Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    23.12.2023 jsem objednal a zaplatil,zatím nic nemám,ani zprávu o stavu zakázky.

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    Místo 2000g objednaného a zaplaceného výrobku mi přišlo pouze 1000g, po žádosti o nápravu přišel email že zboží odesílají, je to však již dvanáct dní a zboží dosud nedorazilo.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Potvrdili objednávku, ale data k zaplacení nedošla, ani jakákoliv jiná komunikace.

  • Nedoporučuje obchod

    100 %

    • lék,který jinde neměly

    doporučuji

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • nulové odpovedi na maily
    • prehistorický e-shop, neumí ani online platby

    Nepříjemná zkušenost s obchodem. Objednávku uhrazenou předem poslali s dobírkou. Na mail proč posílají na dobírku reagovali o den později telefonatem s omluvou. Dohodli jsme se na telefenu že převezmu na dobírku (přišlo mi zbytečné posílat tam a zpět) a že mi platbu uhrazenou převodem vrátí zpátky. od 18.05 se tak nestalo. telefon neberou, na mail nereagují ani po týdnu. takže jsem o 800 lehčí? totální nespokojenost - dělat si ze zákazníka rukojmí kvuli tomu že reagoval vstřícne ? fakt nedoporučuju jim platit předem ani petník. Nejlepší zkusenost na teto objednávce má česká pošta, která zvládla dorucit na výdejnu už druhý den. zvažuji podání podnětu na ČOI na tento e-shop. I v rámci vracení plateb existují stanovené termíny. a pokud udelam chybu, tak je v mém zajmu ji napravit co nejdříve

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    • Oproti jiným e-shopům, dlouhé vyřízení..Balíček přišel roztrhaný - krabička tenký papír , obtočená izolepou - s tím jsem se ještě nikdy nesetkala - naštěstí obsah odpovídal - prohlédla jsem v Balíkovně.
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Stav zboží (k dispozici) na e-shopu neodpovídá skutečnosti !!

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Zboží uvedené SKLADEM ve skutečnosti skladem nebylo.
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 5 dní

    • n eznám
    • Zboží bylo vloženo do krabice asi o 1/3 větší než byl objem 10 balení mouky a v důsledku přepravy byla krabice promáčknutá a na dvou místech roztržená. Tři obaly byly natrženy a mouka se sypala do volného prostoru krabice

    Varuji všechny zájemce o použití tohoto internetového obchodu

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Obchod zrušil objednávku, i když dále stejné zboží nabízel, ale za vyšší cenu.

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • Nebylo mi sděleno, zda zboží je na lékárně.
  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Objednávka udělána protože obchod uváděl, že zboží je skladem s možností osobního odběru v kamenné pobočce. Projel jsem se 50 km, bohužel zbytečně. Nikde na stránkách ani v e-mailovém potvrzení o přijetí objednávky ani slovo o tom, že mám ještě čekat na SMS výzvu. Prý je to někde v Obchodních podmínkách ... Pozitivní snad to, že paní z kamenné prodejny zrušila objednávku a následně poslala e-mailem omluvu.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Nesolidní obchod

    Zakoupil jsme zboží, které mělo být podle e-shopu skladem. Obchod potvrdil objednávku, poslal údaje k bankovnímu převodu. Druhý den po převodu peněz z účtu byla objednávka obchodem zrušena, údajně proto, že zboží nemají.

    Reakce obchodu Leky-lekarna.cz

    Hezký den,

    děkujeme za Vaši reakci. Bohužel, platební údaje chodili vždy po odeslání objednávky automaticky. Dříve nám volali totiž zákazníci a chtěli platební údaje hned, aby nemuseli na zboží dlouho čekat. Proto jsme to tak zavedli. Kvůli současné situaci v ČR jsme to zase nyní ale zrušili. Neboť pokud se naskladní něco, po čem je teď velká poptávka, okamžitě se objednává ve velkém, ne po ks, ale po desítkách. Než se na to, my - pracovníci lékárny, podíváme, což trvá maximálně hodinu, tak zjistíme, že je tam objednávaného množství tolik, že to opravdu skladem mít ani nemůžeme a tak potom sháníme po všech distribucích a skladech. Pokud neseženeme, pak musíme, bohužel, pár objednávek třeba stornovat, což nás jako malý e-shop moc mrzí - vážíme si totiž každého zákazníka. Proto jsem Vám ihned po opětovném naskladnění přípravku napsala. :-)

    S přátelským pozdravem
    Lékárna Týn

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Nabízejí co nemají

    Nemám co hodnotit, zboží uváděné skladem nemají. No aspoň zavolali a peníze byli vráceny

    Reakce obchodu Leky-lekarna.cz

    Hezký den,

    moc děkujeme za Vaši recenzi. Ano, máte pravdu, bohužel se někdy stane, že nemáme zboží, které si objednáte, skladem, neboť v tomto období je poptávka po určitých přípravcích mnohem větší než jindy. Objednává se po desítkách, ne po kusech. Když nejsme schopni vykrýt objednávky ze svých zásob, obvoláváme pak všechny distribuce a jejich sklady. Velice nás mrzí, když se pak stane, že neseženeme potřebné množství a musíme zákazníkům volat a stornovat jim objednávky. Vážíme si totiž každého objednávajícího.

    S přátelským pozdravem
    Lékárna Týn



    S přátelským pozdravem.
    Lékárna Týn

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Ceny.
    • Nereaguje na urgence o nedoručeni.

    Reakce obchodu Leky-lekarna.cz

    Hezký den,

    děkujeme za Vaši reakci. Většinou odpovídáme na e-maily ihned. Ale může se stát, že se zpráva přehlédne. Omlouváme se tedy.

    S přátelským pozdravem
    Lékárna Týn

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    Zboží dorazilo za 3 dny

    • rychlá dodací lhůta
    • vysoky finanční požadavek na poštovné zdarma
    • bez upozornění posílají zboží s 1-3 měsíční expirací. To při zakazce za cca 1500kč beru jako podraz!!
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    do 4ks nefunguje

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    • Při osobním odběru objednávky nelze platit kartou v lékárně, kde se jinak běžně kartou platí.

    Reakce obchodu Leky-lekarna.cz

    Hezký den,
    děkujeme za Vaši recenzi. Na našich stránkách v Obchodních podmínkách, odstavec 6 - Platební podmínky je přímo červeně zvýrazněno, že při osobním vyzvednutí zboží v kamenné prodejně nelze platit platební kartou ( http://www.leky-lekarna.cz/p-obchodni-podminky-0-0-0.html) , tudíž předpokládáme, že pokud si zákazník zvolí tuto variantu, tak je s tímto dopředu obeznámen.

    S přátelským pozdravem

    Tým lékárny Na Náměstí v Týně nad Vltavou

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Přišel mi gel, kde byla jenom třetina obsahu, otevřený obal. Na stížnost obchod nereagoval.

    Reakce obchodu Leky-lekarna.cz

    Dobrý den, velice nás to mrzí, ale s tímto problémem neevidujeme dosud u nás žádnou reklamaci. Prosím, ozvěte se na e-mail: [email protected], neboť nevíme o jakého zákazníka a o jakou objednávku se jedná. S pozdravem Lékárna Na Náměstí, Týn nad Vltavou

    • Obchod potvrdil dodání zboží a na základě toho jsem provedl úhradu předem převodem z účtu. Tím komunikace ze strany obchodu skončila a nedostal jsem na dva mailové dotazy během 10 dnů žádnou odpověď. Asi po dalších 3 dnech zavolala pracovnice obchodu, že zboží není a že vrátí peníze. Dnes je to 21 dní od zaplacení a nemám ani zboží, ani peníze.

    Obchod potvrdí klidně dodání něčeho, co nemá a vrácení peněz je až to poslední, co je zajímá. Chyba se samozřejmě stát může, ale slušná firma by se ji měla snažit obratem napravit. To není tento případ.