Přihlásit se a přidat příspěvek
  • Dobrý den, jsem spokojená s rychlostí a kvalitou zboží.
    Jen doporučit

  • Dobrý den, velmi mne mrzí, že poté co jsem napsala do hodnocení připomínku k ne zrovna příznivé možnosti využívání tzv bonusových bodů, ačkoli jsem byla dlouhodobým spokojeným zákazníkem a nakoupila ne malé množství zboží, byl mi obchodem zablokován zákaznický účet. Obchod jsem měla ráda a byl i velmi vstřícný a tak mne toto jednání velmi překvapilo. Recenze se přeci píší proto, aby si z nich mohl něco vzít nejen zákazník, ale i prodejce. Opravdu podivné jednání. Vždy jsem platila předem, pouze jednou jsem objednávku vracela. Myslím, že nejsem určitě nespolehlivý zákazník.

    • Dobrý den paní Zajícová,

      Ráda bych upřesnila Váš komentář. Ano určitě nejste nespolehlivý zákazník, to ani nikdo netvrdí. Nechtěla jste respektovat podmínky pro bonusový program, tyto podmínky jsou od prvopočátku vyvěšeny na našem e-shopu a je nutné si je předem „nastudovat“, pokud se do bonusového programu budete chtít zapojit, vyhnete se jak Vy tak i my pak zbytečným nepříjemnostem. Tyto podmínky platí pro každého zákazníka, který se programu bude chtít účastnit, nelze tudíž podmínky měnit tak, jak si zákazník stanoví, nebylo by to férové jednání vůči ostatním zákazníkům, kteří tyto podmínky dodržují a využívají, což byl Váš případ. Vyměnila jste si s námi spousty emailů, ve kterých jsme se snažili Vám danou situaci vysvětlit, vždy jsme Vám vyšli vstříc, ať už se jednalo o dodatečné načtení věrnostních bodů, či ušití atypických výrobků. Co nás opravdu mrzelo, že výsledkem byla negativní recenze, ve které jste uvedla cíleně, že náš e-shop nedoporučujete, nikoliv pouze připomínka, jak uvádíte v komentáři výše, z čehož jsme usoudili, že o opětovný nákup na našem e-shopu už nebudete mít zájem. Proto bych Vás ráda touto cestou požádala, ať už budete nakupovat u nás nebo na jakémkoliv jiném e-shopu, o vstřícnější jednání a případné respektování a nastudovaní podmínek, ať už těch obchodních nebo bonusových. Váš zákaznický účet je aktivní.

      Přejeme Vám krásný den a vše nejlepší v novém roce 2023
      Tým PiCaSo

  • Jsme velice nadšeni a jsem rádi, že jsme koupili tento pěnový topper RELAX. V noci jsme špatně spali kvůli bolestech zad. Nyní je problém vyřešen. Krásně se spí a nebudíme se. Je měkoučký a teplý. Dodání bylo bleskové. Určitě DOPORUČUJI tuto firmu. Již jwsme měli jiné podložky na matrace, ale tato je nejlepší!!!