Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    Zboží dorazilo za 2 týdny

    Na e-shopu u zboží uvedeno odeslání do 3 dní. Poté příjde do mailu potvrzení objednávky kde je uvedeno také 3 dny a hodinu na to příjde mail, že objednávku nejde zrušit a bude odesláno za 3 týdny.

    Reakce obchodu Lidl-shop.cz

    Dobrý den,
    děkujeme za Vaši recenzi.

    Dodací lhůty jsou závislé na několika faktorech, například na tom, zda zboží není z akční nabídky na následující týden, vytíženosti přepravce, zda zboží pochází ze zahraničního skladu apod. Veškeré tyto informace naleznete v obchodních podmínkách, s nimiž zákazník při tvorbě objednávky souhlasí.

    I přes uváděné dodací lhůty se zboží snažíme odeslat v co nejkratším termínu. Předběžné datum dodání je vždy uvedeno v souhrnu objednávky a následně i jejím potvrzení, které obdržíte do e-mailové schránky.

    Vzhledem k současné logistické situaci a vytížení přepravců se doba dodání může zpozdit.

    Hezký den
    Váš tým Lidl

  • Na zboží čekám již týden.
    Objednávku jsem tedy stornovala.

    Reakce obchodu Lidl-shop.cz

    Dobrý den,
    děkujeme za Vaši recenzi.

    Je nám líto, ale jakmile dokončíte objednávku, není možné učinit změnu či sloučení s jinou objednávkou. V tomto případě Vám doporučujeme využít možnost bezplatného vrácení zboží do 30 dnů od převzetí zásilky, a to prostřednictvím společnosti PPL. Více informací o vrácení zboží naleznete pod tímto odkazem https://www.lidl.cz/c/vraceni-zbozi/s10008379. Registrovaní zákazníci mohou nově zrušit svoji objednávku ve svém účtu do 60 minut od jejího vytvoření přímo ve svém účtu v sekci Přehled objednávek. Neregistrovaný zákazník může objednávku můžete zrušit pomocí odkazu, který naleznete v e-mailu Zpracování objednávky. Po kliknutí na odkaz se zobrazí souhrn Vaší objednávky s tlačítkem pro její zrušení. Po úspěšném stornování obdržíte e-mail Potvrzení zrušení objednávky. Přejeme Vám pěkný den.

    Hezký den
    Váš tým Lidl

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 5 dní

    zboží bylo rozbité

    Reakce obchodu Lidl-shop.cz

    Dobrý den,
    děkujeme za Vaši recenzi.

    V případě, že jste obdrželi poškozené zboží, kontaktujte prosím náš zákaznický servis prostřednictvím kontaktního formuláře na našich stránkách, uveďte zde veškeré údaje k Vaší objednávce, popis vady a doložte také fotografie poškozeného výrobku s jeho IAN kódem, kolegové Vám rádi sdělí informace ohledně dalšího postupu spolu s možnostmi řešení. V případě poškozeného zboží je možná sleva, nechcete-li výrobek vracet a zaslat případně nový kus. U případného nadrozměrného výrobku lze po vzájemné domluvě zařídit bezplatný odvoz zboží.

    Omlouváme se Vám za komplikace a věříme, že vše bude nakonec vyřešeno k Vaší spokojenosti.

    Hezký den
    Váš tým Lidl

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    • Dodávka nekompletní ztráta duvery

    Reakce obchodu Lidl-shop.cz

    Dobrý den,
    děkujeme za Vaši recenzi.

    V případě, že jste obdrželi nekompletní zboží, kontaktujte prosím náš zákaznický servis prostřednictvím kontaktního formuláře na našich stránkách, uveďte zde veškeré údaje k Vaší objednávce, kolegové Vám rádi sdělí informace ohledně dalšího postupu spolu s možnostmi řešení. V případě poškozeného zboží je možná sleva, nechcete-li výrobek vracet a zaslat případně nový kus. U případného nadrozměrného výrobku lze po vzájemné domluvě zařídit bezplatný odvoz zboží.

    Omlouváme se Vám za komplikace a věříme, že vše bude nakonec vyřešeno k Vaší spokojenosti.

    Hezký den
    Váš tým Lidl

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 3 dny

    Kvalita zboží se rapidně zhoršila.

    Reakce obchodu Lidl-shop.cz

    Dobrý den,
    děkujeme za Vaši recenzi.

    V případě, že Vám zboží nevyhovuje, máte možnost jej prostřednictvím PPL ParcelShopu v rámci 30denní lhůty bezplatně nepoužité, funkční a v původním obalu vrátit zpět na náš sklad, kde Vám po jeho přijetí a naskenování budou vráceny peníze.

    Dokumenty pro vrácení si může zákazník vystavit ve svém klientském účtu nebo prostřednictvím prokliku ve zprávě s fakturou, není-li registrován. V případě komplikací Vám rádi budou nápomocni naši kolegové ze zákaznického servisu.

    Pro případné vrácení v prodejně musí mít zákazník s sebou formulář pro odstoupení od kupní smlouvy, jinak kolegové nemají možnost zboží převzít a odeslat zpět na naše logistické centrum.

    Hezký den
    Váš tým Lidl

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    • výhodné ceny některých výrobků
    • doručení trvá déle než z běžného českého eshopu
    • balíčky chodí poškozené, sám pošťák potvrdil, že LIDL neumí zabalit zásilky, ty se pak trhají, věci v nich lítají
    • reklamace je opakované dokládání již zodpovězených otázek, nejvíce směšná a zbytečná je část ohledně ověření se kvůli GDPR

    Reakce obchodu Lidl-shop.cz

    Dobrý den,
    děkujeme za Vaši recenzi.

    Mrzí nás Vaše nespokojenost a omlouváme se za komplikace.

    Hezký den
    Váš tým Lidl

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    zboží dorazilo ale jiné než jsem objednal...

    Reakce obchodu Lidl-shop.cz

    Dobrý den,
    děkujeme za Vaši recenzi.

    V případě, že jste obdrželi jiné zboží, než které bylo objednáno, kontaktujte prosím náš zákaznický servis prostřednictvím kontaktního formuláře na našich stránkách, uveďte zde veškeré údaje k Vaší objednávce, popis vady a doložte také fotografie jiného výrobku s jeho IAN kódem, kolegové Vám rádi sdělí informace ohledně dalšího postupu spolu s možnostmi řešení.

    Omlouváme se Vám za komplikace a věříme, že vše bude nakonec vyřešeno k Vaší spokojenosti.

    Hezký den
    Váš tým Lidl

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží bylo vráceno z důvodu poškození.

    Reakce obchodu Lidl-shop.cz

    Dobrý den,
    děkujeme za Vaši recenzi.

    Mrzí nás Vaše nespokojenost a omlouváme se za komplikace.

    Hezký den
    Váš tým Lidl

  • Nedoporučuje obchod

    80 %

    Dodání trvá dlouho. Dvakrát jsem již obdržel sms o dodání a zboží stále nemám.

    Reakce obchodu Lidl-shop.cz

    Dobrý den,
    děkujeme za Vaši recenzi.

    Dodací lhůty jsou závislé na několika faktorech, například na tom, zda zboží není z akční nabídky na následující týden, vytíženosti přepravce, zda zboží pochází ze zahraničního skladu apod. Veškeré tyto informace naleznete v obchodních podmínkách, s nimiž zákazník při tvorbě objednávky souhlasí.

    I přes uváděné dodací lhůty se zboží snažíme odeslat v co nejkratším termínu. Předběžné datum dodání je vždy uvedeno v souhrnu objednávky a následně i jejím potvrzení, které obdržíte do e-mailové schránky.


    Vzhledem k současné logistické situaci a vytížení přepravců se doba dodání může zpozdit.

    Hezký den
    Váš tým Lidl

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Obchod nedodržuje zvolený styl dopravy
    • Na info centru vulgární a ofrklí lidi.

    V obchodě jsem zvolil dopravu Českou Poštou, obchod však poslal objednávku Nespolehlivou spolešností PPL , kde mi jim doručené balíky nechodí a když už dorazí , tak je poškozene buď zboží, nebo balík sám o sobě.
    Proto balík PPL nepřebírám ...
    Komunikace z obchodem? No ofrklí , vulgární lidi na info lince.

    Reakce obchodu Lidl-shop.cz

    Dobrý den,
    děkujeme za Vaši zpětnou vazbu.

    Naše zboží se nachází v několika logistických skladech, které se nachází v Česku i zahraničí. Volba přepravce je mimo jiné závislá na optimalizaci logistických procesů, abychom byli schopni našim zákazníkům nabízet zboží a služby za příznivé ceny.

    V případě, že preferujete doručení společností PPL, je možné zvolit doručení do PPL ParcelShopu, nejedná-li se o nadrozměrnou zásilku. Jiným způsobem si z výše uvedených důvodů dopravce zvolit nelze, dopravce je vždy zvolen automaticky naším systémem.

    Děkujeme za pochopení.

    Hezký den
    Váš tým Lidl

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    nekompletní

    Reakce obchodu Lidl-shop.cz

    Dobrý den,
    děkujeme za Vaši recenzi.

    V případě, že jste obdrželi nekompletní zboží, kontaktujte prosím náš zákaznický servis prostřednictvím kontaktního formuláře na našich stránkách, uveďte zde veškeré údaje k Vaší objednávce, kolegové Vám rádi sdělí informace ohledně dalšího postupu spolu s možnostmi řešení. V případě poškozeného zboží je možná sleva, nechcete-li výrobek vracet a zaslat případně nový kus. U případného nadrozměrného výrobku lze po vzájemné domluvě zařídit bezplatný odvoz zboží.

    Omlouváme se Vám za komplikace a věříme, že vše bude nakonec vyřešeno k Vaší spokojenosti.

    Hezký den
    Váš tým Lidl

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Zboží dorazilo za 2 dny

    Koupila jsem desku, dodali ji nekvalitní. Vydala jsem vratku a nikdo si to 2 týdny nevyzvedává. Jak dlouho ještě čekat?

    Reakce obchodu Lidl-shop.cz

    Dobrý den,
    děkujeme za Vaši recenzi.

    Pro vrácení peněz plyne dle zákona 14denní lhůta od data přijetí vrácené zásilky, prosíme Vás tedy o strpení. Jakmile bude zboží u Vaší objednávky naskenované, obdržíte potvrzení o vrácené zásilce a dobropis.

    V případě dalších dotazů či komplikací prosím kontaktujte náš zákaznický servis prostřednictvím kontaktního formuláře na našich webových stránkách či telefonicky, kde se Vám rádi budeme věnovat. Odpověď s bližšími informacemi obdržíte od odpovědných kolegů na Vaši e-mailovou adresu uvedenou v objednávce.

    Hezký den
    Váš tým Lidl

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    • někdy příznivá cena
    • zajímavé zboží
    • Často kolabující doručování

    Zboží bylo doručováno na adresu, která již neplatí a byla v minulosti změněna. Dodatečnou kontrolu adres v eshopu nelze provést (již několik dní), při zobrazení adresy hlásí eshop "relaci nelze provést". Zboží jsem nutně potřeboval a musel jsem si ho narychlo koupit jinde.

    Reakce obchodu Lidl-shop.cz

    Dobrý den,
    děkujeme za Vaši recenzi.

    Mrzí nás Vaše nespokojenost a omlouváme se za komplikace.

    Hezký den
    Váš tým Lidl

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Lidl opět selhává v komunikaci, je to naprosto nespolehlivý partner a dokumentace na ničemném eshopu je nedostatečná.

    Reakce obchodu Lidl-shop.cz

    Dobrý den,
    děkujeme za Vaši recenzi.

    Mrzí nás Vaše nespokojenost. Neboť jste však blíže nespecifikoval, čeho se přesně týká, nemáme možnost blíže se Vám k této skutečnosti vyjádřit.

    Hezký den
    Váš tým Lidl

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    • Kvalita vs. cena
    • Zodpovědný přístup k reklamacím
    • Obrovský výběr
    • Možnost bezplatně a snadno vrátit věci, které vám nesednou
    • Špatně zabalené (opakovaně)
    • Posílají Českou poštou bez možnosti to ovlivnit
    • Objednávka rozdrobená do více zásilek

    V lidlu jsem nechal už desítky tisíc, hlavně za nářadí pro drobné rekonstrukce. Obecně jsem spokojený, některé zboží sice kvalitní není, což řeší lidl výměnou přes externí servis (trochu komplikovanější, ale funkční). Jen jednou se mi stalo, že to trvalo měsíc, dá se ale domluvit na rychlém vyřízení. Možnost vrátit je parádní.

    Stále se ale zhoršují s balením, tenké, zbytečně velké krabice, minimum polstrování (trochu zmuchlaneho papíru nebo nic), běžně se balík roztrhán, vše tam litá.
    Klidně vám tam hodí ostrou špachtli spolu s pánví s nepřilnavým povrchem, žádná ochrana. Zásilky také chodí s více skaldů, kombinace PPL (supr) a ČP (tragédie), nelze to ovlivnit. Je i dost nepříjemné řešit tři předání a vyzvednutí jedné objednávky. Na nějaké podněty v tomto směru nereagují. Moje negativní doporučení si třeba alespoň někdo přečte.

    Když si dáte pozor, jaké věci kombinujete, asi v pohodě.

    Reakce obchodu Lidl-shop.cz

    Dobrý den,
    děkujeme za Vaši zpětnou vazbu.

    Našim cílem je, aby byly zásilky zasílány rychle, bezpečně a efektivně. Náš internetový obchod nabízí široký sortiment výrobků, který dvakrát týdně doplňujeme o desítky dalších. Z důvodu skladových kapacit není možné všechno naše zboží skladovat v jednom logistickém centru.

    Pochází-li zboží z různých logistických center, včetně zahraničních, je objednávka odeslána ve více zásilkách. Zásilky není z technických důvodů možné sloučit.

    Někdy je také lepší umístit velmi odlišné zboží do různých balíků, aby se společnou přepravou nepoškodilo. Pokud si tak objednáte například porcelánové nádobí a koupelnovou komodu, dočkáte se dvou zásilek. Zásilky se rovněž rozdělují z důvodu váhy apod.

    O této případné možnosti či situaci jste informováni v potvrzení o odeslání zboží, jež bylo zasláno na Váš email, či obchodních podmínkách, s nimiž zákazník při tvorbě objednávky souhlasí.

    Samozřejmě však platí, že rozdělením objednávky na více zásilek se nemění náklady na poštovné. To zaplatíte vždy jen jednou ve smluvené výši, bylo-li Vám účtováno. .

    Děkujeme za pochopení.

    Hezký den
    Váš tým Lidl

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží bylo dodáno do 8 km vzdáleného výdejního místa než bylo objednáno. Uváděný důvod změny dodání je zjevně nepravdivý.

    Reakce obchodu Lidl-shop.cz

    Dobrý den,
    děkujeme za Vaši recenzi.

    Mrzí nás, pokud Vám dopravce zásilku nedoručil na Vaši adresu. Z naší strany bylo zboží odesláno na adresu uvedenou v objednávce.

    Technicky není možné, abychom provedli její změnu. Byla-li Vám doručena jinam, doporučujeme Vám obrátit se přímo na přepravní společnost ohledně dalšího postupu.

    Děkujeme za pochopení.

    Přejeme Vám hezký den.
    Váš tým Lidl

  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    • nemohu si vybrat dopravu
    • jenom balikovnu se všemi jejími nešvary

    Reakce obchodu Lidl-shop.cz

    Dobrý den,
    děkujeme za Vaši zpětnou vazbu.

    Naše zboží se nachází v několika logistických skladech, které se nachází v Česku i zahraničí. Volba přepravce je mimo jiné závislá na optimalizaci logistických procesů, abychom byli schopni našim zákazníkům nabízet zboží a služby za příznivé ceny.

    V případě, že preferujete doručení společností PPL, je možné zvolit doručení do PPL ParcelShopu, nejedná-li se o nadrozměrnou zásilku. Jiným způsobem si z výše uvedených důvodů dopravce zvolit nelze, dopravce je vždy zvolen automaticky naším systémem.

    Děkujeme za pochopení.

    Hezký den
    Váš tým Lidl

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Zboží dorazilo za 5 dní

    Objednala jsem si velké interiérové květináče. Zboží mi bylo doručeno extrémně špinavé a polámané.

    Reakce obchodu Lidl-shop.cz

    Dobrý den,
    děkujeme za Vaši recenzi.

    V případě, že jste obdrželi poškozené zboží, kontaktujte prosím náš zákaznický servis prostřednictvím kontaktního formuláře na našich stránkách, uveďte zde veškeré údaje k Vaší objednávce, popis vady a doložte také fotografie poškozeného výrobku s jeho IAN kódem, kolegové Vám rádi sdělí informace ohledně dalšího postupu spolu s možnostmi řešení. V případě poškozeného zboží je možná sleva, nechcete-li výrobek vracet a zaslat případně nový kus. U případného nadrozměrného výrobku lze po vzájemné domluvě zařídit bezplatný odvoz zboží.

    Omlouváme se Vám za komplikace a věříme, že vše bude nakonec vyřešeno k Vaší spokojenosti.

    Hezký den
    Váš tým Lidl

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • cena a snad i kvalita
    • termín dodání
    • nulová komunikace ze strany eshopu
    • pošle email o zpoždění, až 2 dny po termínu dodání, že je spožděná dodávka

    Reakce obchodu Lidl-shop.cz

    Dobrý den,
    děkujeme za Vaši recenzi.

    Mrzí nás Vaše nespokojenost a omlouváme se za komplikace.

    Hezký den
    Váš tým Lidl

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Vybrali jste jako dopravce Balíkovnu, která se ke mne zachovala naprosto ignoratntsky a mě to stojí spoustu času navíc. Proto Vás nemohu nikomu doporučit, aby pak také nebyl obětí Balíkovny.

    Reakce obchodu Lidl-shop.cz

    Dobrý den,
    děkujeme za Vaši recenzi.

    Mrzí nás Vaše nespokojenost a omlouváme se za komplikace.

    Hezký den
    Váš tým Lidl