-
Nedoporučuje obchod
- Nekomunikují. Zboží nezasílají i když má být dle obchodu skladem.
Nekomunikují. Zboží nezasílají i když má být dle obchodu skladem.
Reakce obchodu Lignus
Dobrý den,
z důvodu špatné momentální situace s dodávkami , máme u všech požadovaných výrobků uvedeno "skladová dostupnost na dotaz".
Na pozdější dodání zboží jste byl naší pracovnicí upozorněn a s pozdějším dodáním celé objednávky souhlasil.
Velice nás mrzí Vaše nespokojenost.
Tým Lignus FM, s.r.o. -
Nedoporučuje obchod
Telefonicky kontakt z obchodu a info, že baterie bude až příští rok
Reakce obchodu Lignus
Dobrý den,
u Vámi požadovaného výrobku máme uvedeno "skladová dostupnost na dotaz".
Dostupnost AKU baterií je v letošním roce velmi špatná.
Omlouváme se za komplikace.
Tým Lignus FM, s.r.o. -
Nedoporučuje obchod
Zboží dorazilo za 2 týdny
V e-shopu bylo uvedeno, že je zboží na skladě, ale dodávka trvala deset dní.
-
Nedoporučuje obchod
- Nemám další (ne)zkušenosti
- Uvádí "klamavou" nabídku
Nevěřte tomu, že vše nabízené je také k mání, i když je psáno "skladem"
-
Nedoporučuje obchod
- Zboží uváděné skladem ve skutečnosti skladem není.
Zboží je skladem teoreticky u dodavatele. Obchod ovšem není online napojen na sklad dodavatele, proto je informace o zboží "skladem" zavádějící.
-
Nedoporučuje obchod
- nabízí zboží které nemá skladem
Reakce obchodu Lignus
Dobrý den pane P.F.,
nezbývá nám, než se omluvit, ale nastala naprosto ojedinělá a námi nepředvídaná situace, kdy Vámi objednaný, doprodejový typ sekačky, byl v okamžiku objednání ve skladovém programu zobrazen jako dostupný, ale než byla objednávka zúřadována, byl doprodán a stal se nedostupný. Poté jsme se po vzájemných tel. konzultacích snažili tento typ ještě sehnat, ale marně. Ještě jednou se omlouváme a přijmeme opatření, aby se situace neopakovala. -
Nedoporučuje obchod
Zboží bez mého souhlasu smontovali neodborně a do motoru nalili olej, který jsem musel zaplatit. Tím že to smontovali nemohl jsem zkontrolovat obsah dodávky, ale dle návodu mi nedodali nářadí které má být součásti dodávky a musel jsem reklamovat nekompletní dodávku.
Reakce obchodu Lignus
Vážený pane, při osobním převzetí, jsme podle platné legislativy povinni stroj zprovoznit a předvést a to se bez provozních náplní (oleje) nedá. Co se týče dalších Vašich připomínek, jsou oprávněné a touto cestou se Vám omlouváme. Náš servisní mechanik nevěnoval dostatečnou pozornost návodu a expedici této novinky na prodejnu. Jeho chybu jsme obratem napravili.
-
Nedoporučuje obchod
- -Lignus jsem zvolil, jelikož je to blízko domova.
- -Zboží jsem koupil v akci, kde byla sleva o 1000,- Kč.
- -Doživotní sleva 50% na servis
- -Autorizovaný prodejce
- -čekal jsem 20 dní než pila dorazila do obchodu, byl jsem s tim ale ihned seznámen.
- -je to můj první e-shop, kde jsem musel jít do bankomatu a vybrat, abych mohl hotově zaplatit
- -tam jsem se taky dozvěděl, že slibovaná záruka tři roky platí jen kdybych si zboží osobně koupil v obchodě, asi bych ale taky čekal dvacet dní.:-) .
- -pilu jsem dnes vyzvedl, řezat budu až o víkendu, tak další hodnocení nemohu uvést
Je škoda, že musím obchod v mém městě takto hodnotit, za čekací dobu asi nemohli, pila nebyla prý ani v centrálním skladu, ale myslel jsem si, že jde o akci přímo Husqvarny a paní prodavačka prostě trvala na hotovostní platbě, aby nemusela platit bance poplatky, snad dodrží bezplatný první servis a seřízení.
Reakce obchodu Lignus
Dobrý den pane Ron.,
je nám upřímně líto, jak dopadl Váš nákup, ale co se týče dodací lhůty tohoto modelu, jsme v tom naprosto nevinně, prodlení bylo způsobeno přímo výrobcem.
Omlouváme se za příliš horlivý přístup prodavačky co se týče platby. Bankovní poplatky za karetní operaci ji totiž krátí tržby o cca 2,5%. Připravujeme opatření, které situaci vyřeší k oboustranné spokojenosti t.j. zákazníkům umožní bezhotovostní platbu a sníží náklady obchodu na karetní transakci. Opatření v nejbližšší době zveřejníme v Obchodních podmínkách. -
Nedoporučuje obchod
Napíší u zboží, že je skladem, ale není to pravda. Místo dodání sdělí, že zboží ihned objednají, ale slíbené termíny neplní.
Reakce obchodu Lignus
Vážený pane J.H., v našem E-shopu nabízíme přes 1500 druhů zboží ( z toho je asi 1100 druhů příslušenství k výrobkům). V drtivé většině případů dorazí zboží zákazníkům včas. Ve Vašem případě došlo, jak doufáme, k ojedinělé situaci, kdy u jednoho ze tří Vámi objednaných výrobků (konkrétně domečku pro Automower) se nám nepodařilo dodržet lhůtu dodání z důvodu neočekávaného výpadku dodávek ze strany našeho dodavatele. Navíc naše pobočka ve Frýdku-Místku tento problém s Vámi nedostatečně vykomunikovala. Velmi se Vám omlouváme za způsobené nepříjemnosti a Vámi objednané zboží Vám doručíme zdarma až domů ihned jak bude dodávka kompletní.
Vedení firmy. -
Nedoporučuje obchod
- dodávka do domu,dore ceny
- nikdo nekomunikuje
nic moc