Přihlásit se a přidat příspěvek
  • Eri: Jsme tu pro Vás. Mějte se krásně. LIVIEN

  • Děkuji, jste zlatá:)

  • Eri: Mělo by to stačit, pokusíme se to vyzjistit. S pozdravem LIVIEN

  • A stačí Vám jen její fotografie? Nevím přesný název kabelky...

  • Eri: Dobrý den,
    rádi Vám objednáme zboží dle Vašeho přání, pakliže to bude možné. Napište nám do emailu o co konkrétně máte zájem, uděláme maximum.
    Hezký den
    LIVIEN

  • Dobrý den,
    ráda bych zeptala, zda by jste mi byli schopni zajist i kabelku, kterou nemate v nabidce na vasich strankach.
    Dekuji

  • Dobrý den,
    Vaše šaty ASOS jsem měla na sobě dvakrát (na plese) a z krajky lezou nitě. Rozhodně nešlo o běžné opotřebení, ale o závadu materiálu (mohu porovnat s jinými krajkovými věcmi co nosím mnohem častěji). Jako důvod zamítnutí rekl.je, že je to více než rok...bohužel na ples chodím 1x za rok..tak proto....Váš obchod rozhodně doporučovat nebudu, naopak.
    Hezké šaty pouze na fotkách, materiály nastojí za nic....

  • Bohdan Doubrava: Pokud máte nějaký problém, tak napište své jméno ne nick name, ať to můžeme pořešit a né si tu takto zbytečně psát. S pozdravem Livien

  • Bohdan Doubrava: Ale prosim Vás, odpovídáme na každý email a komunikujeme. Pokud Vám nechodí emaily, zkontrolujte si schránku. Tímto tuto debatu končíme. Chápeme Vaše rozhořčení, pokud Vám zboží doposud nepřišlo, ale o tom vždy každého zákazníka informujeme. Pěkný den a nashledanou LIVIEN

  • Je zajímavé jak tady komunikujete rychle, když zákazníkovi se třeba víc jak měsíc po objednání neozvete :-D

  • Bohdan Doubrava: Každému se Pavlíno, Markéto či kdo jste nezavděčíte, ale vysoké procento spokojených zákazníků převládá, na což jsme hrdi.
    Při objednání zboží si raději vždy dobře přečtěte veškeré informace, aby jste pak nebyla nemile překvapená. S pozdravem Livien

  • LIVIEN stylové kabelky: tak to si mě asi s někým pletete, zřejmě máte nespokojených zákazníku více jak vidím

  • Bohdan Doubrava: 94% spokojených zákazníků nás doporučuje, těžko bychom při "neschopnosti" o jaké píšete a o tom, že jsme nedůvěryhodný obchod fungovali dobře a spolehlivě již 5 let. Vysoké procento spokojených zákazníků mluví za nás. Vy jste si objednal, respektive Vaše paní si objednala zboží na objednávku. Dodání cca 16 dní bylo u produktu uvedeno. S tím je třeba počítat, když si takové zboží objednáte. Pak vás neopravňuje si na to stěžovat. Věříme, že se kabelka líbila. Pěkný den pane Urban alias Bohdane Doubravo.

  • Velmi nespolehlivý obchod! Pozor na ně, při objednání zboží které uvádí že mají skladem čekáte měsíc na dodání? No to snad není možné!

    Neschopnost, nedůvěryhodný obchod a hlavně neposílat nikdy peníze dopředu jinak taky můžou dodávat rok

  • Lenka B.: Dobrý den,
    víme o tom, takže jsem šaty z aukra na zkoušku zakoupili a co myslíte, že jsme dostali? Špatnou napodobeninu! Úplně jiná krajka, jiný odstín, nekvalitně ušité. Stánout fotografii si umí dnes každý,proto prosím nesuďte dříve, než se přesvědčíte sama, jak to vlastně s těmi šaty je :-) Od nás zákazník obdrží přesně ty z obrázku.
    Pěkný den
    Tým Livien

  • Na stránky Livien jsem se dostala pouhou náhodou, vyskočila na mě jako reklama na facebooku. Jediný důvod, proč jsem na ni klikla byl ten, že jsem zahlédla stejné šaty, které jsou naprosto běžně k dodání z Aukra. Zajímalo mě tedy, jaká bude cena zde. A když jsem to uviděla, tak mě to tak nadzvihlo, že jsem si dala i tu práci se zde zaregistrovat a napsat sem. Takže ty "luxusní šaty" dovezeny ze zemí EU, převážně Anglie, Francie a Itálie, vysoce kvalitní, jak je uvedeno na webu LIVIEN, jsou výrobkem z Hong-Kongu a na serveru Aukro je pořídíte již za 250,- i méně korun. Vím to, jedny mám. Neříkám však, že jsou špatné, ale za cenu, za kterou je můžete koupit na Livien? trochu silná káva. Pochopila bych i to, že nějak se ty penízky vydělávat musejí, ale takhle? opět silná kávička. Kdyby aspoň nebyl zákazník klamán původem a kvalitou šatů, tak neřeknu nic - je už na každém, jestli se rozhodne pro šaty za 1500,- či pro ty na chlup stejné za 300,- . Navíc když jsem si přečetla předchozí komentář (a vlastně jediný tady), vůbec mě to nepřekvapilo..čím to? ;)
    Takže dámy pozor, nenechte ze sebe dělat idioty.

  • No, tak se uz smiřte s tím, že min. cca 10% je nespokojených zákazniků, navíc od nich neumíte přijmout kritiku, jste neskutečně sebestřední, neprofesionální, drzí a vulgární. To si vážně myslíte, že oklamaný a podvedený zákazník si nechá vše líbit ? Komentovat už nemáte co, protože z e-mailové korespondence lze vysledovat, že neumíte počítat a pojmy si pletete - mne jste informovali až po 11-12! dnech, že zboží nemáte (pro vás je to "ihned", objednávka 20. 3. 2011, informujete mne mailem ale až 1. 4. 2011 a ještě drze bez omluvy) a dále peníze vracíte až po 5! dnech (pro vás je to "obratem" - toto jste mi tvrdili mailem 1.4. 2011 a až dnes jste napsali, že peníze jste poslali dnes, tj. 5.4. 2011 - doufám, že někdy vůbec dorazí). Je zajímavé, že na nagetivní hodnocení reagujete hned a útokem. Žádám vás o zaslání mých peněz zpět a neatakujte mne již.

  • Inuska.B: Tuto snůžku lží ani osobu pani I.B. nebudeme komentovat. Editovat emaily je naprosto jednoduché. Našich více jak 90% spokojených zákazníků (viz i hodnocení na Heurece) si udělají obrázek sami. Tým Livien

  • E-shop Livien lže - neinformovali mne hned (až po 11 dnech od objednávky), že zboží nemají a nakonec nezaslali obratem peníze zpět a už vůbec ne do 2 dnů. Dne 20. 3. 2011 jsem si objednala kabelku a zaslala peníze. Až dne 1. 4. 2011 mi bez omluvy napsali, že není k maní. Dne 1. 4. 2011 píšu, aby zaslali peníze zpět, ozývají se dotčeně až dnes, tj. 5. 4. 2011, že mi poslali peníze zpět, nakonec jeste píšou poté, co jsem zde napsala recenzi: jdi do pxxx, ty kxxxx vypatlaná, opravdu profesionalové :-) Kdo má zájem, můžu zaslat pro pobavení a zároveň varování. Dle jejich reakcí na výtky si člověk nemá nač stěžovat - viz. recenze předchozí. Nedochází jim, že ten, kdo tu má právo hodnotit, je zákazník. Kritiku nepřijímají a pak kolem sebe kopou.