Na Heurece využíváme personalizaci a cílenou reklamu. Na základě vašeho chování na Heurece personalizujeme její obsah. Kliknutím na „Rozumím“ nebo jinam souhlasíte také s využíváním cookies a předáním údajů o chování na webu pro zobrazení cílené reklamy na dalších webech. Personalizaci a cílenou reklamu si můžete vypnout v nastavení prohlížeče. Rozumím

Jako přihlášený uživatel máte možnost nastavit si zobrazení Heureky.

Zobrazit původní Heureku

Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • zakoupeno v Lidl-shop.cz před 2 týdny

    60 %

    Nedoporučuje obchod

    • Obednal sem si bourací kladivo a k tomu zdarma vybral darek 100 kusu rukavic,rukavice nedorazili.

    Reakce obchodu Lidl-shop.cz

    Dobrý den,
    děkujeme za Vaši recenzi.

    Náš internetový obchod v rámci marketingových akcí, ani mimo ně, nenabízí dárky k nákupu zdarma.

    Hezký den
    Váš tým Lidl

  • zakoupeno v Lidl-shop.cz před 2 týdny

    30 %

    Nedoporučuje obchod

    Zatím jsem byl spokojen, jen poslední nákup měl závady. Proč není návod k obsluze a není dostupný ani dle Vašeho doporučení na internetu?

    Reakce obchodu Lidl-shop.cz

    Dobrý den,
    děkujeme za Vaši recenzi.

    V případě, že byl výrobek dodán bez návodu k použití, kontaktujete prosím náš zákaznický servis prostřednictvím kontaktního formuláře na našich stránkách, uveďte zde veškeré údaje k Vaší objednávce, kolegové Vám rádi návod zašlou do e-mailu.

    Omlouváme se Vám za komplikace a věříme, že vše bude nakonec vyřešeno k Vaší spokojenosti.

    Hezký den
    Váš tým Lidl

  • zakoupeno v Lidl-shop.cz před 2 týdny

    10 %

    Nedoporučuje obchod

    • Souprava nebyla kompletní jak na obrázku

    Reakce obchodu Lidl-shop.cz

    Dobrý den,
    děkujeme za Vaši recenzi.

    V případě, že je výrobek nekompletní, kontaktujete prosím náš zákaznický servis prostřednictvím kontaktního formuláře na našich stránkách, uveďte zde veškeré údaje k Vaší objednávce, kolegové Vám rádi sdělí informace ohledně dalšího postupu spolu s možnostmi řešení.

    Omlouváme se Vám za komplikace a věříme, že vše bude nakonec vyřešeno k Vaší spokojenosti.

    Hezký den
    Váš tým Lidl

  • zakoupeno v Lidl-shop.cz před 2 týdny

    10 %

    Nedoporučuje obchod

    • V nabídce zboží skladem, při vložení do košíku u jednoho dodací doba 3 dny, u druhého 14 dní - nelogické.
    • Zadávání dopravce absolutně nepřehledné ( zvolení dopravce a místa dodání )

    Reakce obchodu Lidl-shop.cz

    Dobrý den,
    děkujeme za Vaši zpětnou vazbu.

    Naše zboží se nachází v několika logistických skladech, které se nachází v Česku i zahraničí. V současné době není volba přepravního partnera v našem e-shopu z logistických důvodů dostupná. Volba přepravního partnera je prozatím řízena naším logistickým systémem v závislosti na tom, ze kterého logistického skladu je zboží odesíláno. V případě, že preferujete doručení společností PPL, je možné zvolit doručení do PPL ParcelShopu, nejedná-li se o nadrozměrnou zásilku.

    V případě, že si objednáte zboží, které je dostupné v rámci různých akčních termínů, je Vaše objednávka z logistických důvodů standardně expedována v den před začátkem akce, která má nejpozdější termín zahájení.

    Děkujeme za pochopení.

    Hezký den
    Váš tým Lidl

  • zakoupeno v Lidl-shop.cz před 2 týdny

    10 %

    Nedoporučuje obchod

    • Došlo k záměně zboží
    • Nemám přístup k tiskárně tak mám smůlu.

    Reakce obchodu Lidl-shop.cz

    Dobrý den,
    děkujeme za Vaši recenzi.

    V případě, že jste obdrželi jiné zboží, než které bylo objednáno, kontaktujete prosím náš zákaznický servis prostřednictvím kontaktního formuláře na našich stránkách, uveďte zde veškeré údaje k Vaší objednávce, popis vady a doložte také fotografie jiného výrobku s jeho IAN kódem, kolegovéVám rádi sdělí informace ohledně dalšího postupu spolu s možnostmi řešení.

    Omlouváme se Vám za komplikace a věříme, že vše bude nakonec vyřešeno k Vaší spokojenosti.

    Hezký den
    Váš tým Lidl

  • zakoupeno v Lidl-shop.cz před 2 týdny

    20 %

    Zboží dorazilo za 2 dny

    Nedoporučuje obchod

    • Objednala jsem si odráželo. Přišla mě špatná barva . Po telefonu jsem operátorce sdělila jaký mám problém . Upozornila jsem ji na to ,ze krabice byla popsána růžovou barvou ,ale ve skutečnosti v krabici bylo černé . Pravděpodobně chyba z výroby a aby při příštím odeslání se opravdu ujistili zda je v krabici správná barva . I po druhé me přišla černá barva . Mám doma dvě odrážedla v černé barvě za 2000kc a stále se me nikdo neozývá kvůli reklamaci (bylo dohodnuto s operátorkou)

    Objednala jsem si odráželo. Přišla mě špatná barva . Po telefonu jsem operátorce sdělila jaký mám problém . Upozornila jsem ji na to ,ze krabice byla popsána růžovou barvou ,ale ve skutečnosti v krabici bylo černé . Pravděpodobně chyba z výroby a aby při příštím odeslání se opravdu ujistili zda je v krabici správná barva . I po druhé me přišla černá barva . Mám doma dvě odrážedla v černé barvě za 2000kc a stále se me nikdo neozývá kvůli reklamaci (bylo dohodnuto s operátorkou)

    Reakce obchodu Lidl-shop.cz

    Dobrý den,
    děkujeme za Vaši recenzi.

    Vaši reklamaci již aktivně řeší příslušné oddělení. Prosíme Vás tímto o trpělivost, jakmile budou mít k dispozici bližší informace, budete kontaktován ohledně dalšího postupu.

    Požadavek jsme z naší strany u odpovědných kolegů zaurgovali.

    Omlouváme se Vám za komplikace.

    Hezký den
    Váš tým Lidl

  • zakoupeno v Lidl-shop.cz před 2 týdny

    10 %

    Nedoporučuje obchod

    Objednavka po tydnu nedorazila a neprislo ani zadne avizo, ze neco neni v poradku. Po nekolika telefonatech jsem zjistila, ze na zaklade technicke chyby lidlu prepravce zasilku vratil a lidl objednavku zrusil, opet bez zadneho aviza. Na zakaznicke lince mi bylo sdeleno at udelam objednavku novou (zbozi vyprodane!!!) a ze pro me nemuzou vic udelat. Garance vraceni penez nebo email o zruseni objednavky nedorazil, takze snad alespon tato cast zafunguje pozdeji. Celkove velka nespokojenost a rozcileni z nekomunikace o zruseni objednavky! zvazim dalsi nakup pres lidl e-shop…

    Reakce obchodu Lidl-shop.cz

    Dobrý den,
    děkujeme za Vaši recenzi.

    Mrzí nás komplikace, které u Vaší objednávky nastaly.

    Hezký den
    Váš tým Lidl

  • zakoupeno v Lidl-shop.cz před 2 týdny

    Nedoporučuje obchod

    Dopravce nám nechce zboží doručit stim, že po asfaltové komunikaci po které jezdí auty všichni chataři, jezdí po ní i dodavatelé stavebnich materiálu na výstavbu a opravy nových i starších chat, jezdí po ní velké popelářské vozy oni jezdit nemohou protože ta asfaltová silnice je prý nezpevněná. Jestli nám bazén do 2dnu nedovezou budu nucen si objednat toto zboží u jiné firmy. Nabídek je mnoho.Doufam ale, že se s vaším dovozcem dohodnete. Viděl jsem totiž na internetu jak je PPL skvělá, že prý zboží doručuje i speciálními elektrokolama.

    Reakce obchodu Lidl-shop.cz

    Dobrý den,
    děkujeme za Váš podnět.

    Dodání Vaší objednávky jsme prověřili a zásilka byla umístěna na odběrné místo společností PPL. Z našeho skladu bylo zboží vyexpedováno na adresu doručení, která byla zadána při vytvoření objednávky.

    Pro bližší informace Vám doporučujeme obrátit se přímo na přepravní společnost. Děkujeme za pochopení.

    Hezký den
    Váš tým Lidl

  • zakoupeno v Lidl-shop.cz před 2 týdny

    90 %

    Nedoporučuje obchod

    Všeobecně má Lidl dobré výrobky, ráda u nich nakupuji. Bohužel dopravci a komunikace jim kazí dobrou pověst.

  • zakoupeno v Lidl-shop.cz před 2 týdny

    10 %

    Nedoporučuje obchod

    Poslední dvě objednávky mi přišly poškozené, lajdácky zabalené zboží. Objednávám i v jiných e shopech, ale Lidl žalostně špatný dodavatel.

    Reakce obchodu Lidl-shop.cz

    Dobrý den,
    děkujeme za Vaši recenzi.

    Mrzí nás komplikace, které u Vaší objednávky nastaly.

    Hezký den
    Váš tým Lidl

  • zakoupeno v Lidl-shop.cz před 1 měsícem

    80 %

    Nedoporučuje obchod

    Volba "NEDOPORUČUJI" není přesná - bohužel jiná varianta není. Zboží bylo doručeno pouze částečně, jedna položka nepřišla. Doposud jsem měl jen pozitivní zkušenosti, bohužel tentokrát obchod nereaguje, nabidky v automatických formulářích nevystihují konkrétní situaci, proto jsem zvolil tuto možnost a věřím, že dojde k nápravě. Děkuji.

    Reakce obchodu Lidl-shop.cz

    Dobrý den,
    děkujeme za Vaši recenzi.

    Vaši reklamaci již aktivně řeší příslušné oddělení. Prosíme Vás tímto o trpělivost, jakmile budou mít k dispozici bližší informace, budete kontaktován ohledně dalšího postupu.

    Požadavek jsme z naší strany u odpovědných kolegů zaurgovali.

    Omlouváme se Vám za komplikace.

    Hezký den
    Váš tým Lidl

  • zakoupeno v Lidl-shop.cz před 2 měsíci

    10 %

    Nedoporučuje obchod

    Objednána a zaplacena dvě lehátka, dodáno jedno. Po více než měsíci stále "ticho po pěšině" druhé lehátko nedorazilo, peníze nevráceny. Lidl = bordel "na kolečkách"...

    Reakce obchodu Lidl-shop.cz

    Dobrý den,
    děkujeme za Vaši recenzi.

    V případě, že jste neobdrželi zboží, kontaktujete prosím náš zákaznický servis prostřednictvím kontaktního formuláře na našich stránkách, uveďte zde veškeré údaje k Vaší objednávce, popis reklamace a kolegové Vám rádi sdělí informace ohledně dalšího postupu spolu s možnostmi řešení.

    Omlouváme se Vám za komplikace a věříme, že vše bude nakonec vyřešeno k Vaší spokojenosti.

    Hezký den
    Váš tým Lidl

  • zakoupeno v Lidl-shop.cz před 2 týdny

    100 %

    Nedoporučuje obchod

    Proti obchodu nic nemám. Objednávala jsem poprvé a zboží nedorazilo. Vinu nese dopravce, který mi nedal žádným způsobem vědět, že zboží dodá. Vrátil do obchodu, který mi sdělil, že mi vrátí peníze.

    Reakce obchodu Lidl-shop.cz

    Dobrý den,
    děkujeme za Vaši recenzi.

    Mrzí nás, že Vám zboží nebylo doručeno na Vámi požadované místo. Situaci jsme prověřili a z naší strany byla zásilka vyexpedována na adresu, která byla zadána při tvorbě objednávky.

    Děkujeme za pochopení.

    Přejeme Vám hezký den.
    Váš tým Lidl

  • zakoupeno v Lidl-shop.cz před 2 týdny

    10 %

    Nedoporučuje obchod

    • Doprava
    • PPL kurýr nevyhovující

    Doprava splečností Ppl jejich parcel shop Nový Jičín autobusové nádraží prostředí plné feťáků a bezdomovců tam opravdu nedopuručuji a doba provozu pouze do 16:00 Lidl mi nedává volbu výběru kurýra

    Reakce obchodu Lidl-shop.cz

    Dobrý den,
    děkujeme za Vaši zpětnou vazbu.

    Naše zboží se nachází v několika logistických skladech, které se nachází v Česku i zahraničí. Volba přepravce je mimo jiné závislá na optimalizaci logistických procesů, abychom byli schopni našim zákazníkům nabízet zboží a služby za příznivé ceny.

    Co se týče Vašeho podnětu týkajícího se PPL ParcelShopu, je třeba se s ním obrátit přímo na přepravní společnost PPL, toto nemá naše společnost možnost ovlivnit.

    Děkujeme za pochopení.

    Hezký den
    Váš tým Lidl

  • zakoupeno v Lidl-shop.cz před 2 týdny

    10 %

    Nedoporučuje obchod

    Jedna vytvořena objednávka, která dorazila ve čtyřech dnech jednotlivě.
    Pokaždé jinou dopravní společností.

    Reakce obchodu Lidl-shop.cz

    Dobrý den,
    děkujeme za Vaši zpětnou vazbu.

    Naše zboží se nachází v několika logistických skladech, které se nachází v Česku i zahraničí. Volba přepravce je mimo jiné závislá na optimalizaci logistických procesů, abychom byli schopni našim zákazníkům nabízet zboží a služby za příznivé ceny. V případě, že preferujete doručení společností PPL, je možné zvolit doručení do PPL ParcelShopu, nejedná-li se o nadrozměrnou zásilku.

    Našim cílem je, aby byly zásilky zasílány rychle, bezpečně a efektivně. Náš internetový obchod nabízí široký sortiment výrobků, který dvakrát týdně doplňujeme o desítky dalších. Z důvodu skladových kapacit není možné všechno naše zboží skladovat v jednom logistickém centru.

    Zboží z Vaší objednávky pochází z různých logistických center, včetně zahraničních, proto byla Vaše objednávka odeslána ve více zásilkách. Zásilky není z technických důvodů možné sloučit.

    Někdy je také lepší umístit velmi odlišné zboží do různých balíků, aby se společnou přepravou nepoškodilo. Pokud si tak objednáte například funkční běžecké oblečení a koupelnovou komodu, zřejmě se dočkáte dvou zásilek.

    O této případné možnosti či situaci jste informováni v potvrzení o odeslání zboží, jež bylo zasláno na Váš email, či obchodních podmínkách, s nimiž zákazník při tvorbě objednávky souhlasí.

    Samozřejmě však platí, že rozdělením objednávky na více zásilek se nemění náklady na poštovné. To zaplatíte vždy jen jednou ve smluvené výši, bylo-li Vám účtováno.

    Děkujeme za pochopení.

    Hezký den
    Váš tým Lidl

  • zakoupeno v Lidl-shop.cz před 2 týdny

    10 %

    Nedoporučuje obchod

    • Přístup operátorů
    • Ignorace
    • Berou z účtu peníze nad rámec blokace
    • Zboží vám nepošlou
    • Ale peníze z účtu si vezmou
    • Lžou

    Jsou to amatéři a dalo by se říct že i neoprávněně se obohacují. Až když jim na to přijdete tak dělají že to bylo omylem. Zboží za 600 Kč mě prozatím přišlo na 1300 Kč plus 400 Kč za v rozdílu ceny zboží. A teď budu čekat týden než mě peníze vrátí a banka odblokuje. Již nikdy více Lidl-shop.cz. Jejich omluvy jsou jen plané řeči.

    Reakce obchodu Lidl-shop.cz

    Dobrý den,
    děkujeme za Vaši recenzi.

    Evidujeme, že jste se již ohledně této situace obrátil na náš zákaznický servis, kolegové Vás budou v nejbližší době kontaktovat, jakmile vše prověří. Bude-li skutečně něco v nepořádku, jak uvádíte, postarají se o sjednání nápravy.

    Hezký den
    Váš tým Lidl

  • zakoupeno v Lidl-shop.cz před 3 týdny

    10 %

    Nedoporučuje obchod

    Bohužel nemohu doporučit, stůl je na dvě části , přišla mi jedna část a k tomu zničena hlavní deska stolu. A na druhou část ještě stále čekám. Nezlobte se na mě , ale pokud nemůžete poslat kompletní stůl , tedy obě krabice ze kterého se stůl skládá, tak neposílejte raději nic.

    Reakce obchodu Lidl-shop.cz

    Dobrý den,
    děkujeme za Vaši recenzi.

    Evidujeme, že jste se již ohledně této situace obrátil na náš zákaznický servis, kolegové Vás budou v nejbližší době kontaktovat, jakmile situaci prověří a společně se domluvíte na dalším postupu a možnostech řešení. Prosíme Vás o strpení.

    Omlouváme se Vám za komplikace a věříme, že vše bude nakonec vyřešeno k Vaší spokojenosti.

    Hezký den
    Váš tým Lidl

  • zakoupeno v Lidl-shop.cz před 3 týdny

    20 %

    Nedoporučuje obchod

    • Objednávala jsem 30.8., dnes je 10.9. a zboží nemám. Pro dotazu na zákaznické lince, mi napsali,že až bude balík doručován přijde mi SMS- toť vše!!

    Dlouhá doručovací doba, špatná zákaznická podpora, arogantní a neosobní odpověď

    Reakce obchodu Lidl-shop.cz

    Dobrý den,
    děkujeme za Vaši recenzi.

    Dodací lhůty jsou závislé na několika faktorech, například na tom, zda zboží není z akční nabídky na následující týden, vytíženosti přepravce, zda zboží pochází ze zahraničního skladu apod.

    I přes uváděné dodací lhůty se zboží snažíme odeslat v co nejkratším termínu. Předběžné datum dodání je vždy uvedeno v souhrnu objednávky a následně i jejím potvrzení, které obdržíte do e-mailové schránky.

    Mrzí nás, že na svou objednávku stále čekáte. Situaci jsme prověřili a kolegové Vám sdělili, že stav Vaší zásilky prověří. Prosíme Vás tedy i my o strpení.

    Hezký den
    Váš tým Lidl

  • zakoupeno v Lidl-shop.cz před 2 týdny

    10 %

    Nedoporučuje obchod

    prisly mi dve odlisne velikosti u stejneho vyrobku a jeden mi je na nic

    Reakce obchodu Lidl-shop.cz

    Dobrý den,
    děkujeme za Vaši recenzi.

    V případě, že jste obdrželi jiné zboží, než které bylo objednáno, kontaktujete prosím náš zákaznický servis prostřednictvím kontaktního formuláře na našich stránkách, uveďte zde veškeré údaje k Vaší objednávce, popis vady a doložte také fotografie jiného výrobku s jeho IAN kódem, kolegové Vám rádi sdělí informace ohledně dalšího postupu spolu s možnostmi řešení.

    Omlouváme se Vám za komplikace a věříme, že vše bude nakonec vyřešeno k Vaší spokojenosti.

    Hezký den
    Váš tým Lidl

  • zakoupeno v Lidl-shop.cz před 1 měsícem

    10 %

    Nedoporučuje obchod

    Tak nevim, 23.8. koupim a zaplatim s tim, ze do 26.8. by to melo byt doma...
    Posta to dostala k registraci 25.8., nicmene do prepravy se zbozi dostalo az 27.8. a do ted, 10.9. je to kdesi v preprave...

    Reakce obchodu Lidl-shop.cz

    Dobrý den,
    děkujeme Vám za zpětnou vazbu.

    Vaše upozornění jsme předali odpovědným kolegům ze zákaznického servisu, kteří Vás ohledně stavu Vaší objednávky budou kontaktovat na e-mail uvedený v objednávce. Pokud by skutečně bylo cokoli v nepořádku, domluví se s Vámi na způsobu řešení této situace, případně Vám sdělí bližší informace o doručení objednaného zboží.

    Omlouváme se Vám za případné komplikace a pevně věříme, že vše bude vyřešeno k Vaší spokojenosti.

    Hezký den
    Váš tým Lidl