Přihlásit se a přidat recenzi

Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží objednáno před 6 dny, u zboží v té době měli a i dnes stále mají status: skladem, ale objednávka nikde, ani jsem nedostala žádné jiné informace ohledně mé objednávky.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Nikdo nekomunikuje
    • Peníze nevráceny

    Objednáno 16.4, do dnes nic nedorazilo. Již poslány 3 emaily, reakce žádná.
    Pokud je na tom někdo stejně, ozvěte se, podáme trestní oznámení.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Nekomunikace ze strany obchodu, na dotaz o dodani zbozi mi neodpovedeli. Dlouha dodaci doba, zbozi jsem pred tydnem objednala/ zaplatila a zatim neprislo.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Nejspíš podvodný eshop

    Před 9ti dny jsem zaplatil za zboží a do dnes ho nemám. Na emaily nereagují a telefon nikdo nebere.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Týden po zaplacení zboží nedorazilo. Na dotazy nikdo nereaguje.
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dopředu zaplacené 10 dní bez reakce a doručení, nemám zboží ani peníze

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • V úterý dopoledne jsem objednala zboží, které bylo skladem. Další týden v pondělí jsem telefonovala a ptala se, proč zboží ještě nepřišlo a kdy přijde. Pan Jabůrek se omluvil s tím, že měli minulý týden jarní prázdiny a další zaměstanci byli nemocní a nestíhají, ale ujistil mě, že zboží na skladě mají a ve čtvrtek nebo v pátek ho odešlou. Protože se tak nestalo, další pondělí jsem volala znovu a pan Jabůrek mi řekl, že dané zboží nemají a čekají na něj od dodavatele, takže při předchozím telefonátu lhal... Asi aby nepřišel o zakázku? Takže nyní po dvou týdnech od objednání budu muset zboží objednat jinde... Pokud nechcete dopadnout stejně, doporučuji Vám rovnou objednat jinde.
  • Doporučuje obchod

    100 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    • Ochota
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • na zboží čekáme už 14 dní
    • Na eshopu uvádí zboží skladem, ale při telefonickém hovoru vyplývá, že skladem není a teprve se objednává u dodavatele
    • Pán sam od sebe absolutně nekomunikuje, když ho naháníte telefonem, tak zní, že ho obtěžujete a vymlouvá se na nesmysly.

    Naprostá katastrofa. Po více než týdnu od objednání a zaplacení žadné informace ze strany obchodu, musela jsem volat a ptát se, dokonce několikrát. Zákazníci jsou pánovi evidentně na obtíž, zásadně nezasílá údaje o stavu objednávky, nebo čísla zásilky kvůli sledování, na telefonu je neochotný, ve spoustě recenzí čtu stejné informace, bohužel až teď po objednání. Zboží ještě nedošlo, modlím se ať je v pořádku. Prosím objednejte kdekoliv jinde, takové hovado jako je tento pán je škoda živit.
    Nula hvězd.

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • polštáře super,dobrá cena

    žádný doklad o zaplacení a není to poprvé.

  • Doporučuje obchod

    100 %

    Zboží dorazilo za 4 dny

    • Hledala jsem levnější podložky do koupelny, tady jsem uspěla

    vše OK

  • Doporučuje obchod

    100 %

    Zboží dorazilo za 2 dny

    Potřebovali jsme rychle malý polštářek včetně konkrétního povlaku. Zde bylo obojí za příznivou cenu a po rychlém dodání vypadá i kvalita bez chyby.

  • Doporučuje obchod

    90 %

    Zboží dorazilo za 3 dny

    • po prosbě o urgent bylo rychle dodáno, spokojenost
    • fajn ceny
  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Velmi špatná komunikace,stále mi nebyla vystavena faktura na objednané zboží

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • nekomunikují

    bída, bída, bída. po šesti dnech stále žádné info, v jakém stavu je moje objednávka. po objednání přišel pouze mejl "nová objednávka" a tím to hasne. zvažuju zrušení objednávky, ale mám strach - jelikož nekomunikují - jestli to k něčemu vůbec bude....

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    • Příznivá cena zboží.
    • Zboží deklarují jako skladem, ale příjde za 10 dnů, je vidět minimální péče o zákazníka.

    Tento e-shop se o zákazníka vůbec nestará a je zbytečné, aby nějaké zákazníky měl. Zboží deklarované jako skladem ve skutečnosti neměli a čekali až jim dojde. Týden se neobtěžovali ani sdělit, že mají problém a že bude nějaké zdržení, natož aby se třeba omluvili. Po telefonickém dotazu mne pán "típl", že mi zboží bude doručeno za dva dny a to pak skutečně přišlo, ovšem bez předešlého aviza s číslem přepravy, abych mohl sledovat doručování a být přítomen, když kurýr dojede.
    Zboží došlo sice v pořádku, ale povlak z mikroplyše přišel špinavý - asi jak se někde válel v prachu ve skladu. Takže děkuji, ale příště si pořádně rozmyslím, jestli si raději nepřiplatím někde jinde.

  • Doporučuje obchod

    100 %

    • Spolehlivost, rychlé dodání.

    Spokojenost.

  • Doporučuje obchod

    100 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    Vše OK-děkuji

  • Doporučuje obchod

    90 %

    • Zásilka byla doručena v rozřezané krabici a obal povlečení byl taktéž rozřezaný! Naštěstí se nepovedlo proříznout povlečení!