• Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Nekomunikují. Zboží nezasílají i když má být dle obchodu skladem.

    Nekomunikují. Zboží nezasílají i když má být dle obchodu skladem.

    Reakce obchodu Lignus

    Dobrý den,
    z důvodu špatné momentální situace s dodávkami , máme u všech požadovaných výrobků uvedeno "skladová dostupnost na dotaz".
    Na pozdější dodání zboží jste byl naší pracovnicí upozorněn a s pozdějším dodáním celé objednávky souhlasil.
    Velice nás mrzí Vaše nespokojenost.

    Tým Lignus FM, s.r.o.

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    Telefonicky kontakt z obchodu a info, že baterie bude až příští rok

    Reakce obchodu Lignus

    Dobrý den,
    u Vámi požadovaného výrobku máme uvedeno "skladová dostupnost na dotaz".
    Dostupnost AKU baterií je v letošním roce velmi špatná.
    Omlouváme se za komplikace.

    Tým Lignus FM, s.r.o.

  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    Zboží dorazilo za 2 týdny

    V e-shopu bylo uvedeno, že je zboží na skladě, ale dodávka trvala deset dní.

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    • Nemám další (ne)zkušenosti
    • Uvádí "klamavou" nabídku

    Nevěřte tomu, že vše nabízené je také k mání, i když je psáno "skladem"

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    • Zboží uváděné skladem ve skutečnosti skladem není.

    Zboží je skladem teoreticky u dodavatele. Obchod ovšem není online napojen na sklad dodavatele, proto je informace o zboží "skladem" zavádějící.

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    • nabízí zboží které nemá skladem

    Reakce obchodu Lignus

    Dobrý den pane P.F.,
    nezbývá nám, než se omluvit, ale nastala naprosto ojedinělá a námi nepředvídaná situace, kdy Vámi objednaný, doprodejový typ sekačky, byl v okamžiku objednání ve skladovém programu zobrazen jako dostupný, ale než byla objednávka zúřadována, byl doprodán a stal se nedostupný. Poté jsme se po vzájemných tel. konzultacích snažili tento typ ještě sehnat, ale marně. Ještě jednou se omlouváme a přijmeme opatření, aby se situace neopakovala.

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    Zboží bez mého souhlasu smontovali neodborně a do motoru nalili olej, který jsem musel zaplatit. Tím že to smontovali nemohl jsem zkontrolovat obsah dodávky, ale dle návodu mi nedodali nářadí které má být součásti dodávky a musel jsem reklamovat nekompletní dodávku.

    Reakce obchodu Lignus

    Vážený pane, při osobním převzetí, jsme podle platné legislativy povinni stroj zprovoznit a předvést a to se bez provozních náplní (oleje) nedá. Co se týče dalších Vašich připomínek, jsou oprávněné a touto cestou se Vám omlouváme. Náš servisní mechanik nevěnoval dostatečnou pozornost návodu a expedici této novinky na prodejnu. Jeho chybu jsme obratem napravili.

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    • -Lignus jsem zvolil, jelikož je to blízko domova.
    • -Zboží jsem koupil v akci, kde byla sleva o 1000,- Kč.
    • -Doživotní sleva 50% na servis
    • -Autorizovaný prodejce
    • -čekal jsem 20 dní než pila dorazila do obchodu, byl jsem s tim ale ihned seznámen.
    • -je to můj první e-shop, kde jsem musel jít do bankomatu a vybrat, abych mohl hotově zaplatit
    • -tam jsem se taky dozvěděl, že slibovaná záruka tři roky platí jen kdybych si zboží osobně koupil v obchodě, asi bych ale taky čekal dvacet dní.:-) .
    • -pilu jsem dnes vyzvedl, řezat budu až o víkendu, tak další hodnocení nemohu uvést

    Je škoda, že musím obchod v mém městě takto hodnotit, za čekací dobu asi nemohli, pila nebyla prý ani v centrálním skladu, ale myslel jsem si, že jde o akci přímo Husqvarny a paní prodavačka prostě trvala na hotovostní platbě, aby nemusela platit bance poplatky, snad dodrží bezplatný první servis a seřízení.

    Reakce obchodu Lignus

    Dobrý den pane Ron.,
    je nám upřímně líto, jak dopadl Váš nákup, ale co se týče dodací lhůty tohoto modelu, jsme v tom naprosto nevinně, prodlení bylo způsobeno přímo výrobcem.
    Omlouváme se za příliš horlivý přístup prodavačky co se týče platby. Bankovní poplatky za karetní operaci ji totiž krátí tržby o cca 2,5%. Připravujeme opatření, které situaci vyřeší k oboustranné spokojenosti t.j. zákazníkům umožní bezhotovostní platbu a sníží náklady obchodu na karetní transakci. Opatření v nejbližšší době zveřejníme v Obchodních podmínkách.

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    Napíší u zboží, že je skladem, ale není to pravda. Místo dodání sdělí, že zboží ihned objednají, ale slíbené termíny neplní.

    Reakce obchodu Lignus

    Vážený pane J.H., v našem E-shopu nabízíme přes 1500 druhů zboží ( z toho je asi 1100 druhů příslušenství k výrobkům). V drtivé většině případů dorazí zboží zákazníkům včas. Ve Vašem případě došlo, jak doufáme, k ojedinělé situaci, kdy u jednoho ze tří Vámi objednaných výrobků (konkrétně domečku pro Automower) se nám nepodařilo dodržet lhůtu dodání z důvodu neočekávaného výpadku dodávek ze strany našeho dodavatele. Navíc naše pobočka ve Frýdku-Místku tento problém s Vámi nedostatečně vykomunikovala. Velmi se Vám omlouváme za způsobené nepříjemnosti a Vámi objednané zboží Vám doručíme zdarma až domů ihned jak bude dodávka kompletní.
    Vedení firmy.

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    • dodávka do domu,dore ceny
    • nikdo nekomunikuje

    nic moc