Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Predpokladany termin doruceni

    Reakce obchodu Libristo.cz

    Vážený zákazníku,

    děkujeme za Vaši recenzi.

    Předpokládaný termín doručení Vaší objednávky byl stanoven na 14.05.2024 - 29.05.2024 s tím, že se může ještě změnit. Titul byl v době objednání v dostupnosti skladem u dodavatelů v zahraničí, tato informace byla vedena na našich stránkách i v potvrzení objednávky. Doručení proběhne řádně v termínu.

    V případě dalších informací, se můžete obrátit na naše zákaznické centrum, kde Vám kolegové rádi vše zodpoví.

    Děkujeme za pochopení.

    S přáním pěkného dne,
    David Hollman
    Specialista zákaznické podpory

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Zboží dorazilo za 2 týdny

    • Dlouhá dodací lhůta - objednáno 22. 03. a firma nebyla schopná dodat knihu do 28. 03., tedy do Velikonoc.

    Reakce obchodu Libristo.cz

    Vážený zákazníku,

    Vaši objednávku jsme prověřili.

    Předpokládaný termín doručení Vaší objednávky byl stanoven na
    28.03.2024 - 04.04.2024 s tím, že se může ještě změnit. Titul byl v době objednání v dostupnosti skladem u dodavatele, tyto informace jsme uváděli v potvrzení objednávky a také na našich stránkách. Doručení proběhlo v pořádku v daném termínu.


    Děkujeme za pochopení.

    S přáním pěkného dne,
    David Hollman
    Specialista zákaznické podpory

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • Knihu jsem objednala dne 15.3. i zaplatila, ale do 22.3. mi nepřišla.

    Reakce obchodu Libristo.cz

    Vážený zákazníku,

    děkujeme za Vaši recenzi.

    Předpokládaný termín doručení Vaší objednávky byl stanoven na
    21.03.2024 - 26.03.2024 s tím, že se může ještě změnit. Titul byl v době objednání v dostupnosti skladem u dodavatele, tyto informace jsme uváděli v potvrzení objednávky a také na našich stránkách. Expedice proběhne dnešním dnem. Termín bude v pořádku naplněn.

    V případě dalších informací, se můžete obrátit na naše zákaznické centrum, kde Vám kolegové rádi vše zodpoví.


    Děkujeme za pochopení.

    S přáním pěkného dne,
    David Hollman
    Specialista zákaznické podpory

    • Nevím, od 14.3.2024 ještě objednávka nedorazila- dnes 21.3.2024

    Reakce obchodu Libristo.cz

    Vážený zákazníku,

    děkujeme za Vaši recenzi.

    Předpokládaný termín doručení Vaší objednávky byl stanoven na
    19.03.2024 - 20.03.2024 s tím, že se může ještě změnit. Objednávku evidujeme v pořádku doručenou.


    Děkujeme za pochopení.

    S přáním pěkného dne,
    David Hollman
    Specialista zákaznické podpory

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Zboží zaplaceno a ještě nepřišlo

    Reakce obchodu Libristo.cz

    Vážený zákazníku,

    děkujeme za Vaši recenzi.

    Předpokládaný termín doručení Vaší objednávky byl stanoven na
    29.02.2024 - 05.03.2024 s tím, že se může ještě změnit. Tituly byly v době objednání v dostupnosti skladem u dodavatele, tyto informace jsme uváděli v potvrzení objednávky a také na našich stránkách. Expedice proběhne v pořádku dnešním dnem.

    V případě dalších informací, se můžete obrátit na naše zákaznické centrum, kde Vám kolegové rádi vše zodpoví.


    Děkujeme za pochopení.

    S přáním pěkného dne,
    David Hollman
    Specialista zákaznické podpory

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Dosud žádné informace o stavu mé objednávky

    Reakce obchodu Libristo.cz

    Vážený zákazníku,

    děkujeme za Vaši recenzi.

    Vámi objednaných produkt byl v dostupnosti skladem u dodavatele pouze v malém množství, u tohoto došlo k vyprodání. Naše zákaznická podpora Vás bude neprodleně kontaktovat a domluví vše potřebné.

    Omlouváme se za tyto nepříjemnosti.

    S přáním pěkného dne,
    David Hollman
    Specialista zákaznické podpory

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Doba dodání se až po zaplacení prodloužila o 14 dnů.

    Reakce obchodu Libristo.cz

    Vážený zákazníku,

    děkujeme za Vaši recenzi.

    Předpokládaný termín doručení Vaší objednávky byl stanoven na 22. - 25. 1. s tím, že se může ještě změnit. Ve Vaší objednávce byla zvolena platba předem, bankovním převodem, tedy až po přijetí platby se začala objednávka vyřizovat. Jakmile proběhne expedice, budeme Vás informovat.

    Děkujeme za pochopení.

    S přáním pěkného dne,
    David Hollman
    Specialista zákaznické podpory

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Myslíte si, že kupujete e-knihu, kterou si uložíte, ale zakoupíte pouze licenci, pro kterou musíte mít stažené další programy, abyste obsah otevřeli. Po dvou letech, máte po čtení, licence končí. Klamavé jednání obchodu. Nedoporučuji. Kdybych na to byla upozorněna před nákupem, za tu cenu nikdy nekoupím. 850,-Kč vyhozených, bohužel.

    Nedoporučuji!

    Reakce obchodu Libristo.cz

    Vážený zákazníku,

    děkujeme za Vaši recenzi.

    Mrzí nás, Vaše nespokojenost. E-knihám a audio knihám však věnujeme celou stránku na našem e-shopu, kde uvádíme veškeré informace i nejčastější dotazy, co se týče této sekce, lze si tedy vše podrobně zjistit ještě před koupí daného produktu, případně se obrátit na naše zákaznické centrum, kde Vám kolegové vše rádi vysvětlí jak telefonicky, tak případně e-mailem.

    Děkujeme za pochopení.

    S přáním pěkného dne,
    David Hollman
    Specialista zákaznické podpory

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    Bohužel jsem neměla nejlepší zkušenost. Objednávala jsem limitované edice knížek, ano z části riziko. Ale měli uvedeno, že je mají skladem u dodavatele a dodání bude jen trochu déle trvat. Po pár dnech mi napsali, že jednu knihu bohužel dodavatel nemá. S tím jsem se smířila, měli napsáno, že ji mají v malém množství. Bohužel asi po týdnu už neměli ani další a já zvolila tento obchod právě kvůli dostupnosti všech tří knížek na jednom místě. Objednávku jsem nakonec zrušila a knihy objednala jinde. Co ale musím pochválit, je rychlá komunikace flexibilita, rychlé vrácení peněz a ochota upravit a následně zrušit objednávku.

    Reakce obchodu Libristo.cz

    Vážený zákazníku,

    děkujeme za Vaši recenzi.

    Jeden z Vámi objednaných titulů byl v dostupnosti skladem u dodavatele pouze v malém množství, u tohoto titulu došlo k vyprodání. Obratem jsme Vás o dané situaci informovali, na základě této informace, byla objednávka z Vaší strany stornována.

    Omlouváme se za tyto nepříjemnosti.

    S přáním pěkného dne,
    David Hollman
    Specialista zákaznické podpory

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Hniha sice přišla (v pořádku), ale jednání ohchodu je dle mého soudu neprofesionální až drzé. Bez mého svolení mi při nákupu založili zákaznický účet, přičemž samozřejmě použili mé osobní údaje a tuto akci prezentovali jako mou výhodu. Myslím, že takové chování je nemístné.

    Rožníček (Holomráz)

    Reakce obchodu Libristo.cz

    Vážený zákazníku,

    děkujeme za Vaši recenzi.

    Uživatelský účet je založen v procesu vytváření objednávky tím, že souhlasíte s našimi Všeobecnými obchodními podmínkami, dále také VOP.

    Děkujeme za pochopení.

    S přáním pěkného dne,
    David Hollman
    Specialista zákaznické podpory

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    • Je to nejdelší zásilka, kterou jsem viděla.

    Je to nejdelší zásilka, kterou jsem viděla.
    Nedokážu ocenit učebnici, kterou jsem ještě nedostala.

    Reakce obchodu Libristo.cz

    Vážený zákazníku,

    děkujeme za Vaši recenzi.

    Předpokládaný termín doručení Vaší objednávky byl stanoven na 8. - 11. 1. s tím, že se může ještě změnit. Tituly byly v době objednání v dostupnosti skladem u dodavatele, tyto informace jsme uváděli v potvrzení objednávky a také na našich stránkách. Expedice proběhla ihned po naskladnění, dne 8. 1.

    Děkujeme za pochopení.

    S přáním pěkného dne,
    David Hollman
    Specialista zákaznické podpory

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Od objednávky ze dne 23.12. nemám jedinou zprávu o možném doručení

    Reakce obchodu Libristo.cz

    Vážený zákazníku,

    děkujeme za Vaši recenzi.

    Předpokládaný termín doručení Vaší objednávky byl stanoven na 2. - 3. 1. s tím, že se může ještě změnit. Expedice proběhla v pracovní den dne 2. 1.

    Děkujeme za pochopení.

    S přáním pěkného dne,
    David Hollman
    Specialista zákaznické podpory

  • Stále na zboží čekám...

    Reakce obchodu Libristo.cz

    Vážený zákazníku,

    děkujeme za Vaši recenzi.

    Předpokládaný termín doručení Vaší objednávky byl stanoven na 14. - 20. 12. s tím, že se může ještě změnit. Titul byl v době objednání v dostupnosti skladem u dodavatele, tyto informace jsme uváděli v potvrzení objednávky a také na našich stránkách. Expedice proběhla ihned po naskladnění, dne 17. 12.

    Děkujeme za pochopení.

    S přáním pěkného dne,
    David Hollman
    Specialista zákaznické podpory

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    • měli všechny knihy, které jsem chtěl
    • po 8 dnech od nákupu nepřišel ještě žádný mail. Zítra mají poslední den na doručení, a ještě nepřišel mail o předání dopravci, nic.
    • Pokud bych chtěl sledovat stav objednávky, tak nemůžu, protože jsem nakupoval jednorázově a nemám u nich účet. Takže to chápu tak, že stav objednávky mohou sledovat jen registrovaní zákazníci, což se teda často nevidí...

    Těžko mít nějaký extra názor na obchodníka, když po 8 dnech ještě nemám zboží a očividně ho ještě ani nedali dopravci. Pokud ho ale zítra své zboží budu mít jak psali (tj. po 9 dnech od zakoupení), rád svou recenzi změním :)

    Reakce obchodu Libristo.cz

    Vážený zákazníku,

    děkujeme za Vaši recenzi.

    Předpokládaný termín doručení Vaší objednávky byl stanoven na 11. - 15. 12. s tím, že se může ještě změnit. Tituly byly v době objednání v dostupnosti skladem u dodavatelů, tyto informace jsme uváděli v potvrzení objednávky a také na našich stránkách. Expedice proběhla ihned po naskladnění, dne 14. 12.

    Účet se zakládá automaticky s vytvořením objednávky, kde souhlasíte s našimi VOP.

    Děkujeme za pochopení.

    S přáním pěkného dne,
    David Hollman
    Specialista zákaznické podpory

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Hlavní nevýhodou je nespolehlivost termínů doručení a komunikaci. Objednávka ze dne 29.11., předpokládaný termín doručení 5. - 12.12. a ani den po tomto termínu nic. Ani předání dopravci, ani e-mail s doplňujícími informacemi. Vzhledem k tomu, že se jedná o dárek, tak začínám být krajně naštvaná a obávám se o včasné doručení do Vánoc.

    Objednané knihy nemám, kvalitu tudíž hodnotit nemůžu. V tomto e-shopu už opakovaně nenakoupím.

    Reakce obchodu Libristo.cz

    Vážený zákazníku,

    děkujeme za Vaši recenzi.

    Předpokládaný termín doručení Vaší objednávky byl stanoven na 5. - 12. 12. s tím, že se může ještě změnit. Tituly byly v době objednání v dostupnosti skladem u dodavatelů, tyto informace jsme uváděli v potvrzení objednávky a také na našich stránkách. Dodavatel bohužel, neoznámil prodlení doručení z jeho strany na náš sklad, expedice proběhla ihned po naskladnění dne 14. 12.

    Omlouváme se za tyto nepříjemnosti a komplikace.

    S přáním pěkného dne,
    David Hollman
    Specialista zákaznické podpory

    • Zboží přišlo až po urgenci

    Reakce obchodu Libristo.cz

    Vážený zákazníku,

    děkujeme za Vaši recenzi.

    Předpokládaný termín doručení Vaší objednávky byl stanoven na 29. 9. - 4. 10. s tím, že se může ještě změnit. Titul byl v době objednání v dostupnosti skladem u dodavatele, tyto informace jsme uváděli v potvrzení objednávky a také na našich stránkách. Dodavatel bohužel, neoznámil prodlení doručení z jeho strany na náš sklad, expedice proběhla ihned po naskladnění dne 5. 10.

    Omlouváme se za tyto nepříjemnosti a komplikace.

    S přáním pěkného dne,
    David Hollman
    Specialista zákaznické podpory

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Počítal jsem se slibenou dodaci lhůtou, ale zboží v ní ani nebylo ani odeslané, natož ab dorazilo.

    Reakce obchodu Libristo.cz

    Vážený zákazníku,

    děkujeme za Vaši recenzi.

    Předpokládaný termín doručení Vaší objednávky byl stanoven na 6. - 8. 12. s tím, že se může ještě změnit. Titul byl v době objednání v dostupnosti skladem u dodavatele, tyto informace jsme uváděli v potvrzení objednávky a také na našich stránkách. Dodavatel bohužel, neoznámil prodlení doručení z jeho strany na náš sklad, celou situaci aktuálně usilovně řešíme a budeme Vás informovat ihned, jakmile obdržíme nové informace.

    Děkujeme za pochopení.

    S přáním pěkného dne,
    David Hollman
    Specialista zákaznické podpory

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Nabídka
    • Vysoké ceny
    • Zákaznická linka
    • Nevstřícnost
    • Nespolehlivost

    Na Libristu jsem nakoupil za desetitisíce. Jsem dlouho-dobý zákazník. Už to není mé oblíbené knihkupectví, ale naopak. Libristo je opravdu poslední místo, kde bych nakoupil. Raději ze zahraničí.

    Pro příklad: objednal jsem si knihu, sběratelskou edici, kterou není jen tak jednoduché sehnat a její dostupnost je opravdu krátká. Mohl jsem zakoupit ze zahraničí, ale šel jsem za Libristem. Objednal jsem slibovali.
    Pak... "50% šance" a kniha nikde. Linka, podpora mě popotahují s tím, že jako dodavatel tohle a tamto.
    Nechápu jak může Libristo prodávat něco a slibovat dodání s tím, že ani neví, že to bude.
    Edici nedostanu už nikdy. Nedá se sehnat. Libristo ztratilo zákazníka.

    Reakce obchodu Libristo.cz

    Vážený zákazníku,

    děkujeme za Vaši recenzi.

    Vámi objednaný produkt, byl v době Vaší objednávky v dostupnosti - 50% šance - prohledáme celý svět - produkty v této dostupnosti znamenají, že jsou hůře sehnatelné. U těchto titulů nedokážeme stanovit přesnější datum doručení a bohužel, ani za jak dlouho budou dodány (odhadujeme pouze časový úsek 4-7 týdnů). Proto, neuvádíme v potvrzovacím emailu předpokládaný termín doručení.

    Děkujeme za pochopení.

    S přáním pěkného dne,
    David Hollman
    Specialista zákaznické podpory

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • Peníze vraceny
    • Inzertní, ze to mají skladem u dodavatele a objednavku museli zrusit

    Reakce obchodu Libristo.cz

    Vážený zákazníku,

    děkujeme za Vaši recenzi.

    Předpokládaný termín doručení této Vaší objednávky byl stanoven na 16. - 22. 11. s tím, že se může ještě změnit. Zboží bylo v době objednání skladem u našeho dodavatele, u kterého došlo bohužel, k neočekávanému vyprodání. O této skutečnosti jsme Vás informovali ihned, po obdržení informace. Na základě této zprávy byla poté objednávka stornována.

    Děkujeme za pochopení.

    S přáním pěkného dne,
    David Hollman
    Specialista zákaznické podpory

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Výběr knih v AJ
    • Drahé
    • Zavádějící informace
    • Mění cenu
    • Neslušná info linka

    Na Libristu nakupuji pouze z nouze, protože mají v nabídce Anglické knihy co jinde nejsou k nalezení. Bohužel si zákazníků neváží. Dodací časy knih mění na procenta a pak objednávku prostě zruší.
    Ceny také mění a pokud se cena zvedne tak vám knihu nepošlou a řeknou vám ať objednáte znovu za cenu vyšší! Pokud se cena sníží tak vám o tom budou i lhát aby jste zaplatili extra.
    Infolinka je hrůza. Nic neví, neznají, nevidí, skáčou do řeči, křičí na vás, telefon položí a přestanou zvedat.
    Knihy doručují špatně zabalené, kompenzaci za poškozené knihy nedají.
    Doba dodání je mezi 2 dny a měsíci. Komunikace nulová. Objednávky automaticky ruší, i pro předobjednávky.
    Hrozný obchod.

    Reakce obchodu Libristo.cz

    Vážený zákazníku,

    děkujeme za Vaši recenzi.

    Předpokládaný termín doručení této Vaší objednávky byl stanoven na 10. - 12. 10. s tím, že se může ještě změnit. Zboží bylo v době objednání skladem u našeho dodavatele, všechny tyto informace jsme zasílali v emailu o potvrzení objednávky a byly uvedeny i na našich stránkách v době vytváření objednávky. Expedice proběhla dne 10. 10., tedy v pořádku v termínu.

    Ceny se mění na základě nabídky našich zahraničních dodavatelů a tak se mohou den ode dne lišit. Tím, že vytvoříte objednávku k určitému datu, souhlasíte i s VOP a tedy i s cenou produktu v daný termín.

    Nahlášené reklamace vždy řešíme obratem a co nejvíce efektivně ku spokojenosti zákazníka.

    Děkujeme za pochopení.

    S přáním pěkného dne,
    David Hollman
    Specialista zákaznické podpory