• Doporučuje obchod

    70 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    • sortiment, ceny
  • Doporučuje obchod

    100 %

    • Díky za rychlý obchod.

    Jsem s ochodem spokojen!

  • Doporučuje obchod

    100 %

    o.k.

  • Doporučuje obchod

    100 %

    Rychlá reakce.

  • Doporučuje obchod

    80 %

    Zboží dorazilo za 2 týdny

    • Rychlé vyřízení
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Neaktuální skladové zásoby na shopu.

    Při objednání bylo zboží skladem, objednal jsem, hned zaplatil a po dvou dnech mi přišel e-mail že zboží které bylo uvedeno skladem, skladem není a nebude :-)

    Reakce obchodu LIBRUM.CZ

    Dobrý den,

    děkujeme za zaslanou recenzi k objednávce. Velmi se omlouváme za vzniklé komplikace. Bohužel, v mezičase došlo k vyprodání daného produktu, z důvodů velké poptávky. Je nám moc líto, že se nám produkt nepodařil do Vaší objednávky zajistit.

    Omlouváme se za tyto nepříjemnosti a komplikace.

    Za Vaše pochopení děkujeme.

    S pozdravem a přáním pěkného dne,
    David Hollman

  • Doporučuje obchod

    100 %

    Bez problěmů

  • Doporučuje obchod

    100 %

    • rychlost
    • bezproblémový obchod
  • Doporučuje obchod

    100 %

    Vše bylo v pořádku a rychle. Dekuji

  • Doporučuje obchod

    100 %

    • Skvělá komunikace s obchodem
    • Super ceny
    • Široký výběr produktů
    • Rychlé dodání
  • Doporučuje obchod

    100 %

    • Rychlost vyřízení objednávky
    • Snad nebude žádná, jde o vánoční dárek :-)
  • Doporučuje obchod

    100 %

    Zboží dorazilo za 2 týdny

    • Rychlost , transparentnost, dobrá komunikace

    Rychlost , transparentnost, dobrá komunikace

  • Doporučuje obchod

    100 %

    • se vším spkojen
  • Doporučuje obchod

    100 %

    • Vše ok.
  • Doporučuje obchod

    90 %

    Zboží dorazilo za 2 dny

    Rychle a levněji

  • Doporučuje obchod

    90 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    • Spokojenost, ochota.
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zaplatila jsem knihu, slíbili, že jsou nejrychlejší a nakonec až jsem po 8 dnech zavolala, tak mi paní oznámila, že kniha není a možná bude v listopadu. Neobtěžovali se mi ani napsat, že bude zpoždění. Chápu obtíže v době corony, ale slušnost velí se ozvat, omluvit a domluvit se na dalším termínu.

    Reakce obchodu LIBRUM.CZ

    Dobrý den,

    děkujeme za zaslanou recenzi k objednávce. Velmi se omlouváme za vzniklé komplikace. Bohužel, vzhledem k aktuálním situacím jsou některé termíny dotisků značně opožděny, či dokonce posunuty. V potvrzení Vaší objednávky jsme avizovali předpokládaný termín s tím, že se může ještě změnit. Aktuální termín dotisku je nyní plánován na 16. 11.

    Omlouváme se za tyto nepříjemnosti a komplikace.

    Za Vaše pochopení děkujeme.

    S pozdravem a přáním pěkného dne,
    David Hollman

  • Doporučuje obchod

    100 %

    vše rychlé a v pořádku doručené

  • Doporučuje obchod

    50 %

    • Knihy přišly rychle a dodávka byla dobře zabalena.
    • Jako dárek měl být aktuální dTest (viz věta z webu „ Každý zákazník obdrží za nákup zdarma aktuální číslo časopisu dTest“). Ke knihám nebyl dTest přiložen. V žádném ze tří obdržených e-mailů nebyl na časopis odkaz ani nebyl jinak zmíněn. Rovněž v mém zákaznickém účtu není o dárku žádná zmínka. Nejsem první s touto zkušeností – viz hodnocení zákazníka z 22.9.2020.
  • Doporučuje obchod

    100 %

    • příznivá cena
    • nic