Obchod byl blokován z důvodu nízkého procentuálního hodnocení

Přihlásit se a přidat recenzi

Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Obchod se mi vůbec neozval a zboží nikde...

    Už tady nikdy více nenakupovat....

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • žádné informace o zpracování objednávky

    Před 6 dny objednáno zboží, které je inzerováno naskladněné, od té doby ticho po pěšině.

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • Dodnes ani nepřišla zpráva o zaplacení zboží.
  • Doporučuje obchod

    80 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    Objednávka mi nepřicházela, napsala jsem dva maily, telefonovala. Telefon nezvedali, na maily neodpovídali. Pak jsem si přečetla recenze na obchod a rozloučila se s předem zaplaceným zbožím. Naštěstí mi byla po 10 dnech objednávka vyexpedována. Obdržela jsem i mail o jejím odeslání. Takže nevím, jestli mám obchod doporučit nebo ne. Zboží mám, o cca 2400 Kč jsem nepřišla

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    objednávka nepřišla, firma nekomunikuje,

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Nic nedodal
    • Nekomunikuje

    Obchod nic nedodal a nekomunikuje.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Zboží nepřišlo
    • Obchod absolutně nekomunikuje
    • Nemám zboží ani peníze

    Objednáno, zaplaceno a to je tak vše. Žádné info o objednávce, žádná komunikace jak na emailu, tak na telefonních číslech. Nechápu, jak tento e-shop může ještě fungovat, když okradl tolik lidí. Podvod!

  • 10 %

    • Nekomunikuje
    • Zboží nepřišlo
    • Žádné info o objednávce

    V tomto e-shopu určitě nenakupovat! A pokud to chcete risknout, tak bez platby předem, protože vám nic nepřijde. Voláno na různá čísla, psáno na email, bez odezvy. Podvod!

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    S takovým přístupem jsem se ještě nesetkala. Absolutní nezájem. Po týdnu vůbec nevím jestli dostali peníze, jak to vypadá se zbožím. Nic. Na maily nereagují, telefon neberou. Vzali pouze číslo, co je uvedeno zde na Heuréce. Výmluvy, pindy. Divím se, proč to dělají když je zákazníci nezajímají. Jestli se živí něčím jiným, ať ten e-shop radši zruší.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží objednáno před 6 dny, u zboží v té době měli a i dnes stále mají status: skladem, ale objednávka nikde, ani jsem nedostala žádné jiné informace ohledně mé objednávky.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Nikdo nekomunikuje
    • Peníze nevráceny

    Objednáno 16.4, do dnes nic nedorazilo. Již poslány 3 emaily, reakce žádná.
    Pokud je na tom někdo stejně, ozvěte se, podáme trestní oznámení.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Nekomunikace ze strany obchodu, na dotaz o dodani zbozi mi neodpovedeli. Dlouha dodaci doba, zbozi jsem pred tydnem objednala/ zaplatila a zatim neprislo.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Nejspíš podvodný eshop

    Před 9ti dny jsem zaplatil za zboží a do dnes ho nemám. Na emaily nereagují a telefon nikdo nebere.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Týden po zaplacení zboží nedorazilo. Na dotazy nikdo nereaguje.
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dopředu zaplacené 10 dní bez reakce a doručení, nemám zboží ani peníze

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • V úterý dopoledne jsem objednala zboží, které bylo skladem. Další týden v pondělí jsem telefonovala a ptala se, proč zboží ještě nepřišlo a kdy přijde. Pan Jabůrek se omluvil s tím, že měli minulý týden jarní prázdiny a další zaměstanci byli nemocní a nestíhají, ale ujistil mě, že zboží na skladě mají a ve čtvrtek nebo v pátek ho odešlou. Protože se tak nestalo, další pondělí jsem volala znovu a pan Jabůrek mi řekl, že dané zboží nemají a čekají na něj od dodavatele, takže při předchozím telefonátu lhal... Asi aby nepřišel o zakázku? Takže nyní po dvou týdnech od objednání budu muset zboží objednat jinde... Pokud nechcete dopadnout stejně, doporučuji Vám rovnou objednat jinde.
  • Doporučuje obchod

    100 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    • Ochota
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • na zboží čekáme už 14 dní
    • Na eshopu uvádí zboží skladem, ale při telefonickém hovoru vyplývá, že skladem není a teprve se objednává u dodavatele
    • Pán sam od sebe absolutně nekomunikuje, když ho naháníte telefonem, tak zní, že ho obtěžujete a vymlouvá se na nesmysly.

    Naprostá katastrofa. Po více než týdnu od objednání a zaplacení žadné informace ze strany obchodu, musela jsem volat a ptát se, dokonce několikrát. Zákazníci jsou pánovi evidentně na obtíž, zásadně nezasílá údaje o stavu objednávky, nebo čísla zásilky kvůli sledování, na telefonu je neochotný, ve spoustě recenzí čtu stejné informace, bohužel až teď po objednání. Zboží ještě nedošlo, modlím se ať je v pořádku. Prosím objednejte kdekoliv jinde, takové hovado jako je tento pán je škoda živit.
    Nula hvězd.

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • polštáře super,dobrá cena

    žádný doklad o zaplacení a není to poprvé.