Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží jsem před 26 dny uhradila, ale stále nedorazilo. Toto hodnotím velice negativně.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Špatná komunikace, spíš žádná, p. Vyklická byla neochotná a nepříjemná při jednání , na zboží se čekalo přes 2 měsíce, 3 krát jsme museli potvrzovat a opravovat objednávku a povedlo se to až na 4 pokus po 2 měsících čekání.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Nic nevím zaplatil jsem a napsali že se vyskladňuje a je to cca 10 dnu a zboží je skladem.

    Reakce obchodu Luxprim.cz

    Dobrý den,

    velice nás mrzí vzniklá situace i Vaše negativní hodnocení. Bohužel došlo k rychlejšímu vyprodání zásob, než se předpokládalo a náš interní systém nedokázal včas přepsat zboží na nedostupné. Vaši objednávku už jsme odeslali a moc se omlouváme za delší termín dodání.

    Krásný den
    Lukáš | Luxprim.cz

  • Příspěvek byl odstraněn na žádost autora příspěvku.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    -zboží nebylo ani po 14 dnech dodáno, obchod se mě nesnažil ani informovat o tom, že zboží už není skladem

    Reakce obchodu Luxprim.cz

    Dobrý den,

    velice nás mrzí vzniklá situace i Vaše negativní hodnocení. Bohužel došlo k rychlejšímu vyprodání zásob, než se předpokládalo a náš interní systém nedokázal včas přepsat zboží na nedostupné. Již nyní pracujeme na vylepšení systému, aby se podobná situace neopakovala. Ještě jednou se tedy omlouváme. Chápeme, že jsme Vám způsobili komplikace a jako omluvu jsme Vám nabídli slevu.

    Krásný den
    Lukáš | Luxprim.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Bohužel jsem lampu objednala jako Vánoční dárek a ještě po 3 týdnech od objednání nedorazila, nikdo mi nezavolol ani nijak jinak neinformoval.

    Reakce obchodu Luxprim.cz

    Dobrý den,

    velice nás mrzí vzniklá situace i Vaše negativní hodnocení. Bohužel došlo k rychlejšímu vyprodání zásob, než se předpokládalo a náš interní systém nedokázal včas přepsat zboží na nedostupné. Jedná se o ručně vyráběné svítidlo, u něhož je dodací doba obvykle 21 dnů. Ještě jednou se tedy omlouváme. Chápeme, že jsme Vám způsobili komplikace a jako omluvu jsme Vám nabídli slevu.

    Krásný den
    Lukáš | Luxprim.cz

    • I přes mailovou urgenci nebyli schopni poslat správnou objednávku. Nevím, co dodat.

    Reakce obchodu Luxprim.cz

    Dobrý den,

    velmi nás mrzí Vaše nepříjemná zkušenost s nákupem na našem e-shopu. Vždy se snažíme zákazníkům vyjít maximálně vstříc. Bohužel tentokrát došlo k chybě na straně našeho dodavatele, který nám dodal produkt ve špatné barevné variantě. Ihned jsme vše napravili a jako kompenzaci nabídli slevu. Za komplikace se moc omlouváme.

    Krásný den
    Lukáš | Luxprim.cz

  • Příspěvek byl odstraněn na žádost autora příspěvku.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Na zboží které mělo být skladem jsem marně čekal víc než týden. Po mailové urgenci se mi ozvali že čekají na žárovky které byly součástí objednávky. Nakonec odesláno nekompletní jen se dvěma žárovkami. na zbylé dvě žárovky marně čekám dodnes. Dnes je to 26 dní.

    Reakce obchodu Luxprim.cz

    Dobrý den pane Kryško,

    našim zákazníkům se vždy snažíme dodávat objednávky kompletní, ale ne vždy je to možné. V těchto případech je zákazník vždy informován a část objednávky se odesílá po vzájemné dohodě. Bohužel v době Vaší objednávky jsme čekali na dodání žárovek od výrobce, které nepřišly v avizovaném termínu. Proto jsme se s Vámi dohodli na zaslání části objednávky, kterou jsme měli skladem. Žárovky přišly bohužel po velmi dlouhé době teprve nyní.

    Opravdu nám je líto, že jste musel čekat na dodání déle. Chápeme, že to muselo být velmi nepříjemné a mrzí nás, že jste si z toho odnesl špatnou zkušenost s námi. V budoucnu se budeme snažit těmto nepříjemnostem předcházet. Ještě jednou se omlouváme.

    Hezký den přeje
    Tým Luxprim

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Velmi špatná komunikace

    Reakce obchodu Luxprim.cz

    Dobrý den,
    mrzí nás, že nejste spokojen s naší komunikací. Vždy se snažíme našim zákazníků vyjít ve všem vstříc a o stavu jejich objednávek je včas informovat. Každopádně se vynasnažíme komunikaci ještě více zlepšit, aby nenastávala žádná nedorozumění.

    Hezký den přeje
    Tým Luxprim

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Do mnou vybrané zásilkovny mi byla doručená jen část objednaného zboží. Další část mi byla doručená prostřednictvím DPD. Přčsto že jsem 2x požadovala platbu kartou, řidič DPD měl nastavenou platbu v hotovosti.
    Na telefonní číslo E-shopové objednávky: +420 720 074 053 jsem se dovolala až po několikáté. Nikdo to tam dlouho nebral.

    Reakce obchodu Luxprim.cz

    Dobrý den,

    je nám líto, že nejste spokojena s naším obchodem, nicméně všechna svítidla, která jste si objednala, jsme předali Zásilkovně tak, jak bylo uvedeno ve Vaší objednávce. Zásilkovna však část Vaší objednávky vyhodnotila jako nadrozměrnou zásilku a předala ji DPD. Bohužel již neupravili možnost platby, ale to už jsme my nemohli ovlivnit.

    Vše se nakonec úspěšně vyřešilo a svítidla jste obdržela. Doufáme, že Vám budou dělat radost a za vzniklé nepříjemnosti s dodavateli se omlouváme.

    Hezký den přeje
    Tým Luxprim

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Nedostal jsem do mailu avizované údaje k platbě zboží. Ty vygenerované těsně po nákupu 29.11. jsem zavřel v dobré víře, že je budu mít následně ve svém emailu. Na email mi luxprim posílá jen reklamu, ale ne užitečné a potřebné věci. Zboží není dodnes zaplaceno, proto jsem jej nedostal. Urgoval jsem to mailem 3.12. opět bez odpovědi.

    Reakce obchodu Luxprim.cz

    Dobrý den pane Strnade,

    údaje k platbě zboží Vám byly zaslány ihned po Vašem emailu. Na základě telefonické komunikace jsme spolu tedy dospěli k názoru, že z nějakého technického důvodu Vám informační emaily nepřišly. Jsme rádi, že se nám podařilo vše vyřešit telefonicky. Zboží jsme Vám již zaslali, tak snad už bude vše v pořádku. Děkujeme za Vaši trpělivost a za delší čekání na zboží se omlouváme.

    Hezký den přeje
    Tým Luxprim

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Rychle vyřízená objednávka

    Objednali jsme 2 ks světel. Již krabice byly poškozené (vypadaly jako již otevřené a znovu zavřené) a po vybalení svítidel jsme zjistili, ze jedno z nich je poškozené. Budeme reklamovat, ale při objednávání přes E-shop je to dost problematické.
    U svítidel neni uveden výrobce a není přiložený návod k montáži. Při žádosti o zaslání návodu k instalaci se již nikdo z E-shopu neozval.

    Reakce obchodu Luxprim.cz

    Dobrý den,
    k poškození většinou dochází při dopravě. Je proto nutné vždy pečlivě zkontrolovat zásilku při převzetí a popřípadě ihned reklamovat u dopravce.
    Nicméně není problém toto vyřešit výměnou kus za kus osobně v našem showroomu nebo i vybranou dopravou.

    S pozdravem tým luxprim.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Produkt za výhodnou cenu, sleva na první nákup.
    • Zboží nedodáno ani po 14 dnech, dotaz na stav objednávky zaslaný elektronickou poštou bez odpovědi.

    Zboží objednáno 23.11 s tím, že si jej osobně vyzvednu na prodejně. Dle stavu objednávky 26.11 předáno k expedici (nevím, kam to expedují, když jsem si vybral osobní odběr, ale zřejmě z externího skladu na pobočku - budiž), dnes je 8.12 a objednávka stále ve stejném stavu. Na dotaz nereagují.

    Reakce obchodu Luxprim.cz

    Dobrý den,
    to se opravdu nepovedlo ;o(
    Vaše objednávka se nám ztratila na expedici a i přes Vaši mailovou urgenci jsme vše dohledali až dnes, tedy 10.12.2018.
    Omlouváme se!
    Zboží je již připraveno k vyzvednutí a jako omluvu Vám přikládáme voucher 300kč na příští nákup.

    S pozdravem

    tým Luxprim

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    První email ve věci mi přišel po 13 dnech od Heureky ať ohodnotím nákup :( z eshopu vůbec nic za celou dobu

    Reakce obchodu Luxprim.cz

    Dobrý den,

    odeslali jsme Vám 3 e-maily spojené s Vaší objednávkou (1.7. probíhá příprava, 1.7. čekání na naskladnění, 9.7.připraveno na prodejně) na e-mail. adresu, kterou jste zadal při objednávce. Bohužel neznáme technické důvody, proč Vám e-maily nebyly doručeny.

    I přes výše zmíněnou komplikaci jsme rádi, že se objednávka zrealizovala a Vy jste obdržel Vaše svítidla.

    Děkujeme za pochopení.

    Tým LuxPrim

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • dlouhá doba dodání

    Reakce obchodu Luxprim.cz

    Dobrý den,

    u produktů našeho eshopu je uvedeno, že jsou buď skladem, nebo pokud nejsou skladem, tak je uvedena doba dodání. Je nám líto, pokud jste přehlédl dobu dodání. Avšak tím že jste objednávku odeslal, tak jste dobu dodání akceptoval.

    Děkujeme za pochopení.

    Tým LuxPrim

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Špatná domluva s obchodem. Zboží jsem objednala a zaplatila a pak mi napsali že už ho nemaj a do dneška mi nepřišli peníze.
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    I když bylo psáno svitidlo skladem, nebylo. Na mé dva dotazy, zda bude a případně kdy... mi už nikdo z obchodu nereagoval. ☹️