Přihlásit se a přidat recenzi
  • 10 %

    • Hruza des a bida. Vubec zadne pozitivum
    • Jen negace. Lituji ze jsem si u nich kdy neco objednala. Banda podvodniku a lharu. Zbozi lacine. Vubec neodpovida cene. Dobre leda tak jako podpalovak nebo na deivi do kamen coz si myslim ze by ani nehorelo jak je to lacine!!!

    Tak abych na začátek podotkla. Objednala jsem ratanovy nabytek plus skrinovou sperkovnici. Cena zrovna nebyla nejmensi a na zbozi jsem cekala prakticky cele leto. Kdyz uz zbozi dorazilo tak ksem zjistila ze sperkovnice je praskla ve spoji coz se muselo stat pri baleni jelikoz pritel dela s nabytkem uz asi 20let a tudis se v tom vyzna!!! Pri telefonickem spojeni to trvalo asi zhruba pul dne nez nam to nekdo zvedl "ze by stesti" pri vysvetleni co se stalo bylo priteli receno ze na jejich strane nedoslo k zadnemu k poskozeni a ze za to muze dopravce "jasne kdyz krabice nebyla nijak poskozena tak za to urcite muze dopravce" bylo nam receno ze mame sepsat reklamaci a zaslat jim fotky a ze to s dopravcem budou resit. Je to pres mesic a telefony nezvedaji a kdyz jsem jim psala email tak to vse hazely na nas ze jsme jim nic nezaslaly a ze jsme mely sepsat protokol s dopravcem ale asi jaky kdyz zbozi nebylo pri dodani nijak poskozene!!! Maji tam takovy bordel a je to banda *** editováno*** ze to neni ani mozne!!! Proto to budu predavat ceske obchodni inspekci. Jen pro lidi kteri uvazuji u teto spolecnosti neco kupovat tak bych Vam rada poradila at se jim radsi vyhnou!!! Je to banda podvodniku a ani zbozi nestoji za takovehle penize a nervy. Je to vse lacinej kus "nabytku" hlavne pokud vam zbozi dorazi tak vse budou hazet na doprvce i kdyz je to jejich chyba a kdyz budete posilat podklady tak Vam je zaprou a vse nakonec stejne bude vase vina!!! Ja to v brzske dobe predavam na inspekci a pokud se chce nekdo pridat tak budu velmi rada a i pro klid vasi duse si myslim ze to bude stat za to.

  • 10 %

    • Ano, byli jsme také spokojeni s obchodem když jsme si objednali zahradní nábytek 8+1 z ratanu,ale po první sezoně jsme zjistili,že se začíná rozplétat.Nábytek byl pod zastřešenou pergolou ze třech stran stěny a na zimu dán do domu i přez veškerou snahu domluvit se na kompenzaci mi byla reklamace zamítnuta s tím,že ho myji chemickỷmi přípravky,vystavuji slunci a nechala pod bodem mrazu.Tudíž z toho vyplívá,že zahradní nábytek určený na zahradu nebo do pergoly si vlastně můžete dát do obývacího pokoje.Už nikdy o tėto firmě nechci slyšet ani slovo.S manželem jsme tak vyhodili 15000kč .Teď máme jen rozpadlé sezení a špatnou zkušenost.

    Děkuji za reakci,nabízíte slevu na nákup nového zboží a co jako mám dělat s novým již u vás zakoupeným?Ne děkuji,ale u vás už nakupovat nebudu.Co takhle jako kompenzaci zaslat náhradní poškozené díly?A jak už jsem již psala nenazývejte to zahradní nábytek,když to na zahradu ani do pergoly vlastně nejde dát !Klamete lidi a asi se přidám k paní a dám to obchodní inspekci na prověření.

    Reakce obchodu Lior

    Dobrý den, děkujeme za Vaši recenzi. Reklamace byla standartně posouzena a výsledek bohužel již neovlivníme. Možností je zaslat zboží na opětovné posouzení, případně Vám můžeme nabídnout slevu na nákup zboží nového. Děkujeme

  • 100 %

    • Spokojenost. Rychlé doručení.
  • 100 %

    • Možnost osobního odběru v Plzni

    Doporucuji

  • 100 %

    Můžu jen doporučit, rychle doručení, ochota poradit

  • 100 %

    • Ceny a výběr

    Jednoznačně doporučuji, objednal jsem zahradní nábytek a druhý den byl doma, tak by to mělo být

  • 10 %

    • Dlouhé dodací doby
    • Mizivá komunikace
    • Neschopnost řešit reklamace

    Tomuto obchodu se prosím snažte vyhnout.

    Objednal jsem si před měsícem houpací kruh, nedostal jsem žádné potvrzení objednávky ani informaci kdy bude zboží dodáno.

    Když po měsíci dorazilo, zboží bylo poškozené. Kontaktoval jsem prodejce, který me odkázal pouze na e-mailovou reklamaci s tím, že zboží nerozumí a musí to řešit servisní technik. Kontakt na něj bohužel odmítl předat.

    Celková zkušenost: nejhorší internetový obchod na který jsem za posledních 10 let narazil. Nikdy více

    Reakce obchodu Lior

    Dobrý den, děkujeme za Vaši recenzi. Situaci jsem prověřil a na infolince Vám bylo sděleno že reklamace vždy řešíme nejrychleji jak je to možné, zpravidla do 1 týdne, operátorem jste byl požádám o zaslání fotografií tak aby Vám bylo nabídnuto nejvýhodnější a nejrychlejší řešení reklamace, což jste odmítl. Reklamaci vždy posuzuje reklamační technik dle zaslaných fotografií nebo fyzicky. Veškeré podmínky reklamace jsou navíc uvedeny v OP, včetně adres pro zaslání zboží a dalších informací. Děkujeme

  • 10 %

    • komunikace
    • zboží skladem nedodáno ani po měsíci

    Přesto, že u zboží bylo uvedeno, že ho dodavatel drží skladem, nebylo dodáno ani po měsíci od objednání. Po zaslání zrušení objednávky dodavatel podával lživé informace, že zboží již expedoval, přesto, že přepravní služba nepřevzala nic k expedici. Dodavatel komunikoval.

  • Recenze byla provozovatelem odstraněna ve smyslu čl. 8.3.2 OP Heureka.

  • 100 %

    • Přehlednost stránek.
    • Rychlé doručení.
    • Milá komunikace.
    • Ceny zboží.

    Všechno proběhlo v pořádku, zboží bez problémů dorazilo. Doporučuji.

  • 100 %

    • Expresní doručení
    • Kvalitní zboží

    Skvělá komunikace. Dodání zboží ve stanoveném termínu.

  • 100 %

    • Rychle dodani
    • Vyber dopravcu

    Ok

  • 100 %

    • Krásný nábytek
    • Cena dopravy nábytku 80 kc

    Doporucuji

  • 10 %

    • Nedodání zboží.

    Objednávka č.201819161 zahradní slunečník. Objednán 29.3.2018 s dodací lhůtou 7-10 dnů. Dosud nedodán. Kdepak se stala chyba ?

    Reakce obchodu Lior

    Dobrý den, děkujeme za recenzi a velmi se omlouváme za chybu při expedici. Zásilka Vám bude doručována pod číslem DR0100035149C. Děkujeme

  • 100 %

    • Rychle dodání
    • Konzultace

    Před objednáním prodejce poradil s výběrem zbožím, jsem spokojený

  • 10 %

    • nic
    • Po objednání přišla jiná barva, kdy po skontaktování prodejce tento nabídl finanční kompenzaci ani ne v ceně poštovného. Když jsem navrhl větší finanční kompenzaci prodejce přestal komunikovat.

    Tento obchod určitě nedoporučuji

    Reakce obchodu Lior

    Dobrý den, děkujeme za Vaši recenzi. Pokud Vám byla chybou expedice odeslána jiná barevná varianta je vždy poskytnuta adekvátní sleva. Samozřejmostí je ale také výměnná zásilka kdy u Vás špatně zaslané zboží vyzvedneme a doručíme správné, případně vrátíme peníze. Aktuálně neevidujeme žádný nedořešený požadavek, je možné zaslat číslo Vaší objednávky k prověření? Děkujeme

  • 100 %

    • Bleskové dodání
    • Skvělé ceny
    • Dobrá komunikaceml

    Doporučuji

  • 100 %

    • Super domluva s prodejcem, rychlé dodání, zboží odpovídá kvalitě
    • Nic

    Obchod určitě doporučuji, vždy jsem 100 % spokojená

  • 20 %

    • Po 4.měsících po objednání matrací od výrobce (Moravia Comfort) matrace nedodali,sliby byly každý měsíc.Ukončili s tím,že již s dodavatelem nespolupracují.Na svých stránkách ho ale pořád mají. Katastofa !!!

    Nedoporučuji.

  • 30 %

    • Rychlé dodání
    • zboží nevypadá tak, jako na obrázku Lior.cz
    • Zboží vypadá hůř, kvalita neodpovídá ceně

    Zkušenost špatná

    Reakce obchodu Lior

    Dobrý den, děkujeme za Vaši recenzi. Pokud jste nebyla se zbožím spokojena je samozřejmě možnost ho vrátit. Peníze vracíme obratem nejpozději druhý den od obdržení zboží zpět. Děkujeme