Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Zboží bylo doručeno do jiného vydejniho místa, než jsem si vybrala. V balíku chybí jedna ze zaplacených věci.

    Reakce obchodu Lobey

    Dobrý den,

    chybějící produkt v objednávce jsme spolu již vyřešili. Za přesměrování balíčku na jiné výdejní místo bohužel my nemůžeme, toto si řeší dopravce sám.

    Děkujeme Vám za nákup a omlouváme se za komplikace spojené s doručením balíčku.

    S pozdravem

    Lobey

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    • Produkty jsou kvalitní
    • Kondicioner a krém proti celulitidě má nefungující pumpičku

    Produtky jsem měla dříve oschlé, takže šly rovnou do koše, potom co Routová pěje chválu na Vaší značku, jsem zkusila znovu, intimní pěna přišla prasklá (tak to se může stát), krémy vyschlé nebyly, ale kondicionér a krém na celulitidu nejde téměř s pumpičky ven, nevrací se = nepumpuje a pro mě je strašná otrava něco řešit a řešit, napsala jsem Vám na instagramu s fotodokumentací a řekli jste ať napíšu mail s fotkami, které už ani nemám, takže jsem Vám ani nepsala. Z radosti je akorát starost. Ale po Vašem očním krému mi mizí kruhy a otoky očí, takže pokud produkt dorazí v pořádku je dobrý. Já takové štěstí neměla.

    Reakce obchodu Lobey

    Krásný den,

    mrzí nás, že nejste s produkty spokojená, vždy když budete mít problém jak s produkty nebo objednávkou stačí napsat na [email protected] a my s Vámi vyřešíme reklamaci produktů.

    Bohužel, pokud nám reklamaci nepošlete na email, nemáme ji jak s Vámi vyřešit.

    S pozdravem a přáním hezkého dne

  • Nedoporučuje obchod

    90 %

    Dlouhé čekání na balíček. V dnešní době, kdy jde vše doručit do druhého dne. Pokud Lobey plánuje slevové akce či kódy, musí byt na větší příjem objednávek připravena ‍♀️ Za me trosku zklamání čekat 8 pracovních dní a zatím stále žádná odezva o odeslání balíku. I kdyby odeslali zítra, zboží dorazí pravděpodobně až v pondělí..to je tedy zoufalé číslo 14dní

    Reakce obchodu Lobey

    Krásný den,

    velice se omlouváme za komplikace, muselo se jednat o nějaký problém ze strany dopravce nebo skladu. Pokud budete mít příště nějaké problémy s objednávkou neváhejte nás kontaktovat na [email protected] a vše spolu vyřešíme.

    S pozdravem a přáním hezkého dne

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    Zboží dorazilo za 4 dny

    • za dobírku malého krému 198,- mně přijde trochu zcestné

    Reakce obchodu Lobey

    Dobrý den, Martine,

    cena naší dopravy není pouze o ceně kterou účtuje dopravce, jsou v ní také zahrnuty náklady na balení křehkého zboží, aby nedocházelo nebo se minimalizovali riziko poškození našich produktů, nicméně vidím, že Vaše objednávka byla placená převodem, neměl by jste tedy platit za dobírku.

    Děkujeme Vám za nákup.

    S pozdravem a přáním hezkého dne

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Objednávka byla provedena na Black Friday a v potvrzovacím e-mailu byla informace o tom, že se objednávka může díky zvýšené poptávce opozdit. Což jsem brala na vědomí a čekala. Objednávka byla nakonec odeslána ve středu večer, tři dny mi přišlo přeci jen dlouho nemít žádnou informaci a u jiné objednávky z Black friday se mi to nestalo (asi všichni s návalem narozdíl od Lobey počítají a naplánují si pracovní směny navíc). Ale stále ok, jsem prostě nedočkavá.
    Zásilku si přebralo PPL a čekala jsem ve čtvrtek doručování, brzo ráno mi pípla informace od PPL, že balík je poškozen a vrací se odesílateli. Byla jsem trochu zaskočena a smutná, protože se mi to nikdy nestalo ani s objednaným skladem natož s kosmetikou. Ale co už. Chtěla jsem to rychle vyřídit a volala jsem do Lobey ráno, aby informace nezapadla a vyřešila se ta nepříjemnost obratem. Paní na lince mi řekla, abych to poslala e-mailem. Skvělé. To by mě nenapadlo, já to chtěla prostě vyřídit rychleji. Poslala jsem tedy e-mail, za pár hodin přišla odpověď, že je to mrzí a objednávku odešlou znovu.
    Do tohoto bodu jsem byla ještě docela trpělivá a snažila se být chápavá, že je vše taková blbá souhra náhod. Objednávku, ale nedoslali okamžitě ten den jak bych čekala (a to byl taky důvod proč jsem hned ráno volala na infolinku), ale byla předána až následující den přepravci. K mému překvapení zvolili jiného přepravce než jsem si původně objednala. Chtěla jsem PPLko z nějakého důvodu a bez upozornění mi to změnit (a ne pro zefektivnění – zrychlení dodání) mi nepřijde ok.
    GLS mi dnes ráno napsalo, že budou doručovat. Tak napjatě čekám jak to dopadne. Dnes mi bude doručena i zásilka objednaná z Black Friday akce, která za mnou putuje z Ameriky :-D.
    Kosmetiku Lobey objednávám poprvé, nemůžu zrecenzovat ji. Snad bude skvělá a na objednávací peklo zapomenu. Tohle opravdu nebyl zrovna zákaznicky příjemný zážitek. Vzala jsem rovnou celou sadu, abych nemusela nic řešit, což se teda opravdu nestalo.
    Asi jde jen o nečekanou souhru náhod, ale změna doručovací firmy bez mého vědomí byla už ta poslední kapka, kdy to přeteklo :-D.

    Reakce obchodu Lobey

    Krásný den,

    velice se Vám omlouváme za veškeré komplikace spojené s doručením balíčku, bohužel poškození při přepravě nijak neovlivníme. Nastalou situaci jsme se nicméně snažili neprodleně řešit odesláním nového balíčku. Kapacity dopravní společnosti PPL byly ale již pro daný den vyčerpány, a proto jsme zvolili dopravce GLS, aby nedošlo k dalšímu prodlení v odeslání a vy jste tak obdržela balíček co nejdříve od této skutečnosti. Ještě jednou se moc omlouváme za tuto nepříjemnou zkušenost s doručením a věříme, že i přesto budete s našimi výrobky spokojená.

    S pozdravem a přáním hezkého dne

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • Rychlé doručení

    Recenzi píši konkrétně na krém na akné a problematickou pleť. Po použití se mi pleť o dost zhoršila a objevil se mi červený flek na tváři, který svědí. Bohužel opět budu dávat pleť dlouho dokupy. Vyhozené peníze.

  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    • při platně nejde zkombinovat slevu od influencera a dárkový voucher
    • při platbě nelze zaplatit dvěma dárkovými poukázkami

    moje hodnocení se netýká samotných výrobků. s těmi, které používám jsem spokojená.
    za mne bych se navrhovala zamyslet:
    1) při platbě nelze zaplatit dvěma dárkovými poukázkami - nerozumím tomu proč. jedná se o úhradu a pokud mám k dispozici dvě (nebo klidně i více) dárkové poukázky, tak by mi mělo být umožněno jimi zaplatit. takto jsem musela rozdělit objednávku do dvou a hradit 2x poštovné ....
    2) při platně nejde zkombinovat slevu od influencera a dárkový voucher - tady taky nechápu důvod. nekombinuju přeci 2 slevy, ale slevu a platební metodu ...

  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    • Nejlepší produkty jsou lokální sérum na akné a aha peeling. Jinak bohužel akné řada přinesla víc škody než užitku..:(

    Za mě osobně bohužel zklamání. Po více jak měsíci užívání se mi plet o dost zhoršila a akné se vrátilo ve vetší míře..

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    • Do 2 dnů balíček přišel
    • Byl ekologicky vystlán
    • Nečtou si poznámky k objednávce
    • Po týdnu používání akné sady se mi pleť zhoršila uvidíme co udělá po měsíci
    • Jejich šampon, šíleně vysušuje a chová se jako nějaký levný "Přírodní" šampon z supermarketu

    Za mě nedoporučuji

    Reakce obchodu Lobey

    Dobrý den, Terezo,

    bohužel Vašemu požadavku jsme nemohli vyhovět, byla to poněkud netradiční žádost.

    Mrzí nás, že jste nespokojená s výrobky, můžete nám prosím napsat na [email protected]?

    S pozdravem a přáním hezkého dne

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    • nespolehlivost dodání, dlouhá dodací doba bez předchozího upozornění

    obchod není schopen vykrývat objednávky v rozumné lhůtě, informace o dodání pouze obecné; vzhledem k tomu že prodávají/ posílají kosmetiku, není možné aby produkt ležel někde na skladech/ depech, zejména v letním období; pokud nemají kapacitu na expedici, nemají dělat promoakce apod. protože tím ne-servisem, akorát zákazníky naštvou

    Reakce obchodu Lobey

    Krásny den, Lenko,

    moc se Vám omlouváme za delší dobu doručení, vždy při akci avizujeme, že může dojít ke zpoždění balíčku, jak v košíku před odesláním objednávky, tak ve shrnujícím emailu. Všechny balíčky se snažíme expedovat co nejrychleji. Mimo slevové akce je standartní doba doručení do 2 pracovních dnů.

    Děkujeme Vám za hodnocení.

    S pozdravem a přáním hezkého dne

    Adéla z LOBEY

  • Dlouhá doba doručení :(

    Reakce obchodu Lobey

    Dobrý den,

    omlouváme se za delší dobu doručení, při akci došlo ke zdržení objednávek. Vždy při akci avizujeme, že může dojít ke zpoždění balíčku, jak v košíku před odesláním objednávky, tak ve shrnujícím emailu.

    Děkujeme Vám za hodnocení.

    S pozdravem a přáním hezkého dne

    Adéla z LOBEY

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Zboží dorazilo za 1 den

    • Rychlý doručení zboží

    Bohužel veliké zklamání s kosmetikou Lobey. Kosmetika co vysušuje obličej a svědí mě po ní pleť a krém co se špatně roztírá na pleti. A to nemluvím o suché pleti co teď mám. Mám pleť v hrozném stavu. A to jsem prosím neměla na pleti žádné akné, pupínky nic a teď? Pupínky, suchá a nevypadá dobře.

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    veľmi pomalé doručenie

    Reakce obchodu Lobey

    Dobrý den, Viktorie,

    omlouváme se za komplikace, při akci došlo ke zdržení objednávek. Vždy při akci avizujeme, že může dojít ke zpoždění balíčku, jak v košíku před odesláním objednávky, tak ve shrnujícím emailu.

    Děkujeme za hodnocení.

    Přeju krásný zbytek dne

    Adéla z LOBEY

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Šampon úplně na nic. Nejen že moc nevoní, ale je ho potřeba použít opravdu hodně aby vlasy vůbec umyl. Šampon byly vyhozené peníze

    Reakce obchodu Lobey

    Krásný den,

    děkujeme za sdílení vaší zkušenosti. Oproti většině jiných "normálních" šamponů na trhu naše šampony neobsahují sulfáty (syntetické tenzidy), které velmi silně napění a mytí s nimi je tak technicky o něco jednodušší. LOBEY šampony obsahují jemné mycí složky, které oproti sulfátům vlasy a vlasovou pokožku tolik nevysušují, celkově jsou šetrnější k pokožce, ale taky přírodě a odpadním vodám, proto se k nim začíná přiklánět i mnoho profesionálních značek. Práce s bezsulfátovým šamponem je ale lehce jiná. Šamponu stačí nanést do dlaní klasické množství (cca 3 pumpičky). Vlasy je před nanesením šamponu potřeba opravdu pečlivě navlhčit. Pokud vám pak vzniklá pěna nevystačí na promasírování celé pokožky hlavy, trik spočívá v přidávání více vody, nikoli šamponu.

    S pozdravem a přáním hezkého dne

    Adéla z LOBEY

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží mi stále nedorazilo, když jsem se obrátila e-mailem, odpověděli mi, že už bylo dávno posláno, že vzorečky zasílají v obálce a že si mám zkontrolovat schránku.
    Do té samozřejmě chodím, jinak bych ani nepsala, navíc nechápu, proč když jsem si to nechala poslat jako “balíček do ruky” mi to má přijít obyčejně do schránky, když zásilka nelze dohledat.

    Reakce obchodu Lobey

    Dobrý den Petro,

    Bohužel evidujeme více případů nedoručení, nebo nekvality v doručení od České pošty. I když se snažíme věc řešit, naše možnosti jsou bohužel omezené.

    Ano vzorečky v ceně 40korun za celý balíček jsou posílány dopisem do schránky. V jiném případě by cena dopravy významně převyšovala cenu samotných produktů. Jedná se také o malé sáčky, které jinak poslat nejde.

    V případě problémů odesíláme vždy na naše náklady vzorečky znovu. Naše zákaznice tak vždy dostanou svoje produkty. Bohužel v některých případech vinou dopravce později, než by museli.

    Za tyto komplikace se Vám omlouváme a doufáme, že i tak se Vám budou produkty líbit a zamilujete si je.

    LOBEY