platit nebudete.

    Ještě jednou mě mrzí tato situace

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    • i když zboží zatím nedorazilo, tak dobrá komunikace
    • nemohu hodnotit, zboží zatím nedorazilo

    Reakce obchodu LYPO.cz

    Dobrý den,

    bohužel došlo k prodlení z důvodu nezaslání zboží. Veškeré informace jsme si již vyměnili a zákazník s prodlením počítá.

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • Špatná komunikace. Vše na můj vkus moc dlouho trvalo.

    Reakce obchodu LYPO.cz

    Dobrý den přeji,

    ano momentálně přecházíme na nové systémové řešení. Nicméně jakmile jsme expedovali, ihned jsme Vás informovali. Doba expedice batohu byla 5 pracovních dnů, došlo k menšímu prodlení před Vánoci.

    Omlouváme se za komplikace

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • Rychlá reakce pracovníků zákaznického servisu
    • Snaha nabídnout alternativní produkt
    • Rychlé vrácení platby po stornování objednávky
    • Produkt deklarovaný jako skladem, bohužel skladem nebyl.
    • Po odeslání objednávky mi došlo mailem info, že firma přechází na nový systém a že se objednávka zpozdí o týden.
    • Po 10 dnech na můj dotaz zda je zboží skutečně skladem jsem dostal info, že jej již nelze objednat

    Velmi dobrý dojem je z komunikace zákaznického servisu, to že zboží není skladem se může stát, škoda jen, že mi to nenapsali hned a že jsem musel deset dní čekat a sám se dotázat na stav objednávky.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Obchod nabízí zboží, které ví, že nemůže dodat. Ihned nabídne jinou variantu za tzv.výhodnou cenu.
    • Rozhodně nedoporučuji

    Reakce obchodu LYPO.cz

    Dobrý den přeji,

    bohužel došlo k vyprodání produktu, to se občas stane všem. Chtěli jsme Vám vyjít vstříc ale ne každému se dokážeme zavděčit. Nicméně se omlouváme za komplikace.