Přihlásit se a přidat příspěvek
  • Bude i nadále mít Lunzo dopravu zdarma a takto velké slevy? Opravdu mi tento obchod vyhovuje a nerada bych, aby se to změnilo.. Děkuji předem za odpověď

  • DOPORUČUJUU SUPEER!:)

  • ja doporucuji, co vy?

    • jj, super obchod, zboží došlo v pořádku.. také doporučuji

  • Nemohla jsem si nevšimnout co se tu poslední dobou děje. Na Lunzo nakupuji již rok a pravidelně. Někdy i několikrát do měsíce. Za celou tu dobu, co si objendávám, jsem neměla žádnou špatnou zkušenost. Myslím si, že je to hlavně díky tomu, že jsem si nějdříve přečetla jejich obchodní podmínky a zjistila jsem, že nefungují jako normální eshop. Lidé, kteří sem píšou špatné recenze se pravděpodobně s tímto neseznámili a objednávají s tím, že od Lunza očekávají to, co od běžného eshopu a také se tak k nim chovají.
    Jasně, že když jsou zvyklí, že jim v dnešní době přijde zboží skoro ještě ten den, co si to objednají, tak pak doba dodání až 25 dní je pro ně neúnosná a mají za potřebu firmu špinit kde se dá.

    Já mám tuto firmu opravdu velice ráda a se zbožím jsem vždy spokojena. Přála bych jim, aby měli více rozumných zákazníků, kteří nejsou líní číst.

  • mohu se zeptat co jste si objednali na lunzo a jak jste s tim byly spokojeni?

    :)

    • Přidávám svojí zkušenost, byla jsem spokojená, lunzo splnilo, co slibovali, komunikace je rychlá a příjemná. Super. Krásný den

  • Doporučuji. Já mám doboru zkušenost.

    Určitě zkuste objednat.

  • Všechno v pořádku. Jsem spokojená.

    Jaké jsou vaše zkušenosti? :)

  • Mohu vám doporučit firmu Lunzo, mám nové rtěnky a jsou skvělé!

    Mají perfektní výdrž.

  • Mohu vám doporučit firmu Lunzo, mám nové rtěnky a jsou skvělé!

    Mají perfektní výdž.

  • rozhodně firmu doporučuji, jsou milí a vstřícní.

    mají krásné věci a za dobré ceny.

  • Můj první nákup dal za pravdu všem, kteří mě varovali.
    Dodací lhůta 25 dní a poslali mi obuv, kterou obuje můj známý s nohou o čtyři čísla větší. Nedivím se, pokud paní Ciprová vypěnila do vulgárna. Dělá-li z vás školený zaměstnanec reklamačního oddělení s milým úsměvem debila, dá se pozapomenout na slušné vychování.
    Nosím č 38.
    Objednala jsem si č. 39, aby se mi vešla vložka.
    Poslali mi boty označené "40" o velikosti 42,5. Strašně smrděly.
    Slovenské reklamace je třeba posílat do Česka!!, poštovné cca 9,5€.
    Takže zatím mám velké H, + zvýšený tlak,
    mínus 52€ za boty pro Krakonoše, poštovné bude 10€.
    K tomu mě vytáčí komunikační slepice na mailu, tvrzením, že je vše OK
    (prý proto, že mají asiati menší nohu!!!-genitální argument)
    a ještě po mně loudí smajlíka za superkomunikaci.
    Chápu, že taková firmy nemohou řešit reklamace jinak než mailem či telefonicky, ​(​státní hranice - další výhoda​)​.
    Úmrtnost pracovníků oddělení by byla příliš vysoká.

  • VŠE OK

  • Dobrý den,

    se zboží jsem byl spokojen, stejně tak jako s celým fungováním obchodu.

    Jsou vstřícní, doručí zboží jak mají a zboží je takové, jaké si ho objednáte.

  • Jelikož moje recenze a hodnocení o LUNZO je neviditelná pridávám ještě sem.Objednala jsem šaty.Objednavka byla vyřízena vvterminu avsak obdržela jsem šaty které se neshodují s těmi které jsem objednala navíc mi byly doručeny v jiné velikosti které údajně upravují úmyslně pro Evropský trh a k tomu všemu poškozené ??!!! LUNZO se distancuje úplně od všeho .. Proto POZOR !!!!!!! Nechápu jak jeto možné aby takhle v ČR a v Evropě vůbec fungovali !!!!

    • Dobrý den,

      já jsem byl naopak nadmíru spokojen...

    • Negativní informace se buď nedají na určená místa vložit, nebo je prostě vymažou.

  • LUNZO- !!!!!!!!!!!!!KATASTROFA !!!!!!!!!!. Právě se mě ptají, zda jsem spokojená s obchodem. Bohužel mi na začátku ledna zaplacené zboží stále nedorazilo a operátor mi dnes sdělil, že dorazí za 5-25 dní, což mi řekl již dvakrát. Mám tedy prý své zboží očekávat v dubnu.NEDOPORUČUJI!!!!!!!!!